Mr Victor, 9.maijs 2013 19:25
Piedodiet! Aizdomājos! Vairs Jūs ar naudas kredītiem neapgrūtināšu!
Ēriks Griģis:
Protams! Izlasiet iepriekšējos...
Zigfrids Jakobsons, 9.maijs 2013 17:34
Labdien, kas ir bezkonflikta un konflikta ceļu satiksmes regulēšana?
Ēriks Griģis:
Neprecizēšu un nedefinēšu atbildi!
Ar ceļu satiksmes regulēšanu nodarbojas satiksmes regulētāji un luksofori. Ja ir iespējams vai ir konflikts, tad par to raksta portālos, ja konflikta nav - tad, ticams, ka neraksta!
Jūsu nosauktais nav CSN vai CSL termins!
Mans viedoklis par bezkonflikta CS regulēšanu!
Izolēta kustība noteiktos virzienos! Droša satiksmes organizācija kādam satiksmes dalībnieku veidam vai grupai, kas vienlaicīgi neparedz apdraudējumu no citiem tās pašas sistēmas dalībniekiem.
Pretējo izdomājiet pats!
Zigurds Hāzenfuss, 8.maijs 2013 12:50
Labdien, Ērik!
Gribētos ar Jūsu palīdzību tikt skaidrībā sekojošos jautājumos.
Mācību iestāde ir iegādājusies jaunu 19-vietīgu pasažieru autobusu, kurš ir aprīkots ar digitālo tahogrāfu diviem vadītājiem. Nekādi komercpārvadājumi netiek veikti, tikai un vienīgi audzēkņu aktivitātes: mācību ekskursijas, sporta sacensības, teātri u.t.t. un kuras arī nav regulāras.
1.Vai vadītājiem jāformē digitālās kartes un jālieto tahogrāfs? Var gadīties, ka jābrauc ne tikai pa Latviju, bet arī kaut kur tālāk.
2.Vai vadītājiem ir nepieciešams 95.kods?
Jau iepriekš pateicos par atbildi.
Patiesā cieņā,
Zigurds Hāzenfuss
Ēriks Griģis:
1. Jā
2. Jā
Naudas dāvātāji, 7.maijs 2013 3:54
Piedodiet! No manas puses bija muļķīgi ar dažādiem vārdiem šeit piedāvāt apšaubāmus kredītus! Vairs tā nedarīšu!
Ēriks Griģis:
Turēšu pie vārda!
Krišjānis, 6.maijs 2013 18:52
Piedodiet! Vairāk aptaujas anketas Jūsu forumā neievietošu!
Ēriks Griģis:
Paldies par sapratni!
Alison Malcolm, 5.maijs 2013 21:50
Palldies! Vai 95. koda prasība attiecas uz visu Eiropu?
Ēriks Griģis:
Jā! Prasība obligāta visās ES dalībvalstīs!
Alison Malcolm, 5.maijs 2013 21:50
Un kad kods obligāts kravas auto vadītājiem?
Ēriks Griģis:
Sākot ar 10.09.2014.
Arvīds, 5.maijs 2013 7:42
Kāpēc lai CSDD beigtu reģistrēt kodus? Uz kāda pamata?
Ēriks Griģis:
Kad kodi sākās, tad pēdējo nedēļu pirms to sākuma nebija iespējams nokārtot valsts eksāmenu bez koda! CSDD uz dažām darba dienām pārtrauca pieņemt eksāmenus!
Kāpēc lai tas neatkārtotos vēlreiz, tikai šoreiz valsts budžeta interesēs!?
Ko nozīmē "valsts budzēta intereses"?
Ja autobusa vadītājs nepaspēs iegūt profesionālo kodu līdz š.g. 9.septembrim, viņš turpinās vadīt autobusu arī pēc 9.septembra, līdz būs iespēja šo kodu iegūt vēlāk. Tas ir LAPK 149.4.prim.p.pārkāpums, kas paredz vadītāju sodīt no 30,- līdz 200,- Ls un 3 soda punktiem, OCTA gadījumā būs regress pret pārvadātāju un prēmijas paaugstinājums nākošajiem 5 gadiem kopumā par vismaz 400 Ls. Valsts policija ir apmācīta šādus vadītājus atklāt!
Lūk ko nozīmē dažas dienas noteiktā laikā un vietā "valsts budžeta intereses", kas saplūst ar apdrošinātāju privātajām interesēm, ja dažas dienas nereģistrētu 95. kodu!
Mrs Sandra, 4.maijs 2013 20:07
Kad beidzas termiņš 95. koda saņemšanai autobusa vadītājiem? Palldies!
Ēriks Griģis:
Pēdējā diena, kad šo kodu iegūtu un nepārtraukti turpinātu strādāt vadot autobusu, ir š.g. 09. septembris. Iespējams, ka CSDD beigs reģistrēt kodus jau ātrāk, tāpēc iesaku š.g. augustu par pēdējo laiku, kad D1, D1E, D un DE kategoriju transportlīdzekļu vadītājiem iegūt profesionālo kvalifikāciju nepārtrauktam darba stāžam!
Juris, 4.maijs 2013 8:51
Labdien!
Mani interesē 95.koda iegūšana taču pašlaik esmu bezdarbnieks un man nav līdzekļu, lai apmaksātu kursus. Taču esmu dzirdējis, ka ES(Eiropas savienība) ir piešķīrusi zināmu summu šī koda iegūšanas apmācībai Latvijas iedzīvotājiem bez maksas.
Lūdzu paskaidrot, kā un kas man jādara, lai es saņemtu šo ES atbalstu?
Būtu pateicīgs, ja atbildi varētu saņemt savā e-pastā!
Ar cieņu,
Juris Freimanis
Ēriks Griģis:
Tas jāprasa deputātiem pirms to ievēlēšanas, jo Eiropa līdzekļus Eiropas diktētām aktivitātēm piešķir valstu valdībām. Piemēram, vadītāju obligātai apmācībai, kases aparātu, finanšu sistēmas sakārtošanai pārejai uz eiro utml.
Ministri attiecīgā sektorā ir informēti par Eiropas naudām, kas ienāk Finansu ministrijā, viņiem tā ir jāpieprasa savas nozares stabilizācijai un jārūpējas par naudas izdali patērētājiem. Deputāti pārstāv Jūs un viņi ir tiesīgi prasīt ministram, ir vai nav finansējums, ja ir, kā to saņemt.
Krišjānis, 1.maijs 2013 11:37
Sveiki!
Rakstu bakalaura darbu par OCTA Problēmām Latvijā, būtu ļoti pateicīgs, ja jūs varētu aizpildīt manu anketu, tas aizņems tikai 5 min! Paldies! :)
Šeit būs anketa -------->
docs.google.com/forms/d/1fULHghy...
Ēriks Griģis:
Tad jau man ir cerība sagaidīt Jūsu bakalaura darbu!
Lai veicas rakstīšanā!
Olafs, 25.aprīlis 2013 8:14
Vai auto, kuram ir tahogrāfs, drīkst izmantot personīgām vajadzībām? Piemēram, 30 minūtēs aizbraukt līdz darbam un tikai tad ielikt šaibu? Paldies.
Ēriks Griģis:
Nesanāks, jo nav tāda izņēmuma.
Anda, 23.aprīlis 2013 14:02
Labdien. velejos noskaidrot ka man rikoties.
Pirms paris dienam auto beidzas apdrosinasana tapec to atstaju stavvieta pie majas, bet sodien izejot ara ieveroju ka masina ir sabukteta un vainiga nav.
Ēriks Griģis:
1. Jāziņo policijai!
2. Ja ir KASKO, tad apdrošinātājam un, ticami, ka arī policijai.
3. No OCTA bez izraisītāja transportlīdzekļa nekādas atlīdzības nebūs.
4. Lai brauktu, iesaku vispirms remontēt auto.
Jekaterina, 22.aprīlis 2013 23:07
Labvakar.
Man tāds jautājums - 2007.gadā man bija satiksmes negadījums un 2012.gadā vidū apdrošināšanas firma caur tiesu vērs regresa prasību. Paskaidrojuma es minēju likumu "Par apdrošināšanas līgumu", kur rakstīts ka no 2007.gadā 15.martā tika pieņemtas likuma izmaiņas un regresa laiks - 3 gadi no atlīdzības izmaksas diena.
Tomēr apdr. firma izvērsa kasācijas sūdzību, kur galvenais arguments ir tas, ka es neesmu "apdrošinātais", jo pēc OCTA standartlīguma transportlīdzekļa īpašnieks "DnB Nord Līzings" un es esmu "apdrošinājuma ņēmējs". Sakarā ar to, regresa prasība var būt izvērsta 10 gadu laikā.
Ka šajā situācija darīt?
Ēriks Griģis:
Jāizskaidro, ka līzinga gadījumā apdrošinātais ir gan īpašnieks, gan turētājs -apdrošinājuma ņēmējs!
Ceru, ka Latvijā var atrast vismaz vienu juristu vai advokātu, kas to spētu!
Juris, 21.aprīlis 2013 14:10
T/C teritorija stāv auto,nezinu par apdrošināšanu,2 metrus no paaugstinājum,kur atrodas smagumi,sakot pārvietot smagumus,viens krita,uzkrita virsu mašīnai,iztaisa 2 cm bukti,norauj krāsojumu vietām,nosit aizmugurējam lukturim gabalu stikla,policiju neizsauc,kādas sekas var but cilvēkam,kam tas smagums nokrita?
Ēriks Griģis:
Pastāv iespēja prasīt atlīdzināt nodarītos zaudējumus pašam krāvējam. Ja viņš atsaka, tad T/C īpašniekam.
T/C īpašnieks atlīdzinās zaudējumus auto īpašniekam, ja tā auto teritorijā atradās atļauti.
Pēc tam T/C īpašnieks prasīs krāvējam atgriezt izmaksātos zaudējumus auto īpašniekam!
Jančuks, 19.aprīlis 2013 16:14
Vai pārvietojamam televīzijas kompleksam uz kravas auto bāzes (C-kat., pilna masa virs 12 000 kg) ir vai nav jālieto tahogrāfs?
Ēriks Griģis:
Pēc Jūsu rakstītā - nav!
Kad apskatīšu auto kādā no TV raidījumiem klātienē, varēšu precizēt atbildi!