Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
zhuks rakstīja: Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies
Ir ekonomija, ir. Atkarībā no motors jaudas. uzreiz teikšu, čipot lai ietaupītu degvielu nav jēga. Pamatieguvums ir jauda sspieaugums, degvielas patēriņš ir sekundāra lieta.
zhuks rakstīja: Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies
Tikpat ēdīs. Pie konstanta šosejas patēriņa čips nedos pilnīgi neko. Izmainītās raksturlīknes atkarībā no braukšanas stila VAR (bet ne obligāti) dot ekonomiju braucot dinamiski.
zhuks rakstīja: Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies
Tikpat ēdīs. Pie konstanta šosejas patēriņa čips nedos pilnīgi neko. Izmainītās raksturlīknes atkarībā no braukšanas stila VAR (bet ne obligāti) dot ekonomiju braucot dinamiski.
Man uz passatu dīzeli ekonomija bija ap 0.5 l, bet passats jau tāpat neko neēd. Uz dzīpu mansolalīdz 1.5l ekonomiju, bet šis arī ēd uz 12
zhuks rakstīja: Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies
Tikpat ēdīs. Pie konstanta šosejas patēriņa čips nedos pilnīgi neko. Izmainītās raksturlīknes atkarībā no braukšanas stila VAR (bet ne obligāti) dot ekonomiju braucot dinamiski.
Man uz passatu dīzeli ekonomija bija ap 0.5 l, bet passats jau tāpat neko neēd. Uz dzīpu mansolalīdz 1.5l ekonomiju, bet šis arī ēd uz 12
12 litri braucot pa šoseju ar 100km/h??? No kā kaut ko tādu var dabūt ārā?
zhuks rakstīja: Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
Paldies
4,2 litri tāpat ir naudasmakam ļoti draudzīgs patēriņš. nezinu, uz kādu tad to vēl varētu samazināt
reāli no dzīves - pēc čipošanas auto ēd mazliet mazāk (0,5-1L), bet jaudas ir palicis vairāk un tad parasti patīk tā vairāk iespiest.. līdz ar to patēriņš saglabājas iepriekšējais
zhuks rakstīja: Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies
Tikpat ēdīs. Pie konstanta šosejas patēriņa čips nedos pilnīgi neko. Izmainītās raksturlīknes atkarībā no braukšanas stila VAR (bet ne obligāti) dot ekonomiju braucot dinamiski.
Man uz passatu dīzeli ekonomija bija ap 0.5 l, bet passats jau tāpat neko neēd. Uz dzīpu mansolalīdz 1.5l ekonomiju, bet šis arī ēd uz 12
12 litri braucot pa šoseju ar 100km/h??? No kā kaut ko tādu var dabūt ārā?
Nav tik traki 12 ir vidējais, bet šoseja ir 60% no laika. Tiesa, uz šosejas nav arī 100 110 - 130.
Reāli šosejas variantā ir ap 10, pilsēta uz 13-14, nu tā...
zhuks rakstīja: Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies
Tikpat ēdīs. Pie konstanta šosejas patēriņa čips nedos pilnīgi neko. Izmainītās raksturlīknes atkarībā no braukšanas stila VAR (bet ne obligāti) dot ekonomiju braucot dinamiski.
Man uz passatu dīzeli ekonomija bija ap 0.5 l, bet passats jau tāpat neko neēd. Uz dzīpu mansolalīdz 1.5l ekonomiju, bet šis arī ēd uz 12
Braucot uz Latgali no Rīgas un atpakaļ(sāku mērīt tikai uz šosejas), vidējais patēriņš sanāca 3.8l/100km. Ātrāk par 95kmh nebraucu. Centos uzstādīt ekonomijas rekordu savam auto.
Graberis rakstīja: Tante tukši tirš. Gribi mazu patēriņu, pērc 1.3 litru CDTI merivu (VWFANS zinās labāk), kas no kalna pa vējam var ieskrieties līdz cienījamiem 95 kmh.
Tieši tā. Redz, kur dati par mana auto niecīgo dīzeļdegvielas patēriņu:
Vienīgi jāpiebilst, ka maksimālais ātrums manam auto ir cienījami 157 km/h.
Šodien, sēdot zobārsta krēslā, drusku prātoju par šo tēmu un secināju, ka pie tagadējās benzīna un dīzeļdegvielas cenas attiecības varbūt labāk pirkt ekonomisku benzīnnieku, nevis Meriva 1,3 CDTI. Labs kandidāts varētu būt Hyundai-i30 ar 1,4 litru benzīna motoru, kura cena sākas no patīkamiem 13800 EUR (9699 latiem).
