shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.
jaa jaa tad tie daudzie automaati jau nemaz pa ielaam nebrauc
Bet taa nu ir, ka automaats kaa taads man tiehsaam iipashi neintereseeja, mani piesaistiija vairaak tas triptoniks vinjaa iemonteetais. Nu ideaals variants, protams buutu triptoniks ar 6pakaapju kaarbu, tik taads diemzheel nav.
shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.
jaa jaa tad tie daudzie automaati jau nemaz pa ielaam nebrauc
Bet taa nu ir, ka automaats kaa taads man tiehsaam iipashi neintereseeja, mani piesaistiija vairaak tas triptoniks vinjaa iemonteetais. Nu ideaals variants, protams buutu triptoniks ar 6pakaapju kaarbu, tik taads diemzheel nav.
ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...
tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass "pārprogrammēt" tur neko nevar...
Kautkaa neradaas paarlieciiba par tevis teikto. Vai esi kaadreiz braucis shaadaa GTS? Tie kas ir ar taadu braukushi domaaju saprot ko es domaaju ar to mistisko "otro elpu".
Bet te man jaatvainojas, jo esmu arii maldinaajis varbuut kaadu, jo tas motors nav VVTi (taa laikam Hondaam bij taads), Celikai ir VVTL-I !!! Un cik sapratu, tad ir vinsh tieshi kautkaa elektroniski reguleejams.
ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...
tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass "pārprogrammēt" tur neko nevar...
Kautkaa neradaas paarlieciiba par tevis teikto. Vai esi kaadreiz braucis shaadaa GTS? Tie kas ir ar taadu braukushi domaaju saprot ko es domaaju ar to mistisko "otro elpu".
Bet te man jaatvainojas, jo esmu arii maldinaajis varbuut kaadu, jo tas motors nav VVTi (taa laikam Hondaam bij taads), Celikai ir VVTL-I !!! Un cik sapratu, tad ir vinsh tieshi kautkaa elektroniski reguleejams.
te tu uz sūdu uzrausies
meklē iekš US, tur puiki nopietni to tavu zālespļāvēju ceļ
ja nu tā arī ir sagadījies, kā viņš saka, tad tikai tāpēc, ka vārstu vadība konkrētajam motorītim strādā balstoties uz eļļas spiediena...
tas (nu tas vīvīteks) ir pilnībā mehānisks pribambass \"pārprogrammēt\" tur neko nevar...
Kautkaa neradaas paarlieciiba par tevis teikto. Vai esi kaadreiz braucis shaadaa GTS? Tie kas ir ar taadu braukushi domaaju saprot ko es domaaju ar to mistisko \"otro elpu\".
Bet te man jaatvainojas, jo esmu arii maldinaajis varbuut kaadu, jo tas motors nav VVTi (taa laikam Hondaam bij taads), Celikai ir VVTL-I !!! Un cik sapratu, tad ir vinsh tieshi kautkaa elektroniski reguleejams.
nu neesi tu ne gudrs, ne arī smuks....
hakuj tev tādu tačku, kurā sevi cienošs zaķis nemaz iekšā nesēžas
tā vietā lai izteiktu mistiskus minējumus iauto dižkomentētāju stiliņā ļautiņu būtu pacentušies saprast kā tas viņu pepelacs īsti strādā
Velti domā, ka 6-pakāpju tirptronikas būtu labāks - pašam ir tāds, nekam neder. Pilnīgs sviests ir tas`manuālais režīms. Ātrāk paātrinos ar D vai, nepieciešamības gadījumā, ar Sporta režīmu. Līdz DSG bik pietrūkst, bet neskumstu
shearer rakstīja: tie kuri brauc tie nav tiks stulbi lai njemtu automaaatu. feeek juuu.
jaa jaa tad tie daudzie automaati jau nemaz pa ielaam nebrauc
Bet taa nu ir, ka automaats kaa taads man tiehsaam iipashi neintereseeja, mani piesaistiija vairaak tas triptoniks vinjaa iemonteetais. Nu ideaals variants, protams buutu triptoniks ar 6pakaapju kaarbu, tik taads diemzheel nav.
Petka rakstīja: Velti domā, ka 6-pakāpju tirptronikas būtu labāks - pašam ir tāds, nekam neder. Pilnīgs sviests ir tas`manuālais režīms. Ātrāk paātrinos ar D vai, nepieciešamības gadījumā, ar Sporta režīmu. Līdz DSG bik pietrūkst, bet neskumstu
un jā, par vārstu vadību cik dzirdēts - nav kodējama.
btw visi tagad sapērk 1,6 VTTIL-GTS-I-LXSTU-HVZ-SPORT mopēda motorus un domā, ka no s%da izspiedīs konfekti?
1.8 vidēji ņemot nevar būt strašna jaudīgs - a tu ko domāji, kāpēc viņam parādās "otrā elpa" un pie tik lieliem apgriezieniem, un vispār nafig tahometrs līdz 9k? pabrauc ar lielāka tilpuma motoriem - sapratīsi par ko es runāju!!!! paskaties sava pepelaca jaudas līkni, redzēsi, ka tie 200zs ir tukša muldēšana, jo lai sasniegtu viņus tev to motoreli vajag no iekšas uz āru izgriezt!
1) Vispaar Celica klubs nav miris ( patreiz tada klusaa sezona)
2) Pirmais teica taisniibu par VVTLi - taa sisteema kas taisa to otro elpu ir Variable Valve Lift (VVTi ir tikai Variable Valve Timing, kas ir visiem paareejiem motoriem) un taa straadaa uz elljas spiedienu. Un buutiiba ir taada ka vaartsu atveerums tiek buutiski palielinaats.
3) es varu iespejams sameloties tachu atminjaa ir ka to elljas spiediena mainju panaaca ar solenoiiida paliidziibu t.i. faktiski ir jaabuut mainaamam shiis sitemas "atvershanas" laikam. Tikai aizdoma, ka tas ir oprimaals, un neko labaaku tu no shii motora nedabuusi aaraa.
4) Shim Celicaam gan nenaaca, bet Corollaam T-Sport ar sho 2ZZ-GE motoru bija arii no ruupniiicas uzlikc Superchargers ( Tas cita strapaa nav tas pats kas turbiina)
5) Protams muusdienaas ir visaadi verkji jaudas palielinaashanai shim motoram, gan Supercharger, gan turbo (aka turbiina), tachu reaali shis motors jau taa ir diegan kapriizs (ljoooooti jaaseko elljas iimenim un staavokim liidzi, ja paraadas paaraak daudz metaala skaidinju, jaataisa remonts - noteikti klokjees sliidgultnji ir nokalpojushi savu utml. )
6) TRIP-TONIKS - nav taadas lietas autobuuvee ir TIP-TRONIKS, ja par aatrumkaarbu runa. Cita starpaa shim noteikti jaabuut arii iespeejai "overdrive off". Bet savukaart ja tev ar to nepietiek - hmm, nu tad vai nu ej aarsteejies vai njem citu mashinu.
Toyota Celica GTS
Toyota Celica GTS