Tolmets vienmēr vienkāršākais variants,bet ne šoreiz
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tolmets vienmēr vienkāršākais variants,bet ne šoreiz
Eļļa nesen mainīta , turbīna arī pirms 19k ,sprauslām itkā viss ok- vismaz tā kompis rādija
Jau mainīts vasarā, nekas nemainijās
Tā raustīšanās dažreiz uznāk -paraustās 2 nedēļas un tad pazūd uz labu laiku,
Auto manās rokās tulīt 2 gadi, jā visos servisos saka pareizi jāsaprogrammē bloki , jo esot bijis iejaucies tā teikt amatier līmeņa programmētājs un visu sačakarējis. Automašīnas uzvedībā- degvielas patēriņš pacēlies ,jauda ir , jocīgu neko nemanu.
Kompis rādot, ka ir dpfs ,tikai dzīvē viņa nav, nav pareizi arī tur saprogrammēts! Kapēc nav- nav ne jausmas ,bet izskatās, ka kāds ir mēģinājis sačipot vietējā šķūnī sačakarējot visu iespējamo
Šodien aizbraucu pie vel viena meha , kompis rādot ka egr uz 99.4% kā ir tā ir apstājies, jamaina velreiz cits ,rādot arī kļūdu uz gaisa masas mērītāju, bet iesākumā jādabū ejošs egr un tad jāskatās gaisa masas mērītājs.
Iespējams, prātīgāk būtu aizbraukt pie kāda profa un lai saprogrammē visu pareizi un likvidē EGR
Pagaidām izskatās EGR sprūst, paliek aizvērtā stāvoklī ,tapēc jauda ir
Apskati izgāju.Beigās nomainiju EGR un gaisa masas mērītāju , atgāzes 3.00 tāpat diezgan lielas, bet vairs nav 8
Dabā bij 3.06 ,Mehāniķa teiktais ka esot aizdi*sts izpūtējs tapēc tāds liels cipars
Iespējams, ka tas 3 rodas no tām blīvēm un caurā izpūtēja un vel sazin cik ilgi nobraukāju ar nestrādājošu egr varbūt tur izpūtējs un pārējā izplūde aizdi*sta.
Varbūt ir ko ieteikt to normālās izcelsmes sprauslu tīrītāju? Vispār strādā viņi vai tik sevis apčakarēšana tā ir?
Kļūdu nav, EGR vietā DPF gan izravēts