Ir jau kādam šāds auto? Interesē pieredze, kas slikts, labs šitiem Golfiem vispār. Doma ir par 1,9 dīzeli itkā Trendline, bet ar klimu kruiizu, parkingiem utt. Vēl tiek izskatīta Octavia 2 līdzīgā komplektācijā vai Astra?
opc rakstīja: Ir jau kādam šāds auto? Interesē pieredze, kas slikts, labs šitiem Golfiem vispār. Doma ir par 1,9 dīzeli itkā Trendline, bet ar klimu kruiizu, parkingiem utt. Vēl tiek izskatīta Octavia 2 līdzīgā komplektācijā vai Astra?
Ar O2 neesmu tuvāk iepazīstināts, bet ar jauno Astru un Golfu (gan ne variant) ir braukts. Salīdzinoši Astrai ir šaurāks un nekvalitatīvāks salons, konkrētajai Astrai bija arī kaut kas noticis un pēc vasarā nobraukties pāris tūkstošiem ieplīsa priekšējais stikls. Nekādi akmentiņi nebija iesituši... Astrai bija pretīgs ātrumpārslēgs un manuprāt pārslēgs ir par daudz uz aizmuguri. Slēdzoties ar elkoni baksta aizmugurē sēdošajiem vēderā Velk astra normāli, stabili, samērā klusi, īsāk sakot braukšana ir OK.
Golfa mīnuss noteikti ir mīkstie bleķi un extra plānā korpusa krāsas kārtiņa. It īpaši plāna tā ir uz plastmasa daļām (buferi, spoguļi). No priedes krītoši čiekuri atstāj pamatīgus krāterus jumtā. Nopietni, nemuldu. Golfā ir ļoti ērti sēdēt, salīdzinoši daudz vietas, bet par to bagāžniekā lien 1,5 nepārāk lielas sporta somas. Pie 25000km jau kaut kas sācis grabēt labajā aizmugurējā jumta balstā, bet to, ceru, ka atradīs un novērsīs. Vienas durvis ir nepārāk precīzi ieliktas un kādu 1-1,5mm lien ārā no korpusa, tas bik tracina, bet ikdienā to nevar pamanīt. Pamanīju vaskojot. Vēl ir samērā stingri jācērt bagažnieks, lai aizvērtos 100% ciet. Stulbi uztaisīts bagažniekā esošais āķītis iepirkumu maisiem - tas ir pielikts pie horizontālā vāka, kas atdala bagažnieku no salona, iekarinot smagāku maisu un strauji manevrējot vāku var pārlaust uz pusēm. Priekšāsēdošajiem paredzētie glāžu turētāji ir kaut kādā nestandartā, jo viss gāžas apkārt (alus pudeles, statiol glāzes, 0.5l pet pudeles). Un glāžu turētājvietas ir grūti iztīrīt.
Pluss neapšaubāmi ir smukais panelis, tas VW ir sanācis super. Nekā lieka, nav 97 pogas kā saabā. Stūre ir viena no ērtākajām kādu esmu lietojis (multistūrei atstātas 2 pogas, kuras nav pieslēgtas, pieļauju, ka handsfree domātas), ātrumi slēdzas precīzi un īsi (2.0 tdi 140zs 4motion modelis). Priekšā pie ātrumkloķa ir rokturi kā džipos, ļoti ērti, tikai nezinu kam domāti, maybe tiem, kas braucot beņķi atlaiž gulēšanas pozīcijā, lai vieglāk piecelties... Beņķu audums ir ļoti kvalitatīvs, patīkams. Paši beņķi ir ar pietiekami augstām malām un ērti. Oriģinālā stereo sistēma arī labi bumsī Lieli rati, ne kā 3. golfiem 13' Diemžēl golfs ir dārgs un apdrošināšana arī nav lēta.
tas 'stulbais aakjiitis' ir prieksh zapaskas paarklaaja(bagaazjnieka 'griidas' vai sauc kaa gribi to 'poljiku' ) fiksaacijas ,lienot peec zapaskas , ne prieksh torbu iekaarshanas
TDI rakstīja: tas 'stulbais aakjiitis' ir prieksh zapaskas paarklaaja(bagaazjnieka 'griidas' vai sauc kaa gribi to 'poljiku' ) fiksaacijas ,lienot peec zapaskas , ne prieksh torbu iekaarshanas
kliks rakstīja: ...Astrai bija pretīgs ātrumpārslēgs un manuprāt pārslēgs ir par daudz uz aizmuguri. Slēdzoties ar elkoni baksta aizmugurē sēdošajiem vēderā ...
Jaunais VW Golf Variant
Ir jau kādam šāds auto? Interesē pieredze, kas slikts, labs šitiem Golfiem vispār. Doma ir par 1,9 dīzeli itkā Trendline, bet ar klimu kruiizu, parkingiem utt. Vēl tiek izskatīta Octavia 2 līdzīgā komplektācijā vai Astra?