Nabags maksā divreiz.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009

2014.gadā bija pienācis laiks mainīt zobeni,pie dīlera mainīt bija atmetis domu jo ar naudām bija pašvaki.Tad atradu Markus autoservisu un tur arī nomainīju zobeni,samaksāju 190Ls.Pēs 40000 nobrauktiem km parādījās troksnis zobenes rajonā,nodomāju ka tas varētu būt kāds spriegotāja rullis.Braucu atkal uz Markusu,konstatēja ka pie vainas ūdenssūknis jo jau sācis sulot un jautāja kad mainīju zobeni.Atbildēju ka pie jums mainīju,protams sāka stāstīt ka vienmēr maina visu.Sūkņa nomaiņu + ģeneratora spriegotāja rullītis man izmaksāja 170 eur.Tik ko nomainīju autiņu,nopirku 2011.gada peugeot 5008 un pa taisno pie dīlera uz pilno apkopi,labāk dārgāk bet ar garantiju.

 
Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Pēdējam autiņam, pirms atdzīšanas uz Latviju, zobsiksnu nomainīju Vācijā. Serviss iedeva garantiju uz 100 000 km. Pie mums vairāk par 50 000 nedod. Interesanti, ne! Siksna un piederumi viena un tā paša ražotāja.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Nu, pie mums pieņem, ka tu vari strādāt arī kā taksists, braukt tikai pa pilsētu, un līdz ar to motora nolietojums var būt 2x lielāks ;)

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Cik zinu tad apsardzes firmām viss lielākais motora nolietojums,visu nakti motors tukšgaitā strādā.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
3 0 Atbildēt

Nevis visu nakti, bet visu ziemu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

"nopirku 2011.gada peugeot 5008 un pa taisno pie dīlera uz pilno apkopi, labāk dārgāk bet ar garantiju."

Jaunāko paaudžu auto - viennozīmīgi!

Es personīgi ielāgoju mūsu uzņēmuma lielā bosa sacīto, ka apkopes un remonti tikai pie dīlera - ilgtermiņā var būt pat izdevīgāk.

Un tas nekas, ka auto vairs nav garantijas.

P.S. Man 2008.gada E60 nav pilnīgi nevienas neoriģinālās detaļas (pat ne vienas logu slotiņas, dzinēja siksnas vai bremžu uzliku nē) - pie oriģināliem 209tkm stāvoklis auto ir absolūti nevainojams, pilnīgi kā mazlietotam.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

It kā 209k un 8 gadi būtu "daudzlietots"...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kādi secinājumi no tā visa?

Ka auto ar oriģinālajiem 209 tkm salonā izskatās pilnīgi kā jauns!! Ka tehniski, ievērojot apkopju un laicīgus remontus, arī viss kalpos godam.

Tas nav salīdzināms ar Rumbulas it kā 185 tkm.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Kāds saimnieks tāds salons.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No vācijas atvelk ar vēl lielākiem noskrējieniem un izskatu "kā jauns". Viss atkarīgs no tā, kā lieto, cik ļoti satraucas par tīrību un švīciņām, kā arī no lietotāju fiziskās uzbūves.

Šitas gadījumā nav tavs raksts? www.iauto.lv/mansauto.php?modid=1356&marka=4

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

msh

Ir gan tas mans kādreizējais aparāts

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. No tavām apkopēm un remontiem ir vienīgi atkarīgs motortelpas izskats ZEM vāka, un agregātu darbība, nevis kaut kāds mašīnas ārējais un salona izskats. To pašu es bez sevišķa stresa varu panākt arī savam 27 gadus vecajam golfam vai nepilnus 29 gadus vecajam audī.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu jau manam EX BMW, par kuru iauto ielika rakstiņu zemāk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Izsaku līdzjūtību. Joprojām iesaku nopirkt labu mk4 golfu labam naktsmieram.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Jūsu pusē salonam un virsbūvei apkopes neveic?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

par kuru pusi iet runa?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jāsāk jau vispār ar smagiem remontdarbiem lai būtu ko kopt. Jebkurā gadījumā es gribētu redzēt cik ilgi Recaro ķebļa kreisā mala var davilkt ja mašīnas vadītājs nav vīrelis ap metru astoņdesmit un septiņdesmit kilo svarā, vai vēl mazāks. Kaut gan man nākotnē būs iespēja to uzzināt - kā reiz man bēniņos pāris gadus stāv mk4f golfa - angļa - smuks recaro salons, vienīgi labā ķebļa mala izsēdēta, pa desmit gadiem - tā kā kreisais ķeblis ir celka, kad to salonu beidzot vienā vai otrā mašīnā ielikšu, varēšu uzzināt - cik ilgi vilks...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti