Pašam pēdējā gada laikā pa vienai riepai no katras sezonas, abas uz grantenes(it kā šoreiz pietiktu ar diegu, bet ar rezerves riteni vieglāk).
Savukārt vienreiz uz Krastenes noķēru durvju atslēgu (caurums ap 2-3 cm garumā, diegs un putas nelīdzētu), pēc kuras pat riepu servisā teica, ka remontēs, bet bez garantijas.
Starp citu, dažs labs grantinieks ir ātrāk un labāk braucams, kā slikti uzturēts asfalta ceļš (ok, jāatmet rudens un pavasara uzrūgšanas periodi).
Tam pašam Sharan pēc kataloga ir 163 mm klīrenss (tik tas, ka bāze gara), kas ir krietni vairāk nekā manam tagadējam auto, ar kuru, nedaudz piedomājot, var arī pa izdangātiem ceļiem braukt, par grantenēm nemaz nerunājot
Arī variants, jāskatās individuāli katrs modelis, jo pa paaudzēm mainās ietilpība gan saloniem, gan grabažniekiem.
Pašlaik man ir Passat, kurā lielais ERF beņķis(Extended-rear-facing, braucam ar skatu pretēji braukšanas virzienam līdz 4-5 gadu vecumam) otrajā rindā ielien tikai tad, ja pasažiera puses sēdeklis ir līdz galam pavirzīts uz priekšu, līdz ar to maz vietas blakussēdētājam.
P.S. Nav jau tik traki, ka no asfalta var nobraukt tikai ar džipveidīgo. Ir arī universāļi un miniveni ar normālu klīrensu.
Domāts bija tieši 5 pilnas sēdvietas, kas nozīmē, ka var ielikt 3 bērnu sēdeklīšus vienu otram blakus un vēl paliek vieta vadītājam un vienam pasažierim.
Parasti 2. rindā ir tā, ka vidējā vieta ir šaura un bez pilnās jostas, kas ierobežo bērnu sēdeklīša ievietošanas iespējas.
Kā te minēja, labs piemērs 5 pilnām vietām ir VW Sharan, Ford S-MAX, Ford Galaxy utml., kam ir atdalīti sēdekļi 2. rindā.
Domāju, ka tas ne vienmēr ir rādītājs, ka reāli var 3 gab. tos beņķus salikt (ar domu, ka vari likt jebkurā no 3 vietām, bet ne 3 uzreiz), bet doma nav slikta.
Atbildot uz Jūsu jautājumu, informējam, ka CSDD tehniskās apskates laikā kontrolē transportlīdzekļu odometra darbību, t.i., vai tas darbojas un tā uzrādītā vērtība ir salasāma. Savukārt, odometra uzrādītās vērtības kontrole nav reglamentēta normatīvajos aktos un tā vērtība ir informatīva. CSDD ir izveidojusi publiski pieejamu informācijas avotu e.csdd.lv/ , kurā ir iespējams pārliecināties par Latvijā reģistrētu transportlīdzekļu odometra rādījumu vēsturi tehniskās apskates laikā. Papildus tam, CSDD ir ievietojusi saites www.csdd.lv/lat/noderiga_informacija/par_citas_valstis_registretiem_transporlidzekliem/ uz publiskiem informāciju avotiem ārvalsts reģistros.
Gadījumos, kad ir redzamas odometra vērtību izmaiņas, tas iespējams lietotājam palīdz izdarīt izvēli auto iegādes brīdi, bet sodīšana par odometra vērtību izmaiņām neietilpst CSDD kompetencē.
Vai jaunie TA noteikumi par viena ražotāja un modeļa riepām uz vienas ass nekonfliktē ar to, ka uz ceļa var nākties izmantot rezerves riteni, kura riepai, visticamāk, būs cits ražotājs un protektora zīmējums.
Vai arī šādā gadījumā netiek apdraudēta satiksmes drošība, pret ko jaunie TA noteikumi pamatā ir vērsti.
Ja ir nolupušas tad jā, bet ko darīt, ja krāsa TA darbiniekaprāt nav pietiekami oranža jaunām, tikko uzliktām?
Servisnieki šitā kolēģim iedeva līdzi citas aplupušas spuldzes, lai ir ko nomest uz blakussēdētāja sēdekļa (tjip, lai redz, ka mainītas).
Būtu labāk ķēruši tos idiotus, kas pamanās gabarītos bremžuguņu lampiņas salikt (nezinu kā un kāpēc, bet ir redzēti vairāki gadījumi). Lieki teikt, ka tumsā forši no aizmugures tādam piebraukt.
Kad nākamreiz teiks, ka izbalējušas, palūdz mērījuma izdruku no sertificēta un kalibrēta aparāta, jo apskates darbinieka acs nevar būt atskaites punkts - katra cilvēka krāsu uztvere tomēr ir atšķirīga.
Ja pasūdzies, ka, piemēram, smagie neievēro zīmi par braukšanas aizliegumu vai arī par agresīvu braukšanu kādā vietā, ekipāža tiek atsūtīta uz dažām stundām dažas dienas pēc kārtas, lai pēc tam varētu atrakstīties, ka protokoli sastādīti un par to vietu aizmirstu.
Reāli šādas vietas būtu jāiekļauj rotācijā un regulāri jānodrošina soda neizbēgamība - ja tā notiktu, katrā šādā vietā dežūras intervālu varētu arvien palielināt, jo nebūtu vairs pārkāpēju.
Viens ir iekļauties plūsmā, otrs ir, kā to dara mikriņi, turpināt uz 20 km/h vilkties gar apmali - ne ta īsti apbraukt, ne ta īsti aiz viņa tādā ātrumā turpināt.
Mani vienk. interesē, kā pēc CSN, kuriem būtu jābūt nepārprotamiem, identificēt sabiedrisko transportu.
Jā, un EkoBusus, kuri stājas pat uz gājēju pārejām, ticība neļauj kaut kur laist.
Rīgā var rakstīt iesniegumu RPP (var pievienopt arī foto), pieņem un uzlipina pēc kāda laika brīdinājumu. Tas gan nelīdz, ja lūžņa vai vienk. auto bez numuriem un TA saimnieks to pārdzen aiz stūra, tad atkal skaitītājs no jauna.
RPP gan grib oficiālu iesniegumu (te lieti noder e-paraksts, lai nav jāved papīra iesniegums), pa telefonu šādas sūdzības pieņem nelabprāt.
P.S. Jā, šī ir sērga mikrorajonos - auto savest kārtībā nevar, bet jau tā ierobežoto vietu aizņemt ar lūzni, lūdzu. Pašam viena pozitīva pieredze un viens gadījums, kad īpašnieks savu Pajero bez numuriem un TA dzenāja turpu šurpu.
Jo stūrēt nejēdz un neņem vērā, ka noteiktos apstākļos sliedes tur ir slidenas. Ātruma pārsniegšana arī tur ir cieņā.
Saliekam kopā ar nelielo līkumu pie Katrīnas ielas un mums ir "parks vai ietve".