Transports un īsta ekoloģija.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.

Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.

iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2

 
1.. 74 75 76 77 78 79
mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Atceros, ka Meganei, lai nomainītu tuvās gaismas lampiņu, mašīna bija jāceļ uz domkrata, jāņem nost ritenis, jāņem nost arkas plastmasa... Un tomēr man tās 80 stundas Zojas radiatoram liekas neticami - tur tak reāli visu mašīnu var sastāvdaļās izjaukt un salikt atpakaļ. Nav kāds viģiks pieejams?

Nu manam vācijas ražojumam ir tieši tas pats. Plus vēl, ja dzinējam kaut kas nopietnāks remontējams, tad jāceļ ārā. Šobrīd jau franči ražo auto, kas nav baigi sliktāki par citiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Padalies: kuram vācu auto tad šitā ir? Nav gadījumā no jaunajiem Opeļiem, kas principā ir tie paši Peugeot?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

NU jau ir diezgan daudziem auto, arī vāciešiem, ka pie noteikta tipa motora remonta, darba stundu ziņā ātrāk ir izcelt dzinēju, nekā mocīties motortelpā. Škiet ka lielākoties amerikāņi uzskatīja, ja ir jāmaina/jālabo 3 lietas ( a la zobsiksna vai ūdenssūknis, jebkas motora galvā, un jebkas motora karterī ... tad izcelt motoru ir lētāk ...) Jo nu vāciešiem nu jau bieži ir tā ka visu augšpuses loriņu noņemšana lai tiktu pie kaut kā pret motora "viduslīniju" ir vairāku stundu darbs ...

P.S. bet nu recepte nav universāla, ir dzinēji, kuru izcelšanai jāpavada turpat diena, lai visus loriņus atvienotu, kondiķi atsūknētu  ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Par to, ka dzinējs jāceļ arā pie dažādiem remontiem, es baigi nebrīnos. Man konkrēti interesē tā lampiņu padarīšana - kuram vācu auto nevar nomainīt lampiņu?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Lai būtu jāceļ ārā dzinējs, nevajag nekādu brīnuma W12/V10😍 Patreiz ir pietiekoši daudz aparātu parasto ar šādu ķēdes, z,siksnas izvietojumu 🙈

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Neredzu baigo problēmu tur, ka jāceļ ārā motors ķēdes maiņai, jo normāliem dzinējiem tā ķēde ir jāmaina varbūt pāris reižu visā tā mūžā. Par modernajiem VAG mēsliem un ķēdēm no biezpiena te nerunāsim.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Padalies: kuram vācu auto tad šitā ir? Nav gadījumā no jaunajiem Opeļiem, kas principā ir tie paši Peugeot?

C klases Mersis, 2012.g. Šofera puses tuvās gaismas lampiņai no augšas ir grūti piekļūt, vieglāk ir noņemt riteni.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Lūk, kāpēc Masks bija Ķīnā:

Pekina, 29. aprīlis (Reuters) — Tesla ir novērsusi dažus galvenos regulējošos šķēršļus, kas tai jau ilgu laiku ir kavējuši tās autopilota programmatūras izplatīšanu Ķīnā, paverot ceļu uz labvēlīgu rezultātu no Elona Maska negaidītās vizītes ASV autoražotāja otrajā lielākajā tirgū. .

Tesla izpilddirektors Musks svētdien ieradās Ķīnas galvaspilsētā, kur viņam bija paredzēts apspriest Full Self-Driving (FSD) programmatūras ieviešanu un atļauju pārsūtīt braukšanas datus uz ārzemēm, liecina kāda persona, kas par šo lietu zina.

Miljardiera zibenīgā vizīte, kuras laikā viņš tikās ar Ķīnas premjerministru Li Cjanu, notika nedaudz vairāk nekā nedēļu pēc tam, kad viņš atteicās no plānotā ceļojuma uz Indiju, lai tiktos ar premjerministru Narendru Modi, atsaucoties uz "ļoti smagajām Teslas saistībām".

Pirmdien divi atsevišķi avoti pastāstīja Reuters, ka Tesla ir panākusi vienošanos ar Baidu par Ķīnas tehnoloģiju giganta kartēšanas licences izmantošanu datu vākšanai uz Ķīnas koplietošanas ceļiem, ko viņi raksturoja kā galveno soli FSD ieviešanai valstī.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Lūk, kāpēc Masks bija Ķīnā:

Pekina, 29. aprīlis (Reuters) — Tesla ir novērsusi dažus galvenos regulējošos šķēršļus, kas tai jau ilgu laiku ir kavējuši tās autopilota programmatūras izplatīšanu Ķīnā, paverot ceļu uz labvēlīgu rezultātu no Elona Maska negaidītās vizītes ASV autoražotāja otrajā lielākajā tirgū. .

Tesla izpilddirektors Musks svētdien ieradās Ķīnas galvaspilsētā, kur viņam bija paredzēts apspriest Full Self-Driving (FSD) programmatūras ieviešanu un atļauju pārsūtīt braukšanas datus uz ārzemēm, liecina kāda persona, kas par šo lietu zina.

Miljardiera zibenīgā vizīte, kuras laikā viņš tikās ar Ķīnas premjerministru Li Cjanu, notika nedaudz vairāk nekā nedēļu pēc tam, kad viņš atteicās no plānotā ceļojuma uz Indiju, lai tiktos ar premjerministru Narendru Modi, atsaucoties uz "ļoti smagajām Teslas saistībām".

Pirmdien divi atsevišķi avoti pastāstīja Reuters, ka Tesla ir panākusi vienošanos ar Baidu par Ķīnas tehnoloģiju giganta kartēšanas licences izmantošanu datu vākšanai uz Ķīnas koplietošanas ceļiem, ko viņi raksturoja kā galveno soli FSD ieviešanai valstī.

Tad jau CCP oficiozi būs Musko kārtīgi paņēmuši pie bumbām. "Vai nu strādā mums vai tavs bizness vairs nebūs tavs."

1.. 74 75 76 77 78 79
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti