es nepirktu dārgāk par 50ls numuru kā daži te iespringuši un ņem kredžas un neēd, lai uzliktu uz līzingota getca divciparnieku. bija iespēja pa oficiālo dabūt vairākus vienādus vienciparniekus un sev pat iniciāļus un tad kāpēc neizmantot iespēju? rindā nebraucam gan, kaut gan būtu skaisti, ne?
Piedod, skaudība ir slikta īpašība, tāpēc cenšos no tādas izvairīties. Bet vienīgais numurs, kas man tiešām varētu SKAUST būtu pasūtījuma numurs "msh" - savulaik par tādu sapņoju - līdz momentam, kad CSDD ierubīja 2,5k ls bijušo 500 ls vietā - ******* izniekot tik daudz naudas, par ko var nopirkt ļoti labu mašīnu... Un jo sevišķi vismazāk man varētu skaust tizlas īsu burtu kombinācijas, par kurām piedevām nekaunas prasīt naudu
P.S. Jūs "visa ģimene" laikam vienmēr braucat rindiņā?
Novērots, ka par kaut kādiem pagarinātājiem parasti runā elektriķi un visādi, kas numurus nevar dabūt un skauž, ka citiem ir. Man patīkami, ka visiem ģimenes dalībniekiem ir vienādu ciparu nr. un neko nejūtu garāku, jo nav bijis mērķis kaut ko pagarināt. Ja kāds garina, lai garina.
1. Pilnā reģistrācija (riktīgs balts numurs un pase) Nepieciešami pavarotņiki un bleķis numuram. Var maukt vienalga pa kurieni. Cik saprotu, kurš katrs tā vienkārši nevar pieskrūvēt savam drapakam pavarotņikus un braukt uz csdd, jo vajadzīga sertifikācija. Kvadrām nāk no rūpnīcas piederības dokumenti uz kā pamata tad arī reģistrē.
2. Zaļā reģistrācija (kvadrām bez pavarotņikiem utt) Atkal nepieciešami kaut kādi piederību apliecinoši dokumenti. Dodas numurs ar zaļiem cipariem un bezceļu teh. pase. It kā atļauts īslaicīgi piedalīties ceļu satiksmē, lai šķērsotu koplietošanas ceļus, upes pa tiltu utt. bet polismeni drāž tāpat.
3. Vispār nereģistrēt (4x4 drapakiem), jo pārsvarā tāpat brauc pa bezceļiem un pat nesteidzoties var raut peksi no policijas nogriežoties pār grāvi un neuztraucoties, ka kāds pamanīs numuru, jo numura vienkārši nav. Nereģistrēt arī iesaku tiem, kas jaunus kvadrus ieved no ES dalībvalstīm (piem LT), jo tad, pamatojoties uz CSDD reģistrēto jauno tr.l., īpašnieks saņems vēstuli no VID ar jautājumu, a kas tad maksās PVN? Ir tāds likums, ka virs 50cm3 jaunākiem par 6mēn. tr.līdz. jāmaksā PVN, kas ievesti no ES un nedod dies, leitis pirkšanas-pārdošanas papīrā būs ierakstījis reālo summu. Tādēļ vajag padomāt vai vispār reģistrēt, jo ar zaļiem numuriem drīkst legāli vizināties tikai pa purvu vai mežu un tur to var darīt mierīgi arī bez reģistrācijas.
Ķīnīzeri vispār ir jāizmet no galvas kā suga un vēl ir atkarīgs, cik liels kuilis uz kvadras vizināsies. Mož pietiek arī ar Yamaha 350. Ja ir doma arī palūkoties tuvējā mežiņā vai purviņā un iedot izgāzt līkumu arī kundzei vai sievasmātei, tad vajadzētu lūkoties uz 4x4 kvadrām ar variatoru. Pie sportiskas vajadzības lietojam tikai pakaļpiedziņu un sportiskas izjūtas un sānslīde garantēta pie nosacījuma, ja kvadra ir pietiekoši jaudīga. Vajadzētu vismaz 500cm3.
Psakarīgs un zema cena, tās ir divas dažādas ietas. No sākuma ir jāizdomā, kādiem mērķiem kvadra vajadzīga. Ja pie mājas ir trase un nav paredzēts nekur ārpus tās rādīties, tad jāņem sportinieks ar manuālo kārbu. Tādi sakarīgākie sākas no Suzuki LTZ 400
Ja tieshaam amerikaa taa ir taisniiba, gribeetos uztaisiit kaut kaadu ekspertiizi, kuraa atziist, ka mashiina no divaam daljaam ir biistama satiksmei un panjemt aiz olaam tos meistarus.
Iespeejams, ka mashiinai ir piemetinaats cits purns utt., bet tieshaam uztaisiits ideaali un nekas neliecina, ka taa bijusi pilniigi LOSS VEHICLE. Viss darbojas un ripo taa kaa vajag.
Tiem, kas pērk šeit LV gatavus un skaistus amerikāņu auto, kas ievesti no ASV, iesaku pārbaudīt šī auto īsteno vēsturi un noskrējienu, jo pārdevēji šeit liek kloķi pašam Andersenam. To var izdarīt izmantojot auto VIN kodu šajā krievu saitā://forum.chrysler-dodge.ru/index.php?s=523d8cee09cbe3b0f3980b3eed2300b8&showforum=5
Nopirku šeit ideālu auto, bet izrādījās, kas ASV viņam pēdējais ieraksts bija TOTAL LOSS VEHICLE.
Jautājums par 1.9 TDI 110 zs. Auto iet lopā un te pēkšņi sāk zust jauda it kā brauc ar 1.6 bez turbīnas, tad noslāpēju un pielaižu un viss atkal griežas līdz atkal vienā momentā, kad ber virsū ar piekto, atkal neiet kā vajag. Katalizators prasās pēc izdauzīšanas???
tikai nesadomājies )