Ņemot vērā, ka iepriekšējas saskarsmes ar jauniem Mercedes-Benz nav bijis, taču ir testēti tiešākie konkurenti, pirms testa brauciena cerēju uz labu auto. Pārsteidza tas, cik augstu tas bija virs manām cerībām. Elegants dizains, lieliska salona apdare, milzīgs augstas izšķirtspējas displejs un balstiekārta, kas jau laikus sagrupējas gaidāmajiem ceļa nelīdzenumiem. Rezultātā auto slīd kā karsts gludeklis. Iespaidīgi! Un paātrinājums - 5,7s lidojums līdz 100 km/h dzīvē šķiet vien mirklis un neuzmanīgie ātri vien var attapties jau pie otrā simta sliekšņa.
Trūkumi: Cena? Lai arī auto maksā skaitli, kas rakstās ar sešiem cipariem, tas ir adekvāti šādam sniegumam un sniegtajām sajūtām. Labām lietām jāmaksā labu naudu. Vienīgais trūkums patiesībā nav nemaz paša auto vaina – ar to gluži vienkārši Latvijā ir grūti braukt, lai iekļautos ātruma ierobežojumu normās…
Dažus auto jāvērtē pēc sajūtām, ko tas spēj sniegt, racionālo pusi atmetot. No patreizējiem pirmajiem iespaidiem – izteikts Premium klases favorīts.
Hyundai modelis, kas cenšas izlekt no pārējā sortimenta. Pirmais, kas nāk prātā no Dienvidkorejas zīmola vēstures ar šādu pašu nodomu ir Veloster, taču tā panākumi bija gaužām mazi. Kona’i iespējas pacelties būs krietni augstākas, jo tas ieņēmis mūsdienās tik pieprasītā kompaktā SUV apmērus. Kičīgs auto.
1,6 litru motors gana dinamisks un uz šosejas apdzīšana nesagādā problēmas. Šādiem auto ir ļoti svarīgi dažādi akcenti, kas ļautu tos nošķirt no citiem. Papildus zaļajiem elementiem interjerā, ražotājs padomājis arī par zaļām drošības jostām. Izskatās interesanti. Pilnpiedziņas sistēma pilsētas apstākļiem, nevis reāliem pārbaudījumiem.
Trūkumi: Vidējais patēriņš aptuveni 10 l/100km.