Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
BB 10.03.2010 0:25

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Kā konkrēti viņš tev traucē dzīvi, kur tieši tev tas tramvajs spiež?

Elementāri – uz VEF un Akmens tiltiem – lielāks traucēklis nav manīts ne pāgājušajā ne arī šajā gadsimtā…

Nečakarējies - brūģi ar sliedēm novākt no tā tilta - nereāli - vai nezini cik izmaksāja dienvidu tilts?

Pat ja novāc tramvaju abos virzienos uz tā tilta nekas tāpat nemainīsies...

Tur principiāli tilta caurlaidība ir ānī...

Labi - tilts būs nosacītās 4 joslās, un? Vienā virzienā būš korķis mazliet tālāk - pie Pērnavas ielas krusta, otrā pie Vairoga/Biķernieku krustiem...

Tas neatrisinās stūķi kā tādu, tikai pārcels stūķi uz citu vietu, tākā...

Interesanti, kāpēc tad tagad korķis stāv abās pusēs tieši pirms tilta, ja reiz problēma ir Brīvības un Pērnavas vai Vairogu ielas krusts?

BB 11.03.2010 0:37

Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

BB 11.03.2010 0:43

Runcuks rakstīja:

Sretsked rakstīja: Kaut kas sapisies būs ar benzīna padevi.

Nju suknis nevar but filtrs ar nevar but!

Drīz sāks nestrādāt arī uz gāzes.

Visticamāk sprauslas ciet.

Braucot ar gāzi, jāsaprot, ka motors ir konstruēts brauk uz benzīnu. Motora konstruktoram pat ļaunākajā murgā nerādījās, ka 15 gadus pēc mototra saskrūvešanas Jānis aizbrauks pie kaimiņu Vasjas un mēginās motoru piedabūt strādāt uz kaut ko citu.

Tā ka tāds arī rezultāts.

BB 12.03.2010 0:52

Palaidniex rakstīja:

BB rakstīja: Tramvaji Rīgas izpildījumā ir bezjēdzīgi. Aizņem daudz vietas pārved nenozīmīgu pasažieru daudzumu, priviliģēti salīdzinot ar citu sab. transportu.

VEF tilts apgrūtināta braukšana uz pilsētas galvenās ielas, Brīvības iela veselas divas joslas, kurās pilņigi netraucēti brauktu jebkurš sab.tranports atvēlēts vienam no tiem. Viena no centrālajām ielām - Kr.Barona faktiski izslēgta no transporta aprites dēļ tramvaja, Platums tāds pats kā Čaka, bet efektivitate?

Maskavas iela - divas potenciālas sab transporta joslas pilnīgi neizmantotas. Ganību dambis - tas pats.

Miera iela, Brasas tilts tas pats.

Tramvaja šobrīd aizņemto vietu var atvēlēt citam sab. transportam, kurš lētāk, ērtāk un elastīgāk aizvedīs vairak pasažieru. Nav tur jālaiž mašīnas, bet autobusi un trolejbusi (var arī paralēli tramvajam)

Neviens no tramvaja maršrutiem nav tāds, kurš nebūtu sasniedzams ar citu sabiedrisko transportu.

Un kādā galamerķī plāno nokļūt izmantojot Barona ielu? Un cik izmaksās tās asfaltēšana?

Un, domāju, ka tramvajas pārvadā 3-4 REIZES vairāk pasažieru nekā nesabiedriskais autotransports - dienesta vi personiskie tr. līdzekļi.

Un ar ko piebāzīsi to pa nezcik miljoniem no 3 uz 4 joslām paplašinātās Maskavenes daļu - un par cik miljardiem asfaltēsi bruģēto maskavenes daļu, un kur tu brauksi pa to noasfaltēto maskaveni?

Un kam ganību dambī vajadzīgas 6 joslas esošo 4 vietā????

Skaidroju. Tramvajs šobrīd ir priviliģēts attiecībā pret citu sab.transportu. T.i. risinājums ir tramvaja aizņemtajā vietā sabiedriskā transporta josla.

Uz kurieni brauk pa Barona ielu ir visai padīvains jautājums, piemēram t/c Centrs un Vecrīga, Nacionālā bibliotēka, LU Ekonomikas fakultāte, s/n Daugava un visai daudz citu vairāk vai mazāk svarīgu iestāžu un ēku. Bez tam labs ceļš (ja nebūtu tramvaja), pa kuru nokļūt no centra uz VEF vai Zemitānu tilta vai virzienā uz Deglava tiltu. Vispār viena centrālajām un dzīvākajām Rīgas ielām.

BB 15.03.2010 19:07

Ar ko var aizbraukt uz Tapešu ielu? Ar ko uz Mīlgrāvi? Uz Mežaparku?

Tapešu ir 2.tramvaja galā, t.i. pie slokas ielas pārbrauktuves , tur tiešām nav cita sabiedriskā, izņemot visu, kas iet pa slokas ielu

BB 26.03.2010 21:55

Bams rakstīja:

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Nu ja Atvedīs jau tikai maketu(tas arī naudu maksā), skrūvēs paši darbnīcās, klonēs, metinās un skrūvēs.

Kas tad mums virpu nav un elektriķu trūkst

Pirms kaada laika teica te kaads ka ieksh muusu faaterlandes visiem liikas rokas un neviens neko neprot...

Atnāks uz prezentāciju Ūšakovs/Šlessers, aptaustīs un dos vadošos norādijumus vietējiem - saskrūvēt tādu pašiem. Nebūtu jau slikti. Es tikai Par vietējo preci, ar piezīmi gan, ka lai tā nav jāremontē katru ceturtdienu.

Ja skrūvē uz vietas, da kaut vai Ušakovs, es par tramvaju, metro un visu pārējo.

Ja ved no Čehiem, tad labāk bez.

BB 11.04.2010 23:14

kalfonso rakstīja: pieķerti beidzot

www.tvnet.lv/...

A no džimbuļiem pa naktīm noteikti Ušakovs elektrību fenderē

BB 13.04.2010 21:42

auto.delfi.lv/...

Vai tik šitajās abās vietās paralēli ielai nav tāsds ļoti lietderīgs un pilnīgi satiksmi nekavējošs transprts kā tramvajs, kuram atvēlētas divas pilnīgi brīvas joslas?

BB 14.04.2010 23:06

scope rakstīja:

BB rakstīja: auto.delfi.lv/...

Vai tik šitajās abās vietās paralēli ielai nav tāsds ļoti lietderīgs un pilnīgi satiksmi nekavējošs transprts kā tramvajs, kuram atvēlētas divas pilnīgi brīvas joslas?

Vismaz tās stāvvietas no ielas novāks un sabiedriskais varēs brīvi kursēt.

Tagat tāpat tur pa 1-mo joslu nevar braukt.

Pareizi, daudz foršāk, ka nav kur stāvēt nevienam, zatu sabiedriskajam divas joslas katrā virzienā

BB 17.05.2010 22:38

Paldies, liekas viens no diviem Jūsu piedvātajiem, šobrīd ir pārgājis pats no sevis.

Bet pasažieros paniku iedzina labu - tipa mašīna deg, meklē ugunsdzēšamo, efekts vizuāli visai iespaidīgs. Vajadzētu uz pirmo aprīli atkārtot

BB 19.05.2010 23:21

Ceru, ka bija tikai gļuks, jo kondiška citādi pūš uz goda un šķūni atdzesē visai ātri.

BB 10.06.2010 0:07

Tvnet: Uz jautājumu, vai smaka ir bīstama cilvēkiem, Zaķis uzsvēra, ka zemās grīdas tramvajs ir būvēts tā, lai nebūtu bīstams pasažieriem. «Es domāju, ka nē, tā nav bīstama,» viņš piebilda.

Mīlu Rīgas Satiksmi, ērti, droši, lēti un patīkami degunam

Lai dzīo tramvajs.

BB 12.06.2010 0:21

Zivtiņš savu intelektu pierāda regulāri, bet šitas ir mega hīts

BB 12.06.2010 0:25

www.delfi.lv/...

Zivs pilnīgi sajucis

BB 12.06.2010 0:31

Lāzers atpūšas!

www.youtube.com/...

BB 27.06.2010 22:32

Izbraukāju svētkos pus Vidzemi un Latgali apm 500 pa asfaltu un 50 pa gruntīm policistu redzēju vienreiz uz Puškina ielas Rīgā. Laikam visi bija mežos

BB 03.07.2010 15:08

Pirmais sliktu šņabi dzer, maini točku!

Normatīvie akti jau ir uzskaitīti.

Lai gan protams, būs baigi smagi atmazatsa, ja uzbrauksi uz pārejas braucošams lisapēdistam. Varbūt ar kaudzi liecinieku, vai baigi kruto ekspertu.

BB 09.07.2010 23:18

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Nubet tieši tā! A grafiku ierobežo pārējie lēnie tramvaji...

ja uiz līnijas visi būš jaunie tramvaji, moš arī varēs sastādī ātrāku grafiku...

Diezin vai ko tur vairāk var izspiest.

6. maršruts.

Jugla - Radio iela -

9.3 km,

21 pietura,

25 luksofori.

Braukšanas laiks - 33 minūtes. (atpakaļ -35min.)

(40.autobuss brauc tik pat ilgi)

Ņemot to visu vērā- tas ir daudz vai maz?

Teorētiski var kādu pieturu nolikvidēt. Kuru?

Teorētiski var kādu luksoforu noregulēt.

Taču praktiski jau vairākus gadus mēģinājumi izmainīt signālplānu Ropažu-Vairogu krustā, lai trambulajam nav jāstāv 2-3 min! ir kā pret sienu.

Tramvajs takš ir ātrākais sab transports, tāpēc tam veselas divas joslas.

BB 15.07.2010 23:10

288.4. pasažieru iekāpšana un izkāpšana pasažieru sabiedriskajos transportlīdzekļos to pieturās;

Uzsvars uz sab. transp. tātad pieturā nevar izlaist pasažierus zīmes zonā.

Drusku nepareizi. Sab. transporta pieturās drīkst apstāties, ja netraucē sab.tr. arī zīmes darbības zonā.

BB 29.11.2010 22:01

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja:

uupis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Transporta nodokli ir iespējams maksāt arī pašam. Sīkāku INFO var atrast CSDD mājas lapā.

bez CSDD starpniecības

Tas ir kautkas no kosmiskās fantastikas…

to jau tu nezināji, vai ne? Tikai, ak tu neraža, bankā arī jāmaksā par maksājuma veikšanu...ufff.... Šausmas, kā tā var,ne?

Es jau sen piedāvāju – dokumentu uzrādīšana – maksas pakalpojums. Grib policists redzēt manus papīrus – samksā un skaties laimīgs, nevar samaksāt – tātad negrib dokumentus pārbaudīt. Elementāri.

nu tak piedāvā. sāc ar kontrolieriem trambulī.

Starp citu, tam varētu būt reāls pamats - uz etalona ir maziem burtiem rakstīts "Šī karte ir RP SIA "Rīgas satiksme" īpašums..." - tā ka par šo mantas uzglabāšanu varētu vēlēties godīgu samaksu!

Bez tam- es godprātīgi glabāju izlietotos etalonus tiem atbilstošā vietā - noliktavā (galda atvilktnē), kur nav saules gaismas (tie neizbalē) un ir biroja papīru uzglabāšanai atbilstoša temperatūra un mitrums (kondicionēts gaiss), un apsveru iespēju piesūtīt RS paziņojumu, lai šie, teiksim, 30 dienu laikā atbrauc pie manis un aizvāc savu īpašumu, pretējā gadījumā lai rēķinās ar soda naudu un ātri tikšķošu skaitītāju!

Ok, bet nez kā tas no likumiskā viedokļa - vai man ir tiesības pieprasīt RS aizvākt savu īpašumu no manas rezidences?

Vai arī šie atbrauks, konstatēs defektus un piestādīs man apmaksāt skādi par kādām nebūt skrambām un citām nodiluma pazīmēm, kas radās lietošanas laikā?

Izdari, uzraksti, kas sanāca

BB 01.01.2011 19:20

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un vēl - Klau, bet mācīies braukt var un vajag ne tikai braucot ikdienas satiksmē. Drīkst arī aizbraukt uz nomaļāku vietu un papildus ĀRPUS SATIKSMES pamācīties un saprast savu auto.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Ja pa priekšu vārda vistiešākajā nozīmē velkās auto uz 70 un uz katru pretīmbraucēju BŪTISKI piebremzē, tad tas nav normāli, jo uz slidena ceļa šis cilvēks sarausta plūsmas ātrumu un kā reizi šāda - tik strauja piebremzēšana var samest šī vēl nedrošā iesācēja vadīo transporta līdzekli.

Es neesmu pieskaitāms ne Tuvu pie lidotājiem!

Es nesaku, ka visi ir asi un man vēl oi cik daudz jāmācās braukt, bet cienīsim tad citus, ja aiz Tevis rodas gara rinda ar mašīnām, tikai tāpēc, ka tev Vasaras riepas, mašīna par platu, tad esi tik laipns un pa laikam iebrauc ceļmalas tankštellē un palaid garām tos, kuri var, grib spēj mazliet ātrāk kustēties. Es saprotu, ja cilvēks brauc +/- ar plūsmas ātrumu, bet kad meistarība ir par mazu un tas ir -20 līdz -30 zem plūsmas ātruma, tad tā nav īštā vieta un laiks kur mācīies braukt.

Un tomēr ir vērts ņēmt vērā šādas rekomendācijas -> www.tvnet.lv/...

Pie kam Kur no Siguldas šodeja pārvēršas par 4 joslu šoseju ar sadalošo joslu īdz apmēram Sēnītei pilnīgi visi brauc pa otro joslu. Kāpēc??? Tiem, kuri brauc mazliet ātrāk jātiek garām pa pirmo joslu. Un vienalga - tur pa to 2. joslu brauc arī tādi, kuri reāli brauc uz 50...

otrajai joslai līdz sēnītei tur ir labāks segums, pēc sēnītes atkal pirmajai joslai ir labāks segums.

Es nevienam nevaru pārmest braukšanu pa otro joslu ja tai ir labāks segums ( ne jau es viņu mašīnas uzturu un remontēju, tāpēc arī nevaru prasīt pārējiem vadītājiem braukt pa bedrēm)

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

BB 02.01.2011 15:29

M77 rakstīja:

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

BB rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Un galu galā, nav jau grūti apbraukt kādu lēnaku pa pirmo joslu

SUPER apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotas vietas, lieliska izpratne par drošu braukšanu.

Bet vai tad drošāk ir pielipt tam lēnbraucējam pie pakaļas, midžināt likturus, pīpināt un gaidīt kad viņš pārkārtosies?

Diez vai....

"Diez vai..." vispār esi lasījis CSN. Apsteigt pa labo pusi ārpus apdzīvotām vietām ir AIZLIEGTS!

Labāk pats palasi CSN 127. punktu - tas aizliegums attiecas uz vienā utp joslā braucošajiem.

Pamēģini Vācijā uz bāņa pa labo braukt kādam garām, vai vilkties pa kreiso, rēķins patiks, vairāk negribēsies

Pie mums ar to netikt galā, kamēr +20 ir noziegums, bet vilkties pa kreiso, taisīt aiz sevis kilometrīgu rindu, nepalaižot garām, speist uz gāzi, kad apdzen nekad netiek sodīts,

BB 09.01.2011 10:33

Poličus pamācīt, ja nemīžas var:

1) trafarētā bez bākugunīm ievērojami pārsniedz ātrumi, droši sēdies astē velc pakaļ (izpildos regulāri, seku nav);

2) nekautrējos taurēt uz tiem CP kas aptur traucējot satiksmi, esmu arī arī vārdiski un personiski paskaidrojis, ko par to domāju (regulāri tā daru);

3) ja pašu tā aptur, nobrauc tā, lai nevienam netraucētu, lai CP pākāto lielāku gabaliņu;

4) Ja Tevi aptur kopā ar vēl kādu baru un ignorē, neviens noteikums Tev neliek gaidīt. Ja pēc apturēšanas neviens nenāk klāt, brauc droši tālāk (2X ir darīts - bez sekām).

BB 29.01.2011 14:43

Liets regulāri gan benzīns gan dīzelis, nekādu pretenziju!

BB 29.01.2011 15:12

Palaidniex rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Nu, RVR pagaidām varēja atsākt ražot kaut vai tos pašus vecos t.s. "daugavpiliešus" RVR-6 . Nedaudz modernizētu faceliftu (kā elektrovilcieniem),saliktu iekšā to pašu jau pārbaudīto Tatru elektroniku, uzliktu jauno pantografu - un DROŠA, jauna, spīdoša tehnika būtu uz linijas. Par lētu naudu. Un tikai pagaidām, kamēr tiek apgūta kvalitatīvu moderno "slieku" ražošana.

Nafig uz 20 gadiem ieviest augstās grīdas tramvajus, ja viena no svarīģajām prasībām, ko vēlas iegūt modernizācijā ir zema grīda (atvieglota iekāpšana) un iespējams ekonomiskāki ekspluatācijas rādīāji?

Tad jau vienkāršāk ir uzturēt pie dzīvības vecās lamatas, kuras jau reiz gadus 14 atpakaļ ir kapitali pārbūvētas

nafig mums ražošana un ekonomika

galvenais lai bezdarbnieks var ērti pēc pabalsta aizbraukt

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti