Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Manam šrotam pašmasa uz papīra ir 1040, bet dzīvē noteikti ir vairāk, pieklājīgākiem aparātiem attiecīgi droši vien līdz 1300 pavelk [es domāju B3q 20v] Bet tur attiecīgi ir spēks un grieze
Nu ja es pareizi izprotu lietas, tad tie zs autinjam ir max jauda ko vins dod pie noteiktiem apriezieniem. 1,6l gadījumā tie ir ap 4000(kad par ekonomiju nav vairs ko runāt). A ja apgriezieni ir mazāki, nekādi tur 102zs nav. Dīzelim tā max jauda tiek sasniegta pie zemākiem apgriezienim. A to cēlienu jūt no NM- un te dīzelim max NM ir pie 1800 apgr, kur benzīnam pie tiem 3500 vai cik tur. Bet nu ja autors grib to benzīnu, tāpēc jau ieteicu apskatīt to jauno 1,8TFSI, kam 170 zirgi(laikam) un NM tiek sasniegtie jau pie 1500 apgr. Līdz ar to iegūstam dīzeļa cēlienu. Cik saprotu, VW jau no saviem parastajiem FSI ir atteicies(kur nu vēl no MPI ko škodā vēl bāž) un tagad visi būs TFSI- proti ar turbīnām.
Bannijs rakstīja: Nu ja es pareizi izprotu lietas, tad tie zs autinjam ir max jauda ko vins dod pie noteiktiem apriezieniem. 1,6l gadījumā tie ir ap 4000(kad par ekonomiju nav vairs ko runāt). A ja apgriezieni ir mazāki, nekādi tur 102zs nav. Dīzelim tā max jauda tiek sasniegta pie zemākiem apgriezienim. A to cēlienu jūt no NM- un te dīzelim max NM ir pie 1800 apgr, kur benzīnam pie tiem 3500 vai cik tur. Bet nu ja autors grib to benzīnu, tāpēc jau ieteicu apskatīt to jauno 1,8TFSI, kam 170 zirgi(laikam) un NM tiek sasniegtie jau pie 1500 apgr. Līdz ar to iegūstam dīzeļa cēlienu. Cik saprotu, VW jau no saviem parastajiem FSI ir atteicies(kur nu vēl no MPI ko škodā vēl bāž) un tagad visi būs TFSI- proti ar turbīnām.
Parastie fsi = kaka, neatšķiras no MPI
Savukārt tuguāns ar 1.4 TFSI, kurš negāja vispār, šosejas režīmā ēda stabilu 10nieku.
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Spriežot pēc tā, cik slikta ir RS versija, 1.6 nebūs labāks.
Tu esi braucis ar RS versiju, ka tik gudri raksti? Man tā mašīna ir, un nav nekādu probl;emu, tikai kvēpu filtrs besī ārā.
Tā ir naglu kaste. Tāda pati kā savā laikā GTI golfs.
neapcel naglu kasti
troļļuks arī āfrikā ir troļļuks. man combi patikās, tik 1.6 motora jauda dažbrīd spēj izbesīt, tāpēc ar dažas dienas atpakaļ samainīju pret RS combi.
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Spriežot pēc tā, cik slikta ir RS versija, 1.6 nebūs labāks.
Tu esi braucis ar RS versiju, ka tik gudri raksti? Man tā mašīna ir, un nav nekādu probl;emu, tikai kvēpu filtrs besī ārā.
Tā ir naglu kaste. Tāda pati kā savā laikā GTI golfs.
neapcel naglu kasti
troļļuks arī āfrikā ir troļļuks. man combi patikās, tik 1.6 motora jauda dažbrīd spēj izbesīt, tāpēc ar dažas dienas atpakaļ samainīju pret RS combi.
mainīju pie karlo, jo pašam tirgoties ar autiņu nav ne laika, ne vēlēšanās, un tā kā par veco man piedāvāja pienācīgu summu, kura mani apmierināja, piekritu maiņai. maiņas dienā par veco autiņu iedeva 400 EUR zem zemākās vērtības, kādu varēju atrast tāda paša gada un komplektācijas autiņiem latvijas auto reklāmās. tāpat man patikās "dokumentu padarīšana" - visu izdarīt var turpat pie karlo, tik div' reiz jāpiebrauc, un nav jāskrien ne uz līzingu, ne bauskas ielu, ne ar veco, ne jauno mašīnu.
tagad 1.6 mpi vietā vizinos ar 2.0 TFSI bencīnnieku, nav daudz nobraukts, bet jau patīk par degvielas patēriņu nerunāsim, viss atkarīgs no kājas smaguma
Vakar biju uz 90.000 km apkopi - 122 ls, neko īpašu neveica kā tradicionālo eļļas un filtru maiņu + diagnostiku un piečinīja dažādus garantijas krikumiņus.
Biju domājis, ka arī zobsiksnu mainīs, bet nekā - to darīšot pie 120.000 km un pašreizējās izmaksas esot ap 300 ls.
Trīs gadus atpakaļ uzņēmums paņēma 4 gab. Oktavia 2. Divus dīzeļus un divus bensīnus. Ir iemēģināts braukt ar visiem. Dīselis liekas ir dinamiskāks nekā 2l FSI. No probzām nekas īpaši nav izlecis. Vienam auto kruīzkontrole noplīsa. Manam, durvju logs izrāda tendenci ciet verot, tomēr līdz galam atvērties. Mazliet kaitina, ka 2gadu laikā šo probzu novērš tik uz īsu brīdi... Citādi, varu tikai atkārtoties, šis auto ir vislabākā patreiz pieejamā izvēle, ja vērtē no cena/komforts/kvalitāte pozīcijas!
Droši vien nākamgad šos uzņēmuma auto mainīsim uz jauno Superb. Izskatās, ka tas arī ir neslikti izdevies joks čehiem.
Nu pie pārdoto auto apjoma, Karluham sen jau vajadzētu otru apkopes doku Rīgā. Kaut gan, reti jau sanāk uz to servisu ar jaunu Oktāviju braukt. Var pieciest.
Mana pieredze pēc pāris mēnešiem (~2000km) ar gadīgu Octavia II Kombi 1.6 FSI:
Montāžas kvalitāte liekas ok. Pie 40000 noskrējiena nekas negrab, viss darbojas. Sēdeklis ērts (vismaz pēc 3h brauciena). 2-zonu klimatkontrole strādā labi. Tik viens pakaļējo durvju skaļrunis mazliet tā kā grab, a tā skaņas kvalitāte laba (maģis ar mp3).
Hadene ar lielu klīrensu liekas par mīkstu, jo mazliet par ātru braucot pāri guļošajiem policistiem liekas, ka riteņi nokritīs. Pa līdzenu ceļu viss kluss un gaita līgana. Braucot pa bruģi grab laikam pakaļējie kluči, jo, kad nospiež bremzi, skaņa pazūd. Braukšu uz 45000km apkopi tad prasīs, lai novērš (tad arī redzēs, kāds tas Karlo Motors ir).
Motors nav nekāds zvērs, bet, ja māk braukt, tad apdzīt nav problēmu. Protams jāštepselē līdz pat 3 robam dažreiz. Patēriņš šosejā: +-105 km/h ~6L, +-120 km/h ~7L. Pa pilsētu maršrutā pārdaugava-salinieks-stahančiks-pļavinieki no 7,5-10 L/100km atkarībā no probkas biezuma (laiks ap 8-iem no rīta un pēc 5-iem vakarā). Kā jau mazam motoram baigi jūt patēriņa izmaiņas uz katru "lieku" pasažieri, sliktu ceļa segumu (grants=plus 1 l/100km) un pat kondišku karstā vasaras dienā. Vispār tas vārgais motors un līganā gaita "provocē" uz mierīgu braukšanu, varbūt tāpēc tik neliels patēriņš priekš 1350kg pašmasas mašīnas.
Tā kā manējam pati plikākā komplektācija tikai ar klimatu, tad protams prasās ādas stūre (kas ir visiem japāņiem standartā, man liekas), cita pārseguma sēdekļi, jo šitie drēbes baigi ātri sāk izskatīties netīri. Nav pakaļējie el.logi, bet nu i pofig. Ir visādi patīkami, mazvarīgi sīkumi, bet tas arī nav nozīmīgi. Visstulbākais, ka Latvijā tirgotai mašīnai nav patstāvīgas dienas gaismas. Tuvās gaismas labas, tālās ne visai.
Vispār Octavia labs pārvietošanās līdzeklis ikdienā, bet pēc Imprezas galīgi garlaicīga. Bet, kā zināms, vislabākā mašīna ir dienesta. Pirmdien iešu apskati tad redzēs, cik labi pēc gada pa dzimtenes neceļiem saglabājusies.
Starp citu maija (laikam) AutoBildā bija 100000km testa rezultāti - 3.vieta aiz Priusa un Mazda6, ja pareizi atceros.
gadus 2 pabraucu ar tādu - kopumā varu piekrist tevis rakstītajam. par tuvajām auto gaismām man vismaz jautāja pirms pirkšanas: vai vajag? tipa uzsaukšot. es gan atteicos. motora jauda tiešām dažreiz spēj izvest no pacietības, tāpēc arī šī gada februārī samainīju pret vrs. aizvakar biju uz apkopi un noskatījos, ka mans vecais troļļuks vēl tirgojās. būs pagājuši 6 mēneši. šķiet, ka karlo pārsteidzās ar piedāvāto cenu vai arī dikti gribēja tikt vaļā no vrs
Man nav skaidra doma pērkot 1,6 škodu ar pagarinātu pakaļu ???
jau tā tas auto ar to 1,6 neiet (ir viens tāds darbā ) tad vēl pagarināt pakaļu, lai vēl var ko iebāzt smagāku ???
saprotu ka šāds auto noder Vācijā uzbraucam uz 3 joslu bāņa un braucam un nav svarīgi kā viņš paātrinas no 70 līdz 110, bet Latvijā, kur visa braukšana ir nepārtraukta bremzēšana un paātrināšanās, nepārtraktas apdzīvotas vietas, traktori, fūres
Man 2,5 ar tomātu vidēji tērē 10 , Rīga Liepāja - 6,5
arba rakstīja: Man nav skaidra doma pērkot 1,6 škodu ar pagarinātu pakaļu ???
jau tā tas auto ar to 1,6 neiet (ir viens tāds darbā ) tad vēl pagarināt pakaļu, lai vēl var ko iebāzt smagāku ???
saprotu ka šāds auto noder Vācijā uzbraucam uz 3 joslu bāņa un braucam un nav svarīgi kā viņš paātrinas no 70 līdz 110, bet Latvijā, kur visa braukšana ir nepārtraukta bremzēšana un paātrināšanās, nepārtraktas apdzīvotas vietas, traktori, fūres
Man 2,5 ar tomātu vidēji tērē 10 , Rīga Liepāja - 6,5
Kur parādās labums no tā 1,6 ?????????
Pagarinātā pakaļa nav domāta kam smagākam, bet tikpat smagam kā sedanā, tikai gabarītos lielākam.
arba rakstīja: Man nav skaidra doma pērkot 1,6 škodu ar pagarinātu pakaļu ???
jau tā tas auto ar to 1,6 neiet (ir viens tāds darbā ) tad vēl pagarināt pakaļu, lai vēl var ko iebāzt smagāku ???
saprotu ka šāds auto noder Vācijā uzbraucam uz 3 joslu bāņa un braucam un nav svarīgi kā viņš paātrinas no 70 līdz 110, bet Latvijā, kur visa braukšana ir nepārtraukta bremzēšana un paātrināšanās, nepārtraktas apdzīvotas vietas, traktori, fūres
Man 2,5 ar tomātu vidēji tērē 10 , Rīga Liepāja - 6,5
Kur parādās labums no tā 1,6 ?????????
.. daļa taisnības Tev ir, bet par to pagarināto pakaļu - ne pārāk, jo kā iekš hatch tā estate no pakaļējās ass līdz bamperam ir 1076 mm, tā ka visa sāls tik tilpumā. un no savas pieredzes varu pateikt (mums ģimenē ir abi) tik to, ka ar estate ir ērtāk pārvadāt dažādas lietas (pļaujmašīnu, bērna ričuku neizjauktu, ceļojumā vairāk somu/drēbju/ citu loriņu utt.). bez tam, tīri man personīgi, pikapi patīk vairāk - kā škodai, tā bembim, mersim, saabam, citronam u.c.
Škoda Octavia Combi 1.6i
Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.