2004.g E90 , 2l turbodīzelis. Nepatīk viena lieta - braucot ātrāk par kādiem 140km/st paliek nestabils uz ceļa. Normāli braucot līdz kādiem 120km/st nav problēmu, stūres brīvgājienu nejūt, riepas neēd, ne uz vienu pusi nevelk, bet uzspiežot ātrāk, paliek , kā saka iauto vīri, nebaudāms! Tā viņam būtu kaite no dzimšanas, vai arī ieteiktu pārbaudīt piekari?
Chankaishi rakstīja: Riepas normālas, aizmugurē jaunas, izmēri pēc rūpnīcas rekomendācijām. Noteikti pārbaudīšu balstiekārtu, jo tiešām sajūta ātrāk pabraucot tāda ļodzīga! Sen, jaukajos 90-tajos, bija tā saucamā huļiganka - tai ap 140 tik sākās normāla stabilitāte, šitam otrādi. Cerēju satikt kādu, kam ir tāds pats modelis, un uzzināt viņa pieredzi.
Esmu. Arī tur apjautājos, nu it kā esot viņš tāds puņķains pēc 150. Lai gan domas dalās. Pārbaudīšu balstiekārtu. Faktiski tik ātri tik pat kā nekad jau nebraucu. Šodien pa lietu no Bauskas līdz Rīgai ap 120 nekādu problēmu, tikai pirms Ķekavas apļa, kur sākās neremontētais gabals, uz risām nestabils - bet tas dēļ platām riepām.
Chankaishi rakstīja: Esmu. Arī tur apjautājos, nu it kā esot viņš tāds puņķains pēc 150. Lai gan domas dalās. Pārbaudīšu balstiekārtu. Faktiski tik ātri tik pat kā nekad jau nebraucu. Šodien pa lietu no Bauskas līdz Rīgai ap 120 nekādu problēmu, tikai pirms Ķekavas apļa, kur sākās neremontētais gabals, uz risām nestabils - bet tas dēļ platām riepām.
ja tu brauc pa bauskas ceļu, ar tevi viss ir skaidrs
Kaksis rakstīja: Platākas riepas tikai uzlabo stabilitāti. Vakar izgāzu ar 325-tā platuma riepām, auto vienkārši līmējās pie ceļa. Jebkurā ātrumā un līkumā.
Vēl varēji pierakstīt "un uz jebkura seguma". Kamēr asfalts sauss, vari tēlot šosejas karali, bet akvaplanēšana sākas jau rasā
Kaksis rakstīja: Platākas riepas tikai uzlabo stabilitāti. Vakar izgāzu ar 325-tā platuma riepām, auto vienkārši līmējās pie ceļa. Jebkurā ātrumā un līkumā.
Vēl varēji pierakstīt "un uz jebkura seguma". Kamēr asfalts sauss, vari tēlot šosejas karali, bet akvaplanēšana sākas jau rasā
Ko tu pīpē, kāda akvaplanēšana ar riepām kurām ir labs protektors ?!?!?! OK ja ar saviem 90km/h iesipj nopietnā pelķē - tad iespējams jā, taču ar atkaºīgs no tā kāds ir auto svars - džipakam tas i "Nāsing-spešals".
Moš džeks vispar ierēca, un tas ir uz 2+ tonnīga džipaka MUD vai M+S riepas - tur vispār par akvaplenēšanu nevar runāt pie mūsu ātrumiem.
Kaksis rakstīja: Platākas riepas tikai uzlabo stabilitāti. Vakar izgāzu ar 325-tā platuma riepām, auto vienkārši līmējās pie ceļa. Jebkurā ātrumā un līkumā.
Vēl varēji pierakstīt "un uz jebkura seguma". Kamēr asfalts sauss, vari tēlot šosejas karali, bet akvaplanēšana sākas jau rasā
Ko tu pīpē, kāda akvaplanēšana ar riepām kurām ir labs protektors ?!?!?! OK ja ar saviem 90km/h iesipj nopietnā pelķē - tad iespējams jā, taču ar atkaºīgs no tā kāds ir auto svars - džipakam tas i "Nāsing-spešals".
Moš džeks vispar ierēca, un tas ir uz 2+ tonnīga džipaka MUD vai M+S riepas - tur vispār par akvaplenēšanu nevar runāt pie mūsu ātrumiem.
"2+ tonnīgs džipaks" Vēl viens tirliņš, kam sēdēšana uz poda un zināma pirkstu pozīcija liekas krutuma kalngals. Mans vieglais ir 2+ tonnīgs un vienīgā vieta, kur stabilitātē zaudēs "džipakam", ir patiešām bezceļš. Un ja cilvēks runā par "džipaku ar M+S vasarā, kas līmējas pie ceļa", tad atliek vienīgi pajautāt, vai pirms tam ir braucis ar ko stabilāku par "kārlīti".
Seene rakstīja: Ātruma indekss atbilstošs Vācijas CSN prasībām - t.i. ne mazāks par auto max ātrumu - V
Labi ka pie mums nav tādas prasības.
Pie mums šai prasībai ir rekomendējošs raksturs un tad arī tikai pie officiālā dīlera…
Brīnums jau, ka nav... Pakaļskrējēji tak esam lieliski. Bet nu te tas būtu diezgan neadekvāts murgs, jo nav neviena ceļa, kur to legāli drīkstētu izmantot.
Da labi ar tevi Seene, domā ko gribi, bet 300+ platums riepām nav nekas paranormāls vai ekstrēms. Un tas cik sver tava kaste uz riteņiem ir stipri nebūtiski jo tai nemaz normāli 300-tā izmēra riteņus arkās nevarēs iebāzt. Tādēļ reāli šeit var būt runa tikai par "superkāru" vai arī džipaku, ja 300+ platums ir norma.
Chankaishi rakstīja: Esmu. Arī tur apjautājos, nu it kā esot viņš tāds puņķains pēc 150. Lai gan domas dalās. Pārbaudīšu balstiekārtu. Faktiski tik ātri tik pat kā nekad jau nebraucu. Šodien pa lietu no Bauskas līdz Rīgai ap 120 nekādu problēmu, tikai pirms Ķekavas apļa, kur sākās neremontētais gabals, uz risām nestabils - bet tas dēļ platām riepām.
Negribētos piekrist ka dēļ platām riepām – drīzāk nav pareiza pašu riepu un to platuma izvēle. Auto auzmugurējo riteņu bāzes platumam vajadzētu jau tā būt lielākam kā priekšriteņiem. Bet ja ar to par maz tad aizmugurē liekam par 20 mm platākas riepas un tad toč var aizmirst kas ir staigāšana pa risām un ceļa medīšana pie ātruma virs rubuļa.
P.S. Var jau būt ka BMW savulai sagrābās visvisādas Roveristu gudrības un sāka metināt tās iekšā kapeiciņas nu tad gan nebūtu jābrīnās ka pēc rubļa neturas uz ceļa – savulaik roverim bija tieši tāpat – pēc 100 sākam medīt ceļu – līdz tam viss ok…
Nu BMW man bija tik E36 coupe sedināts un tas nesirga ar šādām vainām, bet līdzīgs efekts ar peldēšanu tika pamanīts ar Opel Omega pie priekšējo amortizatoru mūža beigām, kā arī ja savirze sagazums ir nepareizs. Pārbaudi šīs lietas, jo ja bukses ir kārtībā, tad būtisku lomu spēlē piekares ģeometrija, ko vari easy sačakarēt, ja esi iemaucis kādā asākā bedrē, vai arī ja patrāpījies iepirkt šķiltu auto, kuram virsbūves ģeometrija vairs nav perfekta.
Es sliecos domāt gan ka biku piedomāt pie riepu izvēles un visas peldēšanas pazudīs. Teiksim jaunas, kaut vai tās pašas SAVA INTENSA uzvedīsies labāk un stabilāk par MICHELIN ENERGY SAVER un M+S vai nobrauktas Dunlop ziemenes te vispābā nav vērts pieminēt.
WALA rakstīja: Da labi ar tevi Seene, domā ko gribi, bet 300+ platums riepām nav nekas paranormāls vai ekstrēms. Un tas cik sver tava kaste uz riteņiem ir stipri nebūtiski jo tai nemaz normāli 300-tā izmēra riteņus arkās nevarēs iebāzt. Tādēļ reāli šeit var būt runa tikai par "superkāru" vai arī džipaku, ja 300+ platums ir norma.
Ir jau gan ekstrēms. Ar tādām nekāda universāla ikdienas braukšana nesanāk. Vai nu asfalta trasi vai bezceļu vajag. Uz bruģa, tamvaja sliedēm, vai vienkārši fūru izbrauktas šosejas gan viens gan otrs variants zaudēs normālam auto.
BMWpowerā zēni zin teikt, ka labāks un stabilāks uz Latvijas ceļiem E90 esot ar riepām uz 16' diskiem, tātad nedaudz biezākām. Manējam vasarenes ir uz 17'. Tas, ka platākas riepas sliktāk uzvedās risēs, ir pārbaudīts - tā tas ir! Priekšējās ir nedaudz šaurākas, it kā tā tam vajagot būt. Augstums abām 45.
Gribētos zinātāju viedokli!
2004.g E90 , 2l turbodīzelis. Nepatīk viena lieta - braucot ātrāk par kādiem 140km/st paliek nestabils uz ceļa. Normāli braucot līdz kādiem 120km/st nav problēmu, stūres brīvgājienu nejūt, riepas neēd, ne uz vienu pusi nevelk, bet uzspiežot ātrāk, paliek , kā saka iauto vīri, nebaudāms! Tā viņam būtu kaite no dzimšanas, vai arī ieteiktu pārbaudīt piekari?