Par VOLVO no Vācijas var būt problemātiski.Kad meklēju savu Vācijā, tad piedāvājums neliels.Maz viņu tur un tie kas ar viņiem brauc negrib pārdot.Vajag painteresēties pie zēniem ,kas dzen no
Jau iepriekš atvainojos par iejaukšanos.Mana pieredze ar ziemenēm ir sekojoša.
1. Lielam un smagam auto, kā VOLVO radzes ziemā vajag.Izņēmums, ja regulāri jābraukā uz Eiropu ,vai ir 4*4
2.Ziemas riepu izmērs par vienu iedaļu mazāks(šaurāks), kā vasarā.
3.Ja iespējams, tad riepas augstums nedaudz lielāks kā vasarā
Skatos pirmkārt uz zīmējumu un tad atkarībā no maciņa biezuma uz ražotājfirmu.Sakarā ar zemākiem vid. ātrumiem nesaskatu problēmas arī atjaunotajās ziemenēs.[addsig]
Tas uzraksts "korozija" var parādīties arī tad, ja apskates veicējam ir slikts garastāvoklis un izpūtēja truba sāk palikt brūna.Man ir 94.gada VOLVA ,pat bijusi avārijā, bet rūsa ir speciāli jāmeklē.Apstrāde VOLVĀM pamatīga.Cinks+smāķis+kaut kāds vasks.
Kāda jēga viņiem ekonomēt? Tā takš tava nauda.Paskaties vien ,kas notiek ar blīvslēgiem.Volvim viņi tādi pašvaki.Manam ar sulojās gar kloķenes aizmugures galu.Nomainiju un eļļas patēriņš pazuda.Kādreiz MERSIm ar 250000 nobraukumu izdomāju ieliet skalojamo eļļu.Pēc tam sākās eļļas patēriņš nopietns.
Nu nav tev tur nekāda filtra.Zem logu tīrītāja restes ir ventilācijas caurums ar sietu.Var gadīties, ka vēl rudens lapas palikušas un tagad kopā ar sniegu nobloķējušas to caurumu. Vai kāda no klapēm izāķējusies.Pazvani Aigaram lai vakarā paņem līdzi CD ,tad arī papētīsim.
To zondi var notestēt jebkurā servisā. Ja beigta, tad atslēdz zondes štekeri un kompi izdzēs.Tālāk brauksi bez zondes un ar degošu lampiņu, bet citādi bez redzamām izmaiņām.Es pagājušajā gadā pat skati izgāju ar tādu neesošu zondi, kamēr dabūju vietā.Ja tā nav zonde, tad kompim jāparāda vienalga kas par vainu.Bet par 850 mums Crashs lielākais specs.
Ja deg lampiņa, tad zonde nestrādā 100%, vienkārši šprice aizgājusi strādāt avārijas režīmā, tas ir -ignorē zondi.Būs Tev nedauz lielāks patēriņš on CO.
Vismaz 940ajam ir zem kapota tāda maza kastīte ar vāciņu, kurā iespraužot līdzpielikto vadiņu attiecīgajā ligzdā un veicot vēl dažas manipulācijas ar tur esošo pogu un aizdedzes atslēgu, var nolasīt visu informāciju par kompja atklātajām novirzēm no normas, kā arī pārbaudīt visu devēju, sprauslu, tukšgaitas vārsta un citus parametrus, kas atspoguļojas diodes kodos.
Par VOLVO no Vācijas var būt problemātiski.Kad meklēju savu Vācijā, tad piedāvājums neliels.Maz viņu tur un tie kas ar viņiem brauc negrib pārdot.Vajag painteresēties pie zēniem ,kas dzen no
Šveices.Būs labāka komplektācija.