šitā uzasināt var arī pret ķieģeli.... vecai ķēdei... ar apaļo daļu zvaigznē... tikai vienreiz... nu moš divas... pēc iezāģēšanas ar plakano daļu kautkur (zemē)
iedomājies - ja tev jaunai ķēdei ir palicis vēl centimetrs ko asinat tradicionāli... vai būtu prāta darbs drāzt nost zoba virsas milimetru?
Nu man visvairāk šaubas raisa tā virsma, kas tiek asināta - škērszāģēšanai jau pamatā griež zoba malas, nevis augša. Augšas asums ir aktuāls visai retajai garenzāģēšanai. Šādi asinot sanāk, ka zobs labi aizķeras aiz šķiedras, bet tā ir jānoplēš - jo griezējmalas ir joprojām neasas. Nu un protams - ķēdi var izmest pēc pāris asināšanas reizēm
Seene rakstīja: Nu man visvairāk šaubas raisa tā virsma, kas tiek asināta - škērszāģēšanai jau pamatā griež zoba malas, nevis augša. Augšas asums ir aktuāls visai retajai garenzāģēšanai. Šādi asinot sanāk, ka zobs labi aizķeras aiz šķiedras, bet tā ir jānoplēš - jo griezējmalas ir joprojām neasas. Nu un protams - ķēdi var izmest pēc pāris asināšanas reizēm
Vispār sānus ar ņem,jo reāli tas ir tāpat kā iegriezties bluķī ar zāģa galu,bet būtība jau nemainās,agri vai vēlu būs jaasina normālā veidā.Agrāk ripzāģim ar no sāniem piešāva galodu,lai paildzinātu procesu,bet asināt vajag tā vai tā.Sīs ir tikai procesa pastiepšanai garumā,nu un ja jarauj uz ātrumu utt,un nav laika mainīt vai asināt.
Labs un vienkāršs verķītis, tik nezinu, cik ilgi vilks parasta elektromotora gultņi. Un pats motors arī darbojās ar periodisku pārslodzi - bremzējās, pēc skaņas spriežot, karsīs tinumi. Var atrast arī profesionālāk uztaisītus tādus verķīšus. Bet ideja dikti laba!
Zāgēšanas vispārīgās lietas