man gan liekas ka viss atkariigs no taa kaa auto tiek ekspluoteets! Ja jau brauc kaa nezin ar ko tad arii mersi un citas tachkas var nojaat 4-5 gadu laikaa!
DeaDMoroZZZ rakstījaac gribeeju taadu Pikasu kaa gimenes auto, bet par cik nopaktoaakaa versijaa nulles variantaa maksaa bez liizes nepaceljamu naudinju, panjeemu citu franchu auto ar 210 ZS zem kapota, bet kaa gimenes auto arii gana ietilpiigu
lietotu Pikasu (vecaaku par 3-4 gadiem) laikam tomeer neriskeetu njemt, ja nu vieniigi reaals noskreejiens buutu kaadi 50 000 km, tad veel padomaatu... Bet jauns vai gandriiz jauns - respect... Man patika i vizuaali, i gaitaa, i apriikojuma zinjaa, i eertiibu zinjaa... Kaa ar servisa izmaksaam un apkopeem - HVZ, domaaju, ka ne daargaak kaa citiem franchu autoindustrijas izstraadaajumiem...
Bet kaadeel neriskeetu? Elektronika ? Hadene? kas? Teiksim pie 150 t km
Starpcitu - gribētos izteikties par ļoti daudziem autovadītājiem dēļ kuriem Ulbrokā KATRU RĪTU veidojas sastrēgumi!!!
Izbraucot no Ulbrokas Rīgas virzienā ir stop zīme - to protams ignorēt nevajadzētu, bet vai tad tiešām ir vajadzīgs pilnīgi tukšs ceļš lai izgrieztos ???
Nu tādam mazs attaisnojums varētu būt no Rīgas Ulbrokā iebraucošo autovadītāju "līkās" rokas, kas nevar ieslēgt pagriezienu rādītāju savlaicīgi, lai tas kurš stāv pie stop zīmes laicīgi saprastu, ka drīkst braukt.
Ja šajā krustojumā ievērotu šīs nianses, tad nebūtu jāapbrauc šis krustojums caur zemes ceļu pie riepu servisa un vēl papildus jānoslogo Līču ceļš, kā rezultātā izgriezties Rīgas virzienā pie tāsstop zīmes paliek vēl sarežģītāk!!!
A kāpēc pa LR būtu jābraukā ar priekšējiem tonētiem logiem???
Man liekas ka likumi visiem vienādi!!!
No kurienes rodas tādi iznireļi ??? Ar pr. tonētiem logiem, tādi kas stāv veikala durvīs (tobiš invalīdu staavvietā), vai tādi kuri uzskata, ka, jo dārgāks auto jo mazāk likumu uz viņu attiecas ?!
Tas vienīgi norāda uz to ka cilvēkam ir mazvērtības kompleksi!!!
casius rakstīja: Es saprotu, ka nav šeit neviena, kas ir reāli braucis ar 75to, 45to vai 25to roveri, bet tikai ir DZIRDĒJUŠI ka .....
Nu varbūt tomēr kādu komentu ?!
nu ko lai saka. esmu 2gadus braucis ar honda civic 95.g- 5d hechbeks. Kuzovs/salons taads pats kaa 4xx, peec tam 45 seerijas roveriem. No rovera atshkjiiraas tikai priekshas/aizmugures kuzova daljas. paareejais 1:1
Nekaadu dizhu probleemu nebija. Lietots nesaudziigi 2gadu garumaa. Cena daljaam saliidzinot ar taada pasha gada parastajiem 3d 4d civic tajaa laikaa bija aptuveni reiz 1,7-2. Savai hondai piekares daljas ja naacaas mekleet, tad bija jaameklee uzreiz peeec rover.
Vai es tagad pirktu taadu hondu? mhh, jaadomaaa, bet droshi vien ka notieveetu un pirktu jaunaaku, bet ar pareizaaku dzineeju pashaurs tas salons. Vai es pirktu 2000.g.-... 45 roveru? Neee, jo nebuutu veelmes seedeet 95. gadaa razhot saaktaa salonaa.
Jo 45 roveriem salons liidz kaut kaadam 200x gadam ir 1:1 kaaa 95 gada hondai, tikai tiek feislifteets n reizes gadu laikaaa, salonaa izmainjas nav
Paldies par komentu!
Vairaak gan interesee 75 tais jo 45 tajam tieshaam tas salons .... neiepriecina, kaut gan cena piedaavaajumos laba!!!
Marchiks_ rakstīja: Čomam bija defenders. Vot tas ir vienīgais īstais rovers. Komforta nekāda, bet iet kā tanks. Divi aķi, divas bākas. Benžu rij ap 20 l/100 (labākajā gadījumā). Remontējās viss elementāri, pašrocīgi. Reizēm vajag svarkas palīdzību.
batka rakstīja: Bet vai tadeļ gribi liekas problemas uz sava kakla deļ ta???Nafig tadu auto ar kuru ir problemas ar servisu
Cik es saprotu ka servissaa jau vaina (tipa vite auto) ! Tie jau ir tizli un nevar vai negrib kaut ko taisiit!
Neviens jau par taa auto probleemaam nestaasta!
Es domaaju, ka ja tagad aizdziitu savu volvo uz Musa motors - man arii sastaastiitu ka pisec viss kas jaamaina un ciparu iegrieztu taadu, ka pa maz neliekas, kaut gan auto ir ljoti labaa tehn. staavoklii!
Lielie diileru servissi tachu daargi - noteikti ir alternatiiva (piem. Bergjos Roveriem)
Lomixx rakstīja: padzīvoju pa UK, un redzēju, ka marka ir ļoti iecienīta padzīvojušu diezgan augstu amatu ieņemošu kungu pārdvietošanās līdzeklis. Hečbekus atkal ir iecienījuši jaunieši, katrā ziņā marka ļoti populāra.
Vienreiz sanaāca ar pavizināties kautkādu sedanu no tiem roveriem, konkrēti kādu, nepateikšu , bet iespaids tikai labākais.
Daudzos servisos tiek reklamēts īpaš piedāvājums MG un Rover remontiem, mož arī tāpēc ka, tas ir tas pats, patstāvīgā klienta atlaižu karte
Dziivojot UK es domaaju ka nav jaasaprot ka Rover un MG ir tas pats ! Tikai savaadaak! Tas ta pat kaa MB un Brabus!
Varbuut kaads var dot padomu?! Man auto Volvo V40 1.9td - turbīma tika taisīta turbomotors.lv ellu nekur nespiezz garaam, katalizatorus izraveeja, bet.... kaut kaa liekas ka nav taada iisi laba raaviena pie uzsaakshanas ! Diapazonaa no 1300 liidz 2000rpm auto taads kaa iemidzis, peec tam iet ok. Veel, pienjemsim, braucot ar 4 atrumu ~70kmh dodot gaazi taada sajuuta ka pat biku auto takaa paliek gruuti a peec tam (sasniedzot jau ~2100rpm) viss aiziet! Kur skatiities ? ko dariit ?
Varbuut kaads var dot padomu?! Man auto Volvo V40 1.9td - turbīma tika taisīta turbomotors.lv ellu nekur nespiezz garaam, katalizatorus izraveeja, bet.... kaut kaa liekas ka nav taada iisi laba raaviena pie uzsaakshanas ! Diapazonaa no 1300 liidz 2000rpm auto taads kaa iemidzis, peec tam iet ok. Veel, pienjemsim, braucot ar 4 atrumu ~70kmh dodot gaazi taada sajuuta ka pat biku auto takaa paliek gruuti a peec tam (sasniedzot jau ~2100rpm) viss aiziet! Kur skatiities ? ko dariit ?
Vajadzētu nodiagnosticēt, citādāk tāda zīlēšna kafijas biezumos sanāks.
Painteresējies vwmotion.lv vai audi-style.lv pie lietotāja INC, viņš gan vairāk ar VAG dīzeļiem darbojas, bet gan jau kaut ko sarunāt varēs.
Jā, atrodas gan viņš Jelgavā.
Dzirdeejis par INC esmu, bet biju arī pie kompja pesleegts - tipa vis OK, pie kam gandriiz uzreiz peec remonta biju uz diagnostiku tieshi turbiinai (diizelcentrsR) jo likaas ka varbuut nav kaa naakas saremonteeta! Arii saka ka viss OK!
Varbuut kaadus INC kontaktus??? Cik aptuveni tas vareetu maksaat, jo auto jau it kaa iet bet ar naudaa ir kaa ir ....
WALA rakstīja: casius - principā tas teikums par katalizatoru izravēšanu man kaut kā nepatīk. Ļoti daudziem mūsdienu auto konstrukcijā katalizators ir "ierēķināts" un tāda vienkārša izmešana var mierīgi beigties ar motora parametru izmaiņu uz slikto pusi !!!
Pieņemot ka pirms tam tā truba pie zemiem apgriezieniem rāva labāk, tad var mēģināt minēt, ka piemēram rotējošās daļas ir palikušas smagākas, vai arī assij/lāpstiņām kaut kāda iesmesla dēļ ir lielākā pretestībā kā iepriekš, un tādēļ lēnāk iegriežas turba ...
Tāpat varbūt tev kaut kur ieplūdē vai izplūdē ir iezadzies kāds lieks caurums un tas arī ietekmēs.
Katalizatori bija bez zondeem vai kaadaam citaam elektronavarotiem! Njemot veeraa ka katalizatoru nav - it kaa vajadzeetu buut mazaakai pretestiibai (jo 2001 gada auto kat. toch ir aizaudzis) pie kam taa turba ir tik primitiiva pat nespeeju iedomaaties kur vareetu raut gaisu vai ko citu jo tur nekaa sarezzgjiita nav!!!
Nu paaraak biezzi uz celja neredzeesi un arii tirgojas retais !?
Manupraat labs minivens ?!