Vai tad ir bijis kāds Defender ar kuru nav problēmas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai tad ir bijis kāds Defender ar kuru nav problēmas?
tas ir tas laiks ,kad volvo piedereja fordam, šis modelis ir praktiski analogs focusam, Jā fords izmanto fraņču kā kurs sauc citroen jeb Peugeot motoru
imzz rakstīja: TVnetā ir rakstiņš par igauni, kurš iepirkās ar Audi A6 Allroad". par 4790 eiro. Servisu pārbaudēs konstatēja: no dzinēja tek eļļa, kā arī ir sarūsējusi apakša, bez tam piekares elementu nolietojums, sabojāta pārnesumkārba, bojāta pneimatiskā piekare.u.c. Pārdevējs stāstījis, ka labs auto, pāris sīkas problēmas tikai. Patērētāju sūdzību izskatīšanas komisija piespieda placi paņemt auto atpakaļ un atmaksāt 4790 eiras pircējam.
Atslēgas vārds Audi A6 Allroad par 4790 eiro, Auto ,kas jauns maksā 80tūkst, kādu kvalitāti var gribēt ,kura cena it 5 procenti no jaunas auto cenas. Ja būtu par 48 tūkst, tad varētu raudāt ,ja iemērēts. Tagad pa lielam nopirka šrotu , kas savu mūžu nokalpojis.
jā jā un pabrauc mēnesi un nožēlo, ka ar tādu grabuli nākās kratīties. Ja cilvēks meklē ,kā minimums a4, tad neticu ,ka viņam apmierinās kaut vai jaunas Dacītes konforts.
Viencexpercs rakstīja: Ir cilvēkiem dažādi hobiji. Viens zivis ķer, cits pērk vecus vācu hlamus un tad tos remontē. Ir arī par ko parunāt ar citiem tādiem pašiem- "zini, cik es vakar samaksāju par remontu? Par 100 eiro vairāk, nekā tu"
Kuri ir tie hlami kurus nevajag remontēt? wag grupas hlami ir vieni no vislētāk remontējamiem un uzturamiem, tas ir viens no iemesliem kapēc viņi ortreizējā tirgū ir tik populāri.
opelis rakstīja:
GTD2 rakstīja:
mefisto rakstīja:
GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada. Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši
Ar DPF problēmas nebija?
nē nebija, ja ar dzinēju viss kārtībā, ar sprauslām. turbīnu. nelej nekādu kreiso degvielu, strādā izdedzināšanas process un nebrauc īsos gabalus tikai pa pilsētu, dpf vajadzētu kalpot bez problēmām. Parasti dpf aizsērēšanai ir kāda ar blakus apstākļiem saistīta problēma.
Pirms nedēļas atdevu iepriekšējo darba auto - Škoda Yeti ar 2,0 TDI 110kW 4x4 2016.g. Nobraucu 315 t.km. Dzinēja vienīgais remonts - pa garantiju ap 100 t.km nomainīja sprauslas, it kā degviela esot vainīga bijusi (lietots tikai Statoil/Circle dīzelis). Par dzinēju neviena slikta vārda nevaru teikt. Apkopes ik pēc 15000km, motora pārsegu atvērt vajadzēja tikai logu šķidruma papildināšanai. Par DPF ne reizi pat iedomāties nevajadzēja, nobraukums dienā virs simtiņa.
Oar Statoilcircles dīzeli no daudziem dzirdēts ne tās labākās atsauksmes
Mums darbā 2007gada nopirka divus cerato. Pēc desmit gadiem abiem bija norūsējušas un apskatē vienu dēļ slikšniem nelaida cauri, lai gan tai ie 300tūkst arī viss tehniski bija ļoti slikti, Otra bij mazāk nobraukusi un bija tikai aprūsējusi. Abas tika pārdotas vienu drusku virs lūžnu cenas, otru ar lielām grūtībām pārdeva, jo intrese par KIA nekāda.
par x-traili, mašīnai nav nepieciešams milzīgs konforts, tā vienkārša lēta mašīnīte domāta vairāk lauku iedzivotājiem, kur slikts jeb ziemā netīrīts ceļš. Nevajag salīdzināt divas dažādas klases mašīnas loģiski ,x-trails nebūs tik pat konfortabls ,kā xc90.
Diemžēl ne vien 20-gadīgiem japāņiem, bet jauniem,kas pirkti latvijā jau drusku pāri desmitgadīgiem nepieciešami mertināšanas darbi. Korejieši un japāņi vissvairāk rūsējušās mašīnas, rūsē viņi visi ieskaitot Toyotas Lexsuss. Paŗējās markas rūsē daudz maz vienādi. Laikam no jauniem auto nav neviens kuru varētu izcelt pretrūsas apstrādes ziņā. Vienīgais variants veikt kārtīgu pretrūsas apstrādi
D|omāju ,ka viens no iemesliem ,kapēc nedienas ar jauniem vilcieniem ir PSRS laiku infrostruktūra. Vecie vilcieni ir daudz pielaidīgāki pret spriegumu svārstībām. Cik dzird'ēts, tad arī vecajiem vilcieniem brīžam bija problemātiski tikt līdz Tukums 2 ,sakarā ar līnijas galā lieliem sprieguma kritumiem. Mūsu kaimiņi ee,lt vispirms uztaisīja infrostruktūru un tad iegādājās vilcienus. Tagad sanāk ,ka vilciens ražots pec EN prasībām ,bet infrostruktūra CCCP.
mefisto rakstīja:
GTD2 rakstīja: Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada. Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši
Ar DPF problēmas nebija?
nē nebija, ja ar dzinēju viss kārtībā, ar sprauslām. turbīnu. nelej nekādu kreiso degvielu, strādā izdedzināšanas process un nebrauc īsos gabalus tikai pa pilsētu, dpf vajadzētu kalpot bez problēmām. Parasti dpf aizsērēšanai ir kāda ar blakus apstākļiem saistīta problēma.
Nu jūs par daudz baidāt, wag 2.0tdi dzinejs ir labākais, kas viniem ir, Ar nelielām izmaiņām tiek ražots no 2012 gada. Ir ar un bez adblue. tiek uzstaditi Audim vw, škodās , seatos. Pašam ar tādu motoru iepriekšējai mašīnai kad pārdevu bija pāri 500tūkst km, vienīgā problēma bija jamaina EGR vārsts. Esošai 2015 gada mašīnai ir 250 tūkst nobrraukums, vispar nav bijušas nekādas problēmas ar dzinēju neskaitot vienu dačiku garantijas laikā. Pieļauju ,ka ar šādiem dzinējiem pie mums ir vispār vissvairāk auto. Lielākā problēma ,ka lielākā daļa ar šiem motoriem ,kā ar dīzeļiem tiek ievestas ar sagrozītoem odometriem un ir nobraukuši paŗi par 300tūkst. Ja pērk tādu ar 200tūkst un mazāku nobraukumu nekādu problēmu nevajadzētu būt, Protams ar jaunu auto var visādi būt, kr nu vēl lietotu,ja nezini ko iepriekšējie sadarījuši
man 2.0 analogs dīzelis ir nokalpojis patlanan 250tukst, ,pēc gadiem būs drīz desmit , visas apskates bez aizrādījumiem, or nulles novērtējumu. Tehniski mainīts bremzem, diski, uzlikas, dzinējam vairs neatceros kaut kāds dačiks sen atpakaļ meta kļūdu ,ko pa garntiju sataisīja, tā tikai apkopes,ar ēļļas un siksnu maiņām. Pēc pēdējās apkopes dīleris piedāvāja manu auto atpirkt, jo viņiem liela intrese pēc tādiem, vienīgais nav viņiem ko līdzvērtīgu jaunu piedāvāt. Ir cilvēki,kuriem tomēr svarīgi ir konforts, diemžēl, par 20+tūkst nekas sakarīgs nesanāk, Nopērkot nenojātu 19 gada , attiecīgi veicot paredzētās apkopes ies desmit gadus bez problēmām , Auto aršiem dzinējiem arī 500 tūkst nobraukumiem ripo bez lieliem iegūldījumiem vēl ilgāk nekā nupātās pirkts dazš labs ar 1.0 l nemotoru, kuriem tiešām pie 150tūkst. ir problēmas.
opelis rakstīja: Topika autoram - lietots Audi ir dikti līdzīgs lietotam BMW - uzturēšanā afigenna dārgs. Pašam ir bijis. Pat vairākas reizes.
Autors izvēlējās ar 2,0 dzinēju, kurš tehniski ir identisks vw un skoda, kā arī izmaksas būs līdzīgas ar citiem WAG grupas analogiem. Dārgākas izmaksas ir ar lielākiem dzinējiem, kas ir sarežģītāki,
opelis rakstīja:
GTD2 rakstīja: tik traki nav, 19 gada var atrast nenojātu, jarēķinās, ka cena nenojātam ap 25 tūkst. Droši vien labāk 2.0 dīzeli,
5 gadi vecs hlams ar nezināmu nobraukumu maksā 25k, kamēr jauna Oktavia 26k
Tādu piecgadīgu ,kas dzīvē kaut ko redzējis, var dabūt pa 15 tūkst, ,par 25tūkst, jau var dabūt ar pārskatāmu no dīlera vēsturi un zem 200tūkst nesakruķītu nobraukumu. Octavija vairāk ir a3 analogs, a4;a6 var no skodas salīdzi9nāt ar superb. protams ja cilvēk,vēlās premium klases auto tad par to arī dārgāk jamaksā, protams ir lētākie alternativas tehniski pietuvināti modeļi superb un passāts
tik traki nav, 19 gada var atrast nenojātu, jarēķinās, ka cena nenojātam ap 25 tūkst. Droši vien labāk 2.0 dīzeli,
iespējams, biji domajis multivanu, tam tiesam stipraka piekare un protams virsb';uve kopumā, kā jau mikroautobussam, nevis minivenam.
vairāk izklausās ,ka Tev tāds auro nav bijis man sen tāds bijua 99 gada, nobraucu trīs gadus problēmas saagādāja gan stūres šarnīri gan sviru sailenblioki, pa šiem gadiem piekarē biju iztērējis 300 latus ,kas priekš tiem gadiem biuja daudz. piekare tada pati ka passat b5 un a6. pārējais puslīdz labi kalpoja. tam gan varu piekrist tā kā viņi sharanu izstrādāja kopā ar fordu, tad arī tāds pats bija fordam galaxy, kā arī seatam bet tas ir tas pats wag ražotājs. pielauju ,ka jaunajam modelim tā pat kā passatiem piekari ir izturīgāka, bet par jauno neko nevaru sprist jo nav bijis ir tikai biki nācies pabraukt pie stūres.
vevais modelis lidz 10 gadam, pēc desmitā gada jaunais un pēdējais modelis, kas taisīts uz passat b7 bāzes. vecajam modelim vājās vietas bija alumīnija piekare , kas isti musu celus netureja jau b5 passatam , un protams vel sliktaak smagakajam sharanam.
vai tik ritoshaa nebija tada pati kaa passatam, un ta ka vinsh smagaaks, tad ta sharana vajaakaa vieta, vismaz vecajiem modeliem
domaju ,ka tas ir vissnevewiksmigakais no pasaatiem, ieteiktu skatitos nakamo paaudzi b7. protams idealaa variantaa b8, no milusiem noteikti dsg kārba, kas bija vel berna autinjos, Arii ar dzinejiem pump duzis nav tas labakais variants ,
ne vienmer, lai bendzins butu konforts jabuut attiecigas jaudas motors. diemž\ēl tāds arī tērēs daudz vairāk. Minētā seata gadījumā,ja dīzelis tērēs 6litri tad bendzīnieks ap 12 litri
Sen atpakal bija altea . tikai bez crossovera versijas un divritenis, Tar 2litru dizeli un 140zs, , diezgan ņiprs salidzinot ar konkurentiem, tehniski tas ir tas pats golps vienkarsh un lets uzturesanaa, sameraa izturigs ar maz problemam. pardevu tapec ka kaut ka neapmierinaja konforts, ,bet tas laikam tapēc ,ka pirms tam bija a6 ar pneimo, tad šis likās beigais krateklis. Bendzīniekam vairāk problēmu tapēc labāk izvbēlēties dizeli, kā arī degvielas ekonomija būs manāma atškirība ar bendzīnieku. Ja odometra rādījums pareiz sludinājumā,ko gan stipri apšaubu, tad dzinējam vajadzēt iet vēl tik pat.
projektētājam vārds inženieris ir pielikts ,jo ir nepieciēšama inženiera izglītība, bet pats darbs projektēšana nav inženiera profesija viņš neskaitās vadošais darbinieks, būvuzraugi un darbu vadītāji arī nav innženieri. Tavā variantā profesija inženieris ir uzņēmuma vadošais darbinieks tas ,kam pakļauts projektēšanas nodaļas vadītājs, būvniecības nodaļas vadītājs, mārketinga nodaļas vadītājs, un droši vien vēl kādas nodaļas, kuram tiešais priekšnieks ir uzņēmuma vadītājs. Mazos uzņēmumos nereti uzņēmuma vadītājs pilda īnženiera inženiera funkciju. Rokot ar lāpstu noteikti nenopelnīs tik daudz cik uzņēmuma vadošais speciālists, un cik zinu inženierim darbs pāri pārēm lai tiktu galā ar saviem amata pienākumiem uzņēmuma vadībā. Starp citu inzenieru attalgojumi ir salidzinot ar parejiem loti augsti
visticamakais un visvienkaršākais ir pārbaudīt starteri, bet nav 100 proc. ka vainīgs starteris., ka nevar pagriezt dzinēju. Man vienam seatam bija līdzīgi, bet tā nebija startera vaina, diemžēl vainu tā arī nemeklēji, jo pārdevu to auto ar defektu