Problēma dīvaina - amortizators, lai cik arī stipri nebūtu pievilkts čaulas uzgrieznis, iekšā apakšējā daļa kustas un klakšķ. Acīmredzot KYB amortizatora apakšu ir uztaisījuši ne pārāk piemērotu pēc formas, un tapēc šamējais tur nenofiksējas.
pinguin rakstīja: Problēma dīvaina - amortizators, lai cik arī stipri nebūtu pievilkts čaulas uzgrieznis, iekšā apakšējā daļa kustas un klakšķ. Acīmredzot KYB amortizatora apakšu ir uztaisījuši ne pārāk piemērotu pēc formas, un tapēc šamējais tur nenofiksējas.
Arnijs rakstīja: Taa meedz gadiities. Ir jaaliek centreejosha sheiba apakshaa statnii, pirms tur liek amortinju
pastāsti sīkāk, kāds princips. Tipa iemet šaibu iekšā, ar domu, ka aportizatora apaļais gals iesēdīsies šaibas centrā? Pieļauju ka tas varētu darboties labi, ja amortiņa apakšējais gals būtu normāla paskata - apaļš, bet šitiem bija apakšā pagarinājums, uz leju vērstas bļodiņas formā, tādejādi šaibā viņš neiecentrētos...
pinguin rakstīja: Problēma dīvaina - amortizators, lai cik arī stipri nebūtu pievilkts čaulas uzgrieznis, iekšā apakšējā daļa kustas un klakšķ. Acīmredzot KYB amortizatora apakšu ir uztaisījuši ne pārāk piemērotu pēc formas, un tapēc šamējais tur nenofiksējas.
Vai vēl kādam tā ir gadījies?
Ja pirki no Sviesta, tad uztraukumam nav pamata.
Pirku no sviesta!!!! neesmu vienīgais kurš ieberžas ar viņa detaļām???
mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
pinguin rakstīja: mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Kādam auto Tu ņēmi tos amīšus, un kāds ir Kayabas kods
pinguin rakstīja: Un uz garantijām pieļauju ka viņš nav īpaši veikls, vai ne?
Ar garantijām gan nekādas problēmas nav bijušas.
Par tiem Kayaba, ko Sviests tirgo ar visu garantijas sertifikātu....es saprotu, ka tirgonim nav pa spēkam pārbaudīt visu sertifikātu izcelsmi. Bet iespaids ir , ka tos konkrētos kajābus ražo Olainē vai Mangaļsalā.
Man bija gadījums ar pakaļējiem, kuriem atsperes atbalsta šķivis bija piemetināts par 90 grādiem nepareizi. Made in Japan bija rakstīts virsū.
Cik ir Kayabas tirgotas, nu kādus 7 gadus točna, pa garantijas laiku ir tik kādi 3 Klienti sūdzējušies, un diviem tie amīši tika bez problēmām samainīti pret citiem, bet Trešais-Tu, bija pats tos sačakarējis uzstādot, vismaz tā Tu man teici, ka tiem ir mehāniski bojājumi radīti darba virsmai, un tādā gadījumā garantijas tiešam vairs naf, un ne tas tā ir ne tikai SPS auto, bet gan pie jebkura detaļu tirgotājs...
ne jau es tos garantijas noteikumus izdomāju, bet gan ražotājs...
pinguin rakstīja: mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Kādam auto Tu ņēmi tos amīšus, un kāds ir Kayabas kods
Nu nezinu drīzāk nevis Japānas vai nejapānas izcelsme bij toreiz pie vainas, bet drīzāk gan kaut kāda iespējama modifikācija, vai kļudā iepakojot, vai kas tamlīdzīgs...
un , es arī atkārtošos, ka Kayabu mēs te tirgojam jau vismaz 7 gadus, un tie amīši ir tūkstošiem pārdoti....
un nevaig vienu "šaizi" censties pārvērst par sistēmu...
pinguin rakstīja: mans iespaids bija, ka tie ir amīši kas domāti citam auto - īsāki un tievāki, un lai piedzītu vajadzīgo garumu - piemetināts apakšā no cita amīša ar fleksi nogriezts apakšgals...
Sviesta kungs! Ko man tagat darīt?
Kādam auto Tu ņēmi tos amīšus, un kāds ir Kayabas kods
un 'ja tādi tie ir, tad vienīgais kas man ienāk prātā , varētu būt tas, ka Tev iepriekš ir stāvējuši kaut kādi sporta amīši, un tāpēc pašas "stojkas" glāze ir savādāka izmēra...
Sviestc rakstīja: Nu nezinu drīzāk nevis Japānas vai nejapānas izcelsme bij toreiz pie vainas, bet drīzāk gan kaut kāda iespējama modifikācija, vai kļudā iepakojot, vai kas tamlīdzīgs...
un , es arī atkārtošos, ka Kayabu mēs te tirgojam jau vismaz 7 gadus, un tie amīši ir tūkstošiem pārdoti....
un nevaig vienu "šaizi" censties pārvērst par sistēmu...
Iespējams, nestrīdēšos.
Tāpat kā iespējams ir tas, ka tu nemaz nezini daudz ko par tiem amortiņiem.
iespējams, ka es šo to nezinu, bet par to, ka tie naf "krutkas" un tos neražo kaut kur Leišos, Ķīnā vai Lietuvā, es esmu 100% pārliecināts!!!!!!!
Sviestc rakstīja: Nupat noprecizēju kas ietilps tā Audi amortizātora iepakojumā..
tur , amītim līdzi, nāk uzgrieznis un vēll centrējošā šaiba, kura ir jāievietu starp amīti un viņa aukšējo uzgriezni..
Izskatās ka ka tas naf izdarīts ,uzstādot, un tāpēc arī tas amītis grab pa iekšu...
tik stulbs es neesmu! protams, ka to muciņu uzliku, bet ar visu to, ja oriģinālais bija tik precīzs izmēros, ka ar grūtībām nāca ārā, tad uzliekot to centrējošo muciņu, lufte palika, un ja pareizi atceros, tad nevis starp stoiku un muciņu, bet starp muciņu un pašu amīti....
īstenībā nedomāju ka viņš kustas augšā - man domāt ka apakšā!
ja tas gredzens nebūtu uzlikts vispār, tad stienis atspiestos uz sānu pret stoikas uzgriezni un jau būtu norīvējies... jo amīša rādiuss bija pa kādiem 5 mm mazāks nekā stoikas, un tas ir mazāk nekā attālums no stieņa līdz soikas uzgrieznim...
pinguin rakstīja: ja tas gredzens nebūtu uzlikts vispār, tad stienis atspiestos uz sānu pret stoikas uzgriezni un jau būtu norīvējies... jo amīša rādiuss bija pa kādiem 5 mm mazāks nekā stoikas, un tas ir mazāk nekā attālums no stieņa līdz soikas uzgrieznim...
Amortizatora nofiksēšana.
Problēma dīvaina - amortizators, lai cik arī stipri nebūtu pievilkts čaulas uzgrieznis, iekšā apakšējā daļa kustas un klakšķ. Acīmredzot KYB amortizatora apakšu ir uztaisījuši ne pārāk piemērotu pēc formas, un tapēc šamējais tur nenofiksējas.
Vai vēl kādam tā ir gadījies?