Vai kaads nezin kaadas degvielas piedevas var pieliet dīzelim uz tehnisko apskati, lai nebuutu par atgaazeem jaauztraucas. Zinu ka biodiizelis labi paliidz bet negribas to liet.
Pavisam nesen dzirdēju (pagājušonedēļ) viena maisījuma recepti. Proti, uz 20 litriem dīzeļa piejauc 5 litrus bezīna. It kā palīdzot, bet pats, dzinēja saudzēšanas nolūkos, nelietu. Cik gadi dzinējam?
nu mashiina ir 2002 gada Ford modeo 140 000, bet naak reizeem taadi melni duumi kad uzsaak itkaa varbuut tas ir normaali bet man liekas ka pa daudz.Pagaajushaa skataa atgaazes bija kautkur 2.40 laikam max ir 3.00.
1. nezinu,bet varbūt Tev ir tāda lieta kā kvēpufiltrs aizsērējis.
2. Nomaini svaigu eļļu, uzsildi kārtīgi motoru un tad ielej to biodīzeli un brauc uz apskati
3. Visas no smoke piedevas labākā gadījumā dod 30% no gaidītā, vienīgi ja nu xado vai xeramics piedevas - pārējās toč ir nevērtīgas (esmu pārbaudījis).
Roneens rakstīja: Pavisam nesen dzirdēju (pagājušonedēļ) viena maisījuma recepti. Proti, uz 20 litriem dīzeļa piejauc 5 litrus bezīna. It kā palīdzot, bet pats, dzinēja saudzēšanas nolūkos, nelietu. Cik gadi dzinējam?
tas ir 1:5
1:10 fofaagens pats rekomendeeja saviem vecajiem diizeliem .iipasi ziemaas....
Laikam jau naff ko aizrauties ar ķīmiķošanu...jeedziigaak buutu noreguleet....
Roneens rakstīja: Pavisam nesen dzirdēju (pagājušonedēļ) viena maisījuma recepti. Proti, uz 20 litriem dīzeļa piejauc 5 litrus bezīna. It kā palīdzot, bet pats, dzinēja saudzēšanas nolūkos, nelietu. Cik gadi dzinējam?
Tā recepte ir lai labāk iet un vēl AUKSTUMAM zem - 30C, dūmi nezinu vai īpaši mazinās, dzinēju čakarē nevāji.
Un vēl. Kolēģis pirms divām nedēļām aizbrauca uz TA. Atgāzes 7,1 3.0 pieļaujamo vietā. Uz moiku prom (nezinu uz kuru tieši, bet kaut kur Sarkandaugavā), tur ar Karcher izpūtējā iekšā, pilnu. Izgāzē, melna darva ārā, un tā trīs reizes. Tad iepildīja manis minēto degmaisījumu un tās pašas dienas vakarā TA izieta.
Es daru tā, ka reizi divās nedēļās, vai mēnesī (kā kuro reizi) siltam motoram esot uzkāpinu apgriezienus līdz 4200. Tā pabraucu pāris kilometrus, tad līgani samazinu apgriezienus līdz pastāvīgajiem darba un viss. Problēmu nav bijis. Ar vieglo dīzeli/iem braucu no 2001 (laikam) gada.
Izbrauc no Rīgas un pagāzē ar 3. robu uz kādiem 80-90 km/h. Domāju, ka nevajadzēs pat 10 km, kad rores būs iztīrījušās (kad spogulī vairs neredzi melno asti un apdzenošie pārstāj rādīt rupjus žestus, mierīgi vari braukt uz TA ).
Roneens rakstīja: Es daru tā, ka reizi divās nedēļās, vai mēnesī (kā kuro reizi) siltam motoram esot uzkāpinu apgriezienus līdz 4200. Tā pabraucu pāris kilometrus, tad līgani samazinu apgriezienus līdz pastāvīgajiem darba un viss. Problēmu nav bijis. Ar vieglo dīzeli/iem braucu no 2001 (laikam) gada.
Nu jā, bet pie TA ta griež līdz galam, manam grieza līdz 4.9. . Un braukt pie tādiem apgriezieniem tā, kā negribās.
Cik es sapratu, to mello duumu rada turbiina, un tas sastaav ij no taa tas izpuuteejaa, ij treknaa maisiijuma, jo palielinoties gaisa apjomam un apgriezieniem.vismaz vecajiem diizeljiem nav mehaanisma ar kuru kompenseet momentaani trekno maisiijumu un aizdedzes apsteidzes leņķi.
@TA Tev sadedzinaamaas degvielas apjoms ir daudz mazaaks nekaa braucot....
kaut kaa taa...
un veel- manu R6 vinji liidz aš 5.5 taisaas griezt
Ozz rakstīja: Cik es sapratu, to mello duumu rada turbiina, un tas sastaav ij no taa tas izpuuteejaa, ij treknaa maisiijuma, jo palielinoties gaisa apjomam un apgriezieniem.vismaz vecajiem diizeljiem nav mehaanisma ar kuru kompenseet momentaani trekno maisiijumu un aizdedzes apsteidzes leņķi.
@TA Tev sadedzinaamaas degvielas apjoms ir daudz mazaaks nekaa braucot....
kaut kaa taa...
un veel- manu R6 vinji liidz aš 5.5 taisaas griezt
Ne gluži, ikdienā tak Tu nedod parasti vairāk par 3 apgr, vot i kvēpi trubās sakrājās, kas pie TA izlido ārā, un es līdz ar tiem.
Pie cik tad tavam sarkanā robeža tahometrā sākās? manam pie 5. Aiz sarkanā nevar griezt, jo nostrādā ierobežotājs.
Ozz rakstīja: Var karčereet, var vnk iedot mizaa ar 3. aatrumu pa salinieku visaa garumaa.....
moska var vienkaarsi padevi nogriezt
Šis der man pat Talsos ejot skati Volvo dīzelim, pats inspektors tā ieteica, nomainīt gaisa filtru un tad ar trešo 10km nobraukt un būs OK! Pārbaudīts - strādā!!!!
Ir jau tiem jaunā paaudzes motoriem resurss taads,ka smiekli nāk, bet 140 t km.ir biku par maz, lai tautas(biodiizelis,bendža pie degvielas, gaisa filtra amputācija u.c.) metodes buutu jaalieto, ja ekspluatācijas laikā eļļu esi daudzmaz atbilstošu un pusliidz laikaa mainiijis, visticamaak ir kaut kaada cita vaina motoram, kuru vajadzētu diagnosticeet un salabot...
Piedevas dīzelim
Vai kaads nezin kaadas degvielas piedevas var pieliet dīzelim uz tehnisko apskati, lai nebuutu par atgaazeem jaauztraucas. Zinu ka biodiizelis labi paliidz bet negribas to liet.