Vācijas jauno auto tirgus februārī: pieprasījums pēc elektroauto krities, pēc dīzeļiem – audzis 11

 

Ilustratīvs attēls Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 6.marts 2024 4:45

Statistika par Vācijas jauno auto tirgu februārī liecina, ka pieprasījums pēc elektromobiļiem krities salīdzinājumā ar 2023.gada februāri, kamēr reģistrēto dīzeļauto daudzums pieaudzis.

Kā liecina Federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras (KBA) apkopotie dati, pagājušajā mēnesī Vācijā no jauna reģistrētas 217 388 automašīnas, kas ir par 5,4 procentiem vairāk nekā 2023. gada februārī. Elektriskās automašīnas veidoja 12,6 procentus no visiem jaunreģistrētajiem automobiļiem (27 479 vienības), kas par 15,6 procentiem mazāk nekā 2023. gada februārī, toties strauji palielinājusies interese par Plug-in uzlādējamiem hibrīdautomobiļiem, šī segmenta automobiļiem pieaugot par gandrīz piektdaļu līdz 14 575 pārdotiem auto.

Februārī par 9,7 procentiem pieauguši pārdošanas apjomi ar dīzeļdzinējiem aprīkotām automašīnām (42 153 vienības), sastādot 19,4 procentus no kopējās tirgus daļas, bet pieprasījums pēc automašīnām ar benzīna motoriem pieaudzis par 2,3 procentiem, veidojot lielāko tirgus daļu – 35,5 procenti (77 106 vienības).

Spēcīgāko izaugsmi starp vācu ražotājiem uzrādījis Porsche – sportisko luksuss automašīnu pārdošanas apjoms pieaudzis par 66,5 procentiem, tirgus daļai pieaugot līdz 2 procentiem, pieprasījums pēc Opel automobiļiem pieaudzis par 20,1 procentu, tirgus daļa – līdz 5,3 procentiem, bet BMW un Volkswagen atzīmējies ar attiecīgi 8,1% un 2,1% pieaugumu un .

Visi pārējie Vācijas zīmoli atpalika no iepriekšējā gada rezultātiem. Starp importa zīmoliem labākie rādītāji Škoda un Seat.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Onsis 6.marts 2024 7:39
28 3 Atbildēt

Cilvēki nāk pie prāta!

Ne jau visiem tas dārgais neērtais elektroauto der, pie tam vēl tādiem nav otreizējais tirgus!

Pļurkt 6.marts 2024 12:54
22 2 Atbildēt

Eļektričkas der tikai tad, ja tās var uzlādēt mājās (DIENĀ SAULAINĀ LAIKĀ) pa tiešo no saules paneļa. Jo uzlāde aizbraucot uz darbu no ātrās uzlādes ir ne lētāka kā ieliet dīzeli bākā. Vai arī mājās uzlāde pa naktīm, bet no elektrotīkla, kurš paņem savu naudu par "uzglabāšanu no TAVIEM saules paneļiem" nakts stundās, par ko Vācijā vēl PVNs ir jāsamaksā arī nav diez ko lētāka!!! Vēl jāņem vērā ka eļektrička ir DĀRGĀKA kā analogas klases dīzeļauto, pat ar visu Vācijas valsts atbalstu!!

+++

Cilvēki nav tik lieli idioti, lai kā ar izglītības "reformu" to censtos panākt!!

Pļakt 7.marts 2024 9:45
7 0 Atbildēt

Prātā pērnā gada laikapstākļi, kad pēc krusas graudiem vistas olas lielumā tika pierādīts, ka lētās uzlādes projekts var beigties 5 minūšu laikā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 400 000 eiro - Ferrari jaunais modelis 12Cilindri (+ FOTO) 1

Itālijas superauto ražotājs Ferrari pieteicis jaunu modeli 12Cilindri, kas viņu piedāvājumā nomainīs 812 Superfast un būs pieejams kupejas un Spider modifikācijās. Lasīt vairāk

 

Seat ar rekordlieliem ienākumiem pirmajā ceturksnī 6

Spānijas autoražotājs 2024.gadu iesācis teicami, pirmajā ceturksnī nopelnot 226 miljonus eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Formentor: flagmaņa veiksmes stāsta jaunā lappuse (+ FOTO) 2

Jaunā CUPRA Formentor atklāšana 29. aprīlī Madridē bija nozīmīgs notikums, kas tika nosvinēts ar grandiozu prezentācijas pasākumu, uzsverot modeļa īpašo lomu zīmola darbībā. CUPRA Formentor ir uzņēmuma bestsellers un vispieprasītākais A-CUV modelis Eiropā – pagājušajā gadā visā pasaulē tika piegādāti vairāk nekā 120 000 vienību. Jaunais CUPRA Formentor ir izstrādāts, lai nostiprinātu un paplašinātu zīmola dominanci tirgū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti