Šo latviski apsaukā par glāžu savilcēju ( un angliski šķiet ka tas tomēr pareizi bija "strut brace").
Jēga ir ja pareizi uztaisīts - auto mazāk ļogās līkumos līdz ar ko ir precīzāka vadāmība. Vēl viens bonuss ja gadījumā šķil priekšu - priekša spēj izturēt lielāku triecienu - trieciens vienmērīgāk sadalas pa auto priekšu.
O paldies par infu un anglisko labojumu, jo vispār es šito nosaukumu pārrakstīju no orģinālā papildaprīkojuma listes, bet ierakstot googlē izmeta maz rezultātu a ierakstot "strut brace" cita lieta.
WALA rakstīja: ... Vēl viens bonuss ja gadījumā šķil priekšu - priekša spēj izturēt lielāku triecienu - trieciens vienmērīgāk sadalas pa auto priekšu.
aga... dabū pa vienu sānu, otrs locās līdzi...
vispār šitas tiek minēts kā mīnuss krievu forumos, bet nu pārsvarā par žiguļiem.
pēc loģikas vajadzētu būt, ka pie mazāk stipra trieciena palīdz saglabāt ģeomertiju, pie lielāka padara visu vēl ļaunāku. vienīgais varbūt orģinālajiem "strut brace" ražotājs ir paredzējis ka trieciena brīdī viņš neiztur un salokās pirms stoika aiziet.
kaut gan tas no sērijas "незнаю, но мнение имею...", čoms sev maizi pelna ar āmuru taisnojot "zīmuļu" sastrādāto, pajautāšu viņam...
pajautāju čomam - īsāk sakot, ja brauc pa ielu un nepiedalies ar to auto kaut kādās "gonkās", tad viņš nah*j nav vajadzīgs... tīri tikai, lai būtu "kā tam tur gonšķikam"... ja dikti gribas, tad liec kaut plānsienu hromētu santehnisko trubu virsū...
ja auto ir paredzēts nopietnākai braukšanai, tad gan var palīdzēt "neaiziet" stoikai pēc lēciena piezemējoties uz viena riteņa, vai iebraukšanas kārtīgā bedrē... ja sitiens būs par stipru, tad viens gals "stums" otru galu kropļojot abu ratu un lonžeronu ģeometriju...
WALA rakstīja: ... Vēl viens bonuss ja gadījumā šķil priekšu - priekša spēj izturēt lielāku triecienu - trieciens vienmērīgāk sadalas pa auto priekšu.
aga... dabū pa vienu sānu, otrs locās līdzi...
atceros, ka man sencis žigulim tādu bija nopircis pa blatu... uzlika.... pēc pāris mēnešiem iepiļīja viens sānā.... otrs spārns tika aizsists pa kādiem 5 cm... un papildus tā truba (bija kāda 4cm resna) arī salocījās...
jo taisna viņa ritīgi nebija.... liekums motoram riņķī gar aizmuguri, ja pareizi atceros.....
Žiguļiem viņas lika tāpēc, ka virs riteņa arkas lonžerons kopā ar spārnu laika gaitā uzmeta kūkumu. Žigum nemaz tādu 'glāžu' tradicionālā izpratnē nav, to trubu iespriegoja starp lonžeronu vertikālajām ribām.
WALA rakstīja: ... Vēl viens bonuss ja gadījumā šķil priekšu - priekša spēj izturēt lielāku triecienu - trieciens vienmērīgāk sadalas pa auto priekšu.
aga... dabū pa vienu sānu, otrs locās līdzi...
vispār šitas tiek minēts kā mīnuss krievu forumos, bet nu pārsvarā par žiguļiem.
pēc loģikas vajadzētu būt, ka pie mazāk stipra trieciena palīdz saglabāt ģeomertiju, pie lielāka padara visu vēl ļaunāku. vienīgais varbūt orģinālajiem "strut brace" ražotājs ir paredzējis ka trieciena brīdī viņš neiztur un salokās pirms stoika aiziet.
offtopics, bet Tavrija Slavuta ,ko šķiet ražo jorpojām, inženieri joprojām nav apjēguši, ka dzinēja pārsega rāmim pa vidu jāieliek vājinājums, lai avārijas brīdī kapots saliektos pa vidu uz augšu. Slavutai tas kapots iztur slodzi, nelokās, toties noraujas no enģēm un ar asiem stūriem iziet cauri stiklam un piebeidz vadītāju.
Te par tiem krievu savilcējiem varētu būt līdzīgi, tāpēc ir tās sūdzības
Otru sānu pavelk līdz ne tikai tā truba. Arī bez tās ir elementi caur kuriem abi sāni savienojas - kaut vai motora kronšteini, pusrāmis. Jau pieminētā Žiguļa gadījumā - priekšējā tilta sija.
pajautāju čomam - īsāk sakot, ja brauc pa ielu un nepiedalies ar to auto kaut kādās "gonkās", tad viņš nah*j nav vajadzīgs... tīri tikai, lai būtu "kā tam tur gonšķikam"... ja dikti gribas, tad liec kaut plānsienu hromētu santehnisko trubu virsū...
ja auto ir paredzēts nopietnākai braukšanai, tad gan var palīdzēt "neaiziet" stoikai pēc lēciena piezemējoties uz viena riteņa, vai iebraukšanas kārtīgā bedrē... ja sitiens būs par stipru, tad viens gals "stums" otru galu kropļojot abu ratu un lonžeronu ģeometriju...
kaut kā tā...
Par to, ka ielas mašīnām viņu nevajag, pilnīgi piekrītu - kurš tad ikdienā iet līkumos ar kaucošām riepām? Toties motortelpā šim tam grūtāk tikt klāt.
Vēl jau glāžu savilcēju liek lai abi lanžeri neizliektos uz āru, ne tikai "ja piezemējas uz viena riteņa".
suspension cross-brace
Jautājums znatokiem, vai ir kāda reāla jēga no šitāda papildaprīkojuma vai tas ir tikai pačotam, nu ķipa lai atverot motora pārsegu var pazīmēties.