Ja dzinējs ir karsts, salona ventilators strādā un kautkādu gaisu pūš, tad jāskatās termostats, jāpārbauda vai caurules uz salona apsildi ir karstas. Iespējams, radiators aizaudzis. Ja auto ar klimatkontroli, varbūt regulators beigts.
Izskatās gan, ka Autors ir mazāk "ieinteresēts", nekā iespējamie līdzjutēji.Es būtu sen izstāstījis, kā sauc manu suni un ko (un/vai) es pats vakar ēdu.
Te vienkārši Xujs viņu sazin.Salona ventilators te vispār griežas/negriežas,vai vismaz Auksto gaisu tas pūš/nepūš.
Vai gaisavadu aizvari/pievadi kustās vai nekustās, vai šim auto tie ir mehāniski vai elektriski, vai uzrādās kādas diagnostikas kļūdas un utt.
Vai abās/visās (vad/passaž, augš/apakš) pusēs pūš vienādi "aukstu", vai ko. Stāvot,braucot,tukšgaitā, redlainā,rītā ,vakarā.Vai kā.Vai nekā.Un/vai.
Un KO rāda motora temperatūras rādītājs visos šajos režīmos.
Ja (loham/regulārajam) ir auksti, viņš vispār sākumā izdara 3 labas lietas:
1) pārbauda, vai vispār ir pienācīgs tosola Līmenis sistēmā;
2) mēģina atcerēties, kad (un/vai) viņš ir mainījis Termostatu;
3) pacenšas izzināt, kas vispār notiek ar salona apsildes Radiatoru (noskaidrojot pievadtrubu un paša tā tur 16g jaunā (nekad ne1reiz neaizaugusā) (ne)suuda "caurlaidību") .
Pārliecināts ??? Te vari iečekot joka pēc cik liels gemorojs tas ir uz RHD Volvo, un kaut kur ap 50+ minūti var redzēt, ka ir klapes kas pilnībā aizver padevi uz apsildes radiatoru ...
Lieliska lohkonstrukcija ;p Bet tā viņš arī nepateica, vai TAS vienādienā sākās, vai aukstu pūš, vai vispār jau vairs nekonepūš.Dd vai benzīns, to ar hvz..Ja nevar tikt klāt, ta lai vismaz izskalo sistēmu un nomaina termostatu.
Ja tas dzesesšķidrums zūd un ja nav iespējas izjaukt, ta lai iepsis kādu gudro hermētiķi (protams ne tādu, no kura tas termostats tūliņ salips).
Kaut kur redzēju, ka tur tām klapēm esot tādas plakanas pievada sviras ar lūstošām plastmassas pumpām galos, kaut kādi krievi tās ar superlīmi "remontēja".Iespējams, ka tas gan bija manuālajā modelī.
Nez kā Volvo (kuriem vienmēr 99% visiem 5km pirms Pārdošanās ir mainīta Siksna;))), bet ja tas būtu kāds Vag-s, nu tad jau vēl arī dzeses šķidruma pumPis mēdz "būt".To suudu pie tās siksnass maiņas kāds mierīgi varēja "ieekakonomēt".Kolīdz zemāki apgriezieni, tā cirkulācijas nav un uzreiz kļūst auksts.Plus vēl kur tur zem kapota iespējams tāds neliels elektromagnētisko vārstu bloks- piem, vecākiem audi tas mēdza taisīt brīnumus, ka pēkšņi priekšā vienā pusē kājās pūš max karstu un otrā pusē max saldētu.
Volvo xc70 nav siltais gaiss
Volvo xc70 2007 gada. Salonā nepušs silto gaisu? Var kāds pateikt kur vareru būt problēma ?