Fan, te neiet runa par vārgām šujmašīnām, bet par to, vai čipšķūnings dod iespēju ieseksot sani!
Par 4.2 čipšķūningu var nesapņot - protams, kamēr tas nav uztaisīts par 4.2 biturbo Atmosfēriskajam motoram neko īpašu izmainīt nevar, jo nav ļurbas, kurai izmainīt spiedienu
msh rakstīja: Fan, te neiet runa par vārgām šujmašīnām, bet par to, vai čipšķūnings dod iespēju ieseksot sani!
Par 4.2 čipšķūningu var nesapņot - protams, kamēr tas nav uztaisīts par 4.2 biturbo Atmosfēriskajam motoram neko īpašu izmainīt nevar, jo nav ļurbas, kurai izmainīt spiedienu
Ka vienmēr esi dalpajopa lomā. Kur Tu redzi 4.2 motoru? Tas ir patēriņš tirliņ.
Man pēc čipišanas patēriņš uz šosejas samazinājās par ~0.5 litriem, braucot tāpat kā pirms čipošanas. Pilsētā īpaši nemērīju, bet pirmajās dienās noteikti pieaugs, pietam visai jūtami. Pēc pāris dienām pieradīsi un vairs negriezīsi tahometru līdz galam, tad viss atgriezīsies normas robežās
Kaspersky rakstīja: Bet nu čipot auto, lai ietaupītu degvielu... Labāk paskaiti cik litrus pa to naudu nopirksi.
Paskaitīju!
Čips 240,- Ls
Ja litrs saļaras maksā 0.9Ls (un tas būs pavisam drīz),tad:
- ja ekonomija ir 0.2l uz 100km, tad tas ir 0.18Ls. Un tie 240,- atmaksājas pēc 133 333km;
- ja ekonomija ir 0.5l uz 100km, tad tas jau ir 0.45Ls. Un tie paši 240,- atmaksājas jau pēc 53 333km!
Respektīvi, konkrēti mans gadījums:
- gadā nobraucu ~ 50 000km, tātad čips mierīgas braukšanas gadījumā atmaksājas gandrīz gada laikā;
- skaids ir viens, 0.90Ls litrā dīzelis maksās, un necik ilgi nebūs jāgaida, kad maksās jau visu latu un vēl vairāk litrā- tātad arī ekonomijas ziņā ietaupīto 0.2-0.5l/100km vērtība palielināsies, tātad atmaksāsies vēl ātrāk;
- saprotama lieta ir arī tā, ka tad kad spied grīdā, tad arī vairāk ēd, jo tak labāk iet- bet tā jau ir cita lieta!(šoreiz apskatam mierīgu braukšanu);
- par dīzeļauto nomaiņu pret benzīnnieku i runa nevar būt- sākotnējī samaksātā starpība tiek atpelnīta gada laikā(tas VWFanam);
Jautājumi:
- tad jau sanāk arī tā, ja mašīna ir pielādēta pilna- 5 cilvēki ar bagāžu, tad vajadzētu vieglāk mašīnai braukt un attiecīgi būt mazākam patēriņam, vai ne tā?
- bet vai 1.9tdi tērējot 4.2l/100km var tērēt vēl mazāk? Lūk tas ir galvenais jautājums?
- pēc izlasītās info sanāk, ka čipošana samazina motora resursu. Bet par cik? No 1 000 000 līdz 900 000km? Nu un- kurš mūsdienās brauc ilgāk par 3-5gadi ar jaunu iegādātu autiņu?
Ar Kwp2000+ un datora palīdzību ir iespējams veikt Chiptuning caur connectoru nenoņemot vadības bloku no auto. Viss ir ļoti vienkārši. Instrukcijas ir iekļautas komplektā.
Ir savienojams ar datoru caur USB portu.
Komplektā ietilpst:
USB-KWP2000 vads.
Bmw Konnektori.
Audi, VW, Seat, Škoda Obd2 konnektors.
Mercedes konnectors.
Universalais Obd2 konnektors(Volvo, Chrysler, Alfa romeo, VW, Seat un citi auto)
Disks ar programmam un vairāk nekā 20 000 tunētu failu. - Nav paredzēts komercdarbībai - tikai \"mājas\" lietošanai.
Par degvielas ekonomiju runājot ir pilnīga taisnība. Vienība niānce ir tāda, ka vadības bloks regulējas sāvādāk. Tiek palielināts griezes moments uz "lejām" un līdz ar to tiek samazināts degvielas patēriņš. Šo sauc par "ECONOMY tuning". Ārzemēs tas ir ļoti populārs!
phenom rakstīja: Par degvielas ekonomiju runājot ir pilnīga taisnība. Vienība niānce ir tāda, ka vadības bloks regulējas sāvādāk. Tiek palielināts griezes moments uz "lejām" un līdz ar to tiek samazināts degvielas patēriņš. Šo sauc par "ECONOMY tuning". Ārzemēs tas ir ļoti populārs!
Man melna aizdoma, ka pats nesaprati, ko uzrakstīji... Vot gribētu es zināt gan, kā palielinot griezes momentu, degvielu var ietaupīt???? Kopš kura laika fizika vairs nav spēkā? Līdz Perpertum mobile nevar aiztjūningoties???? Nekādai ekonomijai no tā čiptjūninga nav jābūt, spiedienu turbīnā palielina, lai vairāk iepūš gaisu un var sadedzināt vairāk degvielu. Tas ir viss. A ja grib ekonomiju, jāliek magnēti un degvielas trubām, lai ūdeņraža saites rauj pušu
phenom rakstīja: Par degvielas ekonomiju runājot ir pilnīga taisnība. Vienība niānce ir tāda, ka vadības bloks regulējas sāvādāk. Tiek palielināts griezes moments uz "lejām" un līdz ar to tiek samazināts degvielas patēriņš. Šo sauc par "ECONOMY tuning". Ārzemēs tas ir ļoti populārs!
Man melna aizdoma, ka pats nesaprati, ko uzrakstīji... Vot gribētu es zināt gan, kā palielinot griezes momentu, degvielu var ietaupīt???? Kopš kura laika fizika vairs nav spēkā? Līdz Perpertum mobile nevar aiztjūningoties???? Nekādai ekonomijai no tā čiptjūninga nav jābūt, spiedienu turbīnā palielina, lai vairāk iepūš gaisu un var sadedzināt vairāk degvielu. Tas ir viss. A ja grib ekonomiju, jāliek magnēti un degvielas trubām, lai ūdeņraža saites rauj pušu
Ja esi tik primitīvs un uzskati ka čiptunings ierobežojas uz spiediena palielināšanu turbinā - flag tebe v ruki fizik.
Droši vien esi no tiem, kuri uzskata ka 1.3i motori ir vissekonomiskakie. JO MAZAKS TILPUMS, JO MAZĀKS DEGVIELAS PATĒRIŅŠ
Liec labāk savus magnētus uz ūdens skaititājiem, būs vairāk jēgas
viktors1961 rakstīja: nu a ja drusku konkrētāk pa tēmu un bez nepamatotiem apvainojumiem ? Kā nesadedzinot vairāk degvielu griezes momentu pacelt???
Viens labojums.
Turbo ir netikai lai vairāk sadedzinātu, bet gan galvenokārt lai efektīvāk sadegtu tas litrs. Tieši šī paša iemesla dēļ žiguļa 1.4 ēd vairāk un iet sūdīgāk nekā VW jauna, resp. žikam degviela uzsprāgst nevienlaikus tādēļ katrs sprādziens rada mazāku grūdienu.
Turbo nodrošinaa stiprāku grūdienu pie maziem apgriezieniem un labāku sadegšanu pie lieliem.
Nu tip kā ar pajūgiem, zs ir zirgs, nm ir zirga muskuļu daudzums, divi vārgulīgi zirgi pavilks tik pat daudz kā viens spēcīgs, bet vārgie paļubomu apēdīs vairāk. Ekonomiskai un baudāmai braukšanai ir svarīgi NM nevis ZS, Turbo dod NM
čiptunings- degvielas ekonomija?
Sakarā ar augstajām degvielas cenām radās tāds jautājums. Un atticīgi- tas ir mīts vai patiesība, ka ,veicot čiptuningu, var panākt zemāku degvielas patēriņu? Protams, iet runa par braukšanu konstanti nemainīgā ātrumā bez ālēšanās. Piemēram, ja brauc uz 100km/h un vidēji patērē 4.2l, tad cik "ēdīs" pēc čipa nomaiņas?
p.s.
Lūdzu izsakās tie, kuriem ir reālā dzīves pieredze, nevis tie,kuriem tante teica,ka viņas tantes vecis netā izlasīja, jo tur Koļas kaimiņa brālēns čipu uzlika, bet pats vēl nēesot izmēģinājis, bet ekonomija noteikti būšot!
Paldies