Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.
VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?
Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.
Miera iela, Brasas tilts tas pats.
Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)
Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?
Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…
Nečakarējies - brūģi ar sliedēm novākt no tā tilta - nereāli - vai nezini cik izmaksāja dienvidu tilts?
Pat ja novāc tramvaju abos virzienos uz tā tilta nekas tāpat nemainīsies...
Tur principiāli tilta caurlaidība ir ānī...
Labi - tilts būs nosacītās 4 joslās, un? Vienā virzienā būš korķis mazliet tālāk - pie Pērnavas ielas krusta, otrā pie Vairoga/Biķernieku krustiem...
Tas neatrisinās stūķi kā tādu, tikai pārcels stūķi uz citu vietu, tākā...
Interesanti, kāpēc tad tagad korķis stāv abās pusēs tieši pirms tilta, ja reiz problēma ir Brīvības un Pērnavas vai Vairogu ielas krusts?