Piedod, ka jautāju, bet šim cilvēkam ir kustību traucējumi? Ja jā, tad vajag izziņu par to un doties uz CSDD, jo šādas atļaujas dod, tikai cilvēkiem ar kustību traucējumiem.
Cik saprotu, runa ir par to, ka ar savu auto vadāsi šo cilvēku un vēlies izmantot invalīdu stāvvietas. Tad vajag doties uz CSDD un šim cilvēkam saņemt invaliditātu stāvvietu atļauju. Šī atļauja ir piesaistīta tikai šim cilvēkam, ne auto. Tāpēc invalīds var izmantot savām vajadzībām jebkuru auto. Bet , tākā šim cilvēkam nav piešķirta invaliditāte(kustību traucējumi), tad karti no CSDD nedabūsi.
anonimikis rakstīja: ir arī tauta ar neatslēdzamo kruīzu. pamatā lauku pāķi.
tie kruizē uz statiskiem 70-90km/h. ne ātrāk. pie tam ātrums tiek ieturēts neatkarīgi no zīmēm. apdzīvotā vietā tādi diezgan agresīvi lien pakaļā un apdzen, pēc tam uz štrāses kreisē ar to pašu ātrumu.
Šito variantu par nemainīgo ātruma ar esmu ievērojis.
hidrs rakstīja: Ir pašam 3,8l tipa Voyagers (Town&Country). Ražots laikā, kad Chrysler vēl bija Daimler daļa (2002), līdz ar to kvalitāte attiecīga, nekas, nekur negrab. Šie visi jaunie Voyageri, ražoti pēc 2004. gada ir VW Caravelle kvalitātē. Ja Tu gribi točna labu Voyageri, meklā tādu, kurš ir atdzīts no US un ar benzīna motoru. Limited versija ir pati, pati...
......pati pati iz jaa taa kaa + lukturiishi tam US kaaram buus jaaliek no oiroopas CV uz kaadiem ls500+ labi voyageri ieksh US maksaa nesliktaak kaa oiroopas voyageri , vieniigais ka oiroopaa nau ne 3,8l ar 225zs ne pilnpiedzinja
nekādi lukturi nav jāmaina. pilnīgas muļķības. tikai jāpielāgo.
garausis rakstīja: VWfans, kāpēc tev viss ir tik precīzi aprēķināts, bet vidējo ātruma apzīmējumā tu lieto "no līdz"?
Tāpēc, ka ātrums drusciņ svārstās - manam auto nav kruīzkontroles.
pokuij ka svārstās tev. ja min no punkta A uz punktu B un zin, cik laiku pavadīji ceļā, tad var arī aprēķināt vidējo ātrumu. kāpēc to tu nedari? man tā šķiet, ka tu haltūrē te aprēķinos. visu neizrēķini tomēr.
www.csdd.lv/...