Karlsone rakstīja: IEspējams, nez kapēc man tādu variantu vispār nepiedāvāja. Vienīgais, ka automāts tieši tādai automašīnai arī jāmeklē riktīgi, jo dīzeļiem ir, bet man ir benzīnnieks. Bez tam garantija, ka viss būs ok arī nav. Piķī sanāk jau, protams, ieberziens, bet kārba būs jauna un ar visu garantiju.
nu njem no autoriigas jaunu parasto tomaatu! buus i garantija i nebuus jaameklee, jo pie vinjiem tak ir!!!
Karlsone rakstīja: Patiesībā jau jautājums ir atrisināts +-, jo kārba būs klāt svētdien.
skaisti - tev buus jauna stulbas konstrukcijas kaarba, tai pashaa laikaa par parasta automaata ievietoshanu nemaz nepaintereseejies.. laikam pikjis viegli naak tapeec pokuj
Karlsone rakstīja: Pati kārba 3 260 Ls, noņemšana RAAP 100 Ls (maitas salauza ņemot nost Landu, tagad tas vēl +-100Ls + norāva vēl kaut kādu el. vadu), uzlikšana 104 Ls. Kopā 3 464 Ls (gandrīz 5 000 EUR). Skaists cipars, ne?
un galaa ir veca mashiina ar jaunu kaarbu! ar shaadiem gaajieniem latvieshia rii izceljas arii latvieshi izceljas! Apsveicu un noveelu lei taa mahshiina veel vismaz 100kkm iztur lai buutu bijis jeega to kaarbu mainiit...
Pasaats protams ir lielaaks par A4, bet VW koncerns vienmeer ir uzveeris ka shie auto ir viena liimenja. Piemeers ir tam ka B6 pasaatam tika smazinaata salona apdares kavlitaate, lai A4 kljuutu paaraaks, jo ieprieksheejaa modelja ietvaros Passats saaka uzvareet audi un tas bija pret pashu razhotaaju plaaniem!
Piedzen blakus pasātu un A4 un paskaties. Ja vēl neredzi, paņem un pamēri
Ko tu ar to gribi teikt?
To, ka Passat bračka no audi gala ir A6 nevis A4
Kaarteejais paargudrais spameris! ja nesajeedz tad nemuldi!
#
Indeed, the first Passat was developed directly from the Audi 80/Fox and the two still share the same platform
#
#
The Passat was Wheels magazine's Car of the Year for 1974 and its sister model Audi 80 was nominated car of the year by the European motor press a year earlier.
#
#
also used in the Audi 80—longitudinally mounted with front-wheel drive
#
#
It was significant in that it returned to sharing a platform with an Audi (the Mark I Audi A4 from 1994), again using the classic "overhung" longitudinally mounted engine with front-wheel drive.
#
The B5 Passat shared its platform with the Audi A4.
#
In fact, the quality of the Passat was on a par with its sister Audi A4 and it undoubtedly took some sales from its more costly premium in-house rival.
#
he current Passat, although stylistically more sophisticated, has displayed lower build quality than the previous version in order to avoid direct competition with its Audi cousins.
Toties man iz paša subjektīvās pieredzes ir zināms tas, ka B5 un A100/A6 izmēros gan iekšpusē gan ārpusē ir visai līdzīgi.
Vados no tā ko redzu, nevis no tā ko izroku internetā, dižais speciālist
atsauce uz interneta avotu shobriid ir izmantota lai tev buutu vieglaak pasham paarbaudiit faktus! man pasham nevajag internetu, lai uzzinaatu shaadu informaaciju! un par tavu aprobezhotiibu liecina tas, ka tu pat vispaarzinaama fakta priekshaa pastaavi uz savu taisniibu atsaucoties uz savu veerteeshanas speeju (shaadi padarot sevi veel stulbaaku)!
putraims rakstīja: Man ir priekšlikums - davaj samēramies. Pa īstam, ar metra mēru. Man ir 10 metrīga rulete.
Pasāts vienmēr ir bijis uz 80/A4 bāzes. Bet par salona izmēriem - vajag pamērīties, jo man arī tīri subjektīvi pasāta aizmugurē ir ērtāk nekā audī.
Jaa, taa ir taisniiba, A4 ir MAZAAKS par passatu, gan salons gan citi izmēri. Ja meera tad sanaak ka a4 ir bishiit mazaaks par pasaatu, kursh savukaart ir bishiit mazaaks par a6.
Jaa, taa ir taisniiba, A4 ir MAZAAKS par passatu, gan salons gan citi izmēri. Ja meera tad sanaak ka a4 ir bishiit mazaaks par pasaatu
Nesajūti pretrunas pašam ar sevi?
Par ko es visu laiku runāju?
tu visulaiku runaa par to, ka pasaats ir gandriiz taspats kas a6, kaa tas faktiski nav, jo peec konstrukcijas tas ir a4, un peec izmeeriem nav neviens ne otrs.
Gribētu uzzināt cik izmaksātu A6 (1999g) 1.9TDI zobsiksnas maiņa? Un ko veel vajadzētu nomainīt pie reizes lai novērstu vārstu grabēšanu? Ieteikumus nomainīt blīvi starp seedekli un stūri, kā arī autiņu uz Tolmetu, variet paturēt pie sevis.
mobilee cenas ir sakrukjiitas, neviens tikai peec mobiles nepeerk,
es nopirku divus gadus jaunaaku pasaatu ar nedaudz mazaaku komplektaaciju gan, bet pa 11000
LyNx8 rakstīja: Piekrītu, nav maz, bet nu pēc pāris mēnešiem, kuras pavadīju Pasātu cenu un komplektāciju pētījumos (gan mobile.de, gan citur), tad tāds puslīdz normāls auto, kas atbilda manām vēlmēm, tur iekš DE maksāja ap 10 - 10,8 tk EUR. Pieskaitam klāt transportēšanu, šķiet 11 - 11,5 vien sanāk. Tad nu es nepažēlojos, un labāk samaksāju (iespējams, pat 1 tk vairāk par vidusmēru), bet toties šim auto nav nevienas īpašības, kas manī taisītu skābu ģīmi (ja nu vienīgi ar lidojošu akmeni haubes purngala krāsojumā iedauzītu mazu robu, ko vajadzēs "apkopt"). Bija tā vērts!
Btw - ja kādam vajag uzticamu, patīkamu autovedēju no DE - varu ieteikt! Andrejs Rihters - prieks bija ar viņa firmu sadarboties!
LyNx8 rakstīja: Za to nomainīšu un zināšu, ka tā konkrētā štelle otreiz nenojuks... Izskatās, ka sirdsmiera labad pie reizes arī eļļu jānomaina, visus vajadzīgos filtrus utt.
man nesen tieshi shitaa izgaaja! raustijaas un negaaja un beigaas dabuuju mainiit PD sprauslu... arii 03 gada pasaats! ja gribi siikaak aprunaaties - uzraksti uz listbox ieksh pro elvee!
shiten nekaada runaashana nesanaak, muljkjiibas vien - neko debiilaaku kaa nodrupusha vaarsta mala nebiju dzirdeejis!
Masina nav veca. Nopirkta no salona 4 g. atpakal jauna. 2003. g nov. izlaidums.
Simbols - tipa dzinejs, dzeltena krasa. uz spidometra skalas.
Citu simptomu it ka neesmu pamaniis. Dinamika masinai palika tada pati. Dumi nenak... viss pa vecam.
Par to katalizatoru-zondu izlasiju instrukcija. Vienigais ka ta ir kopeja prieks benzinniekiem un dizeliem, tapec laikam kat-zonds ir pieminets. Kaut ka negribas pagaidam braukt servisa...Noplesis nepar ko, sapuderes smadzenes...utt
manam auto taa lampa iedegaas, jo teperatuuras deveejs bija nobeidzies! protams ir veel citi iemesli kad vinja deg.
preciizi pateikt to var tikai ja nolasa kljuudu no vadiibas bloka!
A kur var nolasit kludu no vadibas bloka? Kads zin normalu vietu, teiksim ziepnikkalna-zolitude vai starp sim vietam (pats atrodos Ventspils iela) Ieprieks pateicos...
Karlsone rakstīja: IEspējams, nez kapēc man tādu variantu vispār nepiedāvāja. Vienīgais, ka automāts tieši tādai automašīnai arī jāmeklē riktīgi, jo dīzeļiem ir, bet man ir benzīnnieks. Bez tam garantija, ka viss būs ok arī nav. Piķī sanāk jau, protams, ieberziens, bet kārba būs jauna un ar visu garantiju.
nu njem no autoriigas jaunu parasto tomaatu! buus i garantija i nebuus jaameklee, jo pie vinjiem tak ir!!!