Varbūt kādam ir pieredze (a varbūt nav), vai neliela cauruma aizmetināšana trubā pirms katalizatora var dīzeļmotoru padarīt par riktīgu nespējnieku??? Runa ir par 140zs TDI 2.5
viktors1961 rakstīja: Varbūt kādam ir pieredze (a varbūt nav), vai neliela cauruma aizmetināšana trubā pirms katalizatora var dīzeļmotoru padarīt par riktīgu nespējnieku??? Runa ir par 140zs TDI 2.5
diez vai neredzu nekādu sakarību gatavojies atkal investīcijām
tik veciem luuznjiem un diizeljiem nebija katalizatoru. gan jau ka metinot ir atluuzusi izdegusii sieninja un aizblokjeejusji gaazu izeju. ...bet par katalizatoru???? vai tik kauc ko nejauc.
ursis rakstīja: tik veciem luuznjiem un diizeljiem nebija katalizatoru. gan jau ka metinot ir atluuzusi izdegusii sieninja un aizblokjeejusji gaazu izeju. ...bet par katalizatoru???? vai tik kauc ko nejauc.
un paarbaudiit tak tik vnk izgriez caurumu pa jaunam
ursis rakstīja: tik veciem luuznjiem un diizeljiem nebija katalizatoru. gan jau ka metinot ir atluuzusi izdegusii sieninja un aizblokjeejusji gaazu izeju. ...bet par katalizatoru???? vai tik kauc ko nejauc.
Bija gan un ir arī Arī veikalā lūkojot pēc detaļu kataloga pārdevējs apstiprināja, ka ir. Negribas jau tajā trubā griezt to caurumu, kaut gan varētu ieurbt, bet pēc tam ar vienu vai vairākiem samareziem aizspondēt
viktors1961 rakstīja: Varbūt kādam ir pieredze (a varbūt nav), vai neliela cauruma aizmetināšana trubā pirms katalizatora var dīzeļmotoru padarīt par riktīgu nespējnieku??? Runa ir par 140zs TDI 2.5
diez vai neredzu nekādu sakarību gatavojies atkal investīcijām
ursis rakstīja: tik veciem luuznjiem un diizeljiem nebija katalizatoru. gan jau ka metinot ir atluuzusi izdegusii sieninja un aizblokjeejusji gaazu izeju. ...bet par katalizatoru???? vai tik kauc ko nejauc.
Bija gan un ir arī Arī veikalā lūkojot pēc detaļu kataloga pārdevējs apstiprināja, ka ir. Negribas jau tajā trubā griezt to caurumu, kaut gan varētu ieurbt, bet pēc tam ar vienu vai vairākiem samareziem aizspondēt
ursis rakstīja: nu tad griez katalizatoru aaraa un miers.
Postpadomju apzinīgums neļauj Drīzāk nopirkšu jaunu, kaut kā jau jācenšas to dabu mazāk aizkakāt, kaut gan lielāku ieguldījumu būtu devis kājām staigājot
ursis rakstīja: nu tad griez katalizatoru aaraa un miers.
Postpadomju apzinīgums neļauj Drīzāk nopirkšu jaunu, kaut kā jau jācenšas to dabu mazāk aizkakāt, kaut gan lielāku ieguldījumu būtu devis kājām staigājot
Ar Latvijā nopērkamo degvielu katalizatora lietošana ir lieka naudas tērēšana. Ar tik nekvalitatīvu degvielu kat. aizaug ļôti ātri ... tapē labāk izrubī ārā viņu un ieliec iekšā taisnu trubu un viss !
tas vēl nebija pilniigi ejošs dzinējs - tip tad kad izgriezu mušu sietiņi (pirms filtra kastes tajā trubā), tad arī dabūju griezi uz ruupniicaa noteiktajiem 210 Nm
p.s. - nu tagad ir vēl visādas modifikācijas kā rezultātā = 150 Zs un 330 Nm
ursis rakstīja: tik veciem luuznjiem un diizeljiem nebija katalizatoru. gan jau ka metinot ir atluuzusi izdegusii sieninja un aizblokjeejusji gaazu izeju. ...bet par katalizatoru???? vai tik kauc ko nejauc.
Ko tu te , ķūli, muldi?? Auns gatavais, tak pēti savus modelīšus, nespried par lietām, kurās tavs prātiņš galīgi atpaliek no realitātes.
Jautājums par 1.9 TDI 110 zs. Auto iet lopā un te pēkšņi sāk zust jauda it kā brauc ar 1.6 bez turbīnas, tad noslāpēju un pielaižu un viss atkal griežas līdz atkal vienā momentā, kad ber virsū ar piekto, atkal neiet kā vajag. Katalizators prasās pēc izdauzīšanas???
Pazuda dzinēja dinamiskums
Varbūt kādam ir pieredze (a varbūt nav), vai neliela cauruma aizmetināšana trubā pirms katalizatora var dīzeļmotoru padarīt par riktīgu nespējnieku??? Runa ir par 140zs TDI 2.5