Tātad - ir 2002 gada nogalē tapis audi a4, 2.5 tdi, automāts.
uzsākot braukt - 1. un 2. pārnesums raustās, pie nosacījuma, ka kājas spiediens uz gāzes pedāli ir tāds.. nu vidējs. ja uzsāk braukt maigi, vai gluži pretēji - iespiež pedāli uzreiz līdz galam, raustīšanās parasti izpaliek. eļļa ir nomainīta. divreiz. kas par ķibeli varētu būt? noskrējiens 130k.
pienjemot ka hidrotransformaators vai kaada cita gana kompliceeta detalja ko nevar tepat topikaa salabot, ne ar ko iepriecinaat nevaru- brauc ka nu uz automaatisko aatrumkaarbu servisu...
Droši dodies uz ģetrūdes ielas galu pie kurbada ielas, tur ir vienīgais daudz maz jēdzīgais serviss rīgā, kas šīs kārbas taisa. Sievai nesen taisīju, remonts ap 2K Ls...
Ja raustās ir 2 varianti, vai nu tirgo nost, vai arī brauc kamēr nobirst un remontē...
Raustīties arī dēļ ātruma devēja var, slēgties pie augstākiem nekā grāk apgriezieniem nav sākusi? Pabrauc vēl biku, ja pazudīs arī spidometrs tad remonts ap 50 LVL.
Spamotājiem piebildīšu, ka normāli cilvēki zin-motoram eļļu ik pa 10k, kārbai ik pa 30-40k jāmaina un tad nebūs nekādu problēmu.
RAAP var sataisīt, bet iztestēt tak labāk audi centrā Mežciemā.
Moš tev adaptīvā kārba un ikdienā brauc strauji, bet kad sāc braukt mierīgāk tad kādu brīdi vajag lai kārba saprastu ko jādara.
Moš tev adaptīvā kārba un ikdienā brauc strauji, bet kad sāc braukt mierīgāk tad kādu brīdi vajag lai kārba saprastu ko jādara.
varen bremziiga smadzene tad tam adaptiivajam...
Nevis manējam, bet visi adaptīvie, manam lai pielāgotos vajag apm 30 km, jaunajam keksusam 15 km, s klasei 20km, BMW X5 no 17-23, un šie ir ražotāja/izplatītāja dati! Liekas bremzīgs būsi izrādijies tu?
Moš tev adaptīvā kārba un ikdienā brauc strauji, bet kad sāc braukt mierīgāk tad kādu brīdi vajag lai kārba saprastu ko jādara.
varen bremziiga smadzene tad tam adaptiivajam...
Nevis manējam, bet visi adaptīvie, manam lai pielāgotos vajag apm 30 km, jaunajam keksusam 15 km, s klasei 20km, BMW X5 no 17-23, un šie ir ražotāja/izplatītāja dati! Liekas bremzīgs būsi izrādijies tu?
upss un tagadinjaas panjem rokaa usermanuaaljus minetajiem autosiem un palasies vai tajos n km ir iespeejamas mineetaas raustiishanaas utttt
cik nu iru lietojis adaptiivos- nekaa tamliidziiga trekteriitis muusu
Nenu gluži par raustīšanos es to nosauktu, bet asāk slēdzas. Personīgi zinu ka Infinity Fx45, keksusam GS un S klasei toč tā ir kādu brīdi, ja pagāz straujāk un uzreiz kļūsti mierīgs tad slēdzas ar kavējumu vai ar sitienu. Useru manuāļi kā reiz raksta par pielāgošanā īpatnībām
Audi a4 automāts raustās
Tātad - ir 2002 gada nogalē tapis audi a4, 2.5 tdi, automāts.
uzsākot braukt - 1. un 2. pārnesums raustās, pie nosacījuma, ka kājas spiediens uz gāzes pedāli ir tāds.. nu vidējs. ja uzsāk braukt maigi, vai gluži pretēji - iespiež pedāli uzreiz līdz galam, raustīšanās parasti izpaliek. eļļa ir nomainīta. divreiz. kas par ķibeli varētu būt? noskrējiens 130k.