Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
krishus 19.12.2010 13:52

Chankaishi rakstīja:

krishus rakstīja:

scope rakstīja:

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

Par cik tiesiibas nopirki? Ja veelies paarkaartoties uz citu joslu, tev jaapalaizh tie, kas jau brauc pa to!

Liec tu manām tiesībām mieru

krishus 19.12.2010 12:21

scope rakstīja:

krishus rakstīja: Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

Kas tad ir šī par zīmi?

foto2.inbox.lv/...

Un vēl gabaliņu tālāk ir zilā zīme(Nr. 715), kas ziņo par labās joslas beigām.

Ieliec bildi ar to 715 zīmi Tā kas bildē nevienam priekšroku nedod

krishus 19.12.2010 0:29

Eu, čaļi, lieta ir pavisam vienkārša- Ja tai vietā, kur 2as joslas saiet vienā, būtu zīme, kas norāda, ka labā josla piekļaujas kreisajai- tad rudens un pārējie varētu staipīt pirkstus Bet tur tādas zīmes naffff! Tātad strādā 2 csn noteikumi- braucam pēc iespējas tuvāk labajai malai + labās rokas likums! Easy, ne?!

p.s. visi, kas grib šito aptstrīdēt- ir visas iespējas to pārbaudīt vnk uztaisiet krašu tur!

krishus 18.12.2010 14:07

rudens68 rakstīja:

Sretsked rakstīja: Attīstātajās valstīs ( līdz kurām mums patāls ceļš ejams kāreiz dēļ sabiedrības uzvedības kopumā) šitādu čibriku-nelaidēju nemanās. Brauc ne lēnāk par atļauto,vienmēr vispirms piepildās labā josla un tikai tad pārējās,kreisajā vispār nelien,brauc tikai reāli lidojošie. Tas gan uz bāņiem. Bet pilsētās arī nemana savu moskvičopju braukšanas prasmju turpinātājus.

Es nelaižu ļoti īsā posmā ,

Tā turēt! Visa jautrība sāksies, kad kāds tev noskrāpēs labo sānu un CP noteiks vainīgo.... būsi pārsteigts

krishus 14.12.2010 1:14

Pasen atpakaļ viens kolēģis stāstīja par 929 mazdu aº tādiem pašiem simptomiem un tur esot bijusi problēma kārbā. Tipa nebija pirmā un otrā roba. Reāli uzsāka ar 3. robu un kad dabūja augšā apgriezienus ar gāja, kā raķete, bet uzsākot mocījās :hvz:

p.s. nezinu vai pīle, vai taisnība- vnk atcerējos to stāstu

krishus 12.12.2010 19:29

Conqueror rakstīja: par ziemu un idiņiem.

vēl ir redzami arī tādi pajoliņi, kas atstāj uz sava auto jumta 20 cm biezu sniega kārtu un tad sāk braukt.

notīra tikai stiklus no sniega.

un kad tāds braucot pirmo reizi tā kārtīgi bremzē, tad viss jumta sniegs kaudzē uz priekšējā stikla

Piekrītu. Šeit mūsu CP vajadzētu ņemt piemēru no zviedriem- tur šitos drāž ne pa jokam un pārkāpumu traktē, kā nenostiprinātas kravas pārvadāšanu

krishus 27.11.2010 9:47

Nu G punkts saka, ka lexis tik virs sotaka maucis, nav savācies un uzskrējis bembim virsū.... hvz

www.tvnet.lv/...

krishus 20.11.2010 16:36

Un arī nodokļu celšanā neko labu nesaskatu. Tb tādā veidā valdība tikai veicina inflāciju un ēnu ekonomiku. Infllācija jau tagad ir novērojama vairākās sfērās- piem. pārtikas produkti..... Pamats? Ekonomika sāk atveseļoties.

Jau kad PVN uzkāpa no 18 uz 21% bij "uzņēmēji", kas aizbildinoties ar šo cenas pacēla pat par 15%. Kas liek domāt, ka mūs sagaida nepamatots cenu pieaugums, + elekroenerģija, + apkure......

p.s. var jau būt, ka neko nesaprotu, bet man izskatās, ka maucam atpakaļ bedrē, no kuras tikko tik sākām rāpties arā

p.p.s. pa manam visu sabojāja vēlēšanas, kuras bija īsi pēc krīzes sākuma.

krishus 20.11.2010 16:20

jugasvilli rakstīja:

1. Kā jau rakstīju, pirms pusotra gada darbu vispār bija nereāli atrast, tagad uzņēmējiem nav, kas strādā, izlasi vēlreiz. Es te nerunāju par skaitļiem, bet par reālu faktu. Pat man klienti un draugi prasa, vai nav pazīstami sakarīgi cilvēki, kas varētu nākt strādāt, jo nav, kas... Pirms gada mēģināju vienu čali no provinces iekārtot darbā te Rīgā. Visi kā viens sūtīja nafig.

Pa lielam piekrītu jugasvilli, bet šī punkta ietvaros jau atkal sāk parādīties absurdi- piem., darbiniekam ir jābūt augstākai izglītībai un brīvi jāpārvalda vismaz 3 svešvalodas. Alga Ls350,- brutto..... Nu come on!

Deksi- arī Tev pa lielam taisnība, ka ņehuj gaudot, u.t.t., bet nu nevajag jau to vienotību mālēt baltāku, nekā viņi ir Jau visādas šmuces lien ārā (ar oranžu shēmju smaku) un cik vēl izlīdīs

krishus 03.10.2010 0:21

Kasix rakstīja: www.tvnet.lv/...

Kolekcijai...

Ļoti ceru, ka šito žurnaļugas (ja tā viņus var saukt) neatstās bez ievērības un dos razkladu notikumu attīstībai!

Pieļauju, ka ne tikai man interesē šīs lietas iznākums....

krishus 02.10.2010 20:51

TB, Visu Latvijai

Principā neatbalstu par 100% nevienu partiju.

Balsot gāju, lai "par divvalodību" mazāk tiek Un centos izvēlēties mazāko, no iespējamajiem ļaunumiem

p.s. i-edgars, kad nākamreiz cels degvielas cenas, tu, protestējot, varētu iejūgt zirgu savam skorpim priekšā, lai, kad sagribās dirst- trāpa tieši uz kapota

krishus 18.09.2010 0:28

Ķīselis.... nu joptvai- cik lielam pāķim jābūt, lai lietotu tādu žargonu?! :msh:

krishus 05.08.2010 23:48

Slinkais rakstīja:

i_edgars rakstīja: Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

nav gan tiesha saijkne. tomeer inzhenieri ne velti maizi eed. to var paskatiities arii peec jaudaam litra. taas visu laiku aug. tieshaa iesmidze, tris dozas pa ciklu, un citi brinumi naakushi klaat, kopsh Rudolfs izsapnjoja savu brinumu. progress ir, tiesa gan piekriitu par muus visu uzvilkshanu, bet tomeer pashi iebalsojaam sevi ES

Da ko tu saproti! Fiksi velc brunčus un marš uz maximu

krishus 05.08.2010 23:38

i_edgars rakstīja: Slinkais, nu diezgan pabieži tie reālie izmeši manam auto ir mazāki, kā jaunajiem. Esmu daudz reiz redzējis, kā ar visiem saviem kvēpu filtriem lauza galvu kā saķīmiķot tā lai iekļautos tajos 3,0.

CO2 izmeši tā ir pilnīgi lineāra sakarība ar degvielas patēriņu, un diezgan pakārtoti motora jaudai. Liec ko gribi ķīmiskie procesi ir vienādi gan Rūdolfa Dīzeļa pirmajam dīzelim, gan tam supermodernajam ko testē laboratorijās.

...vispār jau dīzelim atgāzu testā mēra NOx....... un arī dzinējus euro1 līdz euro5 iedala tieši pēc NOx.....

krishus 18.07.2010 13:59

Ja par tiem baltrocīšiem bij domāts man, tad vari mierīgi atslābt- jau gabdrīz 10 gadus un strādāju tikai ar vienu marku

Un es tomēr uzskatu, ka katram ir jādara savs darbs. Tb zobus tīram un kopjam katrs pats, bet ja vajag remontēt- lai to dara tie, kas sajēdz.....

Piemērs iz dzīves:

šoziem vienam tikpat pārgudram vīram, kā i-edgars, sāk šņakt gaiss ārā pa sausinātāju. Nu ko šis noņem nost un turpat jauc ārā. Noņem sprostrinķi un viss aizlido pa gaisu, piekam padirš tādas daļas, kuras rem-ktā neietilpst. Finālā jauns sausinātās sborā.... A reāli vajadzēja tikai sildelementu un filtru nomainīt..... Kurš nošī ir ieguvējs?

Nobrūk uz ceļa karājošais gultnis un atkal jau viens "visu zinu- visu māku" atloca rokas un metas mainīt.....Nobrauc mēnesu un gan kardānam, gan flancim psc....(šlices izjātas) Rezultātā- kardāns Aizkrauklē un mašīnai nedēļa atstojs.... Izdevīgi, ne?

Šitā es te varētu turpināt visu dienu + vēl tie gadījumi, kad paši šķūnīšos pieķeras pie lietām, par kurām pašiem jau liekas, ka ir speci

Un kādos 80% gadījumu galvenais stāsta varonis ir tieši tik pat bravūrīgs, ar 40gadu pieredzi un pārgudrs, kā i-edgars, tik kad saprot, ka ir ierāvis zarā- parasti paliek par baigajiem čomiem.....(tipa, lai nestāsta šefam)

Par siksnām- vajag taisīt pilnvērtīgas apkopes, tad uz ceļa nebūs jāmaina Un vēl kas- pamēģiniet uz šosejas apturēt 10 smagos un pajautāt vai kādam ir rezerves siksna līdz.... Dodu 15%, ka varbūt 1 no 20 būs.... Nu nav vairs tie laiki, kad paļetņikos vadāja līdzi pusmašīnu

Šoferim principā ir jāvar nomainīt ritenis, drošinātāji un spuldzes, jo tieši tik daudz intrumentu nāk mašīnai līdz no rūpnīcas + jāprot laicīgi pamanīt defektu un sakarīgi aprakstīt. Tālāk jau ir telefoni u.t.t., un var sazināties ar šefu, servisu e.t.c un tad jau kopīgi pieņemt lēmumu, vai var turpināt ceļu, vai vajag tur līst iekšā.....

ja šoferis var izdarīt vairāk (tiešām izdarīt, nevis tikai muti brūķēt un pēc tam lielākus sūdus savārīt)tas ir tikai apsveicami

Tāds nu man ir viedoklis šajā jautājumā. Pieņemiet to, vai nē- jūsu darīšana. Tāds tas pa šiem gadiem ir izveidojies un tieši tādi, kā i-edgars viņu veido

Visiem jauku dienu!

krishus 18.07.2010 1:11

Slinkais rakstīja: pamazaam paiet tie laiki kad virietis ko maceja. driiz arii pie mums buus kaa salaas. shaura specializacija un tupums visaa parejaa. zheel gan.

Tu taga ietekmējies no i-edgara un tas nemaz nav veselīgi

Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......

p.s. ir aizdoma, ka i-edgars arī zobus pats sev remontē.... a to nezinātājam arī pie zobārsta ir iespēja bez biksēm palikt....

krishus 16.07.2010 0:47

draco, nemīz karstu- tak skaidri redzams, ka tev no šitās štelles ir maza sajēga...

Šitais atkal ir labs:

"gonkoshana, manaa izpratnee ir stipri energiska gaazes un bremzes spaidiishana, un saanu paarslodzes pagriezienos, kaa arii aatruma paarsniegshana un nepraatiiga braukshana - apdziishana par katru varu, spuiezhot pretimbraucosho bremzeeties, uttp. "

Kaut kādā civic forumā tev noteikti aplaudētu, bet kontekstā ar kravas transportu- izklausās........ nū tu saprati.....

krishus 15.07.2010 21:23

Ozz rakstīja: džugiņ,mosties,treknie laiki ir beigušies! Kāpēc gaziks ir jādzen pie dīlera uz visu dienu lai lampiņu nomainītu,ja pats remontspējīgais to var izdarīt 5 minūšu laikā?

Koka otrs gals:

Gaziks tik un tā nonāk pie dīlera uz visu dienu, lai novērstu "remontspējīgā" šofera 5 min laikā sastrādāto....

krishus 15.07.2010 21:18

draco rakstīja:

nu i pa to trakoshanu ar smago -galiig nesapratu. cik nu prakt braukshanaa patreneejos ar mersi atego - kaada tur trakoshana? trakot var ar mashiinu kura labi turaas uz celja - plata, zems smaguma centrs, un laba dinamika. ko var trakot ar smago, kursh no visiem aspektiem ir nekaads? tur, man liekas, praataa riktiigi apskaadeetam jaabuut.

šitais bij labs Patrennējies ar atego un jau jūties, kā profesionāls šoferis, kurš visu zin un visu māk....

1.piemērs iz dzīves:

Viena firma pasūta 2 jaunas mašīnas, abas veic vienu un to pašu darbu, taču pēc 2 gadiem vienai virsū vēl aizvien stāv atsperes no rūpnīcas, a otrai jau ceturtā lāgu paka tiek mainīta..... Secinājumus izdari pats, spečuk...

krishus 25.06.2010 1:01

kalfonso rakstīja: neveina menta neredzēju šodie.

cik aptaujāju paziņas, ar nav neviens manījis.

cēsis-valmiera un tamlīdzīgs reģions.

[Slikts komentārs] (c) Zivtiņš

Visiem priecīgas

krishus 18.06.2010 0:20

Deksters savu [pretīgi] zaļo spļAUDI nav uz Liepāju ietirgojis Vai nu tas, vai dikti līdzīgs tai galā bieži redzams...

krishus 18.06.2010 0:16

argis rakstīja:

2. no noteikumiem saprotu, ka DRĪKST sēdēt priekšā, ja ir atbilstošs sēdeklītis un ir drošības josta.

Protams, ka drīkst- vienīgi, ja auto aprīkots ar airbag, tad nedrīkst sprādzēt pr sēdeklī pretēji braukšanas virzienam. Tas par pašiem mazākajiem... un parasti uz sēdeklīša ir arī brīdinājums par šito

krishus 06.06.2010 13:00

i_edgars rakstīja: Nu te patiešām ir daudz tukšdirsēju! Sajēgas nekādas, bet kā citus aptirš.... Tik vien sajēdz no metālmācības kā bleķis (labākajā gadījumā dzelzs) un metāls.

Kut tad ir tā vājākā vieta ja ne mazākajā diametrā??

Izvelc no sava drapaka to galvas skrūvi un nomēri.

Man ir pilnīgi pie *******s - vari vilkt tos rakstītos 120 grādus savam Golpam pajātajām un aprūsējušām skrūvēm. Tev jau pox - tā pat cits motors maksā lētāk kā jaunas skrūves.

Vienīgi neaizmirsti kurā momentā pirms kuras vilkšanas vajag motoru sildīt.

Nu, nez.... vienīgā vieta, kur ir redzēts, ka trūkst tieši vītnes daļa, ir kravas a/m atsperskavas (stremjankas)....un arī ne vienmēr....

Ir redzētas dafiga trūkušas galvas, rokeru tiltiņa, pamatnieku, klaņu vāku, pat spararata skrūves, taču visas trūkušas tuvāk skrūves galvai un vītņotā daļa ir vesela (80% gadījumu nolūzušo skrūvi var pat ar pirksiem izskrūvēt...)

krishus 06.06.2010 12:44

kliks rakstīja: www.tvnet.lv/...

Šis auto man lika aizmirst visu, kas notiek apkārt uz ceļa, jutos tā kā tankā, ceļa zīmes un līnijas likās mazsvarīgas. Novietoju mašīnu, kur vien vēlējos, apbraucu sastrēgumus un visādi citādi jutos pārāks par citiem. Bet ātri vien prātiņš atnāca mājās, kad vajadzēja mainīt mašīnas priekšējās virsbūves daļas.

[...]novērst eļļas noplūdi starp motoru un kārbu (1 litrs eļļas uz 500 km).

Palasījos to murgu un atcerējos vienu citātu no bmwpower :

"Ar krieviem tapat ka ar 2.5tds - 97 no 100 ir pilnigi suudi! "

, ,

krishus 05.06.2010 1:08

I-edgar, man tur sacēlās daži jautājumi, bet Tu, laikam, tos palaidi garām....

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti