90.to gadu vidū bija man tādas 2.golpam buferu galos.Jāatzīst,ka tas verķis strādā.Pa klaju lauku šosejas virzienā auļojošs buks izdzirdot šīs viņam laikam tīkamās skaņas strauji mainīja virzienu.Nezinu vai tas paglābs vienmēr,bet par sliktu nenāks.
Ja cilvēkam nav ko darīt,tad viņš ņem un iegādājas fordu....un turpmāk par bezdarbību vairs nevar būt ne runas.Pašam ir bijis gan siers,gan tīri pajauns eskorts.vairāk negribu.Nekādas jau nopietnas vainas,tikai šādi kaitinoši sīkumi biezā slānī.
Labs auto bez visādām tur pakām.530d ar steptroniku - brauc un jūsmo par dabu....vai kājiņām kuras sēž blakus.Ik pa laikam jāuzmet acis tādam lielam pulkstenim,kuru pēc 110 km/h vēlams nograduēt latos - lai vieglāk aprēķināt lidojuma izmaksas.Vēl nebūtu vēlams šo auto barot ar to draņķi ko tirgo statoilā {pats gandrīz iebraucu auzās} un,protams,nekādu suslu no apšubāmas izcelsmes kanniņām.Nu jau labu laiku lejos iekš neste un ir ok. Remontus,it sevišķi elektrību nevajag uzticēt kaimiņu jankam jo pēc tam makam eņņģes būs otrādi{no pieredzes}.Nu tas tā īsumā viss.
Archijs2 rakstīja: Pagājšgad nopirku Snow Wolf 2. Uz ceļa turējās ļoti labi, ja neskaita pirmo slideno ceļu dienu, kad izdomāju izņemt līkumu kā vasarā. Sanāca pagriezties par 45 grādiem un aizslīdzēt līdz pretējās joslas ceļmalai. Mēģinājumi pa apsnigušu ceļu izņemt straujāk apgriezienu bija neinteresanti, jo kā stūrēju, tā praktiski arī šams brauca. Protams, Audi ar priekšpiedziņu + jēdzīgas riepas, tāpēc laikam arī tāda stabilitāte. =)
Un cik tad mums sanāk pabraukt pa tādu īstu ziemas ceļu? Tikko parādās sniegs uz ceļa,tā muca ar sālsūdeni jau dodas trasē. Ceļu uzturētājus taču neinteresē patiesais ceļu stāvoklis ziemā. Galvenais ""apgūt"" atvēlēto naudu lai pēc tam var skandināt cik simti tūkstoši iztērēti nogāžot ar sāli attiecīgu skaitu kilometru.
batka rakstīja: Cena jau nu isteniba subaram ir augsta gan jaunam gan lietotam.Bet nu vai tad extras vajadzigas tikai praideristiem nezinu....
Ha ha ha,..
Salīdzini piemēram DāRGāKO OUTBACK un lētāko XC70
vai piemēram TRIBECU un Q7
Ko pēc tehniskiem datiem VIENā CENā ( kas ir vnk smieklīga ) un kvalitātes noliksi pretim imprezai 1.5 vai 2.0? Vai kaut kas vairāk par konservbundžu sanāks?
P.S. Runa par jaunajām, protams
...varbūt nakujarora kungs nav pamanījis,ka šajā topikā iet runa par BMW eļļu.
10 gadus atpakaļ man bij 100tais avants...ar visiem kalpaciņiem...Vienā jaukā rītā konstatēju,ka nav vairs manu smuko kalpaciņu.....bija tikai video - kā viens ķēms rauj nost manus kalpaciņ us... .Atradu un parunājām kā vīrs ar vīru.... .pec tam kalpaciņi bija vietā un vēl smukāki
smart235 rakstīja: liekas, aizpagājušā vasarā uz tērbatas un stabenes krusta divi bembisti zaļo gaismu nespēja sadalīt, rezultāts - viens uzmests uz ietves stāvošam autiņam virsū, otrs paņēmis veikala skatlogu.
Redz, laikam katrs no šiem domājās esam krutāx stūrētājs nekā otrs...
Vaina nav iekš to auto, vaina ir iekš tam, ka tiem, kas puišeļi, tiem liekas, ka viņi ar gāzes pedāļa palīdzību spēj visu - atšķirībā no onkām, kuri ZINA, ka tas nebūt tā nav, tur pa vidu ir vēl viens pedālis, kas jāpalieto.
Ak jā, tas Veremeičiks, kas sanarkojies pieturā cilvēkus nobrauca, tam tak arī bembis bij...
ja tiem caljiem butu saab, volvo, opel vai jebkas cic, rezultac butu tac pac, auto nav vainigs
Jā, jā tikai nezkāpēc lielāka daļa "atsaldeņu" dod priekšroku tieši bavārietim, jo tas taču ir cool un visas meitenes skatās pakaļ, tas nekas , ka pats gandrīz izkritis pa izpuvušo grīdu un bamperi piesieti ar drātīm un auto laistās vairākās krāsās, tas taču ir BMW
Kaut kāda atšķirība ir starp gecu tiko no salona un pāris gadus vecu BMW
mrpresident rakstīja: Pārdodu Opel Astra universālu.
Auto ražots 1999 gadā, dzinējs 1.4 (ļoti ekonomisks), sudraba metāliska krāsa, tonēti logi, centrālā atslēga, oriģinālā audio sistēma un signalizācija, ABS, gaisa spilveni, ziemas riepu komplekts.
Automašīnai reāls 132'000km nobraukums, pirkta Latvijā un apkalpota Opel dīlerservisā.
Foto: www.bildez.lv/...
Cena: 4'050 EUR (saprātīgās robežās runājama)
Sīkāka info pa tel: 27019554 vai 28645619 ; e-pasts: j_stash@inbox.lv
anonimikis rakstīja: ASV Senāts ceturtdien apstiprināja abu partiju panākto vienošanos par degvielas ekonomijas standartu paaugstināšanu, ierobežojot degvielas patēriņu līdz vienam galonam (3,7 litri) uz 35 jūdzēm (56 kilometri) visām ASV vieglajām automašīnām un džipiem.
Pēc daudzām sīvas kaulēšanās stundām panāktā vienošanās pēdējo divu desmitgažu laikā ir radikālākais mēģinājums ierobežot kaitējumu videi, kuru nodara ASV degvielu rijošās jaudīgās automašīnas.
Vienošanās paredz, ka degvielas ekonomijas standarti desmit gadu laikā tiks paaugstināti par desmit jūdzēm (16 kilometri) uz galonu (3,7 litri). Pašreizējā likumdošana paredz, ka degvielas patēriņš uz 25 jūdzēm (40 kilometri) nedrīkst pārsniegt galonu, bet pēc desmit gadiem ar galonu automašīnai būs jāveic minimums 35 jūdzes (56 kilometri).
Uz likumdevējiem tika izdarīts spiediens pieņemt šādus ierobežojumus, jo amerikāņus arvien vairāk sadusmo kāpjošās degvielas cenas, kā arī Amerika tiek brīdināta atradināties no nestabilo Tuvo Austrumu naftas.
Pēc senatoru teiktā, šis solis ļaus ASV ietaupīt no diviem līdz divarpus miljoniem barelu naftas dienā, par 18% samazinās prognozēto ogļskābās gāzes izmešu apjomu, kā arī patērētajiem ļaus ietaupīt aptuveni desmit miljardus dolāru.
"Šī abu partiju vienošanās ir lielākais degvielas ietaupīšanas standartu paaugstinājums vairāk nekā divās desmitgadēs," sacīja viena no galvenajām iniciatīvas virzītājām demokrāte Diāna Feinšteina.
"Šis ir svarīgs solis, lai likvidētu mūsu atkarību no ārzemju naftas," sacīja senators Bils Nelsons.
Senatori no republikāņu un demokrātu partijām pavēstīja, ka likumprojekts paaugstinās degvielas ekonomijas standartus un vienlaicīgi dos autoražotājiem laiku tiem piemēroties.
----
nu re, sākas arī amerikā.
Man patīk lielas mašīnas un lielas sievietes....un varat man iepūst.....
smart235 rakstīja: liekas, aizpagājušā vasarā uz tērbatas un stabenes krusta divi bembisti zaļo gaismu nespēja sadalīt, rezultāts - viens uzmests uz ietves stāvošam autiņam virsū, otrs paņēmis veikala skatlogu.
Redz, laikam katrs no šiem domājās esam krutāx stūrētājs nekā otrs...
Vaina nav iekš to auto, vaina ir iekš tam, ka tiem, kas puišeļi, tiem liekas, ka viņi ar gāzes pedāļa palīdzību spēj visu - atšķirībā no onkām, kuri ZINA, ka tas nebūt tā nav, tur pa vidu ir vēl viens pedālis, kas jāpalieto.
Ak jā, tas Veremeičiks, kas sanarkojies pieturā cilvēkus nobrauca, tam tak arī bembis bij...
ja tiem caljiem butu saab, volvo, opel vai jebkas cic, rezultac butu tac pac, auto nav vainigs
Jā, jā tikai nezkāpēc lielāka daļa "atsaldeņu" dod priekšroku tieši bavārietim, jo tas taču ir cool un visas meitenes skatās pakaļ, tas nekas , ka pats gandrīz izkritis pa izpuvušo grīdu un bamperi piesieti ar drātīm un auto laistās vairākās krāsās, tas taču ir BMW
A tu nepadômā,ka normālie BMWE beaucēji var apvainoties......
taxman rakstīja: Pāris stundas atpakaļ man bija vienreizēja izdevība pavērot interesantu skatu uz Daugavpils šosejas Ogres pilsētas robežās virzienā uz Rīgu: es izdzirdēju sirēnas, sākumā padomāju, ka ātrie, bet izdomāju, ka tomēr jāpavēro... pēc sekundēm 5-7 cauri Ogrei (pilsētas zona) palido viens ar pavecu mersi kupeju (ir maza iespēja, ka es kļūdījos, bet 90%, ka tas bija MB kupeja), ātrums varētu būt +/- ~150km/h... vēl pēc 10 sek. pakaļ aiznesās poliči ar savu Volvo ar līdzīgu ātrumu... droši vien, ka iemina pēc pilsētas robežas beigām (ne gluži beigām, bet pie 70km/h ierobežojuma zīmes [tie kas no Ogres zin, kur tas ir]), jo pilsētai cauri brauca diezgan daudz mašīnu, kas tādu ekšenu redzot brauca uz 50km/h
Pirmo reizi Ogrē redzu jauno Volvo darbībā... interesanti kā tam ies, jo pajauns Renault, ko visbiežāk mūsu brašie likuma pārstāvji izmantoja, tika ne vienu vien reizi nolikts pie vietas: atceros, kad tie nabagi nakts laikā centās tikt līdzi trešās sērijas bavārijas autorūpniecības brīnumam, kurš ne tikai muka, braucot cauri Ogrei(uz Rīgas pusi), bet pat pamanījās kautkur pie Ikšķiles apriezties un lepni izbraukt vēlreiz cauri Ogrei nu jau ar lielāku ātrumu (>200km/h)... attālums atpakaļceļā no policijas pieauga reizes 5... un trafarētais franču neveiksminieks iegriezās pilsētā izslēdzot bākugunis.
Vai kādam ir informācija par mūsu policistu jauniem Volvo... interesanti, kas šiem autiņiem ir par motoriem (stoks tak nav)?
Ja nav normāls braucējs,tad pie kājas volvo 2 vai3 litri.Puišeļus savākuši policījā un tagad nu būs lielā ķeršana! Nu nebūs.Ir vienkārši braukt jāprot kā ar 3litru volvo,tā ar gecu.
...bet vispār topiks ir par Dodge pārdošanu.Lai man piedod tauta,bet es šos BMW lamātājus neuzskatu par īsti veseliem cilvēkiem.Nu ko var uzjāties vienai markai?!?!
Lomixx rakstīja: katrai lietai ir savs pircējs, viņš tikai ir jāsagaida
Es savu 318ti 1995 gada ar automātu un grabošiem vārstiem pāris stundu laikā pārdevu pa 4000 eiropas naudinjām
Kad? Ja nesen nu nezinu tad tā var veikties vēl tikai Keno izlozē
Ha-ha, tas bija ja nemaldos martā
Aprīkojums bija laps, lūka kondiķis, elektriki regulējami beņķi un vēlvisādas fīčās + plus bišķi nobružats purns no tā, ka ieliku tiko kā nopirktam nisanam pakaļā, kurs bija tiko ka izbraucis no salona un paspējis nobraukt 200 metrus
nuuu vel viens pierādijums ,ka BMW pērk savādi ļaudis ar savādu braukšanas stilu ,kuru pārejie braucēji nevar ciest !!!
Atver platāk acis pirms nolej ar dubļiem VISUS BMW stūrētājus.Tad varbūt pamanīsi,ka ir arī normāli braucēji starp viņiem.Protams,neiet runa par 80to gadu vidus šrotiem un pamuļķi pie stūres,kurš tikko kaut kādā mistiskā veidā ticis pie tiesībām.
batka rakstīja: www.neostore.lv/...
www.neostore.lv/... Labs un ātrs.tiek lietots jau gandrīz gadu.Neprotestē arī pret temperatūas svārstībām.