Svaigi dzirdētas lietas.Ja mašinai nav lukturu automātiskā regulēšana un lukturu mazgāšana,tad ar pašielikto XENONu Tehnisko Apskati nevar iziet.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Svaigi dzirdētas lietas.Ja mašinai nav lukturu automātiskā regulēšana un lukturu mazgāšana,tad ar pašielikto XENONu Tehnisko Apskati nevar iziet.
Uz kurieni,lai aizpūš bildes.Man dažas ir.
Nezinite rakstīja: SaaBeR, kas ir workaroundi?
es tik nebeidzu daudzināt snowa vēsturisko atklājumu, ka SAABiem xenoni nāca jau koš 72 gada
Vai tas tā ir?
Neesmu dzejnieks,
Bet teikšu dzejā.
Pašļi jūs naxooy,
Jautrā dejā!
Beidzot esmu ticis pie sava ilgi kārotā un mēnešiem sapņotā 9-5 .
Lai gan autiņš kādu laiku ir palietots,sajūta ir kā braucot ar jaunu.Vienkārši KAIFS.Un kāds cēliens! Brauc un aizmirsti visu.
9-5 pa štrāsi slīd kā karsts kartupelis pa sviestu,vienkārši unikāli!
I'M IN LOVE WITH MY CAR.
Vecais paliek nemierīgākām aktivitātēm.
Sviestnesis rakstīja:
farruhs rakstīja: Beidzot esmu ticis pie sava ilgi kārotā un mēnešiem sapņotā 9-5 .
Lai gan autiņš kādu laiku ir palietots,sajūta ir kā braucot ar jaunu.Vienkārši KAIFS.Un kāds cēliens! Brauc un aizmirsti visu.
9-5 pa štrāsi slīd kā karsts kartupelis pa sviestu,vienkārši unikāli!
I'M IN LOVE WITH MY CAR.
Vecais paliek nemierīgākām aktivitātēm.
Apsveicu!
Pāāāāāāāāāāldiesss !!!
Pirmais rakstīja:
audiks rakstīja:
farruhs rakstīja:
Sviestnesis rakstīja:
farruhs rakstīja: Beidzot esmu ticis pie sava ilgi kārotā un mēnešiem sapņotā 9-5 .
Lai gan autiņš kādu laiku ir palietots,sajūta ir kā braucot ar jaunu.Vienkārši KAIFS.Un kāds cēliens! Brauc un aizmirsti visu.
9-5 pa štrāsi slīd kā karsts kartupelis pa sviestu,vienkārši unikāli!
I'M IN LOVE WITH MY CAR.
Vecais paliek nemierīgākām aktivitātēm.
Apsveicu!
Pāāāāāāāāāāldiesss !!!
Nemaz tā nelielis! Tu nēesi vienīgais kas ir ticis pie skaistuļa 9-5 Manējis ir foršāks par tavējo!;-P
Es arī esmu ticis pie skaistuļa. Es pat nevaru aprakstīt savas izjūtas. Es vienkārši lidoju ar devīzi!!!!!!!
SAAB 9-5- izbaudi braucienu pa dzīvi"!!!
eu, vai 9-5 palīdz sakoļīt vairāk zaķus???
Ask !!!
Biju braukājis ar visādiem dampjiem,nu ķipa E-30 2.3/ E-30 2.5/ E-28 2.8/ E-28 3.5 /Peuguet 2.0 HDI šitie tādi žiperīgākie un visi manuāļi,Bet tā kā lido 9-5...! Sorry šitie vecie lūžņi nekam neder.
9-5 nau mašīna,bet HVZ kas.Samaļots,pat vēl labāk.
Vienu asociāciju es atradu- vētras laikā sēdi zemūdenē 30m dziļumā.Augšā bardaks,bet tu mierīgi kaifo.
Koroče, ES mīžu biksēs !!!!
Nē,jo man ir SAAB pretpiemīžšanas sistēma- SPS
Lemings rakstīja: Kur vispār var uzzināt, kas ir un kas nav tajā "riska" grupā?
SAAB vai Volvo
Kur un kam jāmaksā?
šis būs no citas kategorijas,bet es nopirku SONY H-2 ,baigi labais.
un vispār high zoom rullē,visus mazacainos aparātus miskastē.
kasinsh79 rakstīja: Man nebija jauna Opeļa ... Ja nu kas.
Tu gadījumā neesi kārtējais santīmu pi-sējs?
Pērc savu jauno opeli un turi muti ciet. Man po cik ir līdz mēnesim,bet to ,ka 5-8 gadus vecs MB,BMW un SAAB ,(par AUDI nemāku teikt) ir labāks par 10 jauniem OPEĻIEM un ,nedod diez vēl lielākiem mēzliem, ir 200%.
Es braucu ar SAABu un arī ne sooda neieguldu,jo autiņš vienkārši ir ze best .Toyota jau nav tas sliktākais variants,bet kā var braukt ar galīgiem bezmotoriem un apšaubāmas izcelsmes markām...?
Domāju,ka jebkuram sevi cienošam vīrietim,autiņš ir daļa no viņa (par sievietām nezinu),un iestāstot sev,ka "Šitais bezmotors ir domāts tieši man" ,cilvis liekuļo pats sev.
Ja nau mašīnas,tad jābrauc ar velleri.
P.S. Runa neiet par darba auto,jo visslabākā auto marka ir tiši "Darba Auto",un tad ir po ar ko braukt un kā braukt.
Kaspersky rakstīja:
farruhs rakstīja: Es braucu ar SAABu un arī ne sooda neieguldu
Kurš saabs? A principā pofig, tā neieguldīšana ir tikai laika jautājums
9-5 ja kas.
Bet auto ir jauns,kamēr viņš stāv veikalā.Pēc tam tas ne ar ko neatšķiras no 2;3;5;8;10 gadus veca auto.
Ja tu domā.ka tev visu taisa pa garantiju,tad... ...tici man,tu tāpat par visu samaksā.
Koroče,jebkurā gadījienā auto izvēle vienmēr būs gaumes lieta un kā iztīrīt savu maku,katra paša problēmas.
Bet jautājums kāda kuram ir pašcieņa....?
VAI TU VARI SADZĪVOT AR SAVU SIRDSAPZIŅU?
Kaspersky rakstīja:
farruhs rakstīja:
9-5 ja kas.
Bet auto ir jauns,kamēr viņš stāv veikalā.Pēc tam tas ne ar ko neatšķiras no 2;3;5;8;10 gadus veca auto.
Ja tu domā.ka tev visu taisa pa garantiju,tad... ...tici man,tu tāpat par visu samaksā.
Es te nesen uzzināju, ka tieši 9-5 aizmugurējais gultnis maksā 130 Ls. Tas tāpēc, ka kopā ar stupicu. Nezinu, cik te patiesības, bet aizdomāties informācija liek.
P.S.
Auto gan smuks, īpaši patika night panel, vai kā viņu tur
Soods ar gultni. Varbūt pa gadiem 10-15 jānomaina.Tā jau nu gan nau nekāda problēma.
Japāņiem gultņi ir vēl dārgāki.
316i rakstīja:
deksters rakstīja:
316i rakstīja:
spridzeklis tas cilveks maz ir braucis ar auto, kuram motors ir lielaaks par piena pakas tilpumu
Vai varētu precīzāk?? Ir dažāda tilpuma piena pakas- 0,5 1,0 1,5 un 2 litri. Kura tieši? Vai bija domāts mazais Lāsēns??
ejoshaakais parasti ir litrs, taa ka....
...un ne tikai piens.cits litrs ir daudz ejošāks.
Pirmais rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Nikno 1,9 dCi.... Nu tas ir pzdc šitā pateikt
megānei 1.9 dCi 120zs pirms pep[ilniem 2 gadiem kad pirku bija lielākais dīzelis....
tagad tam pašam 8vārstu dīzeļmotoram ir 130 zirgi un motoru paletē klāt nācis 2.0 16v dīzelis
nobraukti gandrīz 50000. nerkāds īpašais spridzeklis jau nav, bet 10gadīgus bēmēvē bezmotorus un kūpošus volksvāgena koncerna tdi kož ārā samērā brīvi
uz cik iet maksimāli nezinu, neesmu mērījis... pats esmu braucis uz 192 (pēc GPS, spidometram ar patreiz esošajām riepām ir apmēram 5% kļūda) uz ~160 braucu regulāri (nelielos, bet ir 6 punkti par tām reizēm, kur nevarēja atpirkties) - starp citu sajūtas salonā braucot virs 150 ir tādas pašas kā braucot uz 100
Ja neskaita pēdējo gadu (nezinu no kura gada sāka izlaist 3.0d priekš BMW),tad visi citi BMW dīzeļi toč ir sprāgoņi.
Kaspersky rakstīja:
farruhs rakstīja:
Ja neskaita pēdējo gadu (nezinu no kura gada sāka izlaist 3.0d priekš BMW),tad visi citi BMW dīzeļi toč ir sprāgoņi.
Sprāgoņi? Nu nez. Jau pirmais bmw dīzelis (524td) tajā laikā daaaudziem benzīnaperātiem lika dūmiņus elpot. Nākamais 2.5tds arī
Cita runa, ka tie auto līdz mums nonāk šausmīgi nodzīti, un te tik spēj sūkņus un galvas mainīt
Gan jau ar pirmajiem 3.0d visai drīzā laikā būs tas pats. Jau ne pirmais gadījums dzirdēts. Cik noprotu, pirmā iet atpūsties turbīna.
Nekuja. Ne 2.4 td ; ne 2.5tds ne sooda niet. Vo 206 peuguets ar2.0 hdi-tas iet,pats pabraukāju.
...tas toč...
...anyway,pats kādreiz gāzēju ar BMW...
...bet BMW dīzels-NELĪMĒJĀS.
Nu sorry,ja esmu pareizi dzirdējis,tad 330d bez probzām var sačipot līdz 300 zs. Nu tad padomā... manam 2.3 turbo ir tikai 2/3 no tā.
STALINS rakstīja: šamie vieglprātīgie darboņi izceļas ar to, ka ir tjūnējamo marku oficiālo ražotāju atzīti un sertificēti
Ar papiiru rokaas vai bez, tas shajaa gadiijumaa nebuutu noteicoshais...galvenais ir, ka vinji jaucaas iekshaa "optimaali piesliipeetaa" dzineejaa
Maldīgs jums priekšstats par to "optimāli pieslīpēts". Darba busam MB Sprinter 2.8 HDI (laikam 316 vai 318 modif.) čipoja kādas 4 reizes,un atrada vēl optimālākus regulējumus. Mazāk ēd un labāk iet.
Tā kā tie rūpnīcas regulējumi ir stipri relatīvi.
edzulis rakstīja:
farruhs rakstīja: Nu sorry,ja esmu pareizi dzirdējis,tad 330d bez probzām var sačipot līdz 300 zs. Nu tad padomā... manam 2.3 turbo ir tikai 2/3 no tā.
Davai, sačipo man 330d līdz 300zs!!! Muahaha, nu kur tādu sū_du var dzīt, vot nesaprotu...
p.s 525tds ļooooti labi gāja priekš sava laika. Ļoti! Un nebija nozīmes - autiņā viens cilvēks vai pieci.
Nelec uz ecēšām! Par tām čipošanām es neesmu spečoks,tātad pieļauju domu,ka man kāds sapūta pīlītes. ...varbūt,viena tante teica...
...anyway,tauta runā,ka 530d un 330d ejot "lupatās".
cik ta tādiem to zirgu ir? Spečoki!!!
KAS TAS PAR 900to UN KAS NO VIņA VēL IR ATLICIS.