Snow
Vēl joprojām interesē vai tikai gribas atdzīvināt tēmu?
No manis jau kritiku nesagaidīsi. Te jau viens (Leekaiz 10.10.2006.) rakstīja - Ar subaru ir tapatas, kaa ar saab, volvo vai citas markas auto faniem ja iepatikas tad uz ilgu laiku, ja nepatik nepatiks arii
Man iepatikās un braucu.
Priekš manis tā kombinācija – stabilitāte, vadāmība, draudzība ar neceļiem, izturība, asumiņš uzrāvienā, iespēja šo to lielāku pārvadāt, jā – arī atšķirība no vidusmēra standartiem (ne tikai autiņu, bet arī to vadītāju – varbūt ne tik izteikti kā Saabistiem, bet nu ir arī Subāristi kā suga vai diagnoze) – apmierina jau 8 gadus.
Ļoti maz būs stabilāku un vadāmāku autiņu. Jau vairāk atradīsies, kas katrs atsevišķi būs gan ar lielāku caurejamību, gan kas uzrauj ātrāk par 8,5s. utt., bet Subārā ir daudz kas no tā visa, pie tam līmenī, kas tiešām sniedz braukšanas prieku. Un pie šāda razklada mani ļoti maz uztrauc, ka salonā varētu būt vairāk uzpariktes vai tml lietas. Man vienkārši ir bauda vadīt šo autiņu un tas nav tas pats, kas pārvietoties no (.) A uz (.) B.
Nu, bet ja paraksties uz 3,o, tad ne īpaši skrienot, ne īpaši bremzējot ar 13,o jārēķinās. Fakts – cilvēcīgi braucot nekādi dīlera 9,9 jauktā režīmā nespīd (šodien uz kompja: 2860km – 13,2 l/100km)
snow, saki dzīvo laukos.
Man arī ir lauku īpašums, bet tā nav pastāvīgā dzīves vieta.
Runa būs par to, ka Outbackiem nav MT un līdz ar to nav opcijas pazeminātie pārnesumi. It kā jau Outbackā visu nosaka elektronika, bet nu diez vai tas ir tik viennozīmīgi. Ar Legača pazeminātajiem vismaz pāris reizes gadā esmu ticis uz priekšu ļoti šaubīgās vietās. Bet - klīrents, esmu arī uzsēdinājis. Kaut gan ar lāpstiņas un to pašu pazemināto bez citu palīdzības esmu izšūpojis ārā gan no traktoru iebrauktām risēm, gan sniega kupenām. Outbeckam tomēr 5 cm vairāk, bet AT un šūpināšana - te pirms pirkt bišķu jāpiedomā.