Uzliku/nomainīju oriģinālo. Hohma tāda, ka tāpat uzsilst līdz max - 86 grādiem. Vienīgi, liekas, ka tā baigi nelākā tā temperatūra kā iepriekš. Patēriņš gan tā baigi nekrīt. Ko darīt? Mož vnk noprogramēt/atslēgt EGR?
msh rakstīja: Man nav ne jausmas kas opelim varētu būt OEMs. Nezinu arī kas tev tur būs piedāvājumā, bet nu ja trāpās no behr, tas ir normāls ražotājs, un wahler arī ir pieņemams, lai arī šad un tad nākas lasīt ka viņi mēdz arī brāķus ražot = vēl viens iemesls termostatu pirms iekšā likšanas uzvārīt.
msh rakstīja: Termostatam virsū ir rakstīta temperatūra. Man golfā ir walker karstais termostats; virsū rakstīts 87, tātad tā ir atvēršanās sākuma temperatūra - dzeses sistēma turas ap 95. Neņemos kategoriski apgalvot, bet pieņemsim ka aftermarketam tā temperatūra ir atvēršanās sākuma temperatūra - kā jau teicu, man te kaut kur mētajas VAG OEMs ar tādu ciparu, un tam tā ir beigu temperatūra... Pārdevējam arī var prasīt, jo termostatiem tak ir varianti.
Mājās, protams, pavāri, ja ir termometrs.
Ok. Kura ražotāja Termostatu tad var uzskatīt par oriģinālo un īsto?
Njaa, kriefu forumos veci runaa, ka tas kruiizs vispaar nav aktivizeets un jebkuraa gadiijumaa jaavizinaas pie diilera, lai noceko ar svu diagnostikas iekaartu un aktivizee to...
jaaanis rakstīja: Tieši to arī centos pateikt, ka vairs nav tie laiki. Un tagad visbiežāk pietiek ar rūpnīcas signalizāciju. Ja tavs apdrošinātājs ir izvirzijis kādas papildus prasības tad būtu tikai normāli, ka uzdodot šeit jautājumu tu informētu par šīm prasībām.
No rūpnīcas ir tikai centrālā atslēga ar mirgojošu lampiņu panelī, bez skaņas efekta, bet tieši to skaņu jau kā minimums arī apdrošinātāji man prasa un tas ir tas, kas man vajadzīgs, nekas vairāk...
jaaanis rakstīja: Pajautā apdrošinātājiem kādas ir prasības signalizācijai un atbilstoši prasībām arī uzstādi nepieciešamo.
Kadreiz man bija auto kurš skaitījās riska grupā un tam apdrošinātājs papildus orģinālai signalizācijai prasīja uzstādīt vēl vienu signalizāciju un kapota bloķētāju, un slepeno pogu vai imobilaizeru . Gala rezultātā tam autiņam bija rūpnīcas imobilaizers, kautkāda "Cobra" siganlizācija, kapota bloķētājs, Skybrake bezkontakta imobilaizers un slepena poga kura bija jānospiež pirms iedarināšanas Lai iedarbinātu autiņu kā lidmašinas pilotam bija jāizpilda vesels saraksts ar darbībām Ar visu to apdrošināšanas prēmija bija 7% gadā no apdrošināšasnas summas
Tagad manam apdrošinātājam pietiek ar rūpnīcas signalziāciju un maksāju 3% no summas
nUU - NAV VAIRS TIE LAIKI, KAD APDROŠINĀTĀJI UZSTĀDA TIK DRASTISKAS PRASĪBAS ŠAJOS KONKURENCES APSTĀKĻOS - TIE LAIKI JAU AIZ MUGURAS, PROTAMS, JA VIENA NAV KĀDA uber klases mašīna. Manā gadījumā ir parasts Toyota Avensis 2004. gada.
Jā, bija gan par kriminālatbildību, gan par konfiscēšanu. Ar kuru datumu atceļās tas arests?