Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....
Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.
Degvielas filtrs mainīts, degvielas sistēma hermētiska, AGR vārsts iztīrīts līdz spīdumam.....
Nav nekādas sakarības tam, kurā brīdī šis defekts parādīsies, bet reizēm tomēr parādās. Un tieši tad, kad auto ripo,,,liekas, nu nekādas loģikas nav.
Atvainojos par blondumu, bet kas ir tukšgaitas vārsts??
brmbrmm...paprovēšu, bet ir aizdomas,,,,,ir ņemts aķis nost,defekts bez izmaiņām.
Tranporter, Caravelle, Multivan nosacīti varētu salīdzināt ar sievietēm. attiecīgi:
transporter-galīgi plika, bet iespējamas apenes;
caravelle-peldkostīmā, bet iespējams arī ar jaciņu;
multivan-kažokā, bet iespējams arī ar greznu apakšveļu un glaunām rotaslietām.
1.Kas par tukšgaitas vārstu dīzelim???
2.Kas par lambdas zondi dīzelim???
3.Kāds te sakars ar vakumņiku??? Atrauj kaut visas tās trubeles nost, brīvgaitu tas nerausta.
4.Kāds sakars šim defektam ar kompresiju?? Saprotu, ja raustītos pastāvīgi, tad vēl ok.
5.Kāda drosele???
6.Dzeses šķidrumam arī neredzu sakarību ar brīvgaitas darbību šajā gadījumā...
7. Nu nav tur to datčiku TIK daudz, lai būtu pilnīgs apjukums.
Pastāstiet man lūdzu, kas tam motoram ir kloķenes galā sajūga pusē?? Man kaut kā velk uz to, ka nevienmērīgie brīvgaitas apgriezieni ir tikai tad, kad griežas riteņi.Tiklīdz riteņi apstājas, tā arī apgriezieni nostabilizējas. Tur nav kaut kāds dempfers vai kas tamlīdzīgs? Varbūt kādam ir pieejama uzbūves shēma?
Baisi!
Visstulbākais visā šajā pasākumā ir tas, ka šis defekts parādās tikai reizēm. vienā dienā ir,,,citā nav. Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....
Praktiski braukšanai netraucē, taču nav diez ko patīkami, ja kaut kas nav kārtībā un ņefiga nesaproti kāpēc tas tā ir. Vnk nepatīk,ka tas motors tur tā ģorgājās.
Tur kur oriģināli VW t4, priekšējā labajā spārnā. Ja būtu ar gaisu problēma, tad tak neietu citos režīmos.
Varbūt tas saistīts ar augstspiediena sūkni?? Esmu dzirdējis, ka tur esot kaut kāda elektromagnētiskā adata??
visizteiktāk nevienmērīgie apgriezieni izpaužās, kad mašīna lēnām ripo. Tiklīdz apstājas, tā apgriezieni stabilizējas.
ripinot neitrālajā. Mašīna apstājas, tā arī apgriezieni ātri vien nostabilizējas.
Nav šaubu, ka gaisinieks jāmainā kā grāmatā rakstīts. Un tas ir arī ticis darīts.
ja gaisa mērītājs, tad kāds tur būtu sakars ar mašīnas ripošanu??
uz servi es paspēšu jebkad aizbraukt(kamēr autiņš vēl rūc). Tāpēc jau gribēju sākumā Jūsu domas dzirdēt...it kā jau viss elementārais ir pārbaudīts(filtri, šļaukas,hermētiskums)
Apgaismojiet man, kas nosaka iesmidzināmās degvielas daudzumu tukšgaitā??
protams, šajā valstī tak tikai muļķi taupa naudu!
ok, jau iebraucām netēmā!
piekrītu bez derēšanas! Bet atbilde nav viennozīmīga. Tā var arī nebūt elektronikas vaina.
manas aizdomas arī svārstās starp to,ka tās atsperes varētu derēt un varētu arī nederēt. Tāpēc jautāju, varbūt ir kāds, kurš to jau ir mēģinājis. A tos "nesēdinātājus" es vispār neņemu pierē.Tie laikam nav nekad braukuši ar Tčetrinieku.
Runa te ir par diesel!
skaidrs, ka neregulē mehāniski. Es vnk gribu,lai man pielec, kur gļuks-vadības blokā vai augstspiediena sūknī.
Karoč, nāku pie secinājuma, ka būtu labi pieslēgties pie diagnostikas. Tikai, kā gan mēs riņķosim ar visu diagnostikas padarīšanu pa apkaimi un ķersim momentu, kad brīvgaita gļučī? Diemžēl, man ir diezgan "laba" pieredze, cik kompetenti spečuki strādā mūsu servisos (dažos)
bet , ja nu ECU komandas dod pareizas, bet sūknis nevar to izpildīt?? Vai tas tā varētu būt?
ok,,,katram savs!
gonzalless tjipa biezais! Nūū,,,vēl tā kā nav biezais, esot bik jāpastrādā!
Bet še ne pa to tas stāsts. Stāsts vai Sharan atsperes ģeld Multivan. Ja būtu infa par Sharan atsperes kravnesību, būtu iģeaļņiks. Infa par T4 atsperēm jau ir.
Bet tāpēc jau te ir forums! Protams, ka jebkurš šeit aprunājamais jautājums ir risināms aizbraucot uz servi!