Vācijas autobūves uzņēmumi "Daimler" un BMW trešdien paziņoja, ka apvienos savus kopbraukšanas pakalpojumus "Car2Go" un "DriveNow", izveidojot Eiropas mēroga gigantu ar aptuveni četriem miljoniem lietotāju, lai konkurētu ar tādām kompānijām kā "Uber".
"Mēs neatstāsim pilsētu mobilitātes nākotnes veidošanu citu rokās," norādīja "Daimler" vadītājs Dīters Ceče.
"Car2Go" un "DriveNow" pakalpojumi nodrošina iespējas lietotājiem iznomāt "Smart" un "Mini", kā arī "Mercedes-Benz" un BMW automašīnas, un savākt un novietot tās jebkurā ērtā vietā, ne tikai nomas punktos.
"Daimler" un BMW kopumā 30 pilsētās Eiropā un Ziemeļamerikā, kā arī Ķīnā piedāvā aptuveni 20 000 automobiļu.
Abi uzņēmumi skaidro, ka sākumā klientu pieredzē nekas nemainīsies, taču vēlāk tie plāno sadarbībā ar pilsētām nodrošināt dažādu mobilitātes pakalpojumu ekosistēmu, jo sevišķi koncentrējoties uz elektrisko transportu.
"Daimler" un BMW ne tikai apvienos savas kopbraukšanas aplikācijas, bet arī apvienos citas biznesa jomas, tostarp taksometru izsaukšanas aplikācijas vai pakalpojumus, kas atrod autostāvvietas un elektrisko automašīnu uzlādes stacijas.
Vācijas laikraksts "Handelsblatt" vēsta, ka šī kopuzņēmuma vērtība pārsniegs vienu miljardu eiro.
Nav pieminēts, ka dažās valstīs ( Vācija, Nīderlande, Francija, Itālija, Spānija) skauda, ka UBER izkonkurē taksistus ar zemakām cenām. Nav noslēpums, ka tādā komunisma perēklī, kā ES nav pieņemts, ka kaut kas ir lēts. Tāpēc valstis ļoti cīnījās ar UBER - lika soda naudas, piekasījās licenzēm, utt.
Tagad, šis got2Now mēģinās ieņemt uber vietu Eiropā.
Nelieli cipari.
Uber - Darbojas 633 pilsētās un 80 valstīs.
bet tie "konkurenti"
car2go - 12 000 automašīnas, kuras strādā 26 pilsētās.
Driwe now - 6000 automašīnas, kuras strādā 13 pilsētās.
Tā ka tas vairāk izskatās pēc pirmsnāves agonijas. Un kopā sanāk nevis "aptuveni 20 000 auto", bet gan aptuveni 18 000.