Sveiks PIRMAIS . Novērtēju tavu vēlmi man palīdzēt. Tikai piebidisisu , vins jau man nepiedavaja ,tik ka starp citu ieminejas .ka šo pārdos un pirks citu . un es spiceju ausis vai verts . Braucis viņš patiesi maz nbrukums 100 % ticams,Vai kaites šajos 5gadi un 30 000 km iedzīvotas , patiesību no vinA negaidu , jo var jau pacensties (man kolēģa dradzene nokava sajugu jau pēc 1 500 km)
Vispār cik es ar šofērīšiem runāju ,tad secinu daudzi neķer visu kopainu kura saistās ar izdevumiem,runā tik par kautkadu remonu ,pat itkā lētu nu kādi 20 Ls detaļas x nomaiņai,tikai aizmirst pateikt ,ka auto nobeidzās kautkur bezceļa,ka maksāja vilcējam (šito cenu viņš neskaita) ,ka bij ciktur dienas bez auto ,salaida dēlī darba lietas.
rudens68 rakstīja: Drauga akords jauns 20 000EURO un pēc 2 gadi un 90 000km pa 16 000 EURO atdeva ,pareizāk sakot izrāva no rokām
Tas ir pzdc kaut ko tādu sadzejot
1. Ko viņš teica to atstāstu ,ar sveciti klāt nestāvēju
2. Ja tev šķiet ,ka pārdevis par dārgu ,(vai ko tu domāji ar savu PZDC ) tad paskaties bensons mājaslapā par cik tirgojas 2001 ar 131 000 noskrējienu . Un jau minēju ,ka viņa autiņš 2 gadigs tad varēji jau izskaitļot ,ka autiņam vēl uz gadu bij garantija un garantijas laikā pārdotais labāk kotējas
rudens68 rakstīja: Drauga akords jauns 20 000EURO un pēc 2 gadi un 90 000km pa 16 000 EURO atdeva ,pareizāk sakot izrāva no rokām
nieka 2000 eiro gadā plus kasko uttt...
tak klausiet viedos iauto komentētājus un par tiem 5000 jebrejiem pērciet kādus piecus audī 80 un tad var katram virsū uzrakstīt "pirmdiena", "otrdiena" utttt.... un vālēt... lai pārējie stāv servīzē
Aizmirsu pieskaitīt apkopes, tas klāt kautkur ap 700 Ls
TDI rakstīja: konkreeti , maxaaju 300eur meenesi 3gadus , atlikusii veertiiba buus 8keur ( ar PVN ) , nu un paraadiet man 3gadiigu cirvi ar~100kkm uz shiltes par 8keur , ljoxka paardodu pa 15keur min , starpiibu 7keur atdodu 1ajaa iemaxaa un atkal braucu ar jaunu autoo pa ~300eur meenesii , vot taa
Sveiks!
.Cik km tev atrunāti tajos 3 gados.Cik noprotu ,tu vari kaut vienā mēnesī visa termina kilometrus nobraukt ,tik beigās(pēc 3gadi) vai nu auto ar atrunātiem km vai nauda? Vai arī kaut pēc gada ,auto ar atrunāto km vai LS
KINDZULI .................ceturtkaart: vajadzeetu jau nu saakt ar vadiitaaju aplieciibu paarlikshanu regulaaru.. un ne tikai tiem kas ar auto pelna maiziiti(tie taapat ikdienu pavada satiksmee) bet ar tiem kas sestdienaas sveetdienaas izbrauc.............
Kā tu izskitļosi svetdienas braucējus ,vai tik pats nesi ar autoskolu saistīts kam darbiņš pietrūkst . Jau tā LV ir debila (nevajadzīgi drāzoša) tiesibu iegusanas sistema ,tā vismaz saka tie kuri likuši tiesības US
Par leenu braukšanu !!!!!!!!!!! Te tik varu piebilst ,ja autoskolā liec eksāmenu un celazime 90 tad taa arī jaabrauc ja ne tad punkti nost . Vajadzetu arī LV ceļus patīriit no šiem 60 - 70 .Un pantus varētu atrast , nu kautvai par auto tehnisko stāvokli id*rast , bieži paši autiņi kāa aizšauti putni šķiibi greizi ar nenostiprinātu(pārkrautu)kravu . Visskaitinošāk tas ir intensivas plūsmas ceļiem (uz Rīgas apvedceļa u t t )
SEENE..........Bet lai tas notiktu, ir jasamazina cilveciskais faktors CP, un jaievies videouzraudziba bistamajos punktos. Un to neviens vel kadu nedaris, jo tas nav "ekonomiski izdevigi" CP darbiniekiem................
Te jau tas sāls ,tapec jau poliči negribīgi patrulē ar auto kurā ir kamera ,jo viss ierakstās . Bet ja paņem stalkerīti tad ir iespēja ar pārkāpēju ""parunāt "".
2) tā kā satiksmes intensitāte bija pietiekoši liela, tad izdevīgāk ir iekļauties kopējā satiksmes plūsmā un braukt kāda auto, vēlams busiņa vai pat fūres, aizmugurē. Tādējādi būtiski samazinās vēja pretestība un degvielas patēriņš arīdzan. Līdz ar to arī varēja rasties situācija, ka, braucot uz 94 km/h degvielas patēriņš ir zemāks nekā, ja brauktu uz 85 km/h, bet ne satiksmes plūsmas ietvaros;
3) braukt, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā, ir ievērojami drošāk nekā izcelties un braukt ārpus šīs plūsmas.
3.punktam piekrītu.
2.punkta apgalvojuma patiesumu gan apšaubu. Reāla ekonomija varētu būt, ja burtiski pieplaktu fūrei aizmugurē dažu metru attālumā. Taču tāda rīcība: 1) radītu nedroši mazu distanci;
2) traucētu apdzenošajiem, jo viņiem nāktos apdzīt divus auto uzreiz. Ja turas drošā distancē, vismaz 50 metrus no fūres pakaļas, tad nekāds ,,aizvējš,, nesanāk.
Paprasat kādam ,kurš nopietni trenējas riteņbraukšanā , viņiem ļoti populāri komandas liideri sacensībās vilkt "aizvējā" . Un treniņos viņi bieži sačko iesēzdamies k'dai fūrei,busam astē (tā vismaz man savulaik stāstija ,brālēns kurš brauca nopietnā limenī , diemžēl vairs nav iespējams viņam paprasīt)
Vēl brīvdienās sanāca pasēdēt stāvošā FR un pasist klaču ar saimnieku. pie mīnusiem minēja 1,7 motoru ,esot pa maz , jaunajam ir 1,8.Man patika plašais salons, 3 vienā rindā diez ko ērti nebūs , ja berns tad ok .Degvielas patēriņš pilnai mašinai ripinoties pa pārdaugavu sestdienā(tā bij tā vējainā ,varētu būt vēl mazāk auto ielās ,kā parastā brīvdienā) 8,5.
Par to paprasīšanu riteņbraucējiem biju domājis ,cik m aiz fūras vajag lai jau būtu aizvējš, lai nebūtu virpuļi ..
bensona majaslapa es redzēju tik ar 1,8,bet laimīgais FR -V īpašnieks kautko minēja par 2,2???? var'but hondas 2.2 dīzelītis padomā uz priekšdienām ???
Arī es bij sadomāqjies par hondu , gan acordu, tikai pēkšņi visi apstākļi tā sgrozījās ,ka tagad sēžu pie sharan stūres. Tomēr ja izlemšu par labu acordam tad jauno modeli ,būšot ap 2008 vidus
vwfan: nu nepiedalos es ekobraukšanas sacensībās, sorry, būs vien Tev ar Nomiku jāmačojas
No pirmdienas man nāksies pacelt balto karogu no ekomača izstāties, tā kā benzīna FR-V patērīņš nekādi nespēs konkurēt ar dīzeļmerivas patērīņu.
Fanam būs jāsacenšas pašam ar sevi, cenšoties pārsist paša iepriekš sasniegtos rezultātus.
Skatos esi punktuāls savos aprēķinos ,tad Tu varētu parēķināt pie cik km atmaksājas dīzelis un vai vispār vieglajam ir jēga no dīzeļa ,ņemot vērā sākotnējās izmaksas ,apkopes ...un kā dīzelis(arī jauns) uzvedisies -25 .....
navaroti tik el logi