Wynns dpf cleaner ir vieniga piedeva kas man devusi jutamu efektu, kadreiz iedegas lampina bet vairs nav degusi. Citur interneta ari labas atsauksmes par konkreto produktu.
Veca golfa motortelpa ir brīnišķīga un liek domāt par Dievu tāpat kā Mikelandželo Dāvids, X3 motortelpa salīdzinoši ir kā postmodernisms, uz pjedestāla uzlikts kakas atlējums ģipsī. Baumo, ka otrā golfa inžinieri iedvesmojušies no Lielā kanjona, Andromedas zvaigznāja, Piramīdām un Petras, bet X3 tikmēr projektēja 9stāvu bloķenes liftā.
Un tavi pasa posti ir nopietni vai tu pieduries? Vienkarsi nekomente, ludzu, jo tavi komentari ir vienkarsi tupi. Ir acimredzams, ka tu visus auto salidzini ar savu perfekto otro golfu. Nevienu normalu cilveku sis bezjedzigais salidzinajums, un attiecigi tavas domas par jaunajiem auto, neinterese.
Pirms 100 gadiem vispar butu dabujis 1000 punktus, secinajums - idealais auto kurs del kirzakcilveku sazverestibas nav pienacigi novertets. Ka var novertet 1000 punktu auto ar 0 zvaigznem?? Kauns!
OCTA kompenesee masiinas remontu un cietuso aarstnieciibas izdevumus nevis uznjeemuma zaudeeto pelnju vai privaatskolotaaju tavam beernam, jo tev nebija auto ar ko vinju aizvest uz skolu.
Gribeet tu vari daudz ko klaun.
Bet noteikti pafilozofee veel, tas visiem te interesee
Uzneemeej, tev likaas, ka ja buus CSN, tad tev auto salabos nakts laikaa? Vajag pasam izdomaat kas buus ja pazaudeesi savu vieniigo (?) auto, nevis sagaidiit kameer tas notiks un tad saakt domaat.
Viņš tur rodas, jo tajos stūros ir slikta ventilācija. Tā ka jā, var teikt paldies Hondai. Cik daudz brauc ar auto? 3 dienas nekustinot auto tur šādā laikā nekas nežūst (slapjākais rudens šajā gadsimtā), vajag tieši braukt, lai spuldzes uzsilda lukturi. Ja nav ko darīt, var mēģināt pasildīt ar fēnu vai no ārpuses, vai caur ventilācijas caurumiem. Bet ja lukturī ir kāda plaisa, vai slikts blīvējums vai vienkārši kaut kur ir ūdens, tad kondensāts būs atpakaļ.
>Es teiktu, ka pie vainas ir slikta plānošana. Nevajag atļaut būvēt tādus objektus vietās, kur jau tā ir diezgan smaga situācija (tieši satiksmes ziņā).
Piekrītu, tikai plānošana sākas ar sevi, nevis kaut kādu mistisku ierēdni. Es savas pēdējās 3 dzīvesvietas esmu apzināti izvēlējies ar, pirmkārt, domu, lai nebūtu jāsēž sastrēgumos ceļā no/uz darbu, kas arī vienmēr ir izdevies un tāpēc ikdienā pārvietojos pa pustukšiem ceļiem.
Slikta plānošana pirmkārt ir nevis uzbūvēt tiltu Ķengarga iedzīvotājiem ne pa prātam, bet dzīvot Juglā un strādāt Āgenskalnā, un vest sīko uz dārziņu kaut kur Rumbulā.
Vēl mani izbrīna kāpēc daži cilvēki ir ļoti pieķērušies savam sērijveida dzīvoklim un dzīvo vienā (vēlams, no satiksmes viedokļa max neizdevīgā) vietā 30 gadus, varētu domāt, ka tam sūdam ir iespējama kaut kāda sentimentāla vērtība.
Piekrītu. Cik tur braucu, nekad nav nekādu problēmu. Problēmas ir tiem, kas tur brauc pīķa stundās, kad mašīnās ir 50x vairāk, bet tad problēmas ir visā Rīgā (un pie esošā ielu platuma/auto daudzuma tas ir normāli), tāpēc neredzu jēgu izcelt kaut kādu tiltu.
kaa tavupraat 300zs luuznim vajadzeetu atskirties no 318?? ar rozaa pumpinaam?? premium klases viena no iipasiibaam ir diskreetums, un zinaataajs taapat redzees ka atskiras riepas, bremzu diski, kaut kaadi hromeeti elementi, bet nezinaataajs arii m5 neatskirs no parastaa piecinieka...bet tas nevienu nepish jo taadas mashiinas peerk savai baudai nevis lai izraadiitos maajsaimnieceem kas seez blakus tramvajaa, vai lai argumenteetu ar dzhekiem kuriem liekas ka auto pietiek ar 30zs un paareejais ir nelietderiigi izmantoti resursi ;))
Ja redzi kreisas joslas kruizetaju, pietiek paskatities kas tur ir pie stures, 80% gadijumu tas bus sievietes, pusaudzi, pensionari, laucinieki un cilveki, kas plurkst pa telefonu. Karoc paraugvaditaji ;)) ja reiz vini drochii pa kreiso joslu, tad tas viennozimigi ir vispareizak, nav jegas neko argumentet ;))
arii gribu taadu nopirkt bet nav bijis laika piekjerties atrast labaako price/performance, cik vienreiz skatiijos visaadi reviewi internetaa pietiek, vajadzeetu tikai saakt lasiit
ja kaads atrod kaadu normaalu kopsavilkumu nekautreejaties padaliities ;)
kaadreiz pirmajam auto bija vecas, sakaltusas ziemenes virsuu, laikam trausla gumija, regulaari kaut kur paarduuru vai citaadi safisu (pat pa granteni tupa uz asiem akmeniem vairaakas reizes dabuuju miiksto), bet nekas, vismaz iemaaciijos mainiit riteni
tagad kaadu laiku nav nekas gadiijies, hz vai veiksme, brauksanas stils vai riepu staavoklis vainiigs, visdriizaak viss kopaa
Nevis vieglak parkapt, bet sture ir kreisaja puse, tapec apsteigt pa labo pusi ir nedrosak del ierobezotas redzamibas. 99% no pareizajiem braucejiem so faktu drosi vienu nupat 1x dzive saprata un viniem lidz sim likas, ka kreisa josla tikai prikola pec skaitas "atraka".
Brauksana ir prasme kuru ir iespeejams izkopt. Diemzeel prieksnosaciijums ir intereseetiees par autovadiisanu. Pret pieredzes truukumu var izraadiit sapratni un iecietiibu, bet pret pohujismu un tupumu es juutu tiesi taadu pasu pohujismu un tupumu pretii. Apmeeram kaa ja kaads nevar 20 gadus iemaaciities Latviski, tad kaadaa briidii taa vairs nav apkaarteejo, bet vina personiigaa probleema.
Wynns dpf cleaner ir vieniga piedeva kas man devusi jutamu efektu, kadreiz iedegas lampina bet vairs nav degusi. Citur interneta ari labas atsauksmes par konkreto produktu.