Bojāts instrumentu panelis ?

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017

Tātad - bildē redzamais ir tas, ko man uzrāda instrumentu panelis pēc nobrauktiem 100KM (tātad iesiluša auto).

Dzesēšanas šķidruma temperatūra ir redzēta uzkāpusi līdz 70C.

Eļļas temperatūra ir redzēta uzkāpusi līdz 80C.

Degvielas līmeņa stabiņš ir nofotogrāfēts mirklī, kad ir tik tikko pielieta pilna bāka, liets kamēr degvielas pistole pati atsit atpakaļ.

Voltāžas mērītājs arī citreiz pāriet pāri sarkanajam.

Tagad jautājums, pats panelis ir beigts, jeb tiešām mainīt katru datčiku ? Ja tas būtu panelis, tad jau man neuzrādītu arī pareizu ātrumu un apgriezienus ?

 
Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ar spriegumu viss patiešām ir labi?

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Par spriegumu nevar sūdzēties.

1.9 dīzelis -5 grādos pielec 1 sekundē. Nepiedarbināts arī tur salona apgaismojumu un magnetolu neslikti.

Mērījis gan neesmu īsto voltāžu, taču akumulators arī vizuāli izskatās jauns.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ņem un izmēri borta spriegumu, ja negribi piedzīvot ka aķis uzsprāgst. Voltmetrs visdrīzāk ir nevis indikators, bet gan reāls voltmetrs, pa tiešo pieslēgts borta elektrībai.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Bet reāli - kāda saistība būtu spriegumam ar dzesēšanas šķidruma, eļļas temperatūru un degvielas līmeni ?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Atbildei uz šādiem jautājumiem nepieciešams nosaukt mašīnas modeli. Atkarībā no paneļa uzbūves, iemesli var būt dažādi. Klasiski - visus šos rādītājus baro 9V voltāžas regulators, kas ir viens uz visu paneli. Ja tas izbeidzas - bilde ir tieši tāda kā autoram. Var būt arī uz otru pusi - viss ir paaugstināts.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Varbūt no pārāk augsta sprieguma panelim jau širmis brauc ciet...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Klasiski nosprāgst voltāžas regulators. Detaļa pati maksā 2 EUR, bet komplektā vajag kādu kas saprot kur panelī viņa ir, un kā pārlodēt. Un tas nemaksā 2 EUR.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Skaidrs, paldies par informāciju.

Tulīt pat izmērīšu.

Pirmdien vedīšu uz servisu lai skatās.

Automašīna ir Audi A6 C5 avant 2002. gada, aizvakar iepirkta.

ReinisPaberzis Reģ.: 21.08.2015
0 0 Atbildēt

Ierakstiet savu auto zemāk pieminētajā topikā, lai vieglāk apmanītos ar interesējošo informāciju. Paldies!

www.iauto.lv/forums/topic/26944-ar-kadu-auto-parvietojaties-paslaik

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

slīkonis?

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Itkā nekas neliecina par slīkšanu, auto ir izsekojams nobraukums un servisa grāmatiņa no Vācijas.

Auto reģistrēts Latvijā 2014. gadā, iepriekšējais saimnieks pats ievedis no Vācijas.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Itkā nekas neliecina par slīkšanu, auto ir izsekojams nobraukums un servisa grāmatiņa no Vācijas.

Auto reģistrēts Latvijā 2014. gadā, iepriekšējais saimnieks pats ievedis no Vācijas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu, jaunajos, ar mikroprocesoru aprīkotajos paneļos nav gadījies līst iekšā, zinu tikai to ka normāls borta spriegums ir 14,2, un nevis rādītājs, kam pēdējā iedaļa ir 16, fiziski aizgriezies tik tālu, cik spēj.

Nu labi, tas voltmetrs gan ir regulējams ar pieskaņošanas pretestību.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Kā to pareizi mērīt ?

Tā arī ņemt ar testeri pie akumulatora + un - ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Mērījumi uzrāda, ka pie nepiedarbināta auto akumulatora jauda ir 12,45V.

Pie piedarbināta 14,70V.

Taču kā jau minēju iepriekš, sprieguma datčiks panelī iet pāri 16V.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Bišķi par daudz. Maini ģeneratoram šokolādi un regulē voltmetru.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nav gan pa daudz.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
4 0 Atbildēt

un turi pie rokas ugunsdzēšamo aparātu.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Spriegums par lielu un beigts termostats. Degvielas līmeņa rādītājs darbojas ar aizkavēšanos - tas ir normāli un pareizi.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Vēljoprojām viņš man rāda tikpat. Ir jau nobraukti 180Km no pilnās bākas.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 1 Atbildēt

Jebkurā gadījumā no sākuma tiec galā ar spriegumu, pieļauju, ka vēl problēma varētu būt masas savienojumos motors - virsbūve, akumulatoru baterija - motors un akumulatoru baterija - virsbūve. Varbūt tas arī izraisa palielinātu spriegumu sistēmā. Ar to pašu voltmetru diezgan viegli var izmērīt sprieguma kritumu šajos savienojumos, nevienā no tiem sprieguma kritumam nevajadzētu būt lielākam par 0,1-0,2 voltiem. Tieši tā arī mēri - viens testera vads uz AKB masas un otrs uz virsbūves. Tas pats ar motoru- virsbūvi un motoru - AKB. Iedarbini auto, saslēdz kaut kādus patērētājus un palūdz, lai kāds patur ap 2-3 tūkstošiem apgriezienu. Pieslēdzies pie nekrāsotām virsbūves un motora vietām, piemēram, skrūvēm.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Runājot par rādītāja aizkavēšanos - tu esi bik aizķēries pagātnē, tādā, kādā atrodas manas mašīnas - fofāgena grupa deviņdesmito vidū pārgāja uz mikroprocesora kontrolētiem paneļiem, attiecīgi visi rādītāji ir elektromagnētiski un tos kustina kompis pēc vajadzības un momentāni - bimetāla rādītāji ir vismaz 20 gadus sena pagātne.

murx Reģ.: 15.04.2016
2 0 Atbildēt

Par histerēzes shēmu jau neesi dzirdējis, vai ne? Braucot līmeņa rādītājs lēkā līdz degvielas svārstībām tvertnē, kā žigulim?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Latviski, lūdzu? Ja tu domā par svārstību slāpēšanu, protams - bet ne jau ka tam rādītājam nav jāmainās nemaz...

murx Reģ.: 15.04.2016
3 1 Atbildēt

Histerēze - seku aizkavēšanās no cēloņa, kas tās izraisījis. Bez tā visa līmeņa devējiem ap tiem gadiem sākās līmeņa nofiksēšana brauciena sākumā un tam sekojoša bultiņas krišanās TIKAI pēc aprēķinātā nobraukuma un patēriņa. Gāzinieki zinās pastāstīt par to mazliet smalkāk. Kurā attīstības fāzē gredzenu pavēlnieki ir palikuši konkrētajā modelī, atliek tikai minēt. Jebkurā gadījumā Kasparam jātiek galā no sākuma ar spriegumu, kā pats rakstīji, tālāk pēc izpausmēm jau varēs ieteikt nākamo soli.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Kaut kā baigi ilgi viņi ņemās servisā. Ka tik nebūs pa dārgo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

murx rakstīja: Histerēze - seku aizkavēšanās no cēloņa, kas tās izraisījis. Bez tā visa līmeņa devējiem ap tiem gadiem sākās līmeņa nofiksēšana brauciena sākumā un tam sekojoša bultiņas krišanās TIKAI pēc aprēķinātā nobraukuma un patēriņa. Gāzinieki zinās pastāstīt par to mazliet smalkāk. Kurā attīstības fāzē gredzenu pavēlnieki ir palikuši konkrētajā modelī, atliek tikai minēt. Jebkurā gadījumā Kasparam jātiek galā no sākuma ar spriegumu, kā pats rakstīji, tālāk pēc izpausmēm jau varēs ieteikt nākamo soli.

Šitā huiņa tam panelim visdrīzāk nebūs. Nav dzirdēts ka vēl nāktos jāties ar kaut kādiem emulatoriem vai flashot paneli ar normālu firmwari lai pēc sagāzēšanas nesāktu rādīt benzīna patēriņu braucot ar gāzi.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Tātad - Audi šodien saņēmu atpakaļ.

Tikai nomainīts termostats, temperatūras devējs un veikta instrumentu paneļa diagnostika. Kopā viss maksāja 120 Eiro.

Meistars teica, ka ieliekot jauno termostatu un pieslēdzot kompi, viņš nevar dabūt dzesēšanas temperatūru virs 70c un eļļas temperatūru virs 80c.

Reāli tā arī sanāk, ka automašīna tik maz uzsilst ?

Otrdien nākamā vizīte, instrumentu panelis tiks dots elektriķim. Ja temperatūtas nemelo, tad atliek tikai voltmetrs un degvielas līmeņa rādītājs, bet to noveļot uz paneļa vainu.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Izbraucu tikko Tukums-Rīga, pirmajās 5 minūtēs dzesēšanas šķidruma temperatūra uzkāpa līdz 90c.

Eļļas temperatūra līdz aptuveni 85c.

Tik tālu viss ir kārtībā.

Šodien piedarbinot redzēju, kā degvielas stabiņš vispār neizkustās un iedegas degvielas rezerves gaisma.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Neesmu specs šinīs lietās bet pieļauju domu kad tev tikai degvielas līmenis mānās.Darba kolēģis savam audi A4 mainīja vai nu sūkni bākā vai pludiņu,īsti neatceros.Kad ņēma visu no bākas ārā nenoņēma klemmes no aķa jo itkā autiņš atcerās kāds bija degvielas līmenis bākā.Un tad viņam degvielas rādītājs rādija visādus pekstiņus,ielēja pilnu bāku bet rāda kad tukša.Ja interesē tad varu viņam pajautāt kas tur īsti bija un kā viņš to novērsa.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Padarbojies, un uzraksti, kā tiec galā. Interesē tomēr borta spriegums. Par pludiņu varētu būt, šitiem modeļiem, šķiet, ka degvielas līmeņa devēju tvertnē var ielikt arī nepareizi, tā, ka ķeras pludiņš. Lampiņai iedarbinot, iespējams, arī ir jāiedegās, kontroles nolūkos. Ja šķiet, ka paliek ļoti ļoti ekonomisks , paņem līdz mazo degvielas kanniņu.

murx Reģ.: 15.04.2016
0 0 Atbildēt

Dīzeli uz vietas uzsildīt ir ļoti grūti, tādēļ testa brauciens ir nepieciešams.

Starp citu, gaismiņai VAG grupai parasti nav atsevišķa slēdža degvielas tvertnē, iedegšanās brīdis tiek aprēķināts pēc līmeņa devēja, kas tvertnē.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Gaidam Otrdienu. Tad auto priekšā ņems elektriķis.

Ar dzesēšanas šķidruma un motora eļļas temperatūru tagad viss ir kārtībā.

Visvairāk tagad kaitina degvielas līmenis. Vispār rāda pilnīgas muļķības.

Vienu brīdi braucot vispār iedegās ABS un ESP simbols, kopā ar bremžu ikonu digitālajā ekrānā. Nesapratu kas notiek. Tagad 100% izskatās pēc elektronikas gļuka.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Tātad, viss ir kārtībā.

Panelis strādā kā pienākas, voltmetrs rāda nedaudz pāri 14v, degvielas līmenis ir attiecīgs īstajam līmenim un ir nemainīgs no jauna piedarbinot, nevis kā iepriekš, kad ar katru atslēgas griezienu rādīja mazāk, vairāk, vai vispār tukšu.

Termostats darbojas pareizi. Eļļas temperatūras rādītājs arī.

Samaksāju 120 + 75 = 195.

Voltmetra un degvielas līmeņa rādītāju vaina bija paša panelī, elektriķis esot ko pārlodējis no jauna.

murx Reģ.: 15.04.2016
2 0 Atbildēt

Paldies par dalīšanos ar problēmu un arī atrisinājumu, lai labi ripo!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

German engineering at its best - youtu.be/xCIF6JF1O5U

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Cik maksātu šrotā jauns lietots instrumentu panelis ? Gadījumā ne lētāk ? Es kādreiz savam vecajam lūznim A80 pats apmainīju, nopirku par kādiem 70 Ls. Bija noplīsis spidometrs, rādīja 0 visu laiku. Tieši tāds nebija, izvēlējos pēc skata ļoti līdzīgu un strādāja bez problēmām , tikai odometrs no patīkamā 190 000 , kas bija vecajam, uzreiz pārcēlās uz 262 000 ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Cik miljonus gadu atpakaļ tu pirki to spidometru? Pliks B3/B4 spidometrs, bez autočeka un/vai borta kompja pirms 10 gadiem maksāja 20-30 ls, tagad varētu būt tik daudz eirās.

Atbildot uz jautājumu par C5 spidometru - jā, protams, būtu lētāk - vismaz stiliņā es viņus šad un tad redzu detaļu pārdošanas tofikā par kādām 50 eirām - šrotā varbūt līdz simtam paprasītu, kaut gan drīzāk mazāk. Bet, protams, ir trīs āķi - pirmais - tiem spidometriem mēdz izbeigties ekrāns, otrais, jā, nobraukums, trešais - droši vien vēl jāpiekodē, kas nozīmē ka servisu apmeklētājs tiek kārtējo reizi noslaukts. Ā, vispār vēl ir ceturtais, kas ir trešā pagarinājums - tik jaunai mašīnai jau ir immo, kurš atrodas panelī - tātad tas vēl jāpiekodē, un tas ir bik jautrāk, jo darāms ar citu kabeli.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas tiešām bija sen, mainīju kādā 2004.gadā, pats auto bija 1990.gada. Bet es mainīju ar visu paneli. Spidometrs bija elektroniski mehānisks - rādītājs mehānisks, bet strādā no impulsiem, tāds brīnums. Starp citu , bez spidometra var braukt, jāskatās tik, kā brauc citi ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tak zinu kāds ir B3 spidometrs, jo agrāk zināju visu B3 elektrību no galvas - tagad ir piemirsies. Protams, ar vārdu "spidometrs" es domāju "instrumentu paneli". Bet tā spidometra konstrukcijā nav nekā brīnumaina, normāla konstrukcija - elektroniskais spidometrs ar mehānisku odometru, kuru groza soļa motoriņš. Man krīt uz nerviem ka manam mk2 golfam ir mehāniskais spidometrs un jājājas ar trosi, bet nu audī bija ļoti moderns, 1987./1988. modeļa gadā ieviešot elektroniskos spidometrus.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
3 0 Atbildēt

"jājājas ar trosi"? es, savulaik, vecajai siermašīnai spidjika trosi SAMETINĀJU saliekot no diviem gabaliem, kam atsevišķi bija apjāti pretējie gali Lūk, to vēl varētu definēt kā jāšanos

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tieši tā, jājājas ar trosi - katru reizi kad spidometrs ir jāatliek atpakaļ, ar šaurā caurumā iebāztu roku jācenšas satēmēt kopā trosi ar spidometru - man jau te vēl ir uzlabojums slinkuma dēļ, seat toledo trose, kurai gals ir kā B3 passātam, kas vienkārši uzspraužas - mk2 golfam paredzēta trose, kurai ir āķis, kas ieāķējas spidometrā - ar tādu vēl parasti bija kādas piecas minūtes jājājas lai izdotos to trosi atkabināt...

Tikmēr audī - sagriez spidometru horizontāli, atķibini vaļā un izrauj divus štekerus...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu labi, audī divi štekeri ir tikai plikiem spidometriem, manējajam, par cik tas satur visu, ko vien tas spēj saturēt, ir pieci, bet tāpat vienkāršāk.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Velns viņu rāvis - atkal ir atpakaļ tie paši 16V (tikai panelī nevis realitātē),. Ko lai dara nu >

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Būs s#dīgi salodēts.

Kaspars212 Reģ.: 14.01.2017
0 0 Atbildēt

Sākumā viss bija labi, nobraucu apmēram 100Km pa pilsētu kādu nedēļu. Tad izbraucu uz šosejas un pastiepu līdz 130Km/h un voltmetrs pilnīgi pārlidoja pāri 16V atzīmei. Tas nevar būt ģenerators ?? Kā pārbaudīt voltāžu braucošam auto ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpat kā stāvošam - izmērot. Šajā gadījumā blakussēdētājs ar testeri var mērīt piepīpētāja caurumā esošo spriegumu - tas būs kādu ceturtdaļvoltu zemāks nekā spriegums uz aķa, bet nu tomēr.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kaspars212 rakstīja: Sākumā viss bija labi, nobraucu apmēram 100Km pa pilsētu kādu nedēļu. Tad izbraucu uz šosejas un pastiepu līdz 130Km/h un voltmetrs pilnīgi pārlidoja pāri 16V atzīmei. Tas nevar būt ģenerators ?? Kā pārbaudīt voltāžu braucošam auto ?

Nopērc pa eiro voltmetru, ko piepīpētājā sprauž.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tieši tā, jājājas ar trosi - katru reizi kad spidometrs ir jāatliek atpakaļ, ar šaurā caurumā iebāztu roku jācenšas satēmēt kopā trosi ar spidometru - man jau te vēl ir uzlabojums slinkuma dēļ, seat toledo trose, kurai gals ir kā B3 passātam, kas vienkārši uzspraužas - mk2 golfam paredzēta trose, kurai ir āķis, kas ieāķējas spidometrā - ar tādu vēl parasti bija kādas piecas minūtes jājājas lai izdotos to trosi atkabināt...

Tikmēr audī - sagriez spidometru horizontāli, atķibini vaļā un izrauj divus štekerus...

Tu runā tā, it kā spidjikus mainitu reizi divās nedēļās...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pusotra gada laikā kādas 8 reizes varētu būt sanākušas, ieskaitot 3 reizes kad panelis rauts ārā - varbūt pat vairāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Ta nu gan uzticams tas auto...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti