VWfans un Volvo XC90

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Atcerieties, savā laikā bija tāds raidījums "BB Brokastis" un tur bija tāda rubrika - Melnā humora top daudz" ar ideju - ir tēma un jāizdomā smieklīgas atbildes... tā kā tauta šeit apgrozās visnotaļ asprātīga, tad ienāca prātā, ka līdzīgi varētu izvērst iauto sabiedrībā aktuālu... nu, par problēmu es to nesauktu, drīzāk - tēmu "VWfans un Volvo XC90". Šo attīstīt mani iedvesmoja VWfana pastāvīgi izteiktā sāpe uz minēto zviedru koncerna izstrādājumu, kā arī forumā izskanējusi tēze, ka lielākais sods minētajam varonim varētu būt nedēļa pie XC90 stūres...

Cera, ka galvenajam varonim piemīt laba humora izjūta un viņš sapratīs, ka tēmas mērķis nav kaut kā pazemot, personīgi aizvainot un tamlīdzīgi... ja nu VWfans tomēr jutīsies pazemots, personīgi aizskarts u.tml., droši var to uzrakstīt šeit un es palūgšu iauto tēvu šo visu izdzēst ārā.

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

24.11.2016 13:06 rakstīju šo:

Jāipebilst, ka dienesta automašīnu sarakstā nav nevienas Fabias, toties ir viens jaunās paaudzes XC90. Par šo gan jāatzīst, ka tas ir tehniski neuzticams un gada laikā servisu ir apmeklējis ne mazāk kā 10 reizes. Jau pēc mēneša pa garantiju tika nomainīts kardāns. Bija problēmas ar durvju aizvēršanos. Tāpat joprojām ik pa laikam gadās, ka XC90 pats nolemj ieslēgt dzinēju, kamēr šoferis stāv ārā un smēķē. Un pretēji - ir bijuši gadījumi, kad nav iespējams XC90 iedarbināt. Izsauc evakuatoru un tad, kad jāvelk mašīna uz evakuatora, tad uzreiz motors iedarbojas.

Toties komforta un aprīkojuma līmenis gan ir augstākās klases. Par šo iebildumu nav nevienam.

Šobrīd konkrētais eksmeplārs ir pārdošanā! 47 300 EUR. Neiesaku

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/bndghx.html

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Nemaz netaisos šo auto pirkt. Labāk par 25 tūkst.EUR paņemt jaunu KIA-Sportage, izbaudīt to, un tad vēl 22 tūkst.EUR paliks pāri.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
1 1 Atbildēt
rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Vairāki paziņas ,radi nopirkuši apmēram 10 gadīgus xc90 . Vēl vairāki saziepējušies uz pirkumu . Patiesi Latvijas lietoto 4x4 TOP

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Lietoto četrreizčetri topā noteikti vēl šobaltdien ir audī kvatras ar sedana vai universāļa virsbūvi. XC90 varētu būt pilsētnieku iecienīto pseidodžipu topā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 6 Atbildēt

Braukaajot atvaljinaajuma laikaa pa Jelgavu, atkal un atkal paarliecinos, cik traki daudz sheit ir negliito un nepamatoti sadaardzinaato Volvo XC90... Arii jaunajaas numuru seerijaas LB un LC sho Volvo ir daudz...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
5 0 Atbildēt

Tev viņi traucē? Tik pat labi tie Honda JAZZ var stipri izkaitināt * baudāmie*.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Droši vien ka traucē. Ja brauc pretī tumsā - žilbina. Ja brauc no muguras - atkal žilbina. Ja brauc no priekšas - aizsedz skatu. Ja apdzen - aplaimo ar dubļiem un reizēm kādu akmentiņu arī var uzcelt.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
4 0 Atbildēt

Tad jau visi, kas bišku lielāki par Tavu golfu, būtu jāizņem no satiksmes...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Nē - ieviest eiropas līmeņa regulu, cik augstu no zemes jāatrodas priekšas lukturiem. Fūres tak arī izskatītos daudz stilīgāk, ja to priekšas lukturi atrastos uzreiz zem priekšas stila - bet nekā - tiem jāatrodas bufera līmenī. Nu un tāpat vajag ar pseidodžipiem - noteikt ka priekšas lukturiem jāatrodas tikpat augstu kā normālām mašīnām + obligāti dubļu aizsargi, jo tak džips, un ja to nav, tad skatē 2.

Man ta vēl tā - mans golfs ir īsta "kompaktā krosovera" augstumā + es pats esmu tik garš ka mana galva ir dažus centimetrus zem jumta - bet kaut kādus pundurus sēdoša suņa augumā noteikti visi pretī braucošie īsie krāniņi ar saviem pseidodžipiem žilbina tā ka nemetās...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 1 Atbildēt

Dubļusargus kā obligātus vajadzētu noteikt tieši mazauto. Spilgts piemērs Ford Ka. Aizmugures pārkare tik īsa, ka met augšā vairāk kā no priekšā braucošas fūres.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 4 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc neglītais, lempīgais, dārgais Volvo-XC90 ir populārāks nekā glītais, pat graciozais, lētākais un to pašu labumu sniedzošais Volvo-XC70 ??? 2018.gada sākumā Latvijā bija 5853 XC90 automobiļi, bet tikai 3356 XC70 skaistuļi...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
5 0 Atbildēt

Tev ar savu vienu rievu to nesaprast un ja tā ņem, vai vajag.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nesaprotu, kāpēc neglītais, lempīgais, dārgais Volvo-XC90 ir populārāks nekā glītais, pat graciozais, lētākais un to pašu labumu sniedzošais Volvo-XC70 ??? 2018.gada sākumā Latvijā bija 5853 XC90 automobiļi, bet tikai 3356 XC70 skaistuļi...

Neesmu liela sajūsmā par XC90 dēļ tā, ka piekare ir padārga remontos un no braukšanai no asfalta nepietiekami izturīga, tomēr ir nācies šo auto aizņemties, lai pārvestu lietu, kas mazākos SUV neietilpst, par universāliem nerunājot (griesti par zemu). Ir jābūt ļoti dīvainam, lai pateiktu, ka pilnīgi atšķirīgs auto (pilnizmēra 7 vietīgs SUV) "sniedz to pašu labumu", ko ar pilnpiedziņu aprīkots universālis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu pats uzskatāmi uzrakstīji, kāpēc to XC90 nepirkt - jo vajadzīgs tikai paretam lai kaut ko aizvestu. Ja man vajag aizvest kaut ko tik mazu, kas ielien tajā uzpūstajā hečbekā, tad es golfam aizmugurē piekabinu zubri - bet ja kaut ko nopietnu, tad aizņemos garo augsto LT35, kurā salien tik, cik trijos vai četros XC90... Kur ir tie pārējie XC90 labumi pār XC70? Sliktāka dinamika, lielāks degvielas patēriņš un sliktākas gaitas īpašības nav nekādi labumi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Izlien no savas mietpilsoniskās izpratnes, cilvēkiem mēdz būt vajadzības, kas nav tev. Tas XC90 ko aizņēmos, pieder cilvēkam, kam bija XC70 un tajā nepietika vietas viņa vajadzībām - nācās braukāt ar jumta kasti. Piedevām pēc nomaiņas uz XC90 auto uzturēšana ir palikusi lētāka - tā piekare spēj turēt viņa vajadzības. Man, personīgi, patiktu XC90 ietilpība un komforts, tomēr braucu ar nedaudz mazāku auto, bet toties ar cietajiem tiltiem, jo XC90 manas brīvdienas nepardzīvo

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Es zinu ka cilvēkiem mēdz būtu savādākas vajadzības kā man - šie cilvēki parasti brauc ar T4. Neesmu vēl redzējis nevienu, kurš pirktu pseidodžipu tā salona ietilpības dēļ, un ja viens no simta pat tā dara, tas neskaitās - vairāk arī nebūs; ja būtu savādāk, tad nebūtu ražotāji masveidā izlaiduši esošo peidodžipu versijas ar samazinātu grabažnieku, teiksim, dižajā pilsētā tik ļoti iecienīto X6...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Ar T4 brauc cilvēki, kam neko neizsaka komforts. Un T4 pilnpiedziņas versija arī nav nemaz tik jauks un draudzīgs pasākums. Iespējams būsi pārsteigts, uzzinot cik daudzi XC90 izvēlas tieši ietilpības un pilniedziņas dēļ. Salīdzināt to ar X6 (un vēl nosaukt X6 par "iecienīto") var tikai cilvēks, kam abas šīs mašīnas ir nesasniedzams sapnis un nav nekādas izpratnes par to, ka tām ir absolūti dažādas īpašnieku kategorijas. XC90 neizvēlas cilvēki, kam pseidodžips ir tikai stila pēc - tam ir domāti X5/6, Cayenne un tamlīdzīgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Es tiešām esmu pārsteigts ka kāds pērk XC90 ietilpības un pilnpiedziņas dēļ - ietilpība tur ir diezgan nekāda, no universāļa atšķiras ar to ka var salmenīcas galvā turēt - un pilnpiedziņas arī tur nav; risinājums kur viens priekšas ritenis nospolē un tad pieslēdzas pakaļas tilts nav pilpiedziņa

Kad es aizbraucu uz dižo pilsētu, es tur redzu daudzus X6 braucam - jā, tieši X6, un ne X5 - un arī ne XC90. Ja jau XC90 ir vairāk, kur viņi ir - servisos vai šrotos? Es viņus abus nesalīdzinu - es vienkārši norādu uz tendenci kas uzskatāmi parāda ka pseidodžipu braucējiem grabažnieka ietilpība pa lielam ir pie kājas. Protams ka braucēji atšķiras - ar X6 brauc biznesmeņi, ar XC90 viņu grāmatveži...

Patisons Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Ir viens paziņa, kas lietoja XC90, jo tikai tajā varēja ielikt kaita dēli bez problēmām. Cik cilvēku tik vajadzību.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
9 0 Atbildēt

Kam ir 2 golfs, tas tālāk par 3 golfu neredz...

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
3 0 Atbildēt

Un vispār, katrs brauc ar to, kuru var atļauties, kurš patīk un kurš apmierina! Ja vienam baudāms ir JAZZ, otram XC90, trešam X6 u.t.t.Var filozofēt cik gribat, pie kopsaucēja netiksit!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Ir lietas, par ko kopsaucējs adekvātiem cilvēkiem ir neapšaubāms. Kā piemēram par to, ka XC70 un XC90 atšķirības nav tikai izskatā Bet dažam labam liekas, ka sava personīgā gaume (nevienam jau pret to nav iebildumu) ir jāuzspiež un jāpierāda citiem ar absurdiem "argumentiem".

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
3 0 Atbildēt

Nu tad nav pie katras izdevības jādeklarē, ka FABIJA un JAZZ ir baudāmi, bet XC90 ir nepraktisks, dārgs un vēl tur kaut kāds.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Vot s-ukas, priekš tam viņiem nauda atrodas...noteica vecs Ēbrejs, izejot no savas mājas un ieraugot virs pilsētas milzīgu krāšņu Varavīksni.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Neteiktu, ka XC-90 ir baigi baudāms, taču tas IR gan labs auto Arī ietilpīgs tas ir visai nopietni. Lielākai ģimenei labi noder arī 7 vietu versija. Tāpēc, lūgums nesalīdzināt tādu auto ar jebkādu mazauto. Tas ir min nekorekti. Gan iegādes cenas jauniem nevar salīdzināt, gan pielietojumu utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Paga, a kurš ir tas mazauto - XC70? Es nezinu kā ir ar to pašu XC70, bet tāda izmēra mašīnas arī mēdz komplektēt ar tiem diviem papildus ķebļiem grabažniekā [teiksim, audī C3, C4, C5 bija septiņvietīgas versijas], un ietilpīgumā pa lielam ir tikai viena atšķirība - iekš XC90 var sakāpt septiņi cilvēki salmenīcas nenoņemot, kamēr iekš universāļa tiem septiņiem kāpjot salmenīcas noņemt nāksies...

Bet vispār es saprotu ka mēs te šajā tofikā esam atraduši jauno tačku tofikā meklēto mašīnu, ar kuru var vest 3 metrus garus būvmateriālus un tajā pašā laikā dragāt uz vladivostoku - XC90...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Saprotu, ka gaterī grūti iedomāties jebko citu pārvadājamu, kā 3m garus būvmateriālus, bet pacenties reiz noticēt, ka dzīvē eksistē arī citas lietas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Švaks tev gateris ja tik īsi materiāli jāved; es mājās vedu negarinātus no 4,8m zāģētus materiālus - bet ja tu palaidi garām - nesen viens jauno tačku tofikā filosofēja kādu mašīnu lai pērk, kurā līstu 3m gari būvmateriāli, bet kas būtu ērta lietošanā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Mārtiņ! Nevis viens, bet es un es te biju jau tad, kad deksters tev mācīja ar ko atšķiras atslēga uz 17 no atslēgas uz 19.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Vienam meita otram māte. Hahahaha

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Ar T4 brauc cilvēki, kam neko neizsaka komforts. Un T4 pilnpiedziņas versija arī nav nemaz tik jauks un draudzīgs pasākums. Iespējams būsi pārsteigts, uzzinot cik daudzi XC90 izvēlas tieši ietilpības un pilniedziņas dēļ. Salīdzināt to ar X6 (un vēl nosaukt X6 par "iecienīto") var tikai cilvēks, kam abas šīs mašīnas ir nesasniedzams sapnis un nav nekādas izpratnes par to, ka tām ir absolūti dažādas īpašnieku kategorijas. XC90 neizvēlas cilvēki, kam pseidodžips ir tikai stila pēc - tam ir domāti X5/6, Cayenne un tamlīdzīgi.

XC90 arī ir pseidodžips. Tikai atšķirībā no tiem pārējiem hlamiem, arī ar ietilpīgu bagažnieku. Tur arī atšķirības beidzas

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tā jau arī ir tā būtiskā atšķirība. Cilvēkam, kura bezceļu vajadzībām pietiek ar pseidodžipu, bet vajag vietu, kur pārvādāt kaut ko lielāku par rokassomiņu, tas ir ļoti piemērots auto. Kā jau te minēja - piemēram kaitotājiem. Un tas ir tikai viens no visnotaļ iepaidīga izmēra aktīvās atpūtas ekipējumiem, ko piedevām ir nepieciešams pievest pie ūdenskrātuvēm pa ceļiem, kas nav gluži pilsētas asfalts, lai arī ne tuvu neprasa nepieciešamību pēc "īsta džipa".

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Tādā gadījumā - kāpēc šai piebraukšanai pie aktīvās atpūtas vietas ar visu ekipējumu neizmantot Volvo-XC70, kurš tāpat ir ar augstākām bezceļu spējām, tomēr būdams lētāks, ekonomiskāks ekspluatācijā, skaistāks un baudāmāks gaitā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Varbūt tādēļ, ka XC70 ir par mazu? Tiešām pagrūti saprast, ka auto atšķiras izmēros? Piedevām XC70 ir ar daudz mazāku kravnesību - t.i. vārgāku piekari. Un brīdī, kad XC70 piekare sāk "sagurt", ekspluatācijas izmaksas uzlec kosmosā.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Man patīk šī filosofija par "bezceļu vajadzībām", "aktīvās atpūtas aprīkojumu" utt. Tas ko var redzēt dabā gan rāda ka pamatā pseidodžipu braucēju "bezceļu vajadzības" rodas spēcīga galvā sakāpušo čuru spiediena rezultātā - lielākoties šo braucēju bezceļi ir asfaltēti, sliktākajā gadījumā ar kādu bedri, un tur kur asfalts nav, parasti varētu izbraukt ar parastu hečbeku. Rīga noteikti katru dienu ir piebraukusi pilna ar turīgiem zemniekiem no vietām ar nesakoptiem ceļiem, vai ne? Nerunājot jau nemaz par to ka pilsētās, kā pēc mašīnām novērots, ir tie lielākie bezceļi, es arī tepat savā apvidū varu novērot ko līdzīgu, man vislabāk patīk divu pēdējo traktorhaltūriņu devēju atšķirības - viens dzīvo 5 km no tuvākā asfalta, un brauc ar C4 A6, divriteni - otrs dzīvo blakus klaipēdas šosejai, ar asfaltētu nobrauktuvi pagalmā - uzmini kas pagalmā? Vismaz divi XC90 - tu tak zini - gadās ka pārkāpjot CSN un vālējot uz 110, uz gluda asfalta nostrieg - tāpēc vajag džipu...

Kamēr ir runa tikai par ietilpību, tu man neiestāstīsi ka kaut kāds šarāns nav ar līdzvērtīgu vai lielāku ietilpību, tik nu jā - čalis kas brauks ar šarānu, visu laiku būs ar ģimenes cilvēka tēlu, kamēr XC90 braucējs tādu tēlu dabūs tik ja salīdīs mašīnā tie pieci bērni un sieva, bet pārējā laikā būs krutais baņģuga, ceļu karalis priekš kura CSN nav saistoši - tāpēc arī tas XC90 ir tik ļoti vēlams.

Un par to vārgāko piekari - otrās paaudzes XC70 un pirmās paaudzes XC90 ir uz vienas platformas; "vārgākā piekare" noteikti nozīmē vājākas pakaļas pederes un bik vājākus amartus, un viss - tas būs XC90 kam būs faktiski vājākā piekare, jo citas detaļas tādas pašas, a XC90 ir smagāks...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Tad, kad reizi ar šarānu būsi palicis dziļā nekurienē, jo uz mālainās meža nogāzes takas, pa kuru piebrauci pie ezera, tikmēr uzlija lietutiņš, sapratīsi "pseidopilnpiedziņas" jēgu. Nē - tā nav domāta smagiem bezceļiem un 4x4 sacensībām, bet tam, lai varētu kaut vai bez stresa brīvdienām iznomāto ūdensmoci ielaist ūdenī. Jā, protams, ikdienā šādas mašīnas visnotaļ piedalās satiksmē pa asfaltu, pildot parastu A->B transportlīdzekļa funkciju - bet tikai tādēļ, ka uzturēt divas mašīnas ir pavisam nejēdzīgi. Un lai pavisam jautri - man ir gadījies nonākt situācijā, kurā pašā Rīgas centrā nācās slēgt starpasu bloķi. Neskatoties uz to, ka man džips absolūti ir brīvdienu mašīna, gadījās pavisam elementārā un civilizētā Europark stāvlaukuma apledojušā stūrī apstāties tik nevieksmīgā reljefā, ka auto nekustēja no vietas - skaisti un bez piepūles spolējot pa diagonāli pretējiem riteņiem. Tā nu īstajam džipam nācās slēgt pareizos pārnesumus, bet "pseidodžipa" saimnieks šādu gadījumu nebūtu pat piefiksējis. Savukārt divpiedziņas laimīgajam īpašniekam nāktos meklēt palīdzību.

Bet tas, ka savam piemēram salīdzini dažādas paaudzes, jau vien norāda, ka mēģini izmisīgi atrast pamatojumu savam visnotaļ nepamatotajam viedoklim. Bet pat ar tevis minēto pietiek - tieši regulāra aizmugurējo amortizatoru maiņa bija tā, kas manam paziņam lika nomainīt XC70 pret XC90. Un tagad brauc bez bēdām un remontiem. Ak jā - degvielas patēriņš tas pats, jo XC90 vairs nevajag jumta kasti - vajadzīgais ekipējums ietilpst bagažniekā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Nu diezgan autoratīvi varu izskaidrot - nevienam aktīvās atpūtas veidam tas pseido džips nav vajadzīgs. Ne kaitam, ne MTB, ne citiem. Gluži vienkārši piem jūras malā ir legāli braukt tikai pa ceļiem, nelegālie iebraucēji ir īsta medusmaize municipāļiem, jo stāv.

Tātad: ietilpība ir vajadzīga, pseidovisurgājamība nav. Pieņemu, ka arī īsta visurgājamība vajadzīga tikai mežcirtējiem. Nesaprotu kas tie par medniekiem un sēņotājiem, kas ar kājām pa mežu nevar paiet. Savukārt mežiniekiem, kuri ved degvielu vai rez daļas, tas XC90 ir par daŗgu un par vārgu. Tur UAZ prasās

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

"Ar kājām pa mežu paiet" - pamēģini tādu nelielu mežacūku, uz kilo 100 vienatnē pārvietot pāris kvartālus līdz auto! Tad arī sapratīsi - kāpēc vajag ko nopietnāku. Vai otrs - man foto ekipējums sver 10+ kg. Jābūt mežā 3:30 naktī. LVM pavasarī izveduši kokus, līdz ar to 8+ kilometri pārgājiens tumsā no vietas kur ar Golfu var piebraukt. Gribi?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Atļaušos pajautāt, Tu to nošauto cūku liksi iekš XC90? Nopietni? Tas auto tam ir tikpat piemērots kā golfs...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Liela javas jaukšanas plastmasas baļļa no Depo dara brīnumus

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 2 Atbildēt

Nekad neesmu redzējis mednieku vienatnē. Parasti bars. Gab 12.

Mežā 3:30 ar fotoekip 10+ kg iet 8 + km ir kautkas riktīgi margināls.

Un nevienām no šīm izklaidēm XC90 neder. Tas stulbais puslaika 4X4 nodrošina stabilu ierakšanos tiko ieslēdzot atpakaļgaitu

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Paskaties ārpus dzinējmedību sezonas.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Mežiniekiem nav laika periodiski gulēt zem UAZ. Tie brauc ar Hilux.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
5 0 Atbildēt

Cilvēkam ir tiesības braukt ar ko patīk. Bet kam nav naudas, tam XC90 nesanāk... Tiem atliek braukt ar 20+ gadīgiem golfiem, pasātiem un salvage amerikāņiem, un gudri dirst par malkas ciršanu...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

Jūs šoreiz tev nav taisnība. Bieži vien taisni otrādi. Neņemsim gluži tevis minētos 20+, bet kādus10+ gadus. Man 2 auto ( viens liels francis darbam un veikls itālis brīvdienās pārbrauktuves) abi darba kārtībā ar skati un apdrošināšanu izmaksā gadā apmēram 1700€ ar visiem plānveida remontiem.. Abiem ir premium klases un maksimālā komplektācijā. Piedāvā man alternatīvu no mūsdienu auto ar līdzīgām izmaksām.

Protams ja par autoritāti uzskata kaut kādu Urālu pelmeņi, kurā auto evolūcija izpaužas- zirgu rati, moskvičs BMW. Piedevām šiem trijiem biroja daudz kas kopīgs- gan ratiem ar moskviču, gan moskvičam ar BMW. Cilvēks, kas vērtē mašīnas pēc tā cik zaļās ir lampiņas un cik simetriski ir klucīši riepām. Tfu. Praideris kaut kāds.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Besī ārā automātiskā korekcija. Atvainojos par kļūdām. Kā to moderno idiotisma atslēgt?

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 0 Atbildēt

Neko nesapratu. Tikai to, ka praids tev ir aktuāls, jo auto ir piemēroti...

Alternatīva varētu būt Škoda Trollino, Solaris Urbino un tamlīdzīgi. Ar tiem braukšana tikpat baudāma, bet izmaksas superzemas.

XC-90 tev nav, jo nevari atļauties. Līdz ar to neesi topika mērķauditorija, bet tapa... Punktc.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 0 Atbildēt

Ir cilvēku grupa, kurai "nevarēt" un " negribēt" nav sinonīmi. (Ķīpa vārdi ar vienādu nozīmi) Šiem cilvēkiem ir vēl viena būtiska atšķirība- smadzenes ne tikai mugurkaulā, un kaulos, bet arī galvā. Es pie šīs grupas piederu- tu nē. Ja netici- paņem cietu, smagu grupu priekšmetu un tā kārtīgāk iekrauj sev pa pieri. Domā skaņa to apliecinās.

P.s . Es mašīnas mainu, ja mani kaut kas neapmierina esošajās.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 0 Atbildēt

Bet XC-90 tu tā arī nevari atļauties...

Tas tev nav nekāds tur vīriešu kārtas franču-itāļu varžu kāju pastas ēdāju orālā seksa produkts...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

Jā nav gan ne varžēdāju ne pastas ēdāju produkts.. Volvo saimnieki pārtiek no rīsiem, suņiem, kaķiem žurkām un visādiem citiem subproduktiem.

Laikam pat nezini, bet Volvo jau vairākus gadus pieder ķīniešiem. Es biju Zviedrijā, kad notika pirkšana pārdošana. Zviedrijā bija neoficiālas nacionālās sēras un avīzēs rakstīja, ka ķīnieši pērk volvo lai tiktu pie iekārtām un tehnoloģijām.

Un Volvo es tiešām nepirkšu, . Labāk paņemšu kadiljaka eskalādi vai Linkolna navigatoriu. Lielas, ērtas klusas un cena ļoti līdzīga.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
1 1 Atbildēt

Par ko Volvo maksāt tādu cenu, kas viņā ir tāds super ūber kruts?

Tikpat labi es varu tev pārmest, ka tu negribi pirkt manu šārīta sūdu ietītu svaigā papīrā, ekoloģiski tīru un neapkaltušu pa 50€. Piegāde caur pasta termināli 24 h laikā. Nīkulis esi vai? Krievi pērk un tu ne? Mīkstais.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Kārtīgs Pavārs pirms nosūtīšanas vienmēr pagaršo savu produkciju

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Kosmētiskiem mērķiem. Piedevām masveida produkciju pārbauda izlases kārtībā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Nu redz, manas prognozes piepildījās: ne tikai franču-itāļu autoražotājiem ir netradicionālas tieksmes, bet arī šo auto faniem...

Tāpēc normāli veči brauc ar XC-90. Kaugan arī starp viņiem ir dīvaiņi, viens tāds ar buļļa ragiem uz ķengursitamā un kantri stila hūti galvā, klausoties Emburgas zēnus, regulāri vizinās Rīgas apkārtnē. Bet viņu var saprast, patīk amerika, kosī zem amerikāņa, bet tie amerikas auto ir tik sūdīgi, ka jāpārtaisa XC-90 pod amerikanca.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Ja par tieksmi uzskati to, ka tirgoju Krievijā savus sūdus, kā kosmētiku? Tā nav tieksme- tas ir bizness. Piedevām 300km uz austrumiem no Siguldas - kaimiņzemes aborigēniem var iestāstīt daudz lielākas pasakas- tikai tur talkā vajag vietējo TV.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Ar Yamaha V8 motoru vplvo ir normāls aparāc

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

eidis rakstīja: Nu diezgan autoratīvi varu izskaidrot - nevienam aktīvās atpūtas veidam tas pseido džips nav vajadzīgs. Ne kaitam, ne MTB, ne citiem. Gluži vienkārši piem jūras malā ir legāli braukt tikai pa ceļiem, nelegālie iebraucēji ir īsta medusmaize municipāļiem, jo stāv.

Tātad: ietilpība ir vajadzīga, pseidovisurgājamība nav. Pieņemu, ka arī īsta visurgājamība vajadzīga tikai mežcirtējiem. Nesaprotu kas tie par medniekiem un sēņotājiem, kas ar kājām pa mežu nevar paiet. Savukārt mežiniekiem, kuri ved degvielu vai rez daļas, tas XC90 ir par daŗgu un par vārgu. Tur UAZ prasās

Tā kā tev nav ne džipa ne pseidodžipa, acīmredzot neesi kursā par virkni jūras malas ceļu, kuros ar parastu auto braukt nozīmē pastiprinātu auto laušanu un risku saukt palīdzību. Pats ar džipu braucu sēņot - nē, džips nav sēņošanai, braucu tādēļ, ka ir, bet džips ļauj ilgāk pagulēt brīvdienā. Jo pirmās ceļas tantiņas un nolasa tuvējo apkārtni. Tad tie, kas var aizbraukt līdz mežam un nolasīt ceļmalas. Pseidodžipi jau var iebraukt mežā un nolasīt skaisto stigu malas. Un visbeidzot ar īstu džipu var pavisam nesteidzoties padzert rīta kafiju un aizbraukt tur, kur citi klāt netiek. Morāle? Lai sēņotu nevajag nekādu auto! Bet priekšrocības pieaug ar katru auto veidu

Pseidodžipam ir pieejama visnotāļ liela papildus teritorija, salīdzinājumā ar parastu auto. Īsts džips to spēj paplašināt tikai nedaudz. Piedevām - virkne ceļu, ko kā Msh apgalvo, var izbraukt ar jebkuru auto un viņam ir formāla taisnība, ar pseidodžipu ir izbraucami komfortabli, bez bailēm salauzt auto un kļūdas pēc radušos nepieciešamību meklēt traktoru.

Tātad jā - varu piekrist, ka nav vajadzīgs. Bet ļoti ērts un noderīgs gan.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Vecie golfi jau ir ar tādu pašu klīrensu kā pseidodžopi. Tiesa drošība tur ir tāda, ka jebkurā avārijā ir ar garantiju beigts un nav jāmocās. Superauto. Ja valstij rūpētu cilvēku drošība tad ar tādiem pagājušā gadsimta auto un tādiem bez drošības spilveniem būtu jāaizliedz ikdienā pārvietoties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Klīrenss patiesībā ir problēma pavisam reti. Pilnpiedziņa ir tā, kas ir daudz svarīgāka. Man pat zāles pļāvējs ir pilnpiedziņas, jo Stiga tirgotājs skaidri pateica, ka divpiedziņas pļāvējam nav ko darīt slīpumos, kas pārsniedz 5%. Un ar pseidopilnpiedziņu pilnīgi pietiek, lai droši uzbrauktu rasotas zāles vai mālainā nokalnē, kuru "parasmīgs vadītājs, kam nevajag pseidodžipu" spolējot izārdīs, bet lielākā daļa gaidīs palīdzību vai sausu laiku.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Man diezgan ilgi bija šis aprunātais.

Ir arī piesauktās vajadzības.

Secinājumi: Visur kur šis pseido aparāts pēj izbraukt, iespējams izbraukt arī ar vieglo. Varbūt drusku jāpasvīst vairāk.'Salauzis neesmu neko nevienam no formātiem. Nezinu ar ko tu runā.

Svaigā sniegā starpība ir lielāka. Precīzāk - daudz svaiga sniega ir vienīgā stihija, kur jamais jūtas tiešām lieliski. Savukārt uz meža ceļa šis rokas nost lieliski. Un tad ir pilnīgs pīī.

Vobšem izņemot pontus, tur nekā nav.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

T.i. pēc tevis rakstītā sanāk, ka nesvīšana ir ponti.

Es gan gribētu teikt, ka ir otrādi. Ponti bija jaunībā, kad līdu neceļos ar ģimenes sedanu un lepni, iesvīdis varēju visiem parādīt "re kā es varu". Naudu, protams, piekares remonti ēda ne mazu, bet ticēju, ka džips man nav pa kabatai. Tagad braucu ar 4x4 degvielas kapsētu, kas kopumā izmaksā lētāk - tikko izgāju skati gadu lauztam pa neceļiem - ar pirmo mēģinājumu un nekādu nepieciešamību remontēt. Bet lienu vēl tālāk, tikai neiesvīstot - sēžu ērtā ādas dīvānā ar klimatkontroli

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Nez. Ar pseido pilnpiedziņu bija jāsvīst vairāk - smags un daudz jārok.

Īstais 4X4 man par neērtu un rijīgu.

Tāpēc priekšpiedziņa ar retu iesvīšanu liekas OK risnājums. Un nelūzt šīs divas kategorijas atšķirīgi. Parketniekiem nekas nav nostiprināts vairāk kā priekšpiedziņai.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Atkal jau pārspīlē... Protams, ka parketnieku piekare netur līdzi īsto džipu piekarēm, tomēr tā ir izturīgāka, nekā, piemēram, parastam ģimenes auto. Konkrēti šajā tēmā skartajiem - XC90 ir apakšā nopietnāki dzelži un gumijas, nekā XC70 - gan pēc ražotāja datiem, gan pēc pieredzes.

Bet rakšana jau nav atkarīga no piedziņas veida. To sarūpē blīve starp stūri un sēdekli. Ja brauc pēc principa, kamēr iet, tad protams, ka visvieglāk izrakt būs divpiedziņas auto, jo tālu nebūs tikts. Bet ja nepārvērtē auto spējas un brauc tām atbilstoši, tad nekas nav jārok.

Cits jautājums, ja pati izbraukšana un rakšanās ir pašmērķis. Tad, protams, neviens no Volvo nav pareizā izvēle. Es nesen braucu pēc principa - es te neesmu pirmais un, ja tas iepriekšējais ir ticis cauri, gan jau es arī tikšu. Gandrīz netiku... Tikai pēc tam uzzināju, ka pēdas pirms manis ir atstājis naskais mazulis Jimny

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Jums šitas bazārs galīgā drirsā ir iegājis.Neko parsonīgu, pofig, bet nu te ir sagvelzts fufelis nepajokam.Viens jau velk par suudu lietošanu uzturā, otram kamēr visur tas golfs rēgojas, trešais vel hvz ko muld utt.Tikai galējs demagogs var teikt, ka pilnpiedziņai nav priekšrocību.Tas pats xc70 ar priekšpiedziņu ir pilnīgs suuds.Ja kādam ir prasti vajadzīgs kkur pa tumsu un pa dubļiem iebraukt kaut kādā sētā un apgriezties, pat to ar pilnpiedziņu ir krietni vieglāk izdarīt.Turklāt, ja Sievietei tas jadara, tad šis viss ir vēl svarīgāk.Nejauši ja kur iestumies 5m tālāk, nekā vajag- ar priekšpieziņu sēdēsi un sūkāsi Pirkstu.Pilnīgs fufelis, ka kādam tas varētu neinteresēt, kā viņa sieviete kkur tur aizbrauks/iebrauks, ja nu gadās ka viņai vienai sanāk to darīt.Vai vel ja ar mazu bērnu salonā, kad laika trūkums,stress un sazin vēl kādi katrreiz apstākļi. Priekš tiem kas šito sludina, uzprasās tas vecumvecais krievu teiciens- pasaki man, kas ir tavs draugs,un abi ejiet na-uj ;P

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Ir pilnpiedziņa un ir part time 4X4, kur otrais automātiskajā versijā ir vnk ponti, jo sēžas smiltīs labāk par priekšpiedziņu (jo smags un ponti a la "man tak 4X4" spiež uz smadzeni). To puspiedziņu viņi slēdz tik nesaprotamā algoritmā, ka viss ir diezgan slikti.

Ir mehāniskā pilnpiedziņa, kas bez jautājumiem mežā ir lieliska lieta..... bet uz šosejas un pilsētā traucē dzīvot (neērti ļoti).

Tā kā man ir darīšana ar visu aprakstīto, tad secinu, ka arī piejūras un mežu sportiem tas pilnais 4X4 nav nekāds must be, pseido 4X4 ir ponts un ne vairāk (tiešām pārbaudīts).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Man ir ikdienā pieejams RWD, kas pēc izvēles var būt automātisks 4x4, pilna laika 4x4 un bloķēts 4x4. Katram režīmam ir savas priekšrocības. Automātiskais 4x4 bezceļos tiešām neko neuzlabo braukšanā, bet strādā fantastiski, turot auto uz ceļa, piemēram, pa smalkgraudainu vai apledojušu grunteni. Slēdzu arī pa pilsētu tajās retajās reizēs, kad ielas pilnas ar sniegu. Savukārt, cik ir gadījies braukt ar pseidopilniedziņu, tā neapšaubāmi ir ērtība ceļa apstākļos, kas nav ideāli. Ponts tas ir tiem, kas lien tālāk, nekā šis piedziņas veids ir domāts un skauž tiem, kam tāda nav.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
1 0 Atbildēt

Te nu ir sarakstīts tāds sviests, ka grūti ko piebilst. Katrs paliek pie sava, bet mīļie draugi, taisnība ir kaut kur pa vidu!

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
1 4 Atbildēt

Kam XC-90 nav pa kabatai, tas visādas basņas ražo.

Es kādreiz nevarēju BMW atļauties un arī spraudu daudz batonus citiem. Tagad man ir pat pieci BMW. Un es teikšu, pie dirsas XC-90, ja tev ir BMW, tad tev ir viss. Tā ir virsotne autobūvē!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Basņas ražo visi tie, kas savus sapņus nespēj piepildīt. Mani, piemēram, BMW absolūti nesaista un nekādu autobūves virsotni tajā neredzu. Un arī XC90 nav priekš manis. Bet nepatīk cilvēki, kas savu subjektīvo nepatiku (un tas ir pilnīgi normāli, ka tāda ir) vai skaudību cenšas izpaust ar kaut kādiem iedomātiem pseidoargumentiem.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 4 Atbildēt

Ir transporta līdzekļi un ir BMW. Transporta līdzekļa vadītājam BMW varētu būt nesaistošs un šo virsotni viņš tā arī dzīves laikā varētu nesasniegt... Tāteikt, nobraukt dzīvi bez draiva.

JJJ Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Man pseidodžips 90% pārvieto mani no punkta A uz B un to var izdarīt arī 2.golfs, Jazz utt. Bet tajās dažās reizēs, kad gribu piebraukt pie ezera un ielaist laivu, iebraukt mežā tālāk, noparkot mašīnu uz ietves (protams tu kurbto varr darīt) pseido džips palīdz. Nevajag te likt batonus, ka to var izdarīt ar parastajiem auto, jo ir bijuši arī tādi. Lai arī pa lielam laivu var aiznest, mašīnu varētu noparkot kaut kur citur utt utjp, tomēr forši, ja var nesaspringt. Un ar to pseidodžipu šoziem vilku no sniega ārā parasto auto (uz ceļa kur biju bez broblēmām izbraucis pirms kāda laika, izvilktu atpūtnieku auto pie Daugavas uz ceļa, jo pa nakti uzlija (mašīmas mums bija blakus uz maza celiņa). Bet katram savs.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Jā, lūk, pazīstama situācija.Vakar (šorīt) viss bij ok, abet "pašlaik" (piem,kad tipa jābrauc ārā) vairs nav ok.Da vienalga kur- upes malā, tepat pierīgā mitrā laikā kkādā dārza mājā.Vai lauku īpašumā, kurš drusku nost no ceļa.Tālā ceļā aizbrauc, a tur galā vakarā sniegs sapūsts, māja kalnā.Ko darīt? Lejā gulēt uz ielas? Aka tur tie daži padebiilie makaronēdāji mauc ar priekšpiedziņu atpakaļgaitā ar ieskrējienu? Es pieņemu- uz Poliju pēc pamperiem var braukt ar autobusu, dzīvesvietu jāizvēlas tuvāk Rimi,strādāt var no mājām, var vispār nebraukt.Viss dārgs, nuina-uj to visu.Bet, ja cilvēkam kaut pārreiz gadā tāda doma ka kkur jāiebrauc, ta nafigam vajag visu tīšām noliegt un izsmiet un sagrozīt ar kājām gaisā un konkrēti no "sava" skatupunkta? Tajā kaut xc70 var dīvānu iebāzt un ceļojumā braukt, kamēr smieklīgi klausīties to te demagoģiju, ka visos tajos divarpusvietīgos punduros "aizmugurē" esot ērti utt.

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti