Bams rakstīja: Tramvajiem nav ne gaisa, ne taures.
Nav gaisa vispābā????
Neviena pneimo elementa????
Viss uz lektrību???
Cik no studijām par elektrovilcieniem atceros, tad pantogrāfs ar pneimocilindru tiekot spriegots.
Turklāt, ja bojāta kontaktvirsma (oglekļa gabals caur kuru iet daļa no pneimosistēmas), tad spiediens krītas un tas pats, nolaižas tālāk nebojājot tīklu. Bet tas bija ICE sakarā, tramvajam tomēr mazaki ātrumi un jaudas.
Tikko piedzīvoju līdzīgu problēmu savam 2011 VW 1.6 dīzelim.
Tikai kļūdas vedina uz EGR vārsta problēmu, taču DPF arī varētu būt tuvu pilnam pie 300t km.
Diagnostika rāda sodrējus 74g, pie itkā 70 gramu maksimālās robežas, taču DPF lampiņa vēl ne reizi nav degusi.
Pagaidām Latvijā rādās tikai 1 kantoris kas to DPF tīrīšanu piedāvā ar kaut kādu GreenClean tehnoloģiju, kas atgādina vienu Vācijā piedāvāto tehnoloģiju ar sertifikāciju.
Drusku aizdomīgi un neatrodu ikdienas cilvēku atsauksmes par šiem. Nav neviens neko dzirdējis?
160Eur par tīrīšanu itkā neliekas kosmoss, ja tas uz ilgāku laiku reāli palīdz.
Šobrīd pašam morālās pārdomas par EGR, DPF modifikācijām. Pašam mazs bērns, ik pa laikam kādam paziņam atrod krabi, negribas īsti veicināt visādas drazas pūšanu, taču par EGR šķiet, ka tas ir iekonstruēts VW feils, sūdzas arī ārzemju forumos un ar daudz mazākiem nobraukumiem.
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Tramvajiem nav ne gaisa, ne taures.
Nav gaisa vispābā????
Neviena pneimo elementa????
Viss uz lektrību???
Cik no studijām par elektrovilcieniem atceros, tad pantogrāfs ar pneimocilindru tiekot spriegots.
Turklāt, ja bojāta kontaktvirsma (oglekļa gabals caur kuru iet daļa no pneimosistēmas), tad spiediens krītas un tas pats, nolaižas tālāk nebojājot tīklu. Bet tas bija ICE sakarā, tramvajam tomēr mazaki ātrumi un jaudas.