Man vienai paziņai bija Fabia 1.4 benzīnieks, pie 30 000km pabira priekšējā piekare, kas tieši nevaru pateikt. Bet principā vairāk nekas nenotika un pie 50 000 km autiņš tika pārdots un iegādāts lietots Audi A3. Izjūtas braucot ar Audi ir nesalīdzināmas ar Skodu, kaut gan nekas personisks pret Škodu nebija.
Vai kādam nav informācija par Fabijas vai Polo piekares izturību?
Jaunajai Fabijai ir vecās Fabijas priekšējā piekare, ar visām tās slimībām, piemēram, priekšējie gultņi kalpo 30-40 tūkst.km, tikpat piekares \'\'zaldātiņi\". Pastāvīgi ir šaizītes ar elektroiekārtu - slēdži, logu pacēlāji. Vienkārši salīdzinot ar Octavia 2, cik zinu no reāla auto ar 75 tūkst.km nobraukumu, problēmu pa šo laiku nebija pilnīgi nekādu. Bet varbūt tas nav nemaz tik traģiski biežāk pamaini un viss.
Bet es tomēr labāk ņemtu Roomster, pie aptuveni līdzīgas cenas, bet ietilpība ir fantastiska. pie izskata pieradīsi!
Vecās Fabias tehniskās pieredzes apraksts ir redzams pēdējā Autobild, kā arī www.autoreview.ru/...
Vēl Autobildā bija rakstīts, ka vecajai Fabijai ar lielajiem motoriem, piemēram, 1.9Tdi, aptuveni pēc 40 tūkst.km nobrūk sajūgs. Tas nu pavisam nav normāli, pilnīgs sviests.
Modricimus, pēc kāda laika varbūt atspēko šo apgalvojumu.
Jā nobrauciens nav liels, neko secināt nevar. Man radiniekam ir O2 ar 1.9 Tdi, nu jau 80 tūkst.km un problemu nav. Dinamika gan 1.9 Tdi ir laba, iet uz apdzīšanu uz šosejas ir bauda. Braucot uz 90km/h 5.robā uzdodot gāzi cēliens ir fantastisks! 1.6 benzīna motoram (braucis neesmu), laikam gan nāktos pārslēgties uz 1-2 robiem zemāk. Saki lūdzu, ja tagad pirktu O2, vai pirktu dīzeli? Cenu starpība ir 2 tūkst.Euro, bet varbūt tas ir tā vērts?
Protams, ka 1.4 TDI būs švakāks par 1.9TDI, bet savukārt 1.4 TDI velk labāk par benžina 1.6i (ir reāli salīdzināta Fabia 1.4 TDI un Golf 4 1.6i). Manam Golf 5 ar 1.9 TDI degvielas patēriņs uz šosejas + pilsēta sanāk ap 6l/100km, Fabia palien zem 5l/100 km.
Te var apskatīties Škoda Roomster reklāmas tūri pa Eiropu. 15000 km, vidējais degvielas patēriņs 4.5l/100km. Vadītājs te bija viens, blakus mašīnā bija 3 lelles-dumiji, kuru imitēja ģimenes klātbūtni mašīnā ar reālu cilvēka svaru+bagāža.
Man vienīgi psiholoģiski ir grūti pieņemt faktu, ka 1.4TDI ir ar 3 cilindriem. Visu laiku nāk prātā krievu teiciens -"Dvigatelj troit, i troit po žizni", jeb darbojas uz 3 cilindriem. Bet īstenībā nemaz viņš neraustās.
Ko tad tu Krizi pērc grūti pārdodamus auto? Zināji, ka pārdot būs grūti, tātad iepirkšanas cena bija laba. Tā kā laid vien ceņņiku lejā, tāpat jau uzvārīsies!
Man te draugi atgriezās no turienes 2 dienas atpakaļ. Lai piekļūtu pie paša nord Cap jābrauc cauri maksas tunelim caur klintīm. Cena ap Ls 30 vai vairāk no deguna, viņi aizbrauca, bet viens žigulītis ar LV numuriem (RESPECT !!!) griezās atpakaļ. Ceņņiks labs par klinšainu skatu, ko var redzēt visā pārējā Norvēģijas teritorijā par baltu velti.
Brīdinājums: visi komentāri, kas saturēs rupjības, būs kādu aizskaroši, vai offtopic, var tikt izdzēsti bez brīdinājuma. Ja lietotājs būs iesūtījis rupja, aizskaroša rakstura komentārus, viņa IP adresei un username var tikt liegta iespēja apmeklēt iAuto.
Man vienai paziņai bija Fabia 1.4 benzīnieks, pie 30 000km pabira priekšējā piekare, kas tieši nevaru pateikt. Bet principā vairāk nekas nenotika un pie 50 000 km autiņš tika pārdots un iegādāts lietots Audi A3. Izjūtas braucot ar Audi ir nesalīdzināmas ar Skodu, kaut gan nekas personisks pret Škodu nebija.
Vai kādam nav informācija par Fabijas vai Polo piekares izturību?