snow rakstīja: subarim i bokser mototors tadejadi ir zemaks smaguma punkts un sajutas braucot ipashi neatshkiras no viegla tobish likumos ta negazelejas tadel ar uz vinu krita izvele.
laukos cilveki kam jabrauc nost no pagasta celiem resp tadi kuri ziema netiek shkureti parasti ar passatiem nebrauka braukt jau var ari ar veluku
VW Transporter ar 4-motion ir krietni vien izturīgāks un caurgājīgāks par lielāko daļu "džipu". Bet nu galīgi nav stilīgs, tapēc jāaizstāv savu izvēli ar visādiem dīvainiem argumentiem, lai tik neatzītu, ka patiesībā jau auto ir nopirkts tikai modes pēc.
tak ne jau par to bet ta jau nav ta klase... buss uz likumiem lodzas un sveras bet viegalis auto nee(man bija SAAB Vector 9-5) tadel ari mekleju lielakas ietilpibas auto kura braukshanas izjutas butu lidzigs manam milajam SAAB diez vai shada atruma ar VW busu alnu testu var izpildit lai kartigi nesasvertos ka to var ar Subaru
snow rakstīja: tak ne jau par to bet ta jau nav ta klase... buss uz likumiem lodzas un sveras bet viegalis auto nee(man bija SAAB Vector 9-5) tadel ari mekleju lielakas ietilpibas auto kura braukshanas izjutas butu lidzigs manam milajam SAAB diez vai shada atruma ar VW busu alnu testu var izpildit lai kartigi nesasvertos ka to var ar Subaru
www.youtube.com/...
Nu tak nedzīvo savās iluzijās - lielākā daļa parketnieku sveras vairāk nekā busi, kam patiesībā smaguma centrs ir zemāk, jo augsta ir tikai bundža, bet visa dzelžu masa ir tikpat zemu kā jebkuram vieglajam, jo klīrenss nav paaugstināts. No tiem savu sugu pārstāvjiem ar ko ir sanācis pabraukt pēdējā laikā (SAAB 9-5, VW Multivan, RAV4), parketnieks bija visnestabilākais un grūtāk vadāmais. Multivan no SAAB vadāmības atpaliek maz.
Nu un kas tad ir, ka bokseris? No tās goves svara baigi lielu daļu sastāda tas motoriņš? 100 kg būs? Kā jau sēne teica, busam tas motors atrodas zemāk, labākajā gadījumā tas subāra bokseris sastāda tikpat augstu smaguma centru kā transportierim
P.S. Iepriekšējajā darbavietā daudz izbraukājos ar visādiem T4, ražotiem no deviņdesmito gadu sākuma līdz deviņdesmito gadu beigām, pārsvarā diezgan nokautiem, uz ceļa turējās labi
Man domāt notiek nesalīdzināmu lietu salīdzināšana. Ir gan saab gan SantaFe jauns. Neteiktu ka ar saabu var iebraukt visur kur vēlos. Ar parketnieku nav problēmu. Tālāk .... ceļot viennozīmīgi labāk ar parketnieku (pat latvijas robežās)... tur jau mašīnā var 3 cilvēki sagulēt un nekas nav saspiests un ģimenei patīk tā nesaspiestības atmosfēra. Kaut arī trešajā rindā ir neērtāk sēdēt parasti tas kam jāsēž pa vidu grib sēdēt pie loga. Var nepieciešamības gadījumā pārvadāt kautku lielāku .... man tas ir diezgan bieži. Un izskatās ka degvielas izmaksas arī ir aptuveni vienādas. Tā ka tie ir divi dažādi auto .... nav jāsalīdzina tikai divu cilvēku pārvietošana pa tuvējo apkārtni ...
Grecco rakstīja: Man domāt notiek nesalīdzināmu lietu salīdzināšana. Ir gan saab gan SantaFe jauns. Neteiktu ka ar saabu var iebraukt visur kur vēlos. Ar parketnieku nav problēmu. Tālāk .... ceļot viennozīmīgi labāk ar parketnieku (pat latvijas robežās)... tur jau mašīnā var 3 cilvēki sagulēt un nekas nav saspiests un ģimenei patīk tā nesaspiestības atmosfēra. Kaut arī trešajā rindā ir neērtāk sēdēt parasti tas kam jāsēž pa vidu grib sēdēt pie loga. Var nepieciešamības gadījumā pārvadāt kautku lielāku .... man tas ir diezgan bieži. Un izskatās ka degvielas izmaksas arī ir aptuveni vienādas. Tā ka tie ir divi dažādi auto .... nav jāsalīdzina tikai divu cilvēku pārvietošana pa tuvējo apkārtni ...
Vispār izlasīji, kas tiek salīdzināts? Runājām par to, ka VW Multivan ir krietni ietilpīgāks, caurgājīgāks un stabilāks par parketniekiem, savukārt vadāmībā neatpaliek no vieglā. Vienīgais mīnuss - nevar pazīmēties, ka tev ir džips, jo buss jau nav tik godājams auto
msh rakstīja: Nu un kas tad ir, ka bokseris? No tās goves svara baigi lielu daļu sastāda tas motoriņš? 100 kg būs? Kā jau sēne teica, busam tas motors atrodas zemāk, labākajā gadījumā tas subāra bokseris sastāda tikpat augstu smaguma centru kā transportierim
P.S. Iepriekšējajā darbavietā daudz izbraukājos ar visādiem T4, ražotiem no deviņdesmito gadu sākuma līdz deviņdesmito gadu beigām, pārsvarā diezgan nokautiem, uz ceļa turējās labi
A cik sver bmw troikas jumta skārds?
nav daudz , bet acīmredzot pietiekami, lai priekš M3 skārds tiktu aizvietots ar kaut kādu plastikātu, tādējādi samazinot auto smaguma centra attālumu no zemes
msh rakstīja: Nu un kas tad ir, ka bokseris? No tās goves svara baigi lielu daļu sastāda tas motoriņš? 100 kg būs? Kā jau sēne teica, busam tas motors atrodas zemāk, labākajā gadījumā tas subāra bokseris sastāda tikpat augstu smaguma centru kā transportierim
P.S. Iepriekšējajā darbavietā daudz izbraukājos ar visādiem T4, ražotiem no deviņdesmito gadu sākuma līdz deviņdesmito gadu beigām, pārsvarā diezgan nokautiem, uz ceļa turējās labi
A cik sver bmw troikas jumta skārds?
nav daudz , bet acīmredzot pietiekami, lai priekš M3 skārds tiktu aizvietots ar kaut kādu plastikātu, tādējādi samazinot auto smaguma centra attālumu no zemes
Pāris cm klīrensa nozīmē vairāk, nekā piekrauts jumta bagāžnieks. Tur arī ir SUV sāpe.
Pirmais.... XWD ir nopārdoti vismaz divi! Tas ir, kamēr es vēl tur strādāju. Pie kam - pasūtīti tika jau gandrīz pusgadu pirms tam, pirms viņi parādījās salonā. Tas auto vadīšanā ir fantastisks! Ar 2.8 turbo motoru un jauno HOLDEX elektronisko sadales spēku regulēšanu pilnpiedziņai. Sotaks 6 sekundēs un nekādas riepu dedzināšanas. Bija iespēja pamēģināt iekš 333. Cilvēks, kam Subāris ir bezmaz vai ikona, atzina, ka XWD vadās labāk. Tiesa - arī cena ne katram paceļama
msh rakstīja: Haldex ir vismaz 10 gadus vecs un vispār saucams par 4wd, nevis awd
Būs jau gan tomer AWD, pie tam jauns, lai vai kā tev nepatiktu.
Haldex Traction AB is a division of the Swedish manufacturing company Haldex AB. It specialises in the development and manufacture of All-Wheel Drive systems. Haldex is currently producing their fourth generation AWD system called, by saab, XWD (Cross-Wheel Drive). The first generation of Haldex’s four-wheel drive system was introduced in 1998. Through continued product development, the system characteristics have been refined and improved for each new generation. Haldex is one of the leading suppliers of four-wheel drive systems.
The term four-wheel drive describes truck-like vehicles that require the driver to manually switch between two-wheel drive mode for streets and four-wheel drive mode for low traction conditions such as ice, mud, snow, slippery surfaces, or loose gravel.
All-wheel drive (AWD) is often used to describe a "full time" 4WD that may be used on dry pavement without destroying the drivetrain, although the term may be abused when marketing a vehicle. AWD can be used on dry pavement because it employs a center differential, which allows each tire to rotate at a different speed. ("Full-Time" 4WD can be disengaged and the center differential can be locked, essentially turning it into regular 4WD. On the other hand, AWD cannot be disengaged and the center differential cannot be locked.) This eliminates driveline binding, wheel hop, and other driveline issues associated with the use of 4WD on dry pavement. With vehicles with more than four wheels, AWD means all wheels drive the vehicle, to varying degrees of engagement, while 4WD means only four of the wheels drive the vehicle continuously.
Nevaru vienīgi piekrist, ka AWD nevar centra diferi sabloķēt - pirmās paaudzes q varēja... Tikai audis aizgāja asfalta ceļu...
msh... Šeit gan (XWD gadījumā) neiet runa par Haldex kā tādu, bet gan , ka uz šī auto ir Haldex 5 paaudze ar ārkārtīgi ātrdarbību procesoru, kura klātbūtni vadītājs praktiski nejūt. To auto pat uz ledus ir grūti dabūt šķērsām. Reakcijas uz ceļa klātni ir precīzas un ātras. Uzsākot braukt spēka sadalījums pa asīm ir 10% priekša, 90- aizmugure. kad auto ir paātrinājies, tas pārvēršas par priekšpiedziņas auto (līdz brīdim, kad ceļa klājums un vadītāja braukšanas stils prasa citus spēka sadalījumus) Ja tas auto stāv ar 3 riteņiem uz ledus, bet ar vienu uz grunts, tad tie pārējie riteņi dabūs tikai tik daudz griezi, lai auto uzsākot saglabātu taisnvirziena kustību. Viss pārējais spēks tiks novadīts uz riteni, kuram ir saķere. Pa 333 apļa laiki grozījās ap minūti. Un tas ar pilnīgi parastu ielas auto ar stock riepām. ja zini, tad trases rekords ir ap 57 sek. Min grīdā un brauc pa trajektorijām. Tas ir viss, ko tam auto vajag.
Lojalitate SAAB