Izgājušo ziemu nobraucu ar ziemas riepām, kurām bija diezgan nojātas radzes. Šoziem nopitu santīmu un iepirku ziemenes, bet bez radzēm.
Man lielākā daļa braukšanas notiek pa Vidzemes šoseju. Un, ko baigi var manīt, ir auto uzvedība labajā joslā, kur tās mazās renītes iebrauktas - nēsā tā ka maz neliekas. Ar apjātām radzēm tās nebija jūtamas vispār.
Papēti, vai kāds no oranžajiem ieliktnīšiem nav na šaru sadabūjis milzīgu kravu ar granīta šķembām vai iegādājies analogu karjeru Somijā. Ja ir, tad radzes aizliegs, sāli aizliegs, ceļus nešķūrēs, bet tā vietā bārstīs granīta šķembas
Viss izrādījās tiešām vienkārši - eļļas līmenis kārbā bija pārāk zems, jo kaut kāds blīvslēgs (aizmirsu precīzu figņas nosaukumu) vienkārši laiž to mantu garām.
Veiga rakstīja: Tā, par manu problēmu... Nezinu, vai atkusnis pie vainas vai kā savādāk, bet pēc nedēļas krakšķēšanas pēkšņi visas problēmas izzuda. Pārstāja un viss, it kā nekādu problēmu nebūtu bijis. Vai sals kaut kā var ietekmēt ātrumkārbas darbību?
Izlej ūdeni no kārbas!
Mana replika droši vien būtu līdzīga, bet ja nopietni - vai ūdens tur vispār var tikt iekšā?
Tā, par manu problēmu... Nezinu, vai atkusnis pie vainas vai kā savādāk, bet pēc nedēļas krakšķēšanas pēkšņi visas problēmas izzuda. Pārstāja un viss, it kā nekādu problēmu nebūtu bijis. Vai sals kaut kā var ietekmēt ātrumkārbas darbību?
+1 par šito, izskatās, ka daudzi gudri spriež, bet par to neaizdomājas. Citam cilvēkam var būt garlaicīgi vilkties visu ceļu aiz kāda uz 80, gribas izbaudīt dinamiku (ja ir atbilstošs auto), no otras puses - kādam var būt ļoti ērti savā brīvdienā bez stresa un ar kruīzkontroli pavizināties uz tiem pašiem 80, pavērot apkārtni, citus braucējus - kas to var liegt?!
Sīkums par to, ka garlaicīgi metas kādam sēdēt pakaļā. Es, piemēram, šādā situācijā pēc 10 min sāku naturāli migt ciet
Ja tas tā ir kā raksti, tad jāpagaida, kamēr risinājums iedzīvosies. Viskaut ko jau ir mēģinājuši - arī LPG+dīzeli, tik tas kaut kā nav iedzīvojies (doma aptuveni tāda, ka jādod stobros LPG un dīzelis attiecībā ~ 8:1, laikam čakars baigais)
Liec droši, tikai atceries, ka būs vairāk uzmanības jāpievērš svecēm, svečvadiem un indukcijas spolei - to ķēdīti ir šausmīgi vienkārši nobeigt - viena beigta figņa žigli nogalina pārējās. Ar benzīnu ar tādām svecēm vai vadiem varētu braukt un braukt un pat neaizdomāties.
Bet tā, ja neskaita to, ko sava stulbuma dēļ sabeidz vai salauž, regulārās apkopes izdevumi gāzes iekārtai ir ~20 Ls uz 20.000 km (man ir gāzes iešprice, 4 cilindri, gada nobraukums ~40.000 km).
Papildus mīnusi - ja brauksi apkopt auto uz oficiālajiem dīleru servisiem, šamie mēdz bubināt, ka "mēs jau vispār mašīnas ar gāzes iekārtām nedrīkstam ņemt vērā", bet tā kā naudu tomēr gribas, tad remontē galu galā
smaidiigais rakstīja: nācās lidot caur Prāgu, un pārnakšņot tur. Prāgā arī Prāgas Satiksmē pie teikšanas bemheni - tur ir nezcik tramvaja līniju, un 3 metro līnijas, bet no lidostas līdz metro (vai tramvajam) jābrauc ar autobusu, kas reāli ir vēl sačākstējušāks kā turku mersis... Tramvaji arī ir visu paaudžu, vienu pat manīju jaunajam Rīgas brīnumam līdzīgo.
Jā, bet varbūt tomēr ievēroji, cik daudz autobusu maršrutu iet gar Prāgas lidostu - kā Rīgā pie Centrālās Stacijas vai Centrāltirgus
Veiga rakstīja: Pamatā problēma ir tilta caurlaidība + bruģis + sliedes, kas nav līmenī ar bruģi. Pērnavas un Vairoga ielu krustojumi visticamāk ir pārregulējami, ja reiz tilts nebūtu vairs šķērslis.
Bet nu tilts un satiksmes organizācija uz tā ir pilnīgs gimorojs. No centra puses reāli 4 joslas saspiežas pusotrā - 2 no Brīvības ielas (kur 1 joslu bloķē autobusu/trolejbusu pietura), 2 joslas no Barona ielas (auto + džimbulis). Uz tilta satiksmi bloķē trolejbuss, jo čubina lēnām bruģa dēļ. Aiz tilta satiksmi bloķē tie, kas nogriežas uz Dominu un lien ārā no Dominas. Pie VEFa - \"vaļējā\" tramvaja pietura
--> tātad daļējs risinājums būtu:
3. aizliegt labo pagriezienu uz Dominu aiz tilta, lai griežas pa Ūnijas ielu.
Šaušana visticamāk būs no (mazliet) sajātiem svečvadiem. Ar benzīnu braucot, nejūt, bet gāze ir bišķi jūtīgāka. Autogāzes džeki man raustīšanos uz kādiem 10.000 km atrisināja, ar roku pielokot elektrodus tuvāk Bet tagad gan būs jāmaina arī vadi.
Man Autogāzē (www.autogaze.lv) uz 4 cilindriem tiešās iešprices iekārta izmaksāja 7oo Ls, un tas bija kādu laiku atpakaļ. Domājams, ka cenas nebūs īpaši paaugstinājušās.
Viens man te stāstīja, ka Vācijā esot problēmas ar gāzes uzpildi. Pirmkārt, tās uzpildes vietas esot maz, otrkārt, viņu pistoles neatbilstot pie mums uzstādītajām iekārtām. Bet, nu, tikai dzirdēts, varbūt ka tā nav.
Arī Latvijā ir mazliet jāplāno, kur varēs uzpildīties. Otrkārt - jāņem līdzi komplekts ar "perehodņikiem" - tas nav nekāds komoss, man liekas, ka Latvijas Propāna Gāzes tankos varēja iegādāties
Un vēl - 1.8 motoram, kompaktklases mašīnai likt gāzi - nu jā...
Un kas tur tāds īpašs. Man gāze ar tiešo iesmidzināšanu stāv uz 1.3 motora, balons rezerves rata vietā, un neko - jau 1,5 gadus tā braukāju, nekādu problēmu.
Domājams, ka čalis plāno tālus braucienus, tad ir vērts. Man gāzes iekārta atmaksājās nepilna gada laikā, tiesa es arī nobraucu ap 40-50k gadā.
Domāju, ka drīzumā RS būs spiesti apkarināt sabtransu ar novērošanas kamerām iekšā, priekšā un pakaļā