Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Tourers 01.06.2010 12:00

Bet tāpēc jau te ir forums! Protams, ka jebkurš šeit aprunājamais jautājums ir risināms aizbraucot uz servi!

Tourers 01.06.2010 13:55

Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....

Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.

Tourers 01.06.2010 14:38

Atvainojos par blondumu, bet kas ir tukšgaitas vārsts??

Tourers 01.06.2010 14:41

brmbrmm...paprovēšu, bet ir aizdomas,,,,,ir ņemts aķis nost,defekts bez izmaiņām.

Tourers 01.06.2010 15:59

Tranporter, Caravelle, Multivan nosacīti varētu salīdzināt ar sievietēm. attiecīgi:

transporter-galīgi plika, bet iespējamas apenes;

caravelle-peldkostīmā, bet iespējams arī ar jaciņu;

multivan-kažokā, bet iespējams arī ar greznu apakšveļu un glaunām rotaslietām.

Tourers 02.06.2010 8:29

1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???

2.Kas par lambdas zondi dīzelim???

3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.

4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.

5.Kāda drosele???

6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...

7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.

Tourers 02.06.2010 8:40

Pastāstiet man lūdzu, kas tam motoram ir kloķenes galā sajūga pusē?? Man kaut kā velk uz to, ka nevienmērīgie brīvgaitas apgriezieni ir tikai tad, kad griežas riteņi.Tiklīdz riteņi apstājas, tā arī apgriezieni nostabilizējas. Tur nav kaut kāds dempfers vai kas tamlīdzīgs? Varbūt kādam ir pieejama uzbūves shēma?

Tourers 02.06.2010 9:32

Baisi!

Visstulbākais visā šajā pasākumā ir tas, ka šis defekts parādās tikai reizēm. vienā dienā ir,,,citā nav. Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....

Tourers 02.06.2010 12:01

Praktiski braukšanai netraucē, taču nav diez ko patīkami, ja kaut kas nav kārtībā un ņefiga nesaproti kāpēc tas tā ir. Vnk nepatīk,ka tas motors tur tā ģorgājās.

Tourers 02.06.2010 13:20

Tur kur oriģināli VW t4, priekšējā labajā spārnā. Ja būtu ar gaisu problēma, tad tak neietu citos režīmos.

Tourers 02.06.2010 13:48

Varbūt tas saistīts ar augstspiediena sūkni?? Esmu dzirdējis, ka tur esot kaut kāda elektromagnētiskā adata??

Tourers 02.06.2010 14:15

visizteiktāk nevienmērīgie apgriezieni izpaužās, kad mašīna lēnām ripo. Tiklīdz apstājas, tā apgriezieni stabilizējas.

Tourers 02.06.2010 16:49

ripinot neitrālajā. Mašīna apstājas, tā arī apgriezieni ātri vien nostabilizējas.

Tourers 02.06.2010 17:33

Nav šaubu, ka gaisinieks jāmainā kā grāmatā rakstīts. Un tas ir arī ticis darīts.

Tourers 02.06.2010 18:08

ja gaisa mērītājs, tad kāds tur būtu sakars ar mašīnas ripošanu??

Tourers 02.06.2010 22:54

uz servi es paspēšu jebkad aizbraukt(kamēr autiņš vēl rūc). Tāpēc jau gribēju sākumā Jūsu domas dzirdēt...it kā jau viss elementārais ir pārbaudīts(filtri, šļaukas,hermētiskums)

Tourers 02.06.2010 23:24

Apgaismojiet man, kas nosaka iesmidzināmās degvielas daudzumu tukšgaitā??

Tourers 02.06.2010 23:38

protams, šajā valstī tak tikai muļķi taupa naudu!

Tourers 02.06.2010 23:46

ok, jau iebraucām netēmā!

Tourers 03.06.2010 0:14

piekrītu bez derēšanas! Bet atbilde nav viennozīmīga. Tā var arī nebūt elektronikas vaina.

Tourers 03.06.2010 11:21

manas aizdomas arī svārstās starp to,ka tās atsperes varētu derēt un varētu arī nederēt. Tāpēc jautāju, varbūt ir kāds, kurš to jau ir mēģinājis. A tos "nesēdinātājus" es vispār neņemu pierē.Tie laikam nav nekad braukuši ar Tčetrinieku.

Tourers 03.06.2010 12:04

Runa te ir par diesel!

skaidrs, ka neregulē mehāniski. Es vnk gribu,lai man pielec, kur gļuks-vadības blokā vai augstspiediena sūknī.

Karoč, nāku pie secinājuma, ka būtu labi pieslēgties pie diagnostikas. Tikai, kā gan mēs riņķosim ar visu diagnostikas padarīšanu pa apkaimi un ķersim momentu, kad brīvgaita gļučī? Diemžēl, man ir diezgan "laba" pieredze, cik kompetenti spečuki strādā mūsu servisos (dažos)

Tourers 03.06.2010 12:14

bet , ja nu ECU komandas dod pareizas, bet sūknis nevar to izpildīt?? Vai tas tā varētu būt?

Tourers 03.06.2010 12:16

ok,,,katram savs!

Tourers 03.06.2010 13:25

gonzalless tjipa biezais! Nūū,,,vēl tā kā nav biezais, esot bik jāpastrādā!

Bet še ne pa to tas stāsts. Stāsts vai Sharan atsperes ģeld Multivan. Ja būtu infa par Sharan atsperes kravnesību, būtu iģeaļņiks. Infa par T4 atsperēm jau ir.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti