Ksneps rakstīja: Oho - afigeķ par to suni. Es ceru, ka viņš guva jaukas traumas...
Pazīstams stāstīja, ka jaunībā esot braucis ar Jawu un ķēdes sarga skrūvīte esot atskrūvējusies vaļā - kā rezultātā ķēde ierāva ķēdes sargu un salocīja "garmoškā"... Pats uz mutes licies, guvis kārtīgus rokas nobrāzumus.
Man tāpat brālim bija, tikai džekiņš novaldīja JAWInju, bet ķēdes sarga pilnīgi salocīts...
Gribēju pastāstīt savus atgadījumus..) Svētdien pēcpusdienā nolēmu mazliet līkumu ar JAWIņu izlaist, viss jau forši braucu kādi 50 km/h, te pēkšņi suns no mājas ārā un man tieši priekšas riepā iekšā - kam sekoja lidojiens pār stūri un šļūciens, ķivere galvā bija par laimi,bet rokas līdz elkoņiem ir kriminālas. Jawai lukturis izsists,priekšas dubļinieks noskrāpēts, mazliet luktura apvalks locīts, noliekst kāpslis un ātrumpārslēgs.
Tāds tizlums, šitādu darbu sagauzīt un vēl nejau skrienot. Suns dzīovs un vesels - riebeklis!
i_edgars rakstīja: Stāvot uz asfalta pat jebkuram veļukam var uzraut priekšu gaisā bez sasprindzinājuma. A tu apsēdies uz moča un tad lielies!
Es taču teicu, ka gandrīz uz mutes nolikos... Kad rauj augšā, tad knapi vari noturēties. Es varu ielikt vēl n-tās bildes, kur mocis rauj priekšu augšā, kaut arī esmu apsēdies sēdeklim priekšā...
Ksneps rakstīja: Uz šo brīdi ir nepieciešams veikt vēl šādus uzlabojumus:
- nelādē akumulatoru. Itkā ģenerātors lādē un relejs pie augstākiem apgriezieniem arī pievelk to plāksnīti klāt, bet tikuntā, akumulators pēc laika izlādējas un vairs neiet.
- (itkā)nepieciešams regulēt motora darbību - aizdedzi un karburatoru.
- nepieciešami iespējami LABI izpūtēji...
- nepieciešama oriģinālā priekšējā ass un stūres regulēšana - attiecīgi tā ir jānofiksē stingri. Pazistams cilvēks stāstīja, ka pr.amortizatori tiek nofiksēti ar ZIL dzinēja skrūvēm, kuras ir izturīgākas un tad var pievilkt spēcīgāk.
- nespīd dažas lampiņas...
Fokz - no vietas konkrēti rauj akšā. Gandrīz uz mutes nolikos: foto.inbox.lv/...
Labs vecīt..) es tikai savai varu uz aizmuguri pasēstoties uzraut augšā...bet man jau žēl... To npriekšējo asi vari dabūt...tikai kur in kad..)
Ksneps rakstīja: Nu tā, esmu atpakaļ ar bildēm! Ir arī video ar visu purpināšanu un skaņu, taču mazākais no failiem sver kādus 65 mb... Svētdien vakarā varētu ielikt DC++
Mocīts purpina un iet forši - priekšējo ratu ceļ augšā Visādi sīkumi lec laukā, bet tos novērsīšu vēlāk.
Bildes: foto.inbox.lv/...
Yaba daba doooo!!!
Labs..)) a priekšējo ratu tā bez piepūles divpodniece rauj gaisā?
Ksneps rakstīja: Šodien un rītdien plānoju nedaudz izkustināt kaulus manai ķēvītei... Pa dienu takā nedaudz sagatavoju tehniku, iepirku degvielu un tad jau šodien, rītdien būs arī bildes! yo...
Ksneps kad laidīsi vaļā? Gribētu aci uzmest?) Ja var..)
Droom es aizrakstīju tam estibojam meilu,lai atsūta adresi un karti..) Jā tajā jawaold.cz ir biku nereālas cenas un tā kvalitāte nēesot vis tik laba kā pirms 40 gadiem!
i_edgars rakstīja: 1. Tukšgaitas ir jāieskrūvē lidz atdurei un jāizskrūvē uz 1/2 apgriezienu pirms sākt regulēt!
2. Nu ar eļļu amīšos ir problēma! Ja nebūs slinkums apskatīšu kā bija. Remkomplektu nav!!
3. 75 W ģenerators sāk lādēt aķi tā virs 1800 apgr/min - tuksgaita ir zem 1000!
Piestrāde - pamēģini atrast 638 manuāli un aplūko tur ātruma (gan max, gan min) uz katra roba. Līdz 1000 km ir ļoti saudzīgi un akurāti jāveic piestrāde, bet 1500 km pakāpeniski palielinot max un min (!!!) ātrumu sākumā īslaicīgi, tad ilgāk - lai motoru pieradinātu pie slodzēm un ātruma. Ir tādi redzēti kas 2000 km noripo uz 60 km/st, tad vajag pamēģināt uz cik iet un ... ieķīlē!!!
Vienīgi eļļu skaties cik tavam mocim bij jālej.
Karbūzi pēc 1500 km pārregulē uz normālo darbību (līdz tam ar palielinātu degvielas padevi). Pēc 500 km kārbā jānomaina eļļa!!!
Atsitiens ir tikai 2 gadījumos.
1. aizdedze par agru,
2. par lēnu min uz kikstarteri!
Planētai viens cilindrs ir 350 cm3!! Jawai 175 vai 250! - sit mazāk. Esmu redzējis salauztu kāju kurbulējot Planētu!
Paldies par info..) Bet Tu gribi pateikt,ka līdz 1000km nedrīkst par 90 ātrāk braukt?
P.S. salauztu pēdu esmu redzējis draudzenes sencim, kurš mēģināja Planets 5 palaist... tā ka uzmanīgi..)
migano rakstīja: nu tāds vispārīgs motorisks jautājums - kad ir varbūtība dabūt atsitienu, kurbulējot/startējot dzinēju ?
Vai tad ja aizdedze stipri pa agru ?
Vai arī varētu būt pie vainas ka pārsūc. Bet takš tāpat dēļ pārsūkšanas nevar ātrāk piešķilties kā uzlikta dzirkstele ? Vai arī dēļ pārsātinājuma piešķiļās jau no spiediena ?
Atceros fātera iž planeta3 es sīkāks oj cik reizes ir dabūjis pa kāju. Bij tā ka uzmīt nevarēju un ar visu svaru lēkāj uz kurbuļa. Un tur tas atsitiens nāca no lēnās kurbulēšanas laikam.
Un ja aizdedze pa agru, tad var sanākt arī ka tiek izlaistas taktis ?
Nu jā tur Tev aizdedzes vaina...man ar tā bija kamēr viens onkulis ar indikatoru nepastrādāja un tad viss iet OK!
Ja aizdedze biški agrāka labāk velk..) tā vismaz viens vecs Jawists teica..)
Mjā... karbūži laikam tiks tagad regulēti godam...)
Ļoti noderīga info! Bet jautājumi man biški ir:
1. Tukšgaitas skrūve cik dziļi jāieskrūvē pirms sākt regulēt?
2. Par amartizatoriem - kāda un cik eļļa vai kas tur jālej iekšā? Un vai tur ir kādi remkomplekti?
3. vai tas ir normāli,ka tukšgaitā ar visām gaismām joprojām lādē aķi? Ģenerators standarta - relejs 75W?
Mana Jawa ir tagad daudz maz piebraukta, pa šoseju mēģināju biški iespiest nu kādi 110 - 115km/h gāja,bet žēl dzīt..) karbūzi regulēju tā,ka sākumā patiesi izmazgāju ar acetonu,tad izpūtu - dafiga sūdu bija kanālos, saliku un iet, tikai ceru ka pareizi saregulēju - apm. 1,2 apgriezieni bija vislabākā pozīcija.
Tā ardese ir www.jawa.ee tas pa tiem izpūtējiem priekš droom pameklē tur ir un kad Tu īsti brauc? Varētu uzmest viņu kvalitātei aci!
Nu tā varu mazliet palielīties, ka beidzot dabūju aizdedzes atslēgu un piedevām pilnīgi jaunu ( iepakojumā) pa 7Ls, tagad varēšu neslēgt ar skrīvjgriezni...)
Rumbulā tam onkulim divi līkumi maksā 30Ls un izpūtējs katrs 40Ls, bet no Igaunijas viena firma ar piegādi pa 92 Ls. Adrese ir Varuosad Jawa 353/354 (250ccm/350ccm):
* summuti 600.- krooni EXHAUST
* leegitoru 340.- EXHAUST PIPE
* amortisaator tag. 590.- SHOCK ABSORBER REAR
* mootori kolvid kpl. 440.- PISTON KOMPL.
* poritiib esim. 680.- FRONT MUDGUARD
* poritiib tag. 650.- REAR MUDGUARD
* sadul 545.- SEAT
* juhtraud 300.- STEERING BAR
...ja palju teisi varuosi. Küsi infot: jako@baros.ee või 6 718 127
Par spieķiem - pameklē kādu kas pārspieķos... var veloveikalā - spieķim ir jābūt Sol pēc kamertona (kura oktāva vairs neatceros, bet tā pati kurā 6 stīgu ģitāras 1. stīgu skaņo)
Ksneps rakstīja: Oho - afigeķ par to suni. Es ceru, ka viņš guva jaukas traumas...
Pazīstams stāstīja, ka jaunībā esot braucis ar Jawu un ķēdes sarga skrūvīte esot atskrūvējusies vaļā - kā rezultātā ķēde ierāva ķēdes sargu un salocīja "garmoškā"... Pats uz mutes licies, guvis kārtīgus rokas nobrāzumus.
Man tāpat brālim bija, tikai džekiņš novaldīja JAWInju, bet ķēdes sarga pilnīgi salocīts...
Ko es varu teikt...ofic vajag ķiveri un cimdus..