Es martā uzstādīju paneļus, kopējā jauda 6,16kw, invektors 5,5kw. Vakar tieši ST lapā skatījos, esmu ziemai uzkrājis ap 2000kw, septembrī vēl biš nāks klāt. Pie esošās sistēmas atpelnīsies 4-5 gadu laikā, kā būs, to jau vēl neviens nevar pateikt. Vidējais patēriņš mēnesī ir virs 500kw. Elektrības rēķins tagad ir ap 22-25eur mēnesī. No sadales parasti ņemu atpakaļ ap 300kwh/mēnesī, ziemā tātad būs vairāk, ap 30-35eur rēķins būs. Ja Neto pāries uz biržas tarifu naudas izteiksmē, liela bēda nebūs, jo no rītiem arī ir augsts tarifs (8-10), tad paneļi ražo ļoti labi. Katrā ziņā, ja ir brīvi līdzekļi, paneļi privātmājai noteikti jāliek. Man gandrīz visi kaimiņi ir salikuši, viens pat elektro auto nopircis, sanākot gan mājai, gan mašīna, paneļu kopējā jauda šim 16kw.
Es katru gadu pērku 7 paletes, pa retam 6, skatoties kāda ziema, silto ūdeni visu gadu sildu ar granulām. Māja 260kv.m., nav ideāli nosiltināta, kad būvēju, tad vēl nebija divkameru stikli, arī jumtā prasītos vairāk vates, bet 2006.gadā tā būvēja. Pagāšgad granulas pirku par 155Eur
Jā sildu, esmu nopircis šai ziemai, ar piegādi man sanāca 350Eur palete. Šābrīža cena ir kosmoss, tad lētāk ir kurināt ar elektrību, ja vēl ir aktīvs tarifs ap padsmit centiem kw. Staļi ir riebīgs spekulantu kantoris, ražo diezgan sūdīgas kvalitātes granulas, bet prasa visaugstāko cenu!
Šis gads ir kkāds vājprāts enerģijas izmaksu ziņā, es nesaprotu, kā piemēram, tirdzniecības centri, biroja ēkas lielās noliktavas spēs samaksāt gāzes rēķinus, izmaksas būs kosmiskas, redzēsim daudzus bankrotus Par pensionāriem pat nepieminēšu, tie varēs iet vienkārši kārties...
Tirgus jau vienmēr atrod kur realizēties, būs kā 2009-10 gadā, kad pilni treļi gāja atpakaļ uz DE un tur tirgoja. Tas, ka dīleri prasa kosmosu par tām "mazlietotām" tas fakts, bet ir jau arī muļķīšī, kuri nopērk.
60K par KIA? Paldies un uzredzēšanos! Tāpat kā 60K par Skoda, nereāls skaitlis, runāju ar vienu tādu, kas nopircis Skodu par 63K, baltu, skats-nekāds, bet lielījās, ka patēriņš esot 3eur/100km, es saku, bet uz aizmugures vāka tak rakstīts Skoda Reāli pārmaksājis 25K, lai iegūtu mazāku patēriņu! Ziemā pie tam esot pakaļā, baigi rijot Pilnīgs murgs! Ā...max ātrums tam brīnumam esot 163km/h..par 60+K!!! Laipni lūgti muļķu zemē!
Visi tie pirmās paaudzes hibrīdi ir diezgan liela diršana, tagad kas nāk, tie puslīdz sāk attaisnot to, kam ir paredzēti. Čomam bija Camry, tas tiešām varēja ierakstīties 5-6L ar to 2,5L dzinēju, iepriekš kaimiņam bija NX300, tas tāpat rija ap 10L, respektīvi no tā hibrīda maz jēgas bija.
Ar šo auto to var izdarīt jebkurā puslīdz taisnā posmā, tas notiek ļooti ātri. Kārba šai mašīnai ir kkaa fenomenāls, launch control ieslēdzas gandrīz uzreiz, un to var atkārtot n-tās reizes pēc kārtas.
Es ar biš palielīšos, sanāca izmest līkumu ar Porsche 911 Turbo S, tā mašīna ir kkas nereāls, pat īsti neliekas reāli tas ko viņa dara. Paātrinājums ir tik mežonīgs, ka vārda tiešā nozīmē ir ar abām rokām jāturas pie stūres! Galvenais, ka tas paātrinājums neapstājas līdz 300km/h! Ātrāk nemēģinājām...bail! Bremzes strādā tā, it kā arkls tiktu izmests aizmugurē, vadīt to zvēru ir jāmāk, pa mūsu ceļiem, viņu diezgan šūpo, mētā. Iekāpjot atpakaļ savā mašīnā, liekas, ka viņa vispār neiet, kaut 100km/h sasniedz ap 5,2sek.
Kkādas līdzīgas sajūtas esmu izjutis izklaides parkos, šis ir auto, kuru vajag notestēt, ja rodas tāda iespēja, tad saproti, kādas ir autobūves virsotnes.
Nebija tik traki, tie mazie 2L motori, ja sāk braukt virs 100km/h arī kļūst ļoti ēdelīgi. Zinu kurjerfirmu, kam ir Sprinteri ar ieliktiem 3L, kursē uz Liepāju, saka, daudz labāk, kā 2L, kad iet slodzē, rij mazāk un raitāk ripo. Ja grozās tikai pilsētā, pietiek tie 2L. Mums ir Crafter lielais, prasītos lielāks dzinējs, jo kā velk piekabi, patēriņš ir ap 14L, domāju, ka 3L dzinējs labāk justos.
Ņemot vērā nelielo skaitu, kas tika saražots, sava doma tajā ir. Parastās versijas ir daudz, bet SL600 kopā tik kādi 4000+ tika saražoti. Diez vai viņš kādreiz maksās 10K eur. Viņa cena nākotnē tikai augs, tādēļ arī drošu sirdi pirku. Laiks skrien ātri...
Viņš rij ap 20L, diez vai ripoja ikdienā uz darbu Salons ir dzīvs, sēdekļi labā stāvoklī, šur tur rokas ir jāpieliek, bet tā viss strādā, arī pneima, motors ļoooti kluss, lec uz pus apgriezienu.
Redzēs, kā būs, nobraukums šim 127K km, tā kā nevajadzētu būt izdilušam, kaut nezinu cik viņš ir mocīts pirms tam. Gribēju cabrio, bet tur tā izvēle nav liela, vecajā SL vienkārši fiziski nelienu iekšā, tādēļ izvēlējos šo. Usa mašīnas mani pilnīgi neinteresē, audi nekas jēdzīgs nav...bmw 6 sērija neuzrunā, nav viņai vēl tā aura, normāls - Porsche, dārgs...
Neesmu ar viņu nekur tālu braucis, bet tiesības pazaudēt var ātri
Tā nu ir sanācis, ka biju nobriedis, ka man vēl naftas degvielas ēras beigās būs kārtīgs V8! Sanāca mazliet savādāk! Ieguvu V12
Tātad, manā lietošanā ir nonācis 2004.gada SL600 Mercedes ar V12 biturbo motoru, jauda 500Zs, ceru, ka lielākā daļa vēl "stallī", degvielas apetīte mežonīga, jāiemācas vadīt, jo šī jauda uz vienu asi, ratus rauj riņķī pie jebkuras straujākas gāzes pedāļa piespiešanas, nerunājot, par ietriekšanu grīdā.
Ā, cabrio versija, atceļojis no Japānas, ceru būs labs vasaras izbraucienu auto!
Es martā uzstādīju paneļus, kopējā jauda 6,16kw, invektors 5,5kw. Vakar tieši ST lapā skatījos, esmu ziemai uzkrājis ap 2000kw, septembrī vēl biš nāks klāt. Pie esošās sistēmas atpelnīsies 4-5 gadu laikā, kā būs, to jau vēl neviens nevar pateikt. Vidējais patēriņš mēnesī ir virs 500kw. Elektrības rēķins tagad ir ap 22-25eur mēnesī. No sadales parasti ņemu atpakaļ ap 300kwh/mēnesī, ziemā tātad būs vairāk, ap 30-35eur rēķins būs. Ja Neto pāries uz biržas tarifu naudas izteiksmē, liela bēda nebūs, jo no rītiem arī ir augsts tarifs (8-10), tad paneļi ražo ļoti labi. Katrā ziņā, ja ir brīvi līdzekļi, paneļi privātmājai noteikti jāliek. Man gandrīz visi kaimiņi ir salikuši, viens pat elektro auto nopircis, sanākot gan mājai, gan mašīna, paneļu kopējā jauda šim 16kw.