Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
orion 21.10.2008 21:55

uupis rakstīja:

orion rakstīja: Nevajag.

IR Augstākajā tiesā lieta par prasību - Baltikums - regresa prasība pret vadītāju par to, ka vienkārši nav ievērojis zīmi "dodiet ceļu", traktēts kā rupja neuzmanība.

Protams vadītājs nepiekrīt un cerības ir, šķiet tagad jau ir iepriekšējais - Baltikumam par labu esošais spriedums atcelts vai mainīts.

Baltikums jau mēģināja vienam vadītājam kā rupju neuzmanību piešūt nepārtraukto viena virziena joslu sadalījumu. Dabūja ar kāju pa D, jo tā ir vienkārši neuzmanība – nevis rupja.

RUPJA (!) neuzmanība ir jāpierāda prasības iesniedzējam – ka tā tiešām ir bijusi RUPJA (!!!) (tātad apzināta, ļaunprātīga un speciāli izdarīta).

Ja nevar pierādīt ka pārkāpums tiešām ir rupja neuzmanība tad tā ir vienkārši neuzmanība un nevar piedzīt regresu.

Es piekrītu, ka tā NAV rupja neuzmanība.

Tikai stāsts ir par to, ka tā notiek reāli un kāds to mēģina darīt un pat zemākās tiesu instancēs ir Baltikums vinnējis. Tātad tomēr mēģināt var un risks pastāv, ka kādā atsevišķā gadījumā to varētu traktēt kā rupju neuzmanību.

orion 21.10.2008 13:46

uupis rakstīja:

tunos rakstīja: jā bet gandrīz jebkuras avārijas izraisīšanu var pasviest zem panta- Rupja neuzmanība

Nē. Nevar.

Rupja neuzmanība ir tad kad pabrauc visiem garām pa pretējo joslu un iebrauc krustā pie sarkanās gaismas.

Tīša ir tad kad sēdies pālī pie stūres, crašojies bez apskates un OCTAs.

Saulainā laikā pat Dodiet ceļu ir grūti pavilkt zem rupjas neuzmanības.

Nevajag.

IR Augstākajā tiesā lieta par prasību - Baltikums - regresa prasība pret vadītāju par to, ka vienkārši nav ievērojis zīmi "dodiet ceļu", traktēts kā rupja neuzmanība.

Protams vadītājs nepiekrīt un cerības ir, šķiet tagad jau ir iepriekšējais - Baltikumam par labu esošais spriedums atcelts vai mainīts.

orion 29.09.2008 0:32

Jauns GETZ 1.5 CRDi.

Gan degvielas patēriņš, gan izmaksas, viss ir labi.

Ja par drošību, tad nav ne vainas, turklāt šobrīd tas vecais audi ir 10x nedrošāks, ja ne vēl vairāk.

orion 20.09.2008 20:20

Neticu, ka tā ir bijusi "agresīva braukšana"

Domāju, ka sodam būtu jābūt 40Ls un 2 soda punkti un tas par "ķieģeli" tikai un vienīgi par to.

Ja ir šaubas, to jautājumu varētu atrisināt - orions@spam.lv

orion 12.09.2008 0:49

ieteiktu tomēr telefonu ierakstīt...

Tad vēl motopower.lv

orion 11.09.2008 0:12

Sākotnēji, uzskatāms, ka ir atļauja tikai, ja tā atrodas redzamā vietā un nav nekādu šaubu par tās esamību.

Tālāk, vajadzēja uzrakstīt iesniegumu un rezultātam vajadzēja būt pozitīvam, visticamāk, tā nebija tikai tāpēc, ka švaki to biji uzrakstījis.

orion 21.08.2008 23:42

www.autobild.de/...

par to lagunu video

Kas attiecas uz Saab tad tur tie 120km/h nav, vienkaarshi tas nav reaali, tur nepareizs aatrums noraadiits.

Par corsu un golfu nav ko runaat - veci meesli.

orion 19.08.2008 22:58

Cik tad tagad maksā benzīns Polijā un Vācijā?

Pie reizes interesē arī benzīna cenas Austrijā un Čehijā?

orion 07.08.2008 19:53

Elfiic rakstīja: Sveicināti, cienītie

Atvainojos, ka ielienu svešā tēmā, bet jaunu topiku negribējās taisīt. Tātad, jautājums ir sekojošs,-

ar manu mašīnu brauca ārzemnieks, viņu paņēma par ātrumu un izrakstīja protokolu par 60,00Ls. Ja, piemēram, viņš nenomaksā šo sodu(taisās rīt braukt prom uz fāterlandi), kā tas ietekmē mani? (piemēram nepielaišana pie TA vai kā savādāk?).

Iepriekš paldies par atbildēm.

Loģiski. Sods ir uz vadītāju+auto.

Kamēr tie 60Ls nebūs samaksāti tikmēr TA nevarēs iet, rezultātā vienkārši, kad iesi TA būs +60Ls

orion 02.08.2008 16:34

Piemēram, ar 1.6 benzīna motoru par degvielu būtu jāmaksā ~100Ls vairāk.

orion 21.07.2008 20:32

endr4 rakstīja: Nu Naftas cenas ir pa nedeelju nokritushas no 145 uz 130USD barelaa, kapeec tik anomaalas cenas turaas bendziintankos?

Tapēc, ka ir rezerves.

Protams, ja šobrīd, brīdī, kad rezerves (ja) tiek papildinātas, tad pēc tam tās tāpat tiks tirgotas par cenu kāda tā būs vēlāk (MNNT) + santīmi.

orion 16.07.2008 1:17

ValdisM rakstīja:

Master_D rakstīja: mani te draugs ar jauno RS6 pavizināja. To, kam 600zs V10 biturbo.

Es nebūtu tik skeptisks par 6h līdz maskavai.

Ātrumu līdz 180 nemaz tā īsti nejūt pat uz mūsu pampakiem, un V-max 250 viņš sasniedz pirms tu pagūsti klusi novaidēties. 0->100 laikam zem 5s

Problēma ir patēriņš. Sportiskā režīmā tas auto brīvi apēd 30-40 litrus uz 100.

Lielāko daļu laika pa ceļam nāksies pavadīt benzīntankos. Ar 80 litru bāku pietiks 200-300 km

nu tas nozīmē ka tad līdz maskavai ir reizes 3 vismaz jātankojas-uzreiz pusstunda no tām 6h ir nost.

Un uz tiem 900km paliek pāri 5,5h jeb vidēji 165km/h.

Ja F-1 ar 1000Zs spēj izpsiest vidēji 200km/h braucot pa ļoti gludu,ļoti platu un salīdzinoši tukšu trasi (nav fūres un pretimbraucošie) un tankošanai iztērējot kopā 15 sek. pa visu sacīksti, tad 165km/h vidēji uz sūd*gas šosejas (daudzmaz normāls ceļs beidzas pie Pļaviņām-tālāk ir *****) ir nereāli.

P.S

'Vēl ir fiziskais faktors.

F-1 piloti pēc 1,5h sacīkstes izkāpj ārā nosvīduši un noguruši pēc velna. Nereāli ir parastam cilvēkam braukt līdzīgā režīmā 6 no vietas pa sūd*gu ceļu.

Tas par tām sešām stundām ir pilnīgi skaidrs, tāpat kā tas par vidējo ātrumu 180km/h.

Atceros, pirms pāris gadiem no Tallinas vidējo 140km/h nesanāca dabūt, bija tikai kautkas ap 130km/h. Tas gan bija ar mazjaudīgu s60, bet tāpat, grūtu būtu ko vairāk dabūt.

Kas attiecas uz Jēkabpili tad pietiekoši sen tur nav gadījies būt, bet par tiem 160 tā bija taisnība, būs jāaizbrauc un jāpamēģina vēl

orion 15.07.2008 19:02

ValdisM rakstīja:

orion rakstīja:

nomiks rakstīja:

Magistrs rakstīja: Man te viens lielijās, ka no Rīgas līdz Maskavai izbraucis 6 stundās. Ar RS6 un Krievijas pilsonis.

Atceros, pirms gada Krievijas superzvezda Timoti Jaunajā Vilnī lielījās, ka no Maskavas ar savu superjaudīgo un satjūnēto Porsche Cayenne Turbo atlidojis 6 stundās.

Grūti iedomāties, kā Ciemupei, Lielvārdei, Jēkabpilij, Pļaviņām cauri izbraukt uz 150 km/h

Var, var, tās minētās pilsētas nav nekas traks, attiecīga darba diena un nakts ar atbilstošiem laika apstākļiem. Ir braukts cauri ar mazāko ātrumu 160

Pašam neiet smiekli rakstot šitādas muļķības.

PAt formula nav spējīga nobraukt trasi nesamazinot ātrumu zem 160km/h, a te viens bumerists apgalvo ka spējīgs izbraukt pāris LAtvijas mazpilsētas šādi

Neesmu nekāds bumerists, ar bumeru nebraucu

Jēkapbils, ir tas reāli. Vienkārši aizbrauc un papēti kas un kā, pats sapratīsi, ka var.

orion 14.07.2008 18:41

Sinn rakstīja:

orion rakstīja: Ielejot te, Latvijā, 20litrus Vācijā pirktu benzīnu, visticamāk derētu arī kur citur iegādāts benzīns, patēriņš ir mazāks, šķietami arī jauda un gaita ir citādāka (labāka).

Atslēgas vārds ir Šķietami.

Redzot kā pārvietojas tautieši Rīgā un ārpus valsts robežām – tufta tas viss ir. Latvietis ticis rietumos, kur par pārkāpumu var dabūt nopietnas finansiālas piepes, kļūst par ôpi ar keponu – ātrumu nepārkāpj, nestartē pie krustojuma ar kaucošajiem un neizpildās kā atsaldēts idiots. Līdz ar prātīgo braukšanu nav brīnums, ka zupas patēriņš dažam labam samazinās par procentiem 10.

p.s man vidējais patēriņš uz šosejas īpaši neatšķiras – kāds tas ir Latvijā, tāds pats rietumos. OK, pa bāni Vācijā ir lielāks, bet tur arī ātrums nav 100.

Sķietami, tas attiecināts tikai uz "jaudu" Tomēr, tas nekādā mērā netiek mērīts. Kas attiecas uz patēriņu tad mazāks tas ir braucot IDENTISKI kā Latvijā.

Ja runā par noteikumu pārkāpšanu un citām lietām, tad to ņemot vērā patēriņš Polijā un Vācijā kopumā ir lielāks. Piemēram, Vācijā 1.6 benzīna motoram ap 13L, Latvijā tāds nekad nav bijis ja reķina bākas robežās.

Vēl, kas attiecas uz noteikumiem, tad Polijā/Vācijā CSN vismaz no manas puses tiek pārkāpti vairāk, jo tas par lielajiem sodiem un reālu sodīšanu ir mīts.

orion 14.07.2008 18:31

nomiks rakstīja:

Magistrs rakstīja: Man te viens lielijās, ka no Rīgas līdz Maskavai izbraucis 6 stundās. Ar RS6 un Krievijas pilsonis.

Atceros, pirms gada Krievijas superzvezda Timoti Jaunajā Vilnī lielījās, ka no Maskavas ar savu superjaudīgo un satjūnēto Porsche Cayenne Turbo atlidojis 6 stundās.

Grūti iedomāties, kā Ciemupei, Lielvārdei, Jēkabpilij, Pļaviņām cauri izbraukt uz 150 km/h

Var, var, tās minētās pilsētas nav nekas traks, attiecīga darba diena un nakts ar atbilstošiem laika apstākļiem. Ir braukts cauri ar mazāko ātrumu 160

orion 13.07.2008 21:27

Nav saprotams, kā iespējams, kautvai braucot uz to pašu berlīni, ar kautkādu mazo motoru (skaitās visādi 1.3 dīzeļi un līdz 1.6 benzīnam) kā var dabūt tik mazu patēriņu? Tur taču normāli ir jābrauc, respektīvi ne uz 90km/h, bet gan, piemēram 125 km/h.

Un mazāk par septiņiem vai vismaz nepilniem septiņiem litriem īsti mazāk ar tādu mazmotoru dabūt nevar vai arī es ko nesaprotu

orion 12.07.2008 2:19

Kā tas mustangs, tur jau pat metāls nav, tikai rūsa

Kas tā par vērtību, drīzāk gan vērtība, bet ar mīnuss zīmi, tomēr transporta izmaksas + darbs, tad jau labāk zagt to metālu no liftiem un tamlīdzīgi

orion 12.07.2008 1:44

Labāk atbildiet uz jautājumu kā bāka var samazināties?

Varianti 1)varētu būt, ka lampiņai iedegoties, ka atlikuši 50km, reāli ir palicis vairāk.

2) bākas tilpums par pieciem litriem mazāks kā norādīts visos papīros

3) dzirdēts par to, ka iespējams atsist apakšu pret kādu apmalīti un tas varētu tādu rezultāti radīt, bet neizklausās reāli, tomēr 5litri nav litrs

orion 12.07.2008 1:08

Krievijā jau nu tas viss noteikti nav.

Fonā redzamais pikaps, zāles un koku krāsas kā arī redzamā šoseja par to liecina.

Sķiet, liela daļa no tiem auto varētu būt zagti vai ar līdzīgu pagātni. Vispār tiešām dažiem tur vairs nekas nav saglabājies - vērtības nav nekādas.

orion 12.07.2008 0:58

Ielejot te, Latvijā, 20litrus Vācijā pirktu benzīnu, visticamāk derētu arī kur citur iegādāts benzīns, patēriņš ir mazāks, šķietami arī jauda un gaita ir citādāka (labāka).

Latvijā, īpašu uzmanību pievēršot, tie cipari, bākas ietilpība un patēriņš kā arī šķietamā kvalitātes sajūta (jauda un tā tālāk) atšķirās pa nedēļām un pa viena uzņēmuma dažādām degvielas uzpildes stacijām.

Rezumējot - NETICU, ka degvielas kvalitāte Statoil un Neste Latvijā ir tāda kā citās eiropas valstīs. Pierādījumi nav, bet pārliecība ir ļoti liela, būs šomēnes braucot jāpaņem paraugi un te jāatrod sponsors laboratorijas izmaksām Rīgā.

orion 09.07.2008 4:07

Nu tak skaidrs kā diena. bija kautkāds konflikts tur tie sportisti un tamlīdzīgi tad vēl stulbie apsargi un bārmenis, tie visi ir cirvji, pilnīgi skaidrs, kad pēdējo reizi tajā ūķī gadījās būt, vairs negribās.

Īstenībā tas viss ir sūds, vienīgais kas ir šajā lietā nopietns - tā ir policija, jo tie stulbie menti ir kā aculiecinieki teikuši patiešām uzbrukuši daudziem un pat tiem kuriem VISPĀR nekādas daļas konfliktā vai kautiņā nebija.

Viennozīmīgi cietumā mentus vajag likt tikai mentus.

orion 03.07.2008 17:05

Iespējas, ja kasko ir tikai par Eiropu, bet nav derīga iekš NVS?

Ir varbūt kautkāda iespēja, kā uz kādu brīdi to nopirkt?

Cik saprotams bez kasko braukt nav reāli

orion 02.07.2008 3:25

Gregers

Tas jau nebija tik personīgi, vienkārši tika paskaidrots, ka cilvēku un darbinieku loks ir ļoti plašs un ir nepieciešams daudz pelnīt, lai visiem pietiktu, tātad vajag lielas cenas

orion 02.07.2008 0:48

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TDI rakstīja:

Pirmais rakstīja: ekskluzīvs piedāvājums vēvēfanam

šipojiens viņa 1.3tdci - tie +20zirgi un +30ņūtoni tam bezmotoram būs reāls pagarinājums.....

iedo vinjam skidku

nau godiigi kaast no 1,3teedeeceeiii tikpat cik no 3,0teedeeesa

ok, vēvēfana merivas šipošana izmaksās 150ls

Nē, paldies! Ja būtu gribējis, būtu jau uzreiz pircis Merivu ar 1,7 litru 100 zirgspēku CDTI. Būdams mierīgs cilvēks, savas Merivas, kurai tagad nobraukums 47728 km, jaudā pēc 27 mēnešu braukšanas neesmu vīlies.

šipšķūnings samazinās tavas merivas patēriņu..... GARANTĒJU!

Jā, bet tik daudz, ka tie ieguldītie 150Ls nāks ļoooti ilgi atpakaļ

orion 01.07.2008 3:10

Starpcitu, jautājums.

Ja auto pirmā polise bijusi gadu un gads bez CSNg, klase 6.

Tad otrā polise un maziņš CSNg.

Bonus-malus pārskata tikai reizi gadā 15. septembrī, līdz ar to šī gada septembrī bija jābūt 7, bet vairs nebūs, jo ir viens CSNg.

Šobrīd ar sesto klasi, uz 3 mēnešiem polise ap 55Ls, uz gadu ap 160Ls.

Tad jautājums, vai ir izdevīgi pirkt ātrāk (pirms klases samazināšanas) polisi uz gadu vai arī nesteigties un pirkt pēc 15. septembra.

Par cik apmēram varētu mainīties OCTA polises cena ja ir viens CSNg?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti