Sprauslu kalibrēšana gāzes sistēmai

000sensejs000 Reģ.: 08.09.2018

Man nomainīja škidrās gāzes vārstu (laikam tā viņu sauc, tas ir tas, kur ir šķidrās gāzes filtrs) un tgd mašīnā pamatīgi ož pēc gāzes. Jautājums, vai pie reizes arī nevajadzēja kalibrēt sprauslas, jo šis vārsts atšķiras no iepriekšējā, un mašīnai arī nav tāda uzrāviena kā pirms tam.

 
650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

ŠĶILTAVAS tev vajg iekalibrēt.

Vēl es iesaku tēmu slēgt un tūlīt ziņot Valsts Policijai par sprādzienbīstamu obkektu ar neadekvātu vadītāju.

To ebannaju "servisu", kur shitādus (un tam-līdzīgus) suuudus ''uzstāda", nekavējoties slēgt un servisa īpašniekam uztaisīt "šķidrās gāzes" klizmu un publiski kastrēt Centrālajā Laukumā.Nu ZB vienkārši jau, pzdabolu bars...

000sensejs000 Reģ.: 08.09.2018
0 0 Atbildēt

Hmmm... domāju ka forumi ir paredzēti, lai viens otram palīdzētu, nevis no******. Reizēm man smiekli nāk par šiem interneta di******

Katrā ziņā, paldies par Tavu atsaucību, bet izskatās, ka bez tavas palīdzības iztikšu, lai Tev jauka diena????

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Bet man nāk smiekli par tādiem kā tu,pie Koļas pa lēto kaut ko nomaiņa un tad brīnās kad kaut kas nav kārtībā.Varbūt labāk samaksāt vairāk un bēdu nezināt?

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kaa tad, jaa, diena tiešām jauka un "kādam" tak ir sava personīgā aura jāpabojā, to skaidrojumu izsniedzot.Smiekli, iespējams,nāks, kad tas tāds vai tam līdzīgs suuds ielas vidū kārtējo reizi joobņīs un vēl kādu apkārtējo līdzi paraus.Tas točna ir jautājums, ko "interneta forumā" telepātiski risināt, pat neskaitot ka arī citiem tas viss izkārnījums piespiedu kārtā ir jāosta un vēl jāieklausās demagoģija par "tīrāko" degvielu uutt.Es varu iedomāties, kāds smārds tur nāk ārā no trubas, ja pat salonā smird.Iesēdini labāk kādu sev blakus un aizpsisiet kkur uz pludmali- tagd akurāt 26 grādi ārā, varbūt tur no tā bara kādi interesenti piebiedrosies tai ekskursijai uz Aizsauli.Vai vismaz ugunsdzēsējus uzjautrināt- reku purvi apdzēsti un tiem kāreiz nav ko darīt, valsts maizi pa velti ēd un tik dīvānā prirž un svaigo atmosfēru bojā... ;P

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu kautkur gāzes iekārtas tiešā tuvumā iedegt mūžīgo uguni, lai pats neaizietu mūžībā...

murx Reģ.: 15.04.2016
3 0 Atbildēt

Autoram - brauc atpakaļ un sūdzies.

650- nevajag sabiezināt krāsas. Tev tas, protams, lieliski izdodas. Nezinu nevienu sprādzienu, kas radies no naftas gāzes auto. Vismaz pēdējos 15 gadus. Vienīgais, ko vajadzētu ieviest - aizliegt tiem auto stāvēt pazemes stāvvietās.

Gāze kā degviela nav slikta. Labi samaisās ar gaisu, sadeg ļoti pilnīgi, oktānskaitlis liels, ogļskābā gāze kaut nedaudz, bet tomēr mazāk. Problēma visbiežāk ir uzstādītājos un lietotājos, taču mūsdienās ievērojami mazāk. Tad, kad parādījās iesmidzināšanas sistēmas arī palika stipri labāk. Tāpat tehniskajā apskatē vismaz izplūdes gāzes pārbauda reizi gadā...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Jā,Tev taisnība, pilnīgi nekādas demagoģijas, es vnk holēras lēkmē no rīta piecēlos un visu tā sabiezināju, ka pats gandrīz aizrijos.Zinātniski viss ir pierādīts.Bet tas, ka tie te suudi reāli brauc pa ceļu ,kur no rīta, rindā stāvot, citiem tas viss ir jāosta un tas, ka (joprojām) brīvā stilā dažādi tie kaktu p/dari bez saprašanas un bez sirdsapziņas un bez garantijas un pat bez čeka un bez veselā saprāta var dajebko kolhoza stilā dajebkutr iemodificēt un pie tam ar visām tām acīmredzamām problēmām mierīgi palaist, lai cilvēks brauc- vo tas ir riktīgi ok. Problēma "uzstādītājos" nav itin nekāda- jo "pareizo padomu" var pat iepirkt jebkurā lohu forumā.Tehniskajā apskatē ne to ka pārbauda, bet gan joprojām ir spēkā nekam neatbilstošas normas un jebkurš smirdētājs var tur apjāt jebko.Lohi masveidā diskutē un plēš savas drirsas par elektro un kosmo un noliek gar zemi jebkuras EU-6 normas un 0.000001nox un xuiox, abet TA oficiāli mierīgi (joprojām) var iziet gan ar apgrieztu,gan ar izgrieztu, gan ar atejā modificētu un pat mierīgi ar ražotāja neparedzētu degvielas veidu.Turklāt to degvielas veidu var mierīgi iemodificēt jebkuram nojātam hlamam, pat tādam,kurš smird un knapi kust jau ar oriģināli paredzēto degvielas veidu.Bravo, turpiniet vien "zinātniskos pētījumus".

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Pie tam ja ir gāze nez ko mēra gāzes atgāzes, lai gan tās pirms TA var saregulēt kā vajag pat ja uz benzīna neiet normāli.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

TA vispār ir izsmiekls. Man nupat izgāja TA auto ar nelegāli uzstādītu spirta sistēmu. Šie pat nepamanīja, ka otra bāka, mağistrāle un degvielas rampa. Pārslēdza uz benzīnu un uzlīme logā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu laikam esi aizķēries 30 gadus vecā pagātnē, ar mk2 golfiem ar 1.6 karbuli un hondas kiviču un 1.3 karbuli, un abiem pirmās paaudzes iekārta virsū. Mūsdienās, ar motronikiem un ceturtās paaudzes iekārtām regulēt var tikai gāzes bloka korekcijas, bet ne to, kas nāk ārā pa izpūtēju.

Ā, starp citu, runājot par gāzi - tu kādu laiciņu atpakaļ, sakot ka gāzes patēriņš 1:1 ar benzīnu neesot iespējams, teici ka normāli esot jābūt tur kaut kādus litrus virs - cik lielu ciparu tu nosauci? Es kaut kā esmu piemirsis, bet man liekas ka bija diezgan liels skaitlis...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Liels nebija es atsaucos uz gāzes mazāku siltumspēju, fiziku neapmanīsi. Un atgāzes tukšgaitā ar korekciju var samazināt arī ar jaunākas paaudzes sistēmām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, gāzei ir kādu 3% mazāka siltumspēja - tu gan kaut kādus stipri lielākus ciparus nosauci.

Pastāsti, kā tu kaut ko koriģēsi ceturtajai paaudzei, vai kaut kam vēl jaunākam, kas pievienota parastam vadības blokam - ar kaut kādu krutu lambda emulatoru appišot vadības bloku? Motora vadības bloks cenšas dabūt nepieciešamo degmaisījumu, vadoties pēc lambdas - tu vari kruķīt gāzes bloka korekcijas, likt klāt vai ņemt nost degvielu, bet tas tikai mainīs to, cik daudz motora vadības bloks dabūs ņemt nost vai likt klāt - nu un kaut kāds motroniks savu adaptāciju dēļ visdrīzāk tāda joka dēļ vēl sāks jukt prātā. Ar tādu gājienu - padeves regulēšanu - var nodarboties vienīgi čipšķūneris, vai arī kāds mana līmeņa cilvēciņš, kam motoru vada programmējams motora vadības bloks ar diviem regulējumiem. Bet samazināt īpaši neko arī nekam nevarēs - optimālākās atgāzes ir pie lambda 1.0, uz ko standartā noteikti arī tēmē 99% motora vadības bloku - ja nu vienīgi, pie tā ka pie mums apskatē NOx nemēra, labi strādājošam motoram uz gāzes brīvgaitā uzlikt nevis 1.0, bet gan kādu 1.05, kas samazinātu CO ciparu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tad saprotu esi uzmocījis gāzes plītiņu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kādi trīs mēneši apkārt ir.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Un par to korekciju sapratu kāpēc tiku maldināts, regulēja kamēr vēl kļūda ar zondes apsildi tāpēc arī izdevās

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Štrunts ar to. Nekas traks. Galvenais, ka ekonomē uz gāzes.

Gāze nav kaitīga. Tas ir ekoloģisks produkts, jeb zaļā enerģija. Tāpēc elpo laimīgs, bet ja nepatīk, tad parēkini, cik esi ieekonomējis, ja tev nebūtu gāzes.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Ja gāzes iekārta normāli strādā, nekas nesmird.

Pirms nu jau gadiem 8-10 vienai mašīnai uzliku gāzes iekārtu.

Izbraucu no servisa ar tikko uzlikto iekārtu, pirmais ko darīju - staigāju apkārt un ostīju gaisu - smird vai nē?

Nekas nesmirdēja. Nobraucu apmēram 100 000, tagad maišīna laikam jau naglās pārkausēta varētu būt...Bet attiecībā uz gāzi to 100 000 laikā nekādu problēmu, taisīju apkopes un viss.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Toreiz gāzes iekārtu liku un apkopu te:

heinrihs-gaze.lv/lv/sakums/

Gan jau, ka viņiem var arī remontēt citur uzstādītās. Var mēģināt tur risināt problēmas gāzes iekārtu.

Neko slikto par to servisu nevaru pateikt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu ko tu gribi - krutais, izslavētais dižās pilsētas serviss, kurā vēl tolaik pats heirnihs strādāja - tava slavēšana ir apmēram tāda pati, kā stāstīt ka ķīselis rullz, jo "es to apkopju un remontēju jelgavā pie INC"...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Cilvēks tēmas sākumā sūdzas par gāzes iekārtu, attiecīgi arī padalos ar pieredzi par servisu...

Kruts vai ne kruts, nezinu....

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Protams,jā, demagoģija un pārfrāzēšana un paustās domas pagriešana ar dibenu gaisā ir augstākā komunikācijas pilotāža.Ja kādam tiešām reāli nesmird, ok, piekrītu, ir tādi auto, ir tādi to saimnieki un ir tādi atbildīgi uzstādītāji.Ja cilvēks saož jau pats savā salonā, tad ir trīsnozīmīgis skaidrs, ka smird arī ārpuse un desmitnozīmīgi skaidrs , ka dotais tas tur uzstādītājs ir prasts p/dars, kurš palaida cilvēku braukt un teorētiski nostādīja loha lomā un lika viņam meklēt padomu internetā.Pa lielam domājot vajadzētu vel papētīt, kurš un cik daudz lietoto benzīnnieku vispār vel brauc ar eu normām atbilstošu katalizatoru savā trubā.Domāju, ka tur ārprāta fakti atklātos, ja infantilie pērkamie dabasdraugi un liekulīgie Ta principu iedvesmotāji sadomātu vienureiz to visu tiešām pārbaudīt.

Kas attiecas uz remontu kkur tur kkādā tajā “jelgavā”, tad te derētu drusku atcerēties Vēsturi.Jo tas cilvēks ir Cienījams meistars savā jomā un bija tāds jau šī jaukā gadsimta sākumā, kad viens otrs no tiem te tagadējiem daudzskaitlīgajiem asenizācijas speciālistiem nejēdza vispār kam un no kura gala un kurā no vidējajiem caurumiem savu to ppieredzējušo pirkstu labāk iebāzt.

ledus9 Reģ.: 02.08.2004
0 0 Atbildēt

Visā šajā situācija, kad daudz kur benzīna auto tiek masveidā aprīkoti ar gāzes iekārtām, nesaprotu, kāpēc to nedara jau auto ražotāji. Gāzes iekārtas uzstādīšana tomēr ir samērā brutāla iejaukšanās auto dzinēja vadības sistēmā, kas tagad ir saistīta ar dažāda līmeņa elektronikas apčakarēšanu, ko katrs gāzes iekārtu ražotājs/uzstādītājs risina kā nu māk. Ja ražotājs jau savā auto būtu paredzējis standarta vietas un procedūras, kur un kā pieslēgt gāzes iekārtu gan elektriski, gan mehāniski, ieskaitot to ka dzinēja vadības dators zinātu, kad auto strādā uz gāzes un attiecīgi pats izmainītu aizdedzes apsteidzes raksturlīkni un citas lietas, pasaule kļūtu tikai labāka un skaistāka.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Ja es vēl saprotu sazvērestību strādāt pie it kā ūdeņraža auto, lai testētu elektroauto tos faktiski neražojot, tad ar gāzes iekārtām nav skaidrs iemesls. Ar gāzi eļļa kalpo ilgāk un varētu pat pagarināt apkopes intervāus kas ir svarīgs punkts pie pārdošanas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļoti elementāri - pēc gāzes plītīm nav pieprasījuma. Jā, reāli ir, bet priekš ražotājiem - nav. Kas var atļauties nopirkt jaunu tačku, var arī atļauties bākā ieliet šķidru degvielu - un tā nu no rūpnīcas pēdējo pārdesmit gadu laikā ražotāji ir piedāvājuši dažus nīkulīgus motoriņus. Kamēr tas, ko ar mašīnu dara otrais vai trešais īpašnieks, ražotājus neinteresē.

Ja teiksi ka tā nav - kāpēc mums te šajā forumā ir tikai divi lietotāji, kas ir sagāzējuši mašīnu, kam vēl ir garantija, nomiks un fans? Kāpēc visi pārējie 1.4 TFSI un 1.8 TSI lietotāji jau nav sabāzuši gāzes iekārtas?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Manai Fabijai pagājušajā nedēļā palika 5 gadi. Nobraukums tagad 124557 km, tai skaitā ar gāzes iekārtu pēdējie 75 tūkst.km. Ar motoru viss ir ideāli.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tiem TSI/TFSI tā gāzes iekārta arī kaut ko maksā. Tiem, kas par 500 eur ieliek 4. paaudzi (?) un kaut cik brauc, atmaksāšanās ir gauži saprātīgā laikā.

Par 4 cilindru TSI/TFSI gāzi savulaik prasīja 1500-2000 eur (varbūt tagad ir savādāk, nezinu, bet nu nevajadzētu būt lēti) un ar šitajām izmaksām atsist starpību, vēl ņemot vērā arī to, ka tiem TSI patēriņš tāpat ir relatīvi neliels - ui, ui...

Varbūt vienīgi tas varētu būt kādam 3,0/4,0 TSI vai kam tādam, bet nu skaidrs ir viens - tādu jau liek gana sportiskam un dārgam auto, kura saimniekam nez vai baigi vajag gāzi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pa 500 eirām var tikai uzlikt vislētākos sūdus, vai arī jāliek pašam ar savām rokām, taupot uz nesvarīgākajām lietām.

Tiešajām iesmidzēm ir pasākuši arī piedāvāt ceturtās paaudzes iekārtas ar specifiskiem vadības blokiem, pēc principa - divi litri benzīna uz simta + gāze.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Oiii,,, A kapc LV vietējam tirgum rūpnieciski vispār neražo mašīnas ar izgrieztiem katalizātoriem un amputētiem Dpf-iem?Apakšbikses ar rūpnieciski iepresētu brūno līniju kapc nav nopērkamas??Kapc man un maniem bērniem no rīta uz tilta stāvot ir jāosta tas smārds, kurš nāk no "pasaulē tīrākās" tehnoloģijas, kas uzstādīta LV garažā pie Nikolaja?? Kāpēc maniem mazmazbērniem būs jāatmaksā parāds par elektrouzlādes tīkla ievilkšanu katra multimiljonāra,vai taksista vai cita/kārtējā "īpaši gudrā" p/indivīda vajadzībām?

Kāpēc demagoģējam par kaut kādu 0,000000x-uj% suuda saturu eu6 standartā, abet aizkadrā lietojam (Oficiāli !!) un braucam caur TA (joprojām) gan ar izvarotu, gan ar modificētu? Kapc TA "normas" šodien ofic atļauj 1,5000 un 2,6000, kamēr eu6 paredz tikai 0,0000xu un pat eu2 pirms 12 gadiem paredzēj-(-a) kaut ko par kārtu vai trim kārtām mazāku ?? Kur ir ideja??Kur attaisnojums?Kur nākotne?

Pareiz- viss ir savtīga demagoģija, kur katrs muldētājs piesedz savas intereses.Bet dabas un veselības aizsardzība tamēr pa lielam vnk sūkā treknu p-pi.

Tagad pat- sen zinams, ka aizkadrā pašlaik visi "gaida" jauno benzīnnormu stāšanos spēkā.Ka gaidāmas kārtējās izmaksas un to lietotājiem kārtējās neērtības.Bet- neviena vārda, tā vietā reku ažiotāža gar dīzeli, gāzi un mazutu un par esošo HES ietekmi uz globālo starpppilsētu kosmodromu uzlādes tīkla izveidošanu.Plus vēl, ""iespēja"" no viena otra dīlera "pa lēto" (it kā..) iepirkt iepriekšējās paaudzes benzīnniekus- kuri ppēc nedēļas neatbildīs vairs nekādam tur ne jaunam, ne kam ne suudam.Tak lohi tos izpirks- jo viņiem ir sistemātiski iebarots, ka dīzelis suuds un ka elektrība (pagaidām)dārga.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 3 Atbildēt

par dizeli, domaju,ka galvenaa probleema ir taa ,ka katastrofali samazinajas bendzina paterinsh, lai to izlidzinaatu attiecibaa pret dizeli, saka pret dizeliem izverst kampanju, viss galvenais ir bizness, parejais ekologijas un citas fignas visiem ir po

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Muļķības. Pirmkārt, pasaulē pēc naftas pieprasījums ir liels, un tas mazāks nepaliek, tā ka naftas ražotājiem nav jāveicina degvielas patēriņš. Otrkārt, par to katastrofālo degvielas patēriņa samazinājumu - šaubos ka reāli tāds eksistēja. Ja cilvēks nomaina benzīnnieku uz ķīseli, viņš ļoti bieži 1) sāk braukt vairāk 2) sāk vairāk likt mīksto atļautajam ātrumam - un beigās no ķīseļa ekonomijas čiks vien tik sanāk. Pārāk bieži kad kādā forumā kāds ķīseļgalva cenšas pamatot savu izvēli, izrādās ka šim ķīselis patērē kā man benzīnnieks, tikai viņš brauc kā no ķēdes norāvies lops, kamēr es kruīzā uz 95 - galā mēs aizbraucam abi...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tas pats efekts ir ar gāzi braukājot, ietaupījums reāli nekāds jo nobraukā 2x vairāk.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Pārbaudīts jo kā var nebraukt, pat, ja nevajag, jo lēti taču!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas jau ir individuāli. Es bišķi vairāk esmu pasācis kaut kur braukt, bet ne 2x vairāk. Ja agrāk, kad benzīns maksāja kādas 10-15 kapeikas virs eiras, mēnesī man aizgāja kāds sotaks benzīnā - tagad sotaks gāzē noteikti neaiziet.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

te nebija domaats degvielas ekonomija, bet bendzina samazinajums, un dizeldegvielas palielinajums, jo dizeldegviela ir bendzina blakusprodukts, un svarigs ir arii bendzina noiets

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kungi, varbūt godīguma pēc tomēr pastāstiet lūdzu par to nupat jauno benzīnnieku normu "Euronorm 6c" un par to nākamgada plānoto 6D.Interesentiem tas var būt interesanti un var pacelties pamatots jautājums- kāpēc LV autotēmu aprakstos par šo trūkst informācijas.Kā šī te globālā 6-tendence sasaucas ar LV aktuāli "atļauto" TA,reāli esošo uz ielas un utt.Kā tur tagad saiet kopā atejas garāžā izgriezts katalizators un nesertificēti izmainīts degvielas veids ar visādiem šitiem tēlainajiem ozona,deguna un dibena plankumiem utt..

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ja nopietni - Tevi tas satrauc?

Katalizatorus parasti negriež ārā jauniem auto, kam tas Euro 6 varētu būt aktuāla lieta, bet gan vecākiem un, kā zini, ar atpakaļejošu datumu tās lietas nekārto. Respektīvi, 1991. gada auto būt jāizpilda tā laika prasības, vai tas būtu Euro1, Euro2 vai GOST tāds un tāds.

Un vēl - ja auto ar izgrieztu katalizatoru/kvēpu filtru vai ieliktu gāzi skati var iziet un ir normas robežās, ko Tu tam cilvēkam vari pārmest? Likumu ievērojis nav (izņemot gāzes gadījumu), bet normās ierakstās un NEVIENS nav teicis, ka pie atļautās, teiksim, dūmainības vērtības 1,5 Tev jābūt ar 0,01.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu, ķīseļu gadījumā var pārmest mūsu likumdevējiem - kāda iksa pēc apskati var iziet mašīnas, kas jāatbilst EURO5 normām, bet kuras reāli atbilst, hvz, kādam EURO3? EURO5 ir jābūt ar kvēpu filtru, kurš laukā nedod praktiski neko, bet norma ir tāda, ka arī bez filtra var iziet, un tas tiek aktīvi izmantots. Tā kā laiki iet uz priekšu, un stiliņā ir sauja ar ļautiņiem, kas jaunus audī nopirkt nespēj, toties spēj nopirkt 5-10 gadus vecus, labā stāvoklī esošus eksemplārus, bieži vien vēl speciāli atdzenot no vācijas, tad es redzu kā tas notiek - nopērk 10 gadus vecu audī ar trīslitrīgu ķīseli no vācijas, tb filtri tur ir - tālāk tie tiek profilaktiskos nolūkos amputēti [filtram aizaugot izplūdes spiediens turbīnai nav veselīgs], pie viena vēl uztaisa kādu čipsi - nu, cits iet vēl tālāk, iespējas jau ir tās pašas kas vecajiem ķīseļiem, tik kabatas vajag stipri dziļākas. Nesen redzēju vienu TDR viģiku, kur čaļi skrējās uz kaut kāda nomaļa celiņa, cita starpā arī desmitgadīgs audī - autobūves progress ir redzams; desmitgadīgs 3.0 kūp apmēram tāpat kā divdesmitgadīgs 1.9, lasīt, kūp mazāk, bet vienalga tīri smuki kūp.

Abet par benzīnniekiem - līdz gadsimtu mijai katalizators nebija obligāts, un tās normas, kuras līdz tam piemēro, normāli strādājošs astoņdesmito gadu motors ar KE-jetroniku vai digifantu, var izpildīt arī bez katalizatora [ar kuru tie motori no dzimšanas vācijas tirgū nāca], un arī deviņdesmito gadu otrās puses normas, kas jau ir šaurākas. Tikmēr nullto pirmās puses normas diez vai bez katalizatora izdosies izpildīt - ja nu vienīgi motors ir ļoti optimizēts labākai sadegšanai, un labā stāvoklī - un varbūt tiešā iesmidze. Bet nu te iestājas tas patīkamais moments ka benzīnniekam katalizators parasti dzīvo 15-20 gadus, tā ka tos parasti bez nopietna iemesla negriež ārā, vismaz ne tik jaunām mašīnām.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Fiksi meklējot atradu Angliju. Nevaru apgalvot, ka gadi (cik jauniem/veciem auto ir tās normas) ir tie paši, kas ir mums, bet principā - vecākiem auto 3,0, jaunākiem 1,5 un vēl jaunākiem 0,7 vai kā norādīts auto manuālī.

Pa fikso sagūglēt Vāciju vai kādu citu valsti neizdevās, nav tagad laika, bet ja kāds iedos linku ar citu valstu normām - nebūtu slikti salīdzināt, kā tad dara citi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es nezinu,kam un ko pārmest un kurš un kāpēc ir "atļāvis" tos mistiskos un strādājošam/esošam Dpf-am nereālos 1,5 ciparus.Un personīgi man ir reāli tie 0.01. Tādējādi,te "pārmests" visdrīzāk tieku tieši es un daudzi man līdzīgie.

Un kuram jau 80to gadu nogalē normālam benzīna auto nebija katalizators?Un kurš tāds šīs vecās eur-prasības reāli "izpilda" šodien?Jaunu katalizatoru viņi visi tagd uzliek komplektā ar to savu gāzes balonu, vai ko? Turklāt šodien uz ielas tie kūpošie vis drīzāk ir tieši šīgadsimta vai pat šī gadudesmita hlami.

Ja nopietni- vēl vairāk "satraucoši" ir tas, ka cilvēkiem tiek ausīs un acīs bāzti reāli suudabatoni.Klanīties benzīnam un nonstopā ļerkstēt par elektrobraukšanu un par eu5 un eu6 dīzeļmotoru netbilstību un par tur kaut kādu to savu vai kaimoņa bērnu nākotnes plaušām, kamēr dzīvē te reāli un oficiāli notiek masveida anarhija un degradācija.Nekaunības kalngals- nonstopā visur izpublicēt tendenciozu un sagrozītu info, ka piem vācijā ar dīzeli vispār nedrīkstēs uz ielas rādīties un ka to vispār nekur neviens vairs nepērk un ka to lietotāji visi ir nelieši, bet īstenībā savā valstī oficiāli atļaut braukt praktiski ar dajebko un pat vispār bez izpūtēja.Plus vēl, ka apzināti ne vārda nerunāt ne par gaidāmo šo te benzīnmotoru eu-normu revolūciju, ne par to, ka arī tiem izkladzināti/nekaitīgajiem benzīnmotoriem tūliņ jau tiks uzstādīti tie paši partikulārie filri uttt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuram nebija katalizators? Atkarīgs no tirgus. Teiksim, britiem katalizatoru sāka prasīt 1992. gadā - rezultātā 30 gadus veciem audī redzama jūtama motoru klāsta atšķirība - pa mūsu ceļiem ripojošajiem, lielākoties no vācijas atnākušajiem Audī 90 ir iekšā 2.3 motors ar KE3-jetroniku un katalizatoru - britiem lielākoties bija 2.2 ar K-jetroniku un bez katalizatora. Mana golfa motoram ar kodu 2E no dzimšanas katalizators bija bijis - britiem fofāgena motoriem ar tādu pat kodu katalizatora nebija, un tāpēc bija vadības bloks ar savādāku regulējumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Va tu re ko...Stulbie briti prasīja 92jā ,abat latvieši neprasa 3018jā.Viņi toties dzied patriotiskas dziesmas un pa naktīm velk no Liepājas uz Valku augstspiediena elektrokabeļus.Par gaisa tīrību turklāt gādā Mūžzaļais Mežs.Pastalnieki danco & gavilē.Okaj.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Tas pats efekts ir ar gāzi braukājot, ietaupījums reāli nekāds jo nobraukā 2x vairāk.

Te nu es nepiekritīšu. Esmu par šo jautājumu pat runājis ar pazīstamiem - tāpat jau brauc, ja vajag un parasti jau vajag - darbs, brīvdienu braucieni, vēl kas - cilvēks sakož zobus, bet neatsakās. Sākumā aptaujātie gan apgalvoja, ka brauktu mazāk, ja degviela būtu dārgāka vai auto patērētu vairāk, taču kad paprasīju izskaidrot, kādi ir pamata braucieni un no kā atteiktos, tad padomāja un sacīja - laikam tomēr brauktu gan.

Ja ieliek gāzi, tad tas viss sanāk ar mazākām ciešanām (lasi - izmaksām), bet nu ja tās gāzes nebūtu, vai tad nebraukātu?

Pirms dažiem gadiem degviela maksāja cik - kādus 90 centus? Tagad 1,30? Vai es braucu mazāk? Nu nē, ja vajag, vajag, vien maksāju vairāk.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Redz tā ir cilvēku psiholoģija. Kad auto nav tad dodas līdz tuvākajam veikalam kas nav tālāk par 15min gājienu. Ja tiek pie auto tad brauc līdz tuvākam veikalam kad ir 15min brauciena attālumā. Tā kā protams kad nepieciešams tad ieataupa bet citādi brauc vairāk jo pierasts pie noteiktas summas par degvielu mēnesī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev tur tā ļoti jocīgi ar tām summām. Tev, acīmredzot, ir īpaša mašīna kas patērē naudu - manējā prasa degvielu - un es nevaru pierast pie noteiktas summas, jo tādas nav - degvielas cenas mainās, bet mašīnas apetīte sevišķi nemainās.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Man vienā autiņā ir veselas 3 gāzes iekārtas, bet no tām patērētā dīzeļa ekonomijas nav pilnīgi nekādas!

Toties autiņā silts, saldētavā auksts un arī putru var savārīt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti