"Daimler" un BMW apvienos kopbraukšanas pakalpojumus 6

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 30.marts 2018 9:49

Vācijas autobūves uzņēmumi "Daimler" un BMW trešdien paziņoja, ka apvienos savus kopbraukšanas pakalpojumus "Car2Go" un "DriveNow", izveidojot Eiropas mēroga gigantu ar aptuveni četriem miljoniem lietotāju, lai konkurētu ar tādām kompānijām kā "Uber".

"Mēs neatstāsim pilsētu mobilitātes nākotnes veidošanu citu rokās," norādīja "Daimler" vadītājs Dīters Ceče.
"Car2Go" un "DriveNow" pakalpojumi nodrošina iespējas lietotājiem iznomāt "Smart" un "Mini", kā arī "Mercedes-Benz" un BMW automašīnas, un savākt un novietot tās jebkurā ērtā vietā, ne tikai nomas punktos.

"Daimler" un BMW kopumā 30 pilsētās Eiropā un Ziemeļamerikā, kā arī Ķīnā piedāvā aptuveni 20 000 automobiļu.
Abi uzņēmumi skaidro, ka sākumā klientu pieredzē nekas nemainīsies, taču vēlāk tie plāno sadarbībā ar pilsētām nodrošināt dažādu mobilitātes pakalpojumu ekosistēmu, jo sevišķi koncentrējoties uz elektrisko transportu.

"Daimler" un BMW ne tikai apvienos savas kopbraukšanas aplikācijas, bet arī apvienos citas biznesa jomas, tostarp taksometru izsaukšanas aplikācijas vai pakalpojumus, kas atrod autostāvvietas un elektrisko automašīnu uzlādes stacijas.

Vācijas laikraksts "Handelsblatt" vēsta, ka šī kopuzņēmuma vērtība pārsniegs vienu miljardu eiro.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 30.marts 2018 12:05
0 2 Atbildēt

Tā ka visi tie taxify un citi pakaļdarinājumi diez vai izdzīvos

viencexperc 30.marts 2018 12:43
0 0 Atbildēt

Tas jau bija šī raksta mērķis.

viencexperc 30.marts 2018 12:32
4 2 Atbildēt

Nav pieminēts, ka dažās valstīs ( Vācija, Nīderlande, Francija, Itālija, Spānija) skauda, ka UBER izkonkurē taksistus ar zemakām cenām. Nav noslēpums, ka tādā komunisma perēklī, kā ES nav pieņemts, ka kaut kas ir lēts. Tāpēc valstis ļoti cīnījās ar UBER - lika soda naudas, piekasījās licenzēm, utt.

Tagad, šis got2Now mēģinās ieņemt uber vietu Eiropā.

Nelieli cipari.

Uber - Darbojas 633 pilsētās un 80 valstīs.

bet tie "konkurenti"

car2go - 12 000 automašīnas, kuras strādā 26 pilsētās.

Driwe now - 6000 automašīnas, kuras strādā 13 pilsētās.

Tā ka tas vairāk izskatās pēc pirmsnāves agonijas. Un kopā sanāk nevis "aptuveni 20 000 auto", bet gan aptuveni 18 000.

ezis71 30.marts 2018 22:16
2 1 Atbildēt

Par ko viņi tur murgo,kāda Ķīna,tur viņi var sev viens otram pasūkāt.

bumeris 31.marts 2018 11:10
3 0 Atbildēt

Ja būtu man nauda aizbraukt uz Eiropu, un ja sagribētu izmantot takšu pakalpojumus, es noteikti izvēlētos braukt ar Driwe now. Ar to amīšu Uberi točna nebraukšu. Kaitina, kad auto panelī nedeg neviena lampiņa.

GTD2 31.marts 2018 15:49
0 0 Atbildēt

ja auto panelī nedeg neviena lampiņa tad ar tādu auto vispār ir bīstami braukt, visticamāk pat pagrieziena rādītāji tādam nedarbosies

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 7

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 7

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 12

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti