007edgars rakstīja: Manam 9-3 `01 uz SID parādijās uzraksts Time for Service,kaut gan pirms 1500km bija apkope.Kas varētu būt par problēmu?
Problēmas nav nekādas vienkārši ir pagājis 1. gads vai 10K km ir nobraukti kopš pēdējās reizes kad ir veikta apkope un par to ir paziņots arī SIDam. Vari mierīgi ignorēt šo paziņojumu un pēc brīža viņam būtu jāpazūd. Nezinu kā ir ar 9-3, bet 9-5 šo uzrakstu var nodzēst kad deg šis paziņojums jātur nospiesta "Clear" poga 15-20sek, kamēr SID nopīkstas un parādās uzraksts "Serviced".
Kas ir domāts ar \"kondicioniera ventilators\" pečkas vai tas kas zem kapota aiz radiatora?
P.S. vai ir vēl kādam ka 9-5 jam, motora temperatūra baraucot pa trasi nokrīt zem normas. Pa pilsētu korķos saslist normāli, kā močī garo gabalu tā krītās temp.
Es savus Aero diskus krasoju uz Bikernieku ielas. Notiira ar smilsu struuklu un kraaso ar speciaalu karstum-kraasu un tad zaavee pie lielas temperaturas. Nepatika tas, ka nokraasoja tumsaakus nekaa bija runaats, pat nepiezvanot un nepajautaajot. Tipa taa kraase neesot bijusi, tadel paneema tumsaaku. Kalpacinus nenokraasoja, jo nevarot piedziit parasto kraasu. Kalpacini ir no plastmasas un pie lielas temperaturas tie, nu pasi zinat . . .
Bet taa kraasa turaas jau otro gadu, arii braukaajot pa ziemu. Galvenais nebraukt uz apmaliiteem un nenoskraapeet, bet tas jau jebkuram diskam . . .
Ja nemaldos tad tas ir Isuzu tīzelis , labāk skaties uz 1.9, tie ir no Fiat , bet ne ar sliktākiem rādītājiem. Diemžēl 9-3 laikam tādi nebija pieejami, tikai 9-3SS.
maps rakstīja: ja priekšā liek koni, viss skaidrs, piergulejumi bez problēmām, bet aizmugure? vai uzstādot aizmugurē ar defauto regulējumu ir ok, vai tomēr vajadzetu uzreiz uzregulēt cietākus. auto 9-5 airo vagons. jūsu pieredze?
Tieši aizmugurējie prasās pēc regulēšanas (lai būtu "cietāki"), tas tāds mans subjektīvais viedoklis, jo jau defaultā priekšējie ir diezgan ok, ja protams negribi katru nelīdzenumu izjust un braukt kā ar "koka riteņiem".
Yukki rakstīja: Mix, man sīcis to otru pastūzi nosvilināja, tāpēc tādas problēmas tagad 2 surroundus tā vienkārši pārstiept uz vannu nevar, jo 7+1 slēguma gadījumā tās izdod tikai ļoti šauru skaņu diapazonu, nu tur elsas, būkšķus un tā, tāpēc caur setup jāsadala tas viss uz 2 zonām un tad būs OK, - varē;sot klausīties vai nu istabā un vannā, vai tikai vannā, vai tikai istabā. Katrā ziņā labi, ka toreiz pirku 7+1, jo ja būtu tagad jāatdala 2 tumbas no 5+1, tad istabā paliktu tikai 3+1 Galvenais turpmāk būs kautkā nelaist sīko pie aparatūtas, jo ja tas tagad sagriezīs 100W uz vannu, tad mazākais nosvilinās vannas tumbiņas, bet mani uztrauc, ka kaimiņš varētu aiz izbīļa apslīkt savā vannā
Jaunais tehniķis jau uzdarbojas , tagad tik sāc visu slēpt lai nav redzeslokā, savādāk visādi brīnumi ieraudzīsi, piemēram, kādu zīmuli vai kaut ko citu ko var iestūķēt iekš DVD, kādu pulti noslīcinās un tt. Esi modrs
deksters rakstīja: kā vispār var 'sazemēt' kaut ko mašīnai,kura stāv uz gumijas riepām... saabisti.....
Santehniķiem tas varbūt arī ir sazemējums, taču elektronikā tas vairāk ir "kopējais punkts", attiecībā pret kuru tiek pievadīts barošanas spriegums. Ja korpuss ir no metāla, kāpēc gan neizmantot tā spēju vadīt strāvu? "Sarkanā bloka" gadījumā tas "zemējuma" pieslēgums nodrošināts caur spraudni, kas štepselējas galā, un mehāniskā pieskrūvēšana pamatā domāta stiprināšanas funkcijām.
Ja kāds redzējis 8. vai 9. "Žiguļa" komutācijas bloku, tad šeit sarkanajā blokā ievietoti tādi 4 gab. plus 4 aizdedzes spoles, kas, uzliekot bloku, piekontaktējas svecēm. Rezultātā nav nepieciešams sadalītājs, ir iespējams startēšanas brīdī ģenerēt vairākdzirksteļu režīmu, kā arī panākt automātisku aizdedzes apsteidzes regulējumu atkarībā no benzīna oktānskaitļa - APC sistēma pieļauj lietot no 92. - 98. markas benzīniem.
No blokam kaitīgiem faktoriem minama augsta temperatūra (tur iekšā vesela elektronikas plate ar jaudas tranzistoriem galā), slikts elektriskais kontakts spraudnī un pārāk lielas sveču dzirksteļspraugas, kas noved pie aizdedzes spoļu tinumu caursites. Visbiežāk nobeidzas nevis viss komplekts, bet tikai aizdedze kādai atsevišķai svecei, radot nevienmērīgu dzinēja darbību. Problēmu gadījumā parasti maina visu bloku.
Necenties, kam nav lemts saprats kas ir DI bloks, tas arī nekad nesapratīs un pieskruvētam tam jābūt kārtīgi, jo tam ir niķis skrūvēties vaļā no vibrācijas acīmredzot.
Nav ar stiegrojumu. Cik steidzami vajag, ja kas rīt kaut kad braukšu uz tavu pusi varu uzzvanīt, ja nē tad gan jau 27.jan. tiksimies un tad varu iedot to trubiņu.
Kāda rācijas lietojat un kādās frekvencēs 'sēžat"