bralitis rakstīja: dzen tik savu auto uz kādu no opel centriem, tie vismaz saprot kur kas jādara.
nu nezinu, pats uz savas ādas pārbaudiju pamēginot citos it kā 'lētākos' servisos, kamēr diagnosticē, kamēr pārpīpē , laiks iet, jāmaksā ta pa stundām, un beigās nekā tik kaut kādi minējumi kas varētu būt, tā lūk. It sevišķi šādā gadijumā ka vaina varētu būt viskautkur.
Daniels_Reebuss rakstīja: Ļoti iespējams,ka tas ir sūkņa defekts,kas šiem dzinējiem ir raksturīgs.
Viens tāds 'gudrais' meistars AUTOFAVORĪTĀ man arī teica ka šiem motoriem tas ir raksturīgi, domāju ka viņam vispār bija rakstuirīgi neko nesajēgt no motoriem.
Vēl tikai vajadzētu atrast kur taisa diagnostiku pa lētāku praisu, savādāk Hansa auto 25 Ls, uz tās pašas Čiekurkalna ielas 35 Ls. Man šķiet tā ka pa dārgu, var būt zin kāds kur ir kas lētāks ?
Gaisa mērītājs nu ir veiksmīgi iepirkts Rols sia cipars sanāca 66.7 Ls, tas priecē bet ir viens bet, Hansa auto diagnostikā parādija ka esot beigts turbīnas vakuma vārsts cipars pie šiem kaut kas ap 150 Ls ??? Ir varianti par cenām ? vispār kādas ir vārsta funkcijas, varbūt pofig var maukt tālāk, tikai pēc pāris nedēļām jāiet atkal uz skati, a iepriekšējā reizē baigais mākonis izgāja no trubas , neizlaida.
Da nekā tas neizpaužas, vismaz es neko nemanu, ja nebūtu jāiet uz skati pofig, bet ja no tā ir atkarīgas tās atgāzes tad gan. Tāpēc arī jautāju ko tas vārsts dod, kāds viņam princips ?
]Ulds rakstīja:
bralitis rakstīja: Gaisa mērītājs nu ir veiksmīgi iepirkts Rols sia cipars sanāca 66.7 Ls, tas priecē bet ir viens bet, Hansa auto diagnostikā parādija ka esot beigts turbīnas vakuma vārsts cipars pie šiem kaut kas ap 150 Ls ??? Ir varianti par cenām ? vispār kādas ir vārsta funkcijas, varbūt pofig var maukt tālāk, tikai pēc pāris nedēļām jāiet atkal uz skati, a iepriekšējā reizē baigais mākonis izgāja no trubas , neizlaida.
a kā tas izpaužas ??? grab, klab, nav jaudas, vai tikai deg lampiņa???
snimrA rakstīja: Vecīt, ja tev ir 2.0 dizelis tad pie vainas ir EGR vārsts, viņš ir apaudzis un nefunciklierē. Man ari bija atgāzes krietni virs normas. Tas ir tāds apaļš bundilītis uz ieplūdes kolektora. Jāatskrūvē divas skrūvītes un jāiztīra. www.opel-vectra.com/...
Ir labais, iztīriju, aizgāja, vispār dūmošanas nekādas.
bralitis rakstīja: Paldies, mēģināšu ko samontierēt.
snimrA rakstīja: Vecīt, ja tev ir 2.0 dizelis tad pie vainas ir EGR vārsts, viņš ir apaudzis un nefunciklierē. Man ari bija atgāzes krietni virs normas. Tas ir tāds apaļš bundilītis uz ieplūdes kolektora. Jāatskrūvē divas skrūvītes un jāiztīra. www.opel-vectra.com/...
Šodien izgāju TO, kaut gan dūmainība tāpat bija virs normas, labi tik ka normāls džigits pārbaudītājs patrāpijās, pievēra vienu aci, : tip viss ok. Radās jautājums, kas varbūt ka dūms pa lielu ?
Pieraksties pieraksties uz hansa auto, ne to vien nodiagnosticēs, man nesen nodiagnozticēja defektus par 400 Ls, mudaki.
Piebaldzens rakstīja: pievienojos Gnoma teiktajam par HANSA auto servi... Bija man probzas ar AIRBAG lampinju - iedegaas jamaa, jo saakumaa cjakareejoties ap skaljrunjiem vadiitaaja durviis paraavu nost lielo kabelju savienojumu starpdurvee... Aizbraucu pie vinjiem - viiri sataisija... Peec kaada laika atkal tas pac gljuks - braucu atkal pie sjameejiem... izraadijaas labaas puses prieksjas durviis kautkaadi kontakti netiiri bijusji - taadu kljuudu kompis esot izdevis... Sataisija... Peectam parunaajos ar meistaru vaardaa Zigmunds un jams pastaastija sjaadus taadus knifinjus par OPELjiem... Taa kaa esmu ar sjameejiem apmierinaac...
Taa kaa veciit auni nu ka kaajas un pieraksties uz diagnostiku Hansa auto...
Ar ko tad tas intercoolers tik aktuāls tiem dīzeļiem ?
janitis9 rakstīja:
hatebreed rakstīja: Interesē cik varētu maksāt Intercoolers prieksh 2001. gada vectras 2.0DTI, kas vispār LAtvijā/Rīgā tos piedāvā par normāliem cipariem?!
Brauc tik uz ADAM AUTO un nečakarējies.
Tā ir aktuāla problēma visiem Opel dizeļiem. Tur tu nopirksi vismaz ar garantīju.
Kaut kur zināms stāsts biju pats pirms pāris mēnešiem pie šiem ar tām pašām vainām un tie paši 400Ls pa viņu naudām jāieliek'. A kāds gudrinieks vispār pie viņiem kaut ko remontē, vai šie tikai uz diagnostikām dzīvo ???
vilko rakstīja:
Piebaldzens rakstīja: pievienojos Gnoma teiktajam par HANSA auto servi... Bija man probzas ar AIRBAG lampinju - iedegaas jamaa, jo saakumaa cjakareejoties ap skaljrunjiem vadiitaaja durviis paraavu nost lielo kabelju savienojumu starpdurvee... Aizbraucu pie vinjiem - viiri sataisija... Peec kaada laika atkal tas pac gljuks - braucu atkal pie sjameejiem... izraadijaas labaas puses prieksjas durviis kautkaadi kontakti netiiri bijusji - taadu kljuudu kompis esot izdevis... Sataisija... Peectam parunaajos ar meistaru vaardaa Zigmunds un jams pastaastija sjaadus taadus knifinjus par OPELjiem... Taa kaa esmu ar sjameejiem apmierinaac...
Taa kaa veciit auni nu ka kaajas un pieraksties uz diagnostiku Hansa auto...
Man arī jāsaka labi vārdi par Hansa auto uz brīvības ielas. Nodiagnostīcēja labi. Protams, detaļas tur nemainīju, jo savācās ap Ls 400, bet diagnostiku labi uztaisīja. Pastāstīja, ka gaisa mērītājam drīz būs kirdikt un kaut kāds vakuuma vārsts gāja uz beigām. Gaisa mērītāju nav vērts lietotu pirkt, vārsts gan reti noklājoties, to varot ņemt lietotu. Varbūt kāds var iepostēt linku, kur var palasīties, kas ir jāiepērk, lai varētu pieslēgties Opel kompim. Laptops jau ir, softs arī ir dabūnams, tad vajag vēl konektoru un kaut kādu pārveidotāju. Man vajag gan opelim, gan skodai. Gan jau tikai štekeri atšķiras.
Visu laiku lietoju dzelzs skrāpi un nekādas vainas neredzu
TDI rakstīja: Teu mans padoms vairs nepaliidzees , bet citiem iesaku stiklu skraapeet 'pa spalvai' - liekuma virzienaa , resp. 'loboviku' no saana uz saanu , saanu logus ( paarsvaraa ) no augshas uz leju . Un nekadaa gadiijumaa ne ar dzelzs skraapi ( ir maniiti lielveikalos ;( )
man šitā bija kad moikā mazgājot motoru ar spiedienu sabojāja degvielas atplūdes trubiņu, bij kaut kāda mikroplaisa. Nomainija tagad ok. Bet ja maini nopērc un uzliec labāk pats, savādāk Hansa auto ~ 40 Ls noplēsa par tādu štruntu.
dzen tik savu auto uz kādu no opel centriem, tie vismaz saprot kur kas jādara.