Bench rakstīja:
bez tam vārds "stāvēšana" un "apstāšanās" pēc savas būtības ir ilgstošs process nevis vienreizēja darbība (auto apturēšana). šim procesam (apstāšanās gadījumā) nepārtraukti jābūt saistītam ar attiecīgo mērķi - kravas kraužanu vai pasažieru kāpšanu. līdz ko šī saikne vairs nav, apstāšanās kļūst par stāvēšanu - transportlīdzekļa apturēšana, ja tā nav saistīta ar kravas iekraušanu/izkraušanu.
un līdzko krava ir ārpus a/m salona, tā vairs netiek krauta, bet gan piegādāta, aiznesta, aizsperta, aizmesta utml.
Nav jābūt nepārtrauktai saisībai ar pasažieru iekāpšanu/izkāpšanu vai ar kravu.
Ir atļauts gaidīt pasažierus, tāpat nav aizliegts neliels pārtraukums darbībās ar "kravu".
Ja tik ļoti tīk vērtēt situāciju no tik ļoti "objektīvi", paskaties no citas puses par konkrēto situāciju, tur ir laukums vismaz 12 masīnām, reizē 12 mašīnas, kur aizliegts apstāties ilgāk par 5 minūtēm, tad pēc tava sacītā drīkst tikai kraut tur pat kastes, bet reāli, kurš tur kautko tādu darītu?
Taksisti gaida pasažierus ilgāk par piecām minūtēm, bet neviens viņus neaiztiek. Tad tas, ka es trīs minūtes esmu apstājies ar tādu mērķi kā minēts - tas tiešām tev šķiet kā pārkāpums?
Pilnīgi nepareizi būtu tā uzskatīt.
Ir ļoti daudz sanācis apstāties pie Rīgas lidostas, kur ir tieši identiska situācija un visi CP kas ikdienā tur strādā, pat nav iedomājušies rīkoties pēc tava domu gājiena, ne reizi es tur neesmu pārkāpis noteikumus, jo laiks un mērķis ir ievērots un CP ne reizi nav iebilduši kā es uztveru šo zīmi, arī viņi domā tāpat.
White_Trash rakstīja: nu vakar kaut kad ap 4riem vakaraa redzeeju kaut kaadu foxiigu businju VEF tilta rajonaa (liekas, ka centra pusee), bet neatceros ne kuraa virzienaa tas brauca... kur nu veel LT numuru...
Pie Dominas redzēju tajā laikā, bet tam bija lietie diski, tā, ka laikam tas bija cits