Manā īpašumā 8 gadus bija Vw Caravelle T4, 2.5tdi. Labas atmiņas ar šo busiņu saistās, neko sliktu nevaru teikt, ja auto kopj un uzpasē - ir uzticams. Garākais brauciens bija no Norvēğijas dienvidiem uz Stokholmu, ap 11h, nekāda vaina, sīkie bija vnk starā, katram sava sēdekļu rinda! Ja man šodien ikdienā būtu jāpārvadā liela ğimene/darbinieki un/vai būtu nepieciešamība vēl pēc pietiekamas kravas telpas - meklētu vēlreiz to pašu modeli, varbūt vienīgi ar jaudīgāku motora versiju....
Zemesgramata - motora pārlikšana kā tāda - a kāpēc ne? Ja atrodi labu motoru (manam auto lietoti dzinēji ap 150-300 eiro laikam), ja bundža nav pagalam sapuvusi, ja nav vajadzības kādam nez ko pierādīt ar nevajadzīgām auto maiņām katru otro gadu, ja atrodi meistaru, kurš atbild par savu darbu - kur problēma? Manuprāt, noteikti lētāk, nekā pirkt citu auto... Ja būs labā stāvoklī - nebūs lēts, cena būs tūkstošos, ja būs lēts - nu...tad spriediet paši...
Zemesgramata - redzi, to motoru ne jau es pārliku, to bija izdarījis tas līkrocis, no kura es auto nopirku. Ir mums te pilsētā viens murmulis, kurš par sviestmaizi kaut kur atrod tos kūciniekus, uzčinī un tad pārdod. Cik varēju izsekot mašīnas vēsturei - vienam Rīgas kantorim bijis aģenta auto, tad pie nobraukuma pāri 300K acīmredzot tas 1.4 benzīns bija izlēmis pensionēties un auto, visdrīzāk, par sviestmaizi, pārdots tālāk.
Tajā brīdī man uzņēmumam steidzami bija vajadzīgs tieši tāds auto, nekur tālu negribēju un arī nevarēju meklēt, šis konkrētais Seat bija ar bundžu labā stāvoklī, motors rūca, auto ripoja, nekas negrabēja, apskate bija, cena apmierināja - nopirku. Kā vēlāk, pamazām, auto lietojot ikdienā, atklājās - nekas, kam tas līkrocis vai viņa "meistari" bija ķērušies klāt, nebija izdarīts kvalitatīvi. Šodien es no viņa neko pat par velti neņemtu. Tagad, laika gaitā, visas tās utis ir izķertas un ar auto esmu mierā, doma par čipošanu ir atmesta, ir izvēlēts cits risinājums, lai ilgtermiņā samazinātu pārvietošanās izmaksas.
iAuto rakstīja: Foruma priekšrocība ka reiz ir tā, ka var:
1) Atrast vecāku diskusiju (facebook laika gaitā viss pazūd, grūti atrast)
2) Komentēt var visi reģistrētie lietotāji, lasīt var pilnīgi visi
Nuja, un tad izveidojas situācija, ka varbūt jau ar pirmo komentu ir konstruktīvi trāpīts desmitniekā, un tālāk kādi pāris keksi, kuri ir pilnīgi "ņe pri ģelah", sāk utošanos un off topic razborkas savā starpā...
Ieteikums no paša pieredzes - par piemēru ņemot feisbuku - ja esmu izveidojis topiku/postu un kādā brīdī saprotu, ka mērķis, ar kādu tas tika darīts, ir sasniegts - slēdzu tēmu, vai nu diseiblojot komentus, vai pat dzēšot visu topiku/postu.
Pamatojums - lai nevelkas visādi dzīves apbižoti likteņa pabērni ar savām off topic ķengām un gaudām, ka dīzelis smird, himna par īsu, karogs par plānu utt., vienīgi viņi un viņu viedoklis rullē... nu kaut kā tā.
Vēl variants - neved auto uz servisu pati, bet iedod kādam vecim - vīram/draugam/brālim vai tml., kas jau nu Tev ir... varbūt tad būs cita attieksme no meistaru puses...
Tas tā, no paša novērojumiem, kad esmu redzējis servisā, kā džeki mainās, kad iebrauc uz remontu brutāls tēviņš vai trausla blondīne rozā/sarkanā mētelītī...
Varbūt padalies, kurš tad ir brāķdaru kantoris, lai citi arī neiekrīt?
Kad savu auto vedu pie sava meistara (ieteica man viņu cilvēks, kam nebija nekāda rezona fleitēt) apskatīt gāzes iekārtu - gribēju, lai uzliek vārstiem eļļošanas opciju, viņš uzreiz arī norādīja uz iekārtās uzstādītāju lažām, loģiski pamatoja tās, un arī, saprotams, izlaboja. Lieki teikt, ka ar gāzi man nekādu problēmu, pildos, ik pa 10 000 km tekošā apkope un viss. Ar to vienkārši gribēju pateikt, ka ne visi ir blēži, bet arī ne visi vienmēr godprātīgi veic savu darbu... Nu kaut kā tā.
Leidy - no savas personīgās pieredzes - pirms sava ģimenes auto pirkšanas tas arī nebija izgājis TA tā paša iemesla dēļ. Auto pārdevējs to pamatoja ar to, ka auto vairākus mēnešus bija stāvējis neizmantots, akumulators nosēdies un attiecīgi gāzes sistēmas vadības blokā nobrukuši uzstādījumi, tāpēc arī tas vājprātīgais atgāzu cipars. Aizbraucis pie gāzinieka, tas atjaunojis vadības blokā uzstādījumus un TA bez problēmām...
Lasot Tavas atbildes, vēl radās sajūta, ka vai tik "meistari" Tavā gadījumā neizmanto ļaunprātīgi klienta nezināšanu/neorientēšanos... Daudz ir tādi bēdu stāsti dzirdēti, kad vaina izrādās detaļā par kapeikām, bet auto nomarinē 3 dienas, piestāda rēķinu tādu, ka maz neliekas, un tad stāsta, ko tik visu tur mainījuši un taisījuši un vēl cilvēkam tipa paveicies, ka tik lēti cauri ticis....
sirga - domāju, ka nē. Cik izdevies netā kaut kādas cenas ieraudzīt - diez vai būtu vairāk par 200-300 eiro, bet labs bulcinieks maksā daudz vairāk. Un arī nav vairs aktuāls šāds risinājums...
Off topic - paldies visiem, kuri lasījuši un mēģināja ko labu ieteikt - konkrēta doma, ar skatu nākotnē, ir izkristalizējusies.
Tiem diviem kungiem, kuri cīnās, pēc rakstītā spriežot, ar melno svītru savās dzīvēs - jums tā pāries, agrāk vai vēlāk...
Visbeidzot - vai kāds, lūdzu, no tiem, kas šeit ilgāk sabijuši, nevarētu pateikt, kā šeit tēma tiek slēgta, vai vispār tāda iespēja ir? Varbūt ne tur skatos un meklēju, bet neatrodu neko tādu, kā "delete topic/post" vai "disable coments"...
viencexperc - tam krievu teicienam ir arī loģisks turpinājums - tātad gans tika apēsts....
Paldies, bet man nav vajadzīga atzinība par to, kādu auto esmu nopircis vai lietoju ikdienā. Man reiz bija darbabiedrs, kurš visiem uzbāzās ar savu augstprātīgo un vīzdegunīgo viedokli par burtiski jebkuru tēmu, kura nu tika apspriesta... Pat tad, kad neviens viņam viņa viedokli nelūdza. Cik lasu, cienītais, Tavus komentārus - kaut ko labu kādreiz arī esi pateicis?
Par ieguldīšanu darba auto - man pieder mans darbs un auto, kuru lietoju, lai to paveiktu - veselais saprāts saka, ka idiots ir tas, kurš neiegulda, lai to uzturētu, cik iespējams, vislabākajā kārtībā.
Paldies par ieteikumu, papētīšu vairāk. Pret gāzi nav nekas iebilstams, ģimenes auto ir benzīns/gāze, neko sliktu nevaru teikt. Savukārt, ja man šodien vēlreiz būtu jāpērk bulcinieks darbam - noteikti meklētu benzīnnieku un gāzi virsū...
Nevar tik cenas īsti saprast - vienā vietā drusku virs 900 sākās, citā savukārt no 1200... Ja pirmais variants un ekonomija ir, kā viņi apgalvo - pēc 3 eļļas maiņām iekārta atpelnītos... Tas gan tīri hipotētiski...
Mož nestresojam, a? Nedomāju, ka esi aiz manis braucis kādreiz, tas pirmkārt, otrkārt - recirkulācija teju aiz jebkura dīzeļa jāslēdz, tas pats uz benzīnniekiem attiecas. Par to "smerdeli" varētu sīkāk paskaidrot? Dzīve pāri nodarījusi jeb verbāla caureja tikai?
Par ko tāda dusma, cienītais? Ar motoru viss ir oki, visas līkrocības, kuras bija radušās, ķap-ļap pārliekot motoru, ir izķertas, nekas nekūp. Ja nemaldos, TA tas rādītājs kapeiku virs 1 tik` bij`... Bet patiesībā, paguglējot, ir jau lēmums pieņemts, kuru kantori uzrunāt, tā kā...
Varētu tēmu arī slēgt, tikai nevaru ieraudzīt, kā to šeit dara... :/
Ok, paldies par viedokli, kādu laiku atpakaļ bija arī tāda doma. Varbūt kādudien arī uz tādu swap parakstītos, bet ne šobrīd. Nav domāts piedalīties dragreisos no luksofora līdz luksoforam, mērķis ir iespējami lēti pārvietoties uz/no darbu/-a, kā arī, lai motors ir iespējami vienkāršs un ilgmūžīgs... Par SDI tā it kā runā...
Manā īpašumā 8 gadus bija Vw Caravelle T4, 2.5tdi. Labas atmiņas ar šo busiņu saistās, neko sliktu nevaru teikt, ja auto kopj un uzpasē - ir uzticams. Garākais brauciens bija no Norvēğijas dienvidiem uz Stokholmu, ap 11h, nekāda vaina, sīkie bija vnk starā, katram sava sēdekļu rinda! Ja man šodien ikdienā būtu jāpārvadā liela ğimene/darbinieki un/vai būtu nepieciešamība vēl pēc pietiekamas kravas telpas - meklētu vēlreiz to pašu modeli, varbūt vienīgi ar jaudīgāku motora versiju